Overig / Algemeen / Laatst gelezen boek
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2010, 21:26 uur
Ah, i.v.m. die AD-boekenactie? Ik lees hem nu ook. Vind Rood Paleis overigens Bordewijks sterkste die ik tot nu toe heb gelezen.
0
geplaatst: 29 december 2010, 22:08 uur
Ik ben nu bezig in 31 Songs van Nick Hornby. Valt me eigenlijk wel een beetje tegen tot nu toe...
0
geplaatst: 29 december 2010, 23:24 uur
Sartre - Walging (leuk, maar voorspelbaar)
Gerard Reve - De Avonden (vet)
Herman Brusselmans - Zijn Er Kanalen in Aalst? (wel leuk)
Nu bezig in Dagboek van een Vermoeide Egoïst van Brusselmans.
Gerard Reve - De Avonden (vet)
Herman Brusselmans - Zijn Er Kanalen in Aalst? (wel leuk)
Nu bezig in Dagboek van een Vermoeide Egoïst van Brusselmans.
0
tip_of.yourstar
geplaatst: 30 december 2010, 08:51 uur
Paul Auster - Brooklyn-dwaasheid (erg mooi boek)
0
geplaatst: 30 december 2010, 12:23 uur
Nian schreef:
Ja Stephen King is echt wel een fantastische schrijver. Ik ga morgen in Insomnia beginnen ..
Niets is leuker dan op een koude dag een boek van Stephen King te lezen met daarbij goeie muziek
Ja Stephen King is echt wel een fantastische schrijver. Ik ga morgen in Insomnia beginnen ..
Niets is leuker dan op een koude dag een boek van Stephen King te lezen met daarbij goeie muziek
Zeker.
Insomnia heb ik nog niet gehad...
Ben een beetje van het lezen af...
0
geplaatst: 30 december 2010, 13:07 uur
OldSkool schreef:
Nice, de Donkere toren, zijn magnum opus.
Ondanks het feit dat ik een King-fan ben, is dat het werk waar ik nog niet aan ben begonnen.
Ik zal niks verklappen, maar het laatste boek van de serie, heb een samenvatting gelezen laat zien waarom King een meester van zijn vak is.
Veel plezier!
Nice, de Donkere toren, zijn magnum opus.
Ondanks het feit dat ik een King-fan ben, is dat het werk waar ik nog niet aan ben begonnen.
Ik zal niks verklappen, maar het laatste boek van de serie, heb een samenvatting gelezen laat zien waarom King een meester van zijn vak is.
Veel plezier!
Dat zal wel lukken, de proloog Dochters van Eluria is al enorm spannend, King schrijft echt enorm gedetailleerd. En dan is het boek nog niet eens begonnen.
0
geplaatst: 30 december 2010, 13:21 uur
Oké.
En je bent van plan de hele serie uit te lezen?
Als, achter elkaar?
Of gewoon stap voor stap?
En je bent van plan de hele serie uit te lezen?
Als, achter elkaar?
Of gewoon stap voor stap?
0
geplaatst: 30 december 2010, 13:23 uur
Ik ben zeker van plan de hele serie uit te lezen. Deel 1 wordt nog gezien als een vrij middelmatig deel, maar ik smul ervan. Dus dan ben ik echt heel erg benieuwd naar de rest. Deel 2 krijg ik met mijn verjaardag. 

