Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juni 2014, 23:42 uur
Bij de Sporza-pool heb ik Benzema als aanvoerder, dat wordt punten pakken. Helaas ook een keer vergeten mijn aanvoerder aan te passen, waardoor ik wat punten ben misgelopen.
0
geplaatst: 16 juni 2014, 01:20 uur
Komt wel goed met onze kabouter. Een keertje scoren en hij is los.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 16 juni 2014, 01:23 uur
Ja, die heb ik ook getransfereerd. Slechte keuze, want wat speelt Argentinië erbarmelijk. Oh, terwijl ik dit typ scoort Messi. 
Ik heb wel Rodriguez van Zwitserland als aanvoerder.

Ik heb wel Rodriguez van Zwitserland als aanvoerder.

0
geplaatst: 16 juni 2014, 01:31 uur
Dit is de lastigste tegenstander voor Argentinië, ik zie Messi dit toernooi nog wel een paar keer scoren. Goed dat ze zijn gestopt met 5-3-2.
Ha daar is Medunjanin! Ex-AZ en Sparta.
Ha daar is Medunjanin! Ex-AZ en Sparta.
0
geplaatst: 16 juni 2014, 01:58 uur
Tsja, Bosnïe zes schoten op doel en Argentinië maar twee. Had ook 2-0 voorspeld 

0
geplaatst: 16 juni 2014, 02:18 uur
Als die Zwitsers niet in de laatste minuut gescoord hadden, had ik alle drie uitslagen goed gehad op wk.nl vandaag 

0
geplaatst: 16 juni 2014, 12:02 uur
Was ik vergeten Messi aanvoerder te maken, kost me weer 6 punten. Inmiddels al m'n nieuwe wissels er vast doorheen gejaagd en het systeem gewijzigd. Geen Duitsers of Portugezen aan de bak voor mij vandaag. Wel een Ghanees.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 16 juni 2014, 12:49 uur
Ik ga als een speer.
Gisteren alleen het doelpuntje van Ecuador niet voorspeld.
Met de transfers heb ik Müller, De Bruyne en Courtois aangeschaft.
Gisteren alleen het doelpuntje van Ecuador niet voorspeld.Met de transfers heb ik Müller, De Bruyne en Courtois aangeschaft.
0
geplaatst: 16 juni 2014, 12:57 uur
Heel leuk spel, dat WK manager van sporza
.
Voor vanavond gok ik op Nigeria, twijfel voor morgen nog tussen De Bruyne en Hazard.
De Belg die ik kies, moet trouwens woensdag alweer wijken voor Robben
.Voor vanavond gok ik op Nigeria, twijfel voor morgen nog tussen De Bruyne en Hazard.
De Belg die ik kies, moet trouwens woensdag alweer wijken voor Robben

0
geplaatst: 16 juni 2014, 13:20 uur
Ik ben dat wisselen vergeten
Intussen is het al te laat.
Wat ik wel niet begrijp is dat ik bij MuMe op 25 punten sta en in een andere poule op 32 (7 punten: exact wat ik dubbel heb gekregen, omdat ik Aguëro & Honda tot aanvoerder had benoemd).
En op die wk.nl-poule loopt het ook voor geen meter.
Intussen is het al te laat. Wat ik wel niet begrijp is dat ik bij MuMe op 25 punten sta en in een andere poule op 32 (7 punten: exact wat ik dubbel heb gekregen, omdat ik Aguëro & Honda tot aanvoerder had benoemd).
En op die wk.nl-poule loopt het ook voor geen meter.
0
geplaatst: 16 juni 2014, 15:43 uur
panjoe schreef:
Ik ga als een speer.
Gisteren alleen het doelpuntje van Ecuador niet voorspeld.
Met de transfers heb ik Müller, De Bruyne en Courtois aangeschaft.
Ik ga als een speer.
Gisteren alleen het doelpuntje van Ecuador niet voorspeld.Met de transfers heb ik Müller, De Bruyne en Courtois aangeschaft.
Jij gaat heel hard inderdaad. Ik dacht dat ik ging goed ging (sta ook bij de beste 200 van bijna 50.000 deelnemers geloof ik). Ik heb nu Müller, Van Persie en Alderweireld ingebracht. Ging helaas wel iets mis bij het wisselen van systeem. Ik dacht dat mijn minst scorende middenvelder automatisch zou afvallen, maar dat bleek niet het geval. Dus nu zit ik met M'bia ipv Blind opgezadeld.

0
geplaatst: 16 juni 2014, 18:22 uur
Ja hoor en Müller scoort. Ik heb Van Persie, Hazard en Ayew ingebracht. Ben benieuwd...
0
geplaatst: 16 juni 2014, 18:46 uur
Aaaii. Waarom had ik Müller er ook alweer uitgehaald voor Suarez in de pool van El Ninjo?
0
geplaatst: 16 juni 2014, 19:39 uur
Weer die Müller. We gaan onze hoge plek in El Ninjos pool verliezen Rico. En met Herman is die andere pool ook niet leuk meer. 

0
geplaatst: 16 juni 2014, 19:40 uur
Yep. Vlak voor tijd Müller bij de reserves gezet. Ik breng 'm ff in. 

0
geplaatst: 16 juni 2014, 19:47 uur
Nicolage Rico schreef:
Aaaii. Waarom had ik Müller er ook alweer uitgehaald voor Suarez in de pool van El Ninjo?
Ik geloof dat ik hem daar ook heb.

In de andere pool doet Panjoe de beste zaken.
0
geplaatst: 16 juni 2014, 19:54 uur
In de Pool van El Ninjo ook weggehaald tvv Suarez en daarnet na lang twijfelen er niet in gezet. Mijn beslissingen zijn weer fantastisch dit jaar.
0
geplaatst: 16 juni 2014, 23:05 uur
* denotes required fields.