MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)

zoeken in:
Ik zie dat een aantal mensen ook de WK-poule op voetbalpoules.nl heeft ingevuld.
Je kunt je hier ook nog voor aanmelden.
De naam van de poule is MusicMeter
wachtwoord: GoldendEUS

Vanwege de kosten moet ik toch terug naar 4-4-2;
Bravo (CHI)
Dimechelis (ARG), Valdés (COL), Pereira (URU), N'Kouloe (KAM)
Touré (IVO), Wilshere (ENG), Hazard (BEL), Blind (NED)
Hulk (BRA), Higuain (ARG)

Hazard had ik liever nog even aan de kant gehouden, omdat hij later nog kan worden ingezet, maar ik zag nu al dat ik vaak budget tekort kwam. En zo heb ik wat meer vrijheid voor de inzet van Duitse spelers.

Hulk toch vervangen door Mandzukic

panjoe (moderator)
chevy93 schreef:
Komt er ook nog een (gratis) openbare pool voor MusicMeter?

Heb me overigens ook ingeschreven voor El Ninjo's pool.

panjoe (moderator)
Ik heb hem ook (lukraak) ingevuld, en kom tot de conclusie dat ons een herhaling van het debacle van 2010 te wachten staat: verlies in de finale, na verlenging.

Ah, dat is makkelijk. Daar heb ik er al eentje ingevuld, dus kan ik gewoon kopiëren.

Pool ingevuld. Denk dat je goed kan gaan scoren als je geen halve finales Brazilië - Duitsland en Spanje - Argentinië hebt ingevuld én het ook bij het juiste eind hebt... Laat het WK maar beginnen

panjoe (moderator)
Ik weet niet wie Leiden United is bij die competitie van Sporza, maar die heeft nog geen team. Ik hoop dat diegene dit op tijd leest, want het moet voor vanavond 9 uur.

panjoe (moderator)
Titmeister schreef:
Pool ingevuld. Denk dat je goed kan gaan scoren als je geen halve finales Brazilië - Duitsland en Spanje - Argentinië hebt ingevuld én het ook bij het juiste eind hebt... Laat het WK maar beginnen

Ik heb Brazilië - Zwitserland en Nederland - Argentinië. Dat komt omdat Zwitserland bij mij met relatief zwakkere broeders Bosnië-Herzegovina en Rusland af heeft moeten rekenen.

Het zou natuurlijk wel leuk zijn, mocht dit uitkomen.

panjoe schreef:
Ik weet niet wie Leiden United is bij die competitie van Sporza, maar die heeft nog geen team. Ik hoop dat diegene dit op tijd leest, want het moet voor vanavond 9 uur.

herman?

Mijn team nog wat aangepast hier en daar:
H. Lloris
P. Zabaleta - V. Kompany - D. Mesbah - M. Debuchy
Y. Touré - K. Honda - P. Pogba - X. Shaqiri
S. Agüero (C) - E. Džeko

Music Meter Pool ingevuld

Italie wereldkampioen

Halve finales Brazilië-Duitsland en Italië-Argentinië

De enige pool waar ik aan meedoe is die van El Ninjo. Die van Sporza lijkt me wel leuk, maar ik heb geen zin om me in zo'n korte tijd nog helemaal in te lezen in de regels. En in die andere pool moet ik 64 uitslagen voorspellen. Dat is me iets teveel werk

Mijn voorspelde finale zou Uruguay - Italië zijn. Volgens mij sta ik daar helemaal alleen in

panjoe schreef:

Klopt, maar die site is echt zo traag als wat... Gisteren heb ik het na 5 spelers opgegeven en nu draait ie ook alweer een paar minuten.

Maar goed, we hebben dus de Sporza-pool, deze: WK Voetbal 2014 Brazilie | Overzicht pool MusicMeter en de traditionele pool van El Ninjo.

Frankrijk gaat de halve finale halen. Gratis tip.

Het zou ook schandalig zijn als je geld ging vragen voor zo'n slechte tip.

stoepkrijt schreef:
De enige pool waar ik aan meedoe is die van El Ninjo. Die van Sporza lijkt me wel leuk, maar ik heb geen zin om me in zo'n korte tijd nog helemaal in te lezen in de regels. En in die andere pool moet ik 64 uitslagen voorspellen. Dat is me iets teveel werk

Dat moet in de pool van El Ninjo toch ook?

herman schreef:
(quote)

Dat moet in de pool van El Ninjo toch ook?
Daar hoef je alleen de winnaar te voorspellen. Is toch een stuk makkelijker.

Dit is het geworden:

Júlio César
R. Varane - D. Srna - D. Lugano
D. Blind - S. M'Bia - Z. Misimović - K. Honda
Fred - Neymar - K. Benzema

stoepkrijt schreef:
(quote)
Daar hoef je alleen de winnaar te voorspellen. Is toch een stuk makkelijker.

