Overig / Algemeen / Laatst gelezen boek
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2006, 02:27 uur
Ik heb Franny en Zoey van JD Salinger maar 's naast mijn kussen gelegd. Kan ik Zachary ook weer onder ogen komen, want het boekje staat alweer een paar jaar in mijn kast en ik heb het nog altijd niet gelezen...
0
geplaatst: 20 april 2006, 07:10 uur
Oef.. eindelijk mijn Frans boek uitgelezen. Frans lezen is op zich niet erg, maar 250 pagina's weegt toch wel door 

0
geplaatst: 20 april 2006, 08:36 uur
Nicci French - Verloren ...... niet het beste van dit schrijversduo
0
geplaatst: 20 april 2006, 22:21 uur
Back when we were grownups van Anne Tyler. Voor als je van vrouwen met een midlife-crisis houdt
0
geplaatst: 20 april 2006, 23:01 uur
Ik ook, maar ik lees er constant boeken doorheen. Nu The House Of Sleep.
0
geplaatst: 20 april 2006, 23:07 uur
Ik kan hem ook niet in 1x uitlezen moet ik zeggen. Zoveel ongelofelijke onzin is moeilijk te bevatten 

0
geplaatst: 25 april 2006, 10:06 uur
Robert Van Yper-Rock It! -Een race met de duivel.
Een aanrader voor muziekliefhebbers! De geschiedenis van de rock 'n' roll wordt erin beschreven op een zeer aangenaam leesbare manier.
Geen saaie opsomming van feiten, maar aangevuld met leuke weetjes en anekdotes.
Een aanrader voor muziekliefhebbers! De geschiedenis van de rock 'n' roll wordt erin beschreven op een zeer aangenaam leesbare manier.
Geen saaie opsomming van feiten, maar aangevuld met leuke weetjes en anekdotes.
0
geplaatst: 21 mei 2006, 10:39 uur
Ik ben bezig in "De historicus" van Elizabeth Kostova.... is DRACULA still alive???
0
geplaatst: 21 mei 2006, 13:31 uur
"Het verdriet van Darwin: over de pijn en de troost van het rationalisme" van Jan De Laender
Een psycholoog die pleit voor het rationalisme aan de hand van de evolutietheorie van Darwin. Waanzinnig interessant, ook goed te volgen. Een van de beste non-fictieboeken die ik ooit heb gelezen.
Een psycholoog die pleit voor het rationalisme aan de hand van de evolutietheorie van Darwin. Waanzinnig interessant, ook goed te volgen. Een van de beste non-fictieboeken die ik ooit heb gelezen.
0
geplaatst: 21 mei 2006, 14:03 uur
De broncode - Eric Smit, erg fascinerend boek.
Het is reconstructie van een eventueel waargebeurd verhaal van een nederlandse TV-raparateur, Jan Sloot, die een wereldschokkende compressie techniek weet te ontwikkelen.
Het is reconstructie van een eventueel waargebeurd verhaal van een nederlandse TV-raparateur, Jan Sloot, die een wereldschokkende compressie techniek weet te ontwikkelen.
0
geplaatst: 21 mei 2006, 14:07 uur
Snappy schreef:
Dat is een raar verhaal idd, die Sloot is toch op verrassende wijze overleden?
0
geplaatst: 21 mei 2006, 14:12 uur
lebowski schreef:
(quote)
Ik hoop toch niet toen hij een tv aan het repareren was en dat de stroom.....

0
geplaatst: 21 mei 2006, 14:14 uur
Hermann Hesse - Siddhartha. Prachtig boek! Lag al tijden op me te wachten in mijn kast. Het gaat over een monnik die op zoek gaat naar zijn verlichting maar zich niet wil binden aan wat voor leer dan ook. Aanrader!
0
geplaatst: 21 mei 2006, 14:15 uur
lebowski schreef:
/me denkt nog steeds dat het een broodje aap verhaal is

0
Joy
geplaatst: 21 mei 2006, 15:41 uur
Het geheim van het verdwenen mysterie
Gummbah
dan:
Andre Rogge - Het riool van belgie (en ik bedoel er niks mee
Gummbah
dan:
Andre Rogge - Het riool van belgie (en ik bedoel er niks mee

0
geplaatst: 21 mei 2006, 15:46 uur
Frank Zappa The Negative Dialectics of Poodle Play - Ben Watson
Ben nog bezig, maar lees niet zo snel. Over een maand of 4 heb ik hem wel uit denk ik.
Ben nog bezig, maar lees niet zo snel. Over een maand of 4 heb ik hem wel uit denk ik.
0
geplaatst: 21 mei 2006, 16:27 uur
lebowski schreef:
(quote)
Klopt, die Jan van Sloot op een mysterieuze wijze om het leven gekomen. Dus Lewowski om prachtige aanleiding om het boek te gaan lezen! De vakantieperiode in aantocht, een betere timing is er niet
. OVerigens een zeer fasinerend boek (al zeg ik het zelf!)
0
geplaatst: 27 mei 2006, 10:55 uur
Net uit: John Irving - Regels van het Ciderhuis
Begonnen in: Sylvia Plath - The Bell Jar
Alvast besteld: Hugo Claus - Het Verdriet van Belgie
Begonnen in: Sylvia Plath - The Bell Jar
Alvast besteld: Hugo Claus - Het Verdriet van Belgie
0
geplaatst: 27 mei 2006, 11:06 uur
net uit : the black magician trilogy
moet nog ff nieuw boek uitkiezen... tips?
moet nog ff nieuw boek uitkiezen... tips?
0
geplaatst: 27 mei 2006, 11:28 uur
Woody schreef:
Hermann Hesse - Siddhartha. Prachtig boek! Lag al tijden op me te wachten in mijn kast. Het gaat over een monnik die op zoek gaat naar zijn verlichting maar zich niet wil binden aan wat voor leer dan ook. Aanrader!
Eén van de mooiste dingen die ik gelezen heb

* denotes required fields.