Overig / Algemeen / Laatst gelezen boek
zoeken in:
0
shappy1010
geplaatst: 2 maart 2006, 14:53 uur
Bernini Mysterie - Dan Brown
Tijd voor Boekmeter.nl zeg ik...
Tijd voor Boekmeter.nl zeg ik...
0
geplaatst: 8 maart 2006, 14:14 uur
de Davinci Code - Dan Brown, het moest er toch een keer van komen he
0
shappy1010
geplaatst: 8 maart 2006, 14:18 uur
Angeliquek schreef:
Hehe ja dat had ik ook, en wat vond je ervan?
0
geplaatst: 8 maart 2006, 14:21 uur
shappy1010 schreef:
(quote)
Een aardig boek met aan het einde een enorme anticlimax. Erg jammer...
0
geplaatst: 8 maart 2006, 14:22 uur
Angeliquek schreef:
Sinds iemand letterlijk tegen me zei dat ik "achterliep" toen ik vertelde dat ik de Davinci Code niet had gelezen, heb ik besloten dat boek maar helemaal links te laten liggen.
0
geplaatst: 8 maart 2006, 14:28 uur
Yak schreef:
Sinds iemand letterlijk tegen me zei dat ik "achterliep" toen ik vertelde dat ik de Davinci Code niet had gelezen, heb ik besloten dat boek maar helemaal links te laten liggen.
(quote)
Je hebt weinig gemist

0
geplaatst: 8 maart 2006, 14:45 uur
Ik vond het begin heel spannend, maar Brown maakt zich er wel heel makkelijk af aan het eind. Heel jammer.
0
shappy1010
geplaatst: 8 maart 2006, 14:55 uur
Ja het Bernini Mysterie heeft dan wat dat betreft een betere en spectaculaire climax. Ik denk dat ik aankomende vakantie wel Delta Deceptie wil lezen. Opzich leest het wel prettig die Dan Brown, maar in dat genre lees ik toch liever Tom Clancy, alleen hij heeft veel meer geschreven waardoor het kwaliteitsverschil tussen de boeken dan wel weer wat groter wordt.
0
geplaatst: 9 maart 2006, 12:58 uur
shappy1010 schreef:
Ja het Bernini Mysterie heeft dan wat dat betreft een betere en spectaculaire climax. Ik denk dat ik aankomende vakantie wel Delta Deceptie wil lezen. Opzich leest het wel prettig die Dan Brown, maar in dat genre lees ik toch liever Tom Clancy, alleen hij heeft veel meer geschreven waardoor het kwaliteitsverschil tussen de boeken dan wel weer wat groter wordt.
Doe mij dan maar Preston and Child.
0
geplaatst: 23 maart 2006, 22:40 uur
Delta onlangs gelezen, prettig leesbaar, verrassend plot...
Gisteren Shadowlands uitgelezen, het liefdesverhaal van C.S. Lewis (schrijver van de NarniaChronicles) en de Amerikaanse Joy Gresham...e.rg ontroerend.
En de laatste van Nicholas Evans (Paardenfluisteraar) aangeschaft "Het Keerpunt", dus die ligt te wachten...maar ook het boekenweekgeschenk ligt nog ongelezen op de kast....
Absolute aanrader "De Thuiskomst" van Anna Enquist, verhaal van de vrouw achter James Cook....
Gisteren Shadowlands uitgelezen, het liefdesverhaal van C.S. Lewis (schrijver van de NarniaChronicles) en de Amerikaanse Joy Gresham...e.rg ontroerend.
En de laatste van Nicholas Evans (Paardenfluisteraar) aangeschaft "Het Keerpunt", dus die ligt te wachten...maar ook het boekenweekgeschenk ligt nog ongelezen op de kast....
Absolute aanrader "De Thuiskomst" van Anna Enquist, verhaal van de vrouw achter James Cook....
0
dutch2
geplaatst: 23 maart 2006, 22:43 uur
Eric Emmanuel Schmitt - Meneer Ibrahim en de Bloemen van de Koran
Prachtig klein boekje over, eh, alles.
Prachtig klein boekje over, eh, alles.
0
geplaatst: 11 april 2006, 14:37 uur
Ik ben zeer happy! Sindskort het boek van Nick Cave eindelijk voor een prikkie gevonden in het nederlands. And the Ass Saw the Angel, Typisch Cave, bruut en romantisch tegelijk. In het engels is het zware kost. In het nederlands goed te doen maar moeilijk te vinden. Meer mensen die het boek kennen?
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:22 uur
Woody schreef:
Ik ben zeer happy! Sindskort het boek van Nick Cave eindelijk voor een prikkie gevonden in het nederlands. And the Ass Saw the Angel, Typisch Cave, bruut en romantisch tegelijk. In het engels is het zware kost. In het nederlands goed te doen maar moeilijk te vinden. Meer mensen die het boek kennen?
Jaren geleden al eens gelezen. Gewoon een doorsnee Rainbowpocket, te koop bij een doorsnee Bruna of iets dergelijks.
Intrigerend en donker boek. Zou overigens het verhaal niet meer kunnen navertellen.
0
Ace
geplaatst: 11 april 2006, 16:42 uur
Wat? Tim Krabbe - Het Gouden Ei
Wanneer? Een jaar of 10 terug voor mijn eindexamen op de middelbare school.
Wanneer? Een jaar of 10 terug voor mijn eindexamen op de middelbare school.
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:44 uur

