Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)
zoeken in:
0
geplaatst: 20 mei 2014, 16:46 uur
Komt er ook nog een (gratis) openbare pool voor MusicMeter? 
Heb me overigens ook ingeschreven voor El Ninjo's pool.

Heb me overigens ook ingeschreven voor El Ninjo's pool.
0
geplaatst: 21 mei 2014, 11:10 uur
Ik doe ook mee voor de eerste keer. Ik ben eens benieuwd hoe goed ik kan gokken. 

0
geplaatst: 21 mei 2014, 12:15 uur
Running On Empty schreef:
Real Madrid - Atletico Madrid 3-2
Real Madrid - Atletico Madrid 3-2
Edit: Real Madrid - Atletico Madrid 2-3
PS. Was niet mijn bedoeling Real te laten winnen, ik ga voor Atletico.
0
geplaatst: 21 mei 2014, 12:52 uur
Ik was van plan om een hele uitgebreide nabeschouwing te doen, maar daar heb ik geen zin in. Bedenk zelf maar iets.
De uitslag van de eredivisiepool:
Vervelend is dat de top 3 evenveel punten heeft. Het aantal precies goed voorspelde posities (tussen haakjes) leek me een goede om de volgorde en dus de winnaar te bepalen.
1. stoepkrijt 34 (6)
2. GrafGantz 34 (3)
2. Lukas 34 (3)
4. johnnyhill 36 (6)
5. Teunnis 38 (5)
5. Titmeister 38 (5)
7. herman 38 (3)
8. Nicolage Rico 40 (4)
9. panjoe 44 (3)
10. Masimo 46 (3)
10. nelis 46 (3)
10. jeroentjuhh 46 (3)
13. chevy93 50 (3)
14. Paap_Floyd 50 (2)
14. vigil 50 (2)
16. laxus11 54 (2)
Nelis en Vigil scoorden beide de meeste punten voor één positie. Beide heren plaatsten Roda JC op plek 7 en scoorden daarmee 11 punten. De best voorspelde positie voor Roda was de 13e plek, door johnnyhill en GrafGantz. Opvallend is dat twee van de top-3-klanten de kampioen niet wist te voorspellen. De kampioen van de pool hoort niet bij die twee en kroont zich terecht tot winnaar. Als stoepkrijt het ergens zou hebben laten liggen dan is dat bij NEC, die hij van iedereen de beste positie toedichtte: plek 10. Dat heeft 'm toch bijna genect.
Dat was 'm dan. Tot volgend jaar.
De uitslag van de eredivisiepool:
Vervelend is dat de top 3 evenveel punten heeft. Het aantal precies goed voorspelde posities (tussen haakjes) leek me een goede om de volgorde en dus de winnaar te bepalen.
1. stoepkrijt 34 (6)
2. GrafGantz 34 (3)
2. Lukas 34 (3)
4. johnnyhill 36 (6)
5. Teunnis 38 (5)
5. Titmeister 38 (5)
7. herman 38 (3)
8. Nicolage Rico 40 (4)
9. panjoe 44 (3)
10. Masimo 46 (3)
10. nelis 46 (3)
10. jeroentjuhh 46 (3)
13. chevy93 50 (3)
14. Paap_Floyd 50 (2)
14. vigil 50 (2)
16. laxus11 54 (2)
Nelis en Vigil scoorden beide de meeste punten voor één positie. Beide heren plaatsten Roda JC op plek 7 en scoorden daarmee 11 punten. De best voorspelde positie voor Roda was de 13e plek, door johnnyhill en GrafGantz. Opvallend is dat twee van de top-3-klanten de kampioen niet wist te voorspellen. De kampioen van de pool hoort niet bij die twee en kroont zich terecht tot winnaar. Als stoepkrijt het ergens zou hebben laten liggen dan is dat bij NEC, die hij van iedereen de beste positie toedichtte: plek 10. Dat heeft 'm toch bijna genect.
Dat was 'm dan. Tot volgend jaar.
0
geplaatst: 21 mei 2014, 15:39 uur
Toch nog een 5e plek, terwijl ik in de winterstop nog kansloos laatste stond 

0
geplaatst: 21 mei 2014, 17:46 uur
Hoera! 
Ik had heel de top 6 goed voorspeld en dat heeft me dus de overwinning opgeleverd. Een licht gevoel van trots kan ik niet onderdrukken.
Dankjewel voor de organisatie Paap! En proficiat aan Graf en Lukas met hun podiumplaats.

