Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2014, 16:29 uur
Ik heb hem er ook in gezet. Leek me niet kansloos om wat goals te scoren tegen Australië.
0
geplaatst: 13 juni 2014, 17:25 uur
Ik kwam er pas vandaag achter dat Mandzukic geschorst was vanwege een rode kaart in de wedstrijd tegen IJsland
.
.
0
geplaatst: 13 juni 2014, 17:33 uur
0
geplaatst: 13 juni 2014, 18:02 uur
Ik geloofde panjoe direct toen hij zei dat Matip "zeker wel zou spelen", en nam m op in mn team. Jammer dit 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 juni 2014, 18:13 uur
Hihi, staat ie er niet in?
Ik zou de hand in eigen boezem steken, ware het niet dat dit niet de eerste keer is dat je onterecht blind op mn voetbalkennis vertrouwt... 
Ik zou de hand in eigen boezem steken, ware het niet dat dit niet de eerste keer is dat je onterecht blind op mn voetbalkennis vertrouwt... 
0
geplaatst: 13 juni 2014, 19:03 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Vandaag 3 van mijn mannen aan het werk. Captain Alexis Sanchez gaat voor mij de koppositie binnen hengelen. Die heb ik er ook in als captain, dus de koppositie zal je met andere spelers binnen moeten halen.

Ik heb vandaag verder alleen Blind, Marquez en Mbia aan het werk geloof ik.
0
geplaatst: 13 juni 2014, 22:58 uur
herman schreef:
Die heb ik er ook in als captain, dus de koppositie zal je met andere spelers binnen moeten halen.
lekker hoor, die Blind pfffffff(quote)
Die heb ik er ook in als captain, dus de koppositie zal je met andere spelers binnen moeten halen.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 juni 2014, 22:59 uur
Nou Paap, bedank me maar voor Matip. Als 'ie had gespeeld had je volgens mij -1 gekregen wegens verlies. 
Ik heb trouwens 0 Spanjaarden en Robben als aanvoerder.

Ik heb trouwens 0 Spanjaarden en Robben als aanvoerder.

0
geplaatst: 14 juni 2014, 13:06 uur
Sanchez heeft toch mooi 18 punten gescoord voor me. Vanavond (t/m de wedstrijd van 3 uur) niet veel van m'n mannen aan de slag. Sanchez heb ik geruild voor Cavani, en verder hoop ik dat Touré een beetje z'n best doet. Morgen gaan drie fransen voor mij knallen.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 13:36 uur
Sanchez heeft het bij mij ook goed gedaan. Jammer dat die bal van Vargas er niet meer inging. Verder blij dat ik geen Spanjaarden in mijn ploeg heb staan. Vanavond en vannacht reken ik op de Colombianen en de Ivorianen. 

0
geplaatst: 14 juni 2014, 22:54 uur
JoostBo, Gé Breselassie, Bonk1 en arcade_monkeys gaan aan kop met 25 punten.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 23:06 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik heb Piqué en geen Nederlanders
Ik heb Piqué en geen Nederlanders
Paap_Floyd schreef:
Sanchez heeft toch mooi 18 punten gescoord voor me. Vanavond (t/m de wedstrijd van 3 uur) niet veel van m'n mannen aan de slag. Sanchez heb ik geruild voor Cavani, en verder hoop ik dat Touré een beetje z'n best doet. Morgen gaan drie fransen voor mij knallen.
Komt me bekend voor
, heb alleen maar 2 fransen en hoop op 2 japanners.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 23:11 uur
Justus heeft Maxi Perreira in zijn 11 staan, dat wordt -6 als ik goed kan tellen. 
Verder blij dat ik uiteindelijk niemand van Uruguay er heb in staan.
Herman is trouwens lekker bezig: op bijna 50.000 teams leunt hij bij de top-100 aan.