0
geplaatst: 30 december 2010, 14:25 uur
Slowgaze schreef:
Ah, i.v.m. die AD-boekenactie? Ik lees hem nu ook. Vind Rood Paleis overigens Bordewijks sterkste die ik tot nu toe heb gelezen.
Nope, was eigenlijk voor boekverslag. Heb er van genoten. Prachtige beschrijvingen.
0
geplaatst: 30 december 2010, 21:09 uur
Ik heb hem inmiddels ook uit en ik vond hem dik in orde, maar niet prachtig o.i.d. *4
0
geplaatst: 4 januari 2011, 14:13 uur
The Catcher in the Rye van J.D. Salinger
Heerlijk sarcastisch en fris geschreven, ideaal om het boek-lezen na maanden weer op pakken!
Heerlijk sarcastisch en fris geschreven, ideaal om het boek-lezen na maanden weer op pakken!
0
geplaatst: 4 januari 2011, 15:47 uur
Winand M. Callewaert en Idesbald Godderis - Een Geschiedenis van India
0
geplaatst: 8 januari 2011, 22:09 uur
Brusselmans - Dagboek van een Vermoeide Egoïst
Brusselmans - Vlucht voor Mij
Bordewijk - Blokken. Knorrende Beesten. Bint.
van Dis - Zilver
Nu Villa des Roses herlezen
Brusselmans - Vlucht voor Mij
Bordewijk - Blokken. Knorrende Beesten. Bint.
van Dis - Zilver
Nu Villa des Roses herlezen
0
geplaatst: 9 januari 2011, 18:40 uur
Vrijdag uitgelezen:
Adriaan van Dis - Indische Duinen
Morgen beginnen in:
Michel Houellebeq - Elementaire Deeltjes
Adriaan van Dis - Indische Duinen
Morgen beginnen in:
0
geplaatst: 9 januari 2011, 18:43 uur
GrafGantz schreef:
Morgen beginnen in:
Morgen beginnen in:
Interessant boek! Om curieuze redenen lees ik dat graag als ik langer dan een week chagerijnig ben, wordt er doorgaans spontaan vrolijk van. Redenering: het kan altijd erger ofzo. Nou ja, het biedt in ieder geval stof tot nadenken en daar wordt ook niemand slechter van.
0
geplaatst: 9 januari 2011, 20:08 uur
Ah ja, Houellebecq. Goede denker, qua schrijven wat mindder, maar ik ben erg benieuwd naar zijn nieuwe.
0
geplaatst: 9 januari 2011, 20:11 uur
Don Cappuccino schreef:
Ik ben zeker van plan de hele serie uit te lezen. Deel 1 wordt nog gezien als een vrij middelmatig deel, maar ik smul ervan. Dus dan ben ik echt heel erg benieuwd naar de rest. Deel 2 krijg ik met mijn verjaardag.
Ik heb toevallig ook net deel 1 van De donkere toren, genaamd De scherpschutter, uitgelezen (mijn eerste boek van King) en ik vond het een zware bevalling. Of het aan de vertaling lag of toch aan het verhaal weet ik niet, maar lekker doorlezen was er niet bij. Ook is de inhoud erg moeilijk te duiden; op het eind komt er wel ineens een allesverklarend exposé, maar dat helpt toch niet veel.
Ik twijfel nog of ik aan deel 2 zal beginnen...
0
geplaatst: 9 januari 2011, 21:37 uur
Harry Potter en de Geheime Kamer
Onwaarschijnlijk knappe serie uiteraard, maar dit is toch wel de minste. Hierna werden de delen steeds beter.
Onwaarschijnlijk knappe serie uiteraard, maar dit is toch wel de minste. Hierna werden de delen steeds beter.
0
geplaatst: 9 januari 2011, 21:54 uur

Nu wil 't wel vlotten

(boeiend leesvoer) - min of meer uitgebreide uitwerking van "Is Google Making Us Stupid" - google daar maar eens op
- in the Atlantic
0
geplaatst: 9 januari 2011, 21:57 uur
Vind je? Vond het laatste deel meesterlijk. Spannend tot de laatste blz.

0
geplaatst: 10 januari 2011, 22:21 uur
De eerste was je tenminste snel doorheen. Kan me nog herinneren dat ik de laatste 80 bladzijden er binnen een uur doorheen heb gejakkerd, omdat ik dezelfde avond nog naar de film ging.
Heb er verder weinig mee...
Heb er verder weinig mee...
* denotes required fields.