Ik had heel de top 6 goed voorspeld en dat heeft me dus de overwinning opgeleverd. Een licht gevoel van trots kan ik niet onderdrukken.
Dankjewel voor de organisatie Paap! En proficiat aan Graf en Lukas met hun podiumplaats.
0
geplaatst: 23 mei 2014, 16:16 uur
De landstitel geeft Atlético vleugels en bij Real staat er teveel druk op de ketel. Daarom:
Real Madrid - Atlético Madrid 0-2
Real Madrid - Atlético Madrid 0-2
0
geplaatst: 23 mei 2014, 16:25 uur
Een club die net kampioen is geworden en nog een CL finale moet spelen is vaak geen goeie combi
.
Beetje dubbel gevoel bij finale, ben vaak voor de underdog. Atletico kan geschiedenis schrijven. Maar Real ook.. La Decima. Real de mooiere club, Atletico mogelijk once in a lifetime moment. Tsja, zeg het maar..
.Beetje dubbel gevoel bij finale, ben vaak voor de underdog. Atletico kan geschiedenis schrijven. Maar Real ook.. La Decima. Real de mooiere club, Atletico mogelijk once in a lifetime moment. Tsja, zeg het maar..
0
geplaatst: 23 mei 2014, 16:37 uur
Niets zo onvoorspelbaar als een finale. Ik zou in ieder geval met welke winnaar dan ook tevreden zijn.
0
geplaatst: 25 mei 2014, 01:41 uur
Onheilspellend schreef:
Real Madrid 1 - 1 Atletico Madrid
Real Madrid 1 - 1 Atletico Madrid
koekoek
0
Martial
geplaatst: 25 mei 2014, 10:24 uur
Running On Empty schreef:
(quote)
Je weet toch dat je 1e ingeving vaak de juiste is?

0
Martial
geplaatst: 25 mei 2014, 10:26 uur
Uiteindelijke uitslag 4-1 niemand had die goed ....... koekoek

0
geplaatst: 7 juni 2014, 11:52 uur
Users die goede voorspellers zijn wat het WK betreft? Sporza heeft een soort Wk-pool gemaakt, waarbij je adhv een zelf samengesteld team zoveel mogelijk punten moet verzamelen. Voor meer informatie raad ik je aan de spelregels te lezen.
Het leuke is ook dat je een mini-competitie kan doen, waarbij je tegen vrienden of collega's kan spelen of zoals hier tegen mede-users. Ik heb reeds een mini-competitie opgericht.
De competitie heet MusicMeter en het wachtwoord is (erg origineel) metermusic.
Hopelijk zijn er wel wat users die hier zin in hebben.
En hopelijk kan je het vanuit Nederland ook spelen...
Het leuke is ook dat je een mini-competitie kan doen, waarbij je tegen vrienden of collega's kan spelen of zoals hier tegen mede-users. Ik heb reeds een mini-competitie opgericht.
Hopelijk zijn er wel wat users die hier zin in hebben.
En hopelijk kan je het vanuit Nederland ook spelen...
0
geplaatst: 7 juni 2014, 16:06 uur
Mijn team is samengesteld hoor!
César (C)
Lichtsteiner - Isla - Varane - Marcelo
Shaqiri - Touré - Pjanić - Honda
Agüero - Džeko
César (C)
Lichtsteiner - Isla - Varane - Marcelo
Shaqiri - Touré - Pjanić - Honda
Agüero - Džeko
0
geplaatst: 7 juni 2014, 16:11 uur
Wie heb je aanvoerder gemaakt trouwens?
Het mijne is dit:
Romero
Lichtsteiner - Coentrao - Luiz - Sakho
Willian - Pjanic - Pogba
Mandzukic - Drogba - Higuain (c)
Het mijne is dit:
Romero
Lichtsteiner - Coentrao - Luiz - Sakho
Willian - Pjanic - Pogba
Mandzukic - Drogba - Higuain (c)
0
geplaatst: 7 juni 2014, 16:38 uur
Mijn team:
H. Lloris
P. Zabaleta - V. Kompany - D. Mesbah - P. Lahm
Y. Touré - K. Honda - P. Pogba - A. Lallana
S. Agüero (C) - G. dos Santos
Eerder voetballers die ik leuk vind dan echt een goed team, denk ik. Van Lallana weet ik niet eens zeker of die wel gaat spelen
Lichtsteiner, Shaqiri & Dzeko heb ik ook overwogen. Teun is wel duidelijk fan van de Zwitsers!
H. Lloris
P. Zabaleta - V. Kompany - D. Mesbah - P. Lahm
Y. Touré - K. Honda - P. Pogba - A. Lallana
S. Agüero (C) - G. dos Santos
Eerder voetballers die ik leuk vind dan echt een goed team, denk ik. Van Lallana weet ik niet eens zeker of die wel gaat spelen
Lichtsteiner, Shaqiri & Dzeko heb ik ook overwogen. Teun is wel duidelijk fan van de Zwitsers!
0
geplaatst: 7 juni 2014, 16:52 uur
Ploppesteksel schreef:
Een MuMePool maken?
Een MuMePool maken?
dumb_helicopter schreef:
0
geplaatst: 7 juni 2014, 17:01 uur
dumb_helicopter schreef:
Als ik de spelregels goed heb geïnterpreteerd mag je die elke speeldag wijzigen. Dus nu gekozen voor de enige speler die de eerste speeldag in actie komt, Julio César.
En je eerste drie transfers mag je doen nog voor de eerste wedstrijden van Iran, Nigeria, Duitsland, Portugal, Ghana, VS, België, Algerije, Rusland en Zuid-Korea. Dus Alderweireld heb ik er (voorlopig nog) maar even uitgehaald en Isla voor in de plaats gezet.
0
geplaatst: 7 juni 2014, 17:09 uur
Nu ik het zo nalees, klopt inderdaad wat jij zegt. Ik dacht dat het per speeldag (dus alle matchen van de eerste speeldag bv van groep A tot H), maar het is per dag. Best wel oplettend zijn dan. 