Dat was het eerste 'grote mensen' boek dat ik ooit heb gelezen.
0
geplaatst: 11 april 2006, 16:51 uur
Martin Visser schreef:
Jaren geleden al eens gelezen. Gewoon een doorsnee Rainbowpocket, te koop bij een doorsnee Bruna of iets dergelijks.
Intrigerend en donker boek. Zou overigens het verhaal niet meer kunnen navertellen.
(quote)
Ik daag je uit hem te vinden. Koste mij 2 jaar van mijn spaarzame tijd

0
Ace
geplaatst: 11 april 2006, 17:02 uur
Goede keuze van je! Het valt onder literatuur, maar het leest weg als de De Telegraaf. Verder ben ik zoals je er wel uit opgemaakt zal hebben niet zo'n lezer

0
geplaatst: 11 april 2006, 17:34 uur
Ik heb 'm dus al. Jaren geleden gekocht. En nu prijkt ie al jaren in mijn boekenkast.
PS: Antiquariaat Boek2 zegt op zijn website dat ie 'm op voorraad heeft. EUR 4,50 plus 1,56 verzendkosten.
0
geplaatst: 13 april 2006, 16:10 uur
Martin Visser schreef:
Ik heb 'm dus al. Jaren geleden gekocht. En nu prijkt ie al jaren in mijn boekenkast.
PS: Antiquariaat Boek2 zegt op zijn website dat ie 'm op voorraad heeft. EUR 4,50 plus 1,56 verzendkosten.
(quote)
Hahaha.. ja ik zie hem staan. Bizar! heb hem nooit kunnen vinden. dacht ik wat bijzonders in huis te hebben. Mijn versie met gouden letters is dan in ieder geval wel mooier. Dat scheelt

0
geplaatst: 15 april 2006, 03:22 uur
't Is rijkelijk laat misschien maar ik ben de klassieker(?) 'The World According To Garp' van John Irving (nu pas) aan het lezen, en ik moet zeggen: het leest lekker weg, niet al te zware kost.
0
geplaatst: 15 april 2006, 11:03 uur
Na nachtschade, zoenoffer, een lichte koude huivering en ontzichtbaar, ben ik nu bezig aan Karin Slaughter's laatste boek; Trouweloos. En tot dusver valt ze me niet tegen 

0
Ace
geplaatst: 15 april 2006, 11:54 uur
Dat zou wat zijn als het 4,5 boek nog steeds tegen valt... In mijn geval zou ik dan al 12 jaar met een onbestemd gevoel rond lopen 

0
geplaatst: 15 april 2006, 15:02 uur
Angeliquek schreef:
Na nachtschade, zoenoffer, een lichte koude huivering en ontzichtbaar, ben ik nu bezig aan Karin Slaughter's laatste boek; Trouweloos. En tot dusver valt ze me niet tegen

ga ik dan ook maar eens proberen! k heb net de laatste mooie dag van Peter Blauner uit. Echt een heel goed geschreven boek.
0
geplaatst: 17 april 2006, 12:00 uur
Ace schreef:
Dat zou wat zijn als het 4,5 boek nog steeds tegen valt... In mijn geval zou ik dan al 12 jaar met een onbestemd gevoel rond lopen

Dat is waar Ace, maar niet al haar boeken zijn evengoed. Persoonlijk vind ik "Nachtschade" haar beste boek en "Onzichtbaar" haar minste. Dit terwijl veel mensen "Een lichte koude huivering" één van haar mindere boeken vinden. En dat vond ik weer één van de betere boeken.
0
geplaatst: 18 april 2006, 12:25 uur
gisteravond De Adelaars van Kader Abdolah weer eens gelezen, toch behoorlijk indringend boek. Had het boek in 2 uur uit, zonder dat ik iets van mijn omgeving heb gemerkt in die tijd.
Heb het boek nog van hemzelf gekregen, als oude 'achterbuurman', bijzondere man was dat.
Heb het boek nog van hemzelf gekregen, als oude 'achterbuurman', bijzondere man was dat.
* denotes required fields.