MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst gelezen boek

zoeken in:
vooral eigen werk

[edit]Dat lieg ik, eergisteren nog even 'Het laat je niet los' van Stephen King gelezen. [edit]

Nian
Gisteren uitgelezen: Dean Koontz - Gefluister

Ik heb gisteren, uit de grote verzamelbundel "Dichter", het amusante dichtbundeltje "Collega's" van Remco Campert gelezen, met gedichten over o.a. Jules Deelder, Jan Hanlo en Hans Favery.

Nu bezig in:

(afbeelding)

Erg mooi!

rudiger schreef:
Ben bezig met Keith Richards - Life .

Rolling Stones legend Keith Richards smokes cigarette, kills library plant, during 'Life' book talk.

Link

Vandaag begonnen in:

(afbeelding)

(afbeelding)
Ben bezig in deze, ik hoop dat ik 'm ooit nog uit krijg

sxesven
Nick Hornby - How to Be Good net uit, nu bijna klaar met Bill Bryson - A Short History of Nearly Everything.

Life van Keith Richards ga ik gelijk lezen als ik hem krijg met Kerstmis en voor mijn verjaardag krijg ik een keer iets anders dan CD´s. Ik krijg de complete Donkere Toren-serie van Stephen King! 7 boeken en nog 5 andere van hem. Was een aanbod bij ECI.

Robbie Keane schreef:
(plaatje Misdaad en Straf)
Ben bezig in deze, ik hoop dat ik 'm ooit nog uit krijg

't is een behoorlijk pittige ja, ik moet hem nog eens herlezen denk ik.
Laatst uitgelezen: IJsland van Ronald Giphart, wat best een sterk boek was, beter dan ik had verwacht eigenlijk (had verwacht dat ie onderhoudend zou zijn, maar niet veel meer).

Vandaag begonnen in:

(afbeelding)

Begonnen in:

(afbeelding)

'Wonderbaarlijk'

Thomas Heerma van Voss - De Allestafel

Chronic City van Jonathan Lethem.

Prachtig verhaal

Net uit gelezen

(afbeelding)

Nu begonnen met:

(afbeelding)

Niet te zware kost op dit moment.

Ben eens naar de bib geweest en aangezien de examens voorbij zijn...:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Juist uitgelezen en goed bevallen:

(afbeelding)

En nu begonnen in :

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik had 'm een aantal jaar geleden al eens gelezen, het blijft een mooi boek maar het kan niet tippen aan Extremely Loud & Incredibly Close.

Nu is het wachten op het pakketje van Amazon, tot die tijd ben ik Huckleberry Finn aan het lezen. Een klassieker, maar tot nu toe kan 'ie mij nog niet zo boeien.

(afbeelding)
na eeuwen van niet lezen

sxesven
sxesven schreef:
Nick Hornby - How to Be Good net uit, nu bijna klaar met Bill Bryson - A Short History of Nearly Everything.

Uit, en nu bezig in Bill Bryson - Notes from a Small Island.

"Eline Vere" uit, was in orde. Nu bezig in "De Avonden" (let op die data hè) en "Het bundelste [!] van Herman Finkers"

(afbeelding)

Misschien geen literatuur, wél een behoorlijk dik boek.
Alle Engelse top 40 lijsten van 1960 tot en met 2008.

Elke dag een lijstje en je dag is weer goed...

(afbeelding)

Met op de achtergrond: Teach Your Children

Nadat ik de Verzamelde Gedichten van J.C. Bloem uit heb gelezen kan ik concluderen dat niemand doodgaat, behalve Bloem, maar die was daar dan ook zijn hele leven mee bezig, doodgaan.

Nian
Stephen King - Desperation

Nian, ik ben ook een boek van Stephen King aan het lezen, namelijk De Donkere Toren I: De Scherpschutter. Iedere maand komt er een deel binnen van die boekenserie!

Ook lees ik Life van Keith Richards, een erg gave biografie.

Nice, de Donkere toren, zijn magnum opus.

Ondanks het feit dat ik een King-fan ben, is dat het werk waar ik nog niet aan ben begonnen.

Ik zal niks verklappen, maar het laatste boek van de serie, heb een samenvatting gelezen laat zien waarom King een meester van zijn vak is.

Veel plezier!

Nian
Ja Stephen King is echt wel een fantastische schrijver. Ik ga morgen in Insomnia beginnen ..
Niets is leuker dan op een koude dag een boek van Stephen King te lezen met daarbij goeie muziek

Gast
geplaatst: vandaag om 10:07 uur

geplaatst: vandaag om 10:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.