0
geplaatst: 7 juni 2014, 17:37 uur
Ik heb me ook aangemeld en die regels zijn best ingewikkeld. Ik denk dat ik 3-5-2 ga spelen, maar een eerste opstelling volgt pas maandag.
Hoe kan ik trouwens zien wie er nog meer meedoen?
Hoe kan ik trouwens zien wie er nog meer meedoen?
0
geplaatst: 7 juni 2014, 17:41 uur
Als oprichter heb ik je aanvaardt (ambetant dat dit niet automatisch gaat), maar het verwerken zelf door Sporza duurt altijd een aantal uren. Tot dan kan je volgens mij niet zien wie er nog meedoet. Momenteel zitten ik (Copacabana United), Teunnis (Team Sko) en Ploppesteksel (De Tentbakkers) al in de MuMecompetitie. 

0
geplaatst: 7 juni 2014, 17:44 uur
Hartelijk dank. Ik had ook gezien dat je me aanvaard had, maar ik kon niet zien wie er verder nog meedoen.
Edit: ik kan nu ook de andere teams zien.
Edit: ik kan nu ook de andere teams zien.
0
geplaatst: 9 juni 2014, 12:29 uur
Moeilijk dit.
Mijn team is momenteel:
Romero (ARG)
Debuchy (FRA), Evra (FRA), Zapata (COL), Coentrao (POR)
Cuadrado (COL), Pjanic (BIH), Pogba (FRA), Vidal (CHL)
Fred (C) (BRA), A. Sanchez (CHL)
Mijn team is momenteel:
Romero (ARG)
Debuchy (FRA), Evra (FRA), Zapata (COL), Coentrao (POR)
Cuadrado (COL), Pjanic (BIH), Pogba (FRA), Vidal (CHL)
Fred (C) (BRA), A. Sanchez (CHL)
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 9 juni 2014, 13:17 uur
Erg moeilijk.
Ospina (COL)
Godin (URU) Matip (KAM) David Luiz (BRA)
David Silva (ESP) KP Boateng (GHA) Honda (JAP) Sung-Yong Ki (ZKO) Robben (NED)
Suarez (C) (URU) Bony (IVO)
Ospina (COL)
Godin (URU) Matip (KAM) David Luiz (BRA)
David Silva (ESP) KP Boateng (GHA) Honda (JAP) Sung-Yong Ki (ZKO) Robben (NED)
Suarez (C) (URU) Bony (IVO)
* denotes required fields.