Verder blij dat ik uiteindelijk niemand van Uruguay er heb in staan.
Herman is trouwens lekker bezig: op bijna 50.000 teams leunt hij bij de top-100 aan.

0
geplaatst: 15 juni 2014, 10:09 uur
Herman, jeroentjuhh en Panjoe hebben een flink gat, maar vandaag staan 6 van mijn mannen aan de start. 3 Fransen, 1 Bosnier en 2 Argentijnen. Jammer dat Pjanic niet veel gaat scoren als Romero dat wel doet en vice versa. Dan maar hopen op een geniale Messi. Maar eerst Debuchy, Matuidi en Pogba. De Fransen tip ik al weken als belangrijkste outsider en vandaag gaan ze laten zien waarom.
Deze pool vind ik wel erg leuk trouwens
Deze pool vind ik wel erg leuk trouwens

0
geplaatst: 15 juni 2014, 10:12 uur
Ik ook, het leuke aan de pool is dat je veel kan bijsturen waardoor het direct een pak interactiever wordt. Ik hoop ook wat punten te scoren met 6 spelers (1 Zwitser, 2 Argentijnen, 1 Bosniër en 2 Fransen) die vandaag aan bod komen. 

0
geplaatst: 15 juni 2014, 15:34 uur
dumb_helicopter schreef:
Justus heeft Maxi Perreira in zijn 11 staan, dat wordt -6 als ik goed kan tellen.
Wrijf het er maar in.

Verder is het een leuk spel. Ik ben wel ergens een transfer kwijtgeraakt mede omdat die vermoedelijke opstellingen op teletekst niet deugen.

Bij El Ninjo gaat het ook voortreffelijk. Ik sta daar al vanaf dag 1 op de (gedeelde) laatste plaats.

0
geplaatst: 15 juni 2014, 17:45 uur
Bij de pool van El Ninjo is het bij niet veel beter. Met amper 15 punten sta ik net boven jou. Hopelijk is er verandering op komst. 

0
geplaatst: 15 juni 2014, 20:22 uur
Bij de pool van El Ninjo sta ik gedeeld 65e met 71 anderen. 
Wel ongelofelijk dat ik Hulk bij mijn top 6 heb staan en Neymar bij de reserves.
Ook Casillas bezorgt mij met z'n gele kaart mooi -5.
Bij de gratis pool van MusicMeter (wk.nl) sta ik met 40 punten, samen met Hoppa, toch maar mooi bovenaan. Hoppa!

Wel ongelofelijk dat ik Hulk bij mijn top 6 heb staan en Neymar bij de reserves.

Bij de gratis pool van MusicMeter (wk.nl) sta ik met 40 punten, samen met Hoppa, toch maar mooi bovenaan. Hoppa!

0
geplaatst: 15 juni 2014, 20:24 uur
Haha ik heb ook Neymar bij mn reserves
Wel Lloris op doel, dat komt vast wel goed.
Wel Lloris op doel, dat komt vast wel goed.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 21:30 uur
chevy93 schreef:

Hoppa - dachutwel!
Pool Ninjo 25e. Wel met nog tig anderen...
0
geplaatst: 15 juni 2014, 22:58 uur
Ik heb Giroud bij mijn topscorers staan. Lang zitten twijfelen tussen hem en Benzema, maar uiteindelijk erop gegokt dat ze samen zouden spelen. Dat deden ze tijdens de laatste oefenwedstrijden ook. Nu dus niet...
Gelukkig heb ik Lloris als topkeeper.
Gelukkig heb ik Lloris als topkeeper.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 23:04 uur
Ik heb wel Benzema geloof ik, en Messi (ook bij wk manager) die de man van het wk gaat worden 

0
geplaatst: 15 juni 2014, 23:06 uur
Wel pech dan dat die 2de goal van Benzema als een own-goal van de keeper wordt gerekend. Dan misloop je naast die goal zelf nog eens de bonus bij een hattrick.
* denotes required fields.