Maar er zijn nog veel randvragen. Denk dat ik er wel een minuut of 20 mee ben bezig geweest. 64 wedstrijden voorspellen doe ik binnen 5 minuten.

herman schreef:
(quote)

Maar er zijn nog veel randvragen. Denk dat ik er wel een minuut of 20 mee ben bezig geweest. 64 wedstrijden voorspellen doe ik binnen 5 minuten.
Het grootste verschil is dat ik met het invullen van El Ninjos pool veel eerder ben begonnen Ik heb altijd veel tijd nodig voor een weloverwogen voorspelling.

panjoe (moderator)
Ik heb ook nog even snel (of, nou ja, snel is op deze website misschien inderdaad niet het juiste woord) geüpdate. Toen ik Yaya Touré zag staan bij de opstelling van Ploppesteksel wist ik dat ik die niet mocht vergeten. Wat een held is het ook.

D. Ospina (7,5; Colombia) - Was bij FIFA altijd prima keeper bovendien zit Colombia in een makkelijke poule met weinig scorende teams.

D. Godin (8,0; Uruguay) - Topverdediger met scorend vermogen.
J. Matip (5,0; Kameroen) - Ik wist dat ik ergens op moest besparen, en dat werd dus een verdediger. Van de goedkope leek dit me de beste omdat Matip zeker wel zal spelen.
David Luiz (8,0; Brazilië) - Nog een verdediger die makkelijk scoort; Brazilië gaat ongetwijfeld ver komen.

A. Robben (11,5; Nederland) - De meest beslissende speler van Oranje.
Sung-Yong Ki (7,0; Zuid-Korea) - Nog eentje om op te besparen, vond dit in zijn Celtic-tijd een mooie voetballer, heb hem bij Swansea niet meer gevolgd maar denk dat hij wel zal spelen.
Y. Touré (10,0; Ivoorkust) - Held dus. Bovendien niet duur voor een wereldtopper.
K. Honda (9,0; Japan) - Nog zo'n held, daarbij heeft Japan best een kans om door te gaan.
M. Pjanic (8,5; Bosnië-Herzegovina) - Relatief erg goedkoop.

Hulk (C) (14,5; Brazilië) - Ik ben bang dat dit het toernooi van Neymar gaat worden, maar ik kijk zo veel liever naar deze beer dan naar die backstreetboy.
J. Rodriguez (11,0; Colombia) - Betaalbaar en uit een land dat de eerste ronde makkelijk door gaat komen.

panjoe schreef:
(quote)

Ik heb Brazilië - Zwitserland en Nederland - Argentinië. Dat komt omdat Zwitserland bij mij met relatief zwakkere broeders Bosnië-Herzegovina en Rusland af heeft moeten rekenen.

Zwitserland wint niet van Bosnië heb nog getwijfeld om Bosnië de halve finales te laten halen, maar toch maar veilig voor Duitsland gekozen. Wordt wel samen met Japan de verrassing denk ik...

Ik doe ook mee met de Sporza Pool

Net de twee polls ingevuld... Sporza is moeilijk, maar ik heb 11 spelers uit 11 verschillende landen gevonden, dat moet toch extra punten opleveren

Verder heb ik eigenlijk niet zo veel met voetbal dus is het voornamelijk gokken, maar dat is ook wel eens leuk... Let the games begin...

Mijn team bij sporza na veel gepuzzel:

Lloris
Pique - Nagatomo - Zabaleta - Isla
Honda - Touré - Pogba - Pjanic
Fred - Dzeko

herman staat op kop na de eerste wedstrijd in de sporza-poule! Dit betekent nog niets natuurlijk, want vandaag worden er terug al 3 wedstrijden afgehaspeld. Vergeet niet jullie aanvoerder regelmatig te wisselen en dat je nog 3 transfers kan uitvoeren de volgende 4 dagen.

Ik herken niet alle namen in de wk.nl-pool. Zijn er met een andere username in het spel dan op MusicMeter?

Stand na de eerste dag:

1 (0) JSPR_G 10
2 (0) jeroentjuhh 5
2 (0) HTitmeister 5
2 (0) Bonk1 5
2 (0) Gretz 5
2 (0) kabouter76 5
2 (0) arcade_monkeys 5
2 (0) Masimo 5
2 (0) jassn 5
2 (0) JoostBo 5
2 (0) vigil 5
2 (0) freddze 5
2 (0) Hoppa 5
2 (0) Gé Breselassie 5
2 (0) Ploppesteksel 5
2 (0) Running On Empty 5
2 (0) El Ninjo 5
2 (0) Chevy 5
2 (0) panjoe 5
20 (0) JohannesA 0
20 (0) Paap 0

Ik kon het niet laten om even te stoefen nu het nog kan.

O ik heb niks ingevuld, dus ik zal nog wel op 0 blijven staan

dumb_helicopter schreef:
herman staat op kop na de eerste wedstrijd in de sporza-poule! Dit betekent nog niets natuurlijk, want vandaag worden er terug al 3 wedstrijden afgehaspeld. Vergeet niet jullie aanvoerder regelmatig te wisselen en dat je nog 3 transfers kan uitvoeren de volgende 4 dagen.
Vandaag 3 van mijn mannen aan het werk. Captain Alexis Sanchez gaat voor mij de koppositie binnen hengelen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:48 uur

geplaatst: vandaag om 02:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.