MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)

zoeken in:
Nou ja, bij wk manager had ik geen Benzema, wel 3 andere...

Bij de Sporza-pool heb ik Benzema als aanvoerder, dat wordt punten pakken. Helaas ook een keer vergeten mijn aanvoerder aan te passen, waardoor ik wat punten ben misgelopen.

Je hebt al punten genoeg dacht ik zo..

Nu nog hopen op een assist of wat van Misimovic

Daar zit ik dan met mn Messi. Pffffff

Komt wel goed met onze kabouter. Een keertje scoren en hij is los.

Daar istie al!

panjoe (moderator)
Ja, die heb ik ook getransfereerd. Slechte keuze, want wat speelt Argentinië erbarmelijk. Oh, terwijl ik dit typ scoort Messi.

Ik heb wel Rodriguez van Zwitserland als aanvoerder.

Jaaaaa alle schroom er vanaf nu

Dit is de lastigste tegenstander voor Argentinië, ik zie Messi dit toernooi nog wel een paar keer scoren. Goed dat ze zijn gestopt met 5-3-2.

Ha daar is Medunjanin! Ex-AZ en Sparta.

Kut daar gaan mn clean sheet punten

En mijn juiste voorspelling.

panjoe (moderator)

Tsja, Bosnïe zes schoten op doel en Argentinië maar twee. Had ook 2-0 voorspeld

Als die Zwitsers niet in de laatste minuut gescoord hadden, had ik alle drie uitslagen goed gehad op wk.nl vandaag

Was ik vergeten Messi aanvoerder te maken, kost me weer 6 punten. Inmiddels al m'n nieuwe wissels er vast doorheen gejaagd en het systeem gewijzigd. Geen Duitsers of Portugezen aan de bak voor mij vandaag. Wel een Ghanees.

panjoe (moderator)
Ik ga als een speer. Gisteren alleen het doelpuntje van Ecuador niet voorspeld.

Met de transfers heb ik Müller, De Bruyne en Courtois aangeschaft.

Heel leuk spel, dat WK manager van sporza .
Voor vanavond gok ik op Nigeria, twijfel voor morgen nog tussen De Bruyne en Hazard.
De Belg die ik kies, moet trouwens woensdag alweer wijken voor Robben

Ik ben dat wisselen vergeten Intussen is het al te laat.
Wat ik wel niet begrijp is dat ik bij MuMe op 25 punten sta en in een andere poule op 32 (7 punten: exact wat ik dubbel heb gekregen, omdat ik Aguëro & Honda tot aanvoerder had benoemd).

En op die wk.nl-poule loopt het ook voor geen meter.

panjoe schreef:
Ik ga als een speer. Gisteren alleen het doelpuntje van Ecuador niet voorspeld.

Met de transfers heb ik Müller, De Bruyne en Courtois aangeschaft.

Jij gaat heel hard inderdaad. Ik dacht dat ik ging goed ging (sta ook bij de beste 200 van bijna 50.000 deelnemers geloof ik). Ik heb nu Müller, Van Persie en Alderweireld ingebracht. Ging helaas wel iets mis bij het wisselen van systeem. Ik dacht dat mijn minst scorende middenvelder automatisch zou afvallen, maar dat bleek niet het geval. Dus nu zit ik met M'bia ipv Blind opgezadeld.

Ja hoor en Müller scoort. Ik heb Van Persie, Hazard en Ayew ingebracht. Ben benieuwd...

Aaaii. Waarom had ik Müller er ook alweer uitgehaald voor Suarez in de pool van El Ninjo?

Hm ik heb Müller daar ook niet.

Ik wist niet dat Suarez de eerste wedstrijd zou missen.

Weer die Müller. We gaan onze hoge plek in El Ninjos pool verliezen Rico. En met Herman is die andere pool ook niet leuk meer.

Yep. Vlak voor tijd Müller bij de reserves gezet. Ik breng 'm ff in.

Müller

Nicolage Rico schreef:
Aaaii. Waarom had ik Müller er ook alweer uitgehaald voor Suarez in de pool van El Ninjo?

Ik geloof dat ik hem daar ook heb.

In de andere pool doet Panjoe de beste zaken.

In de Pool van El Ninjo ook weggehaald tvv Suarez en daarnet na lang twijfelen er niet in gezet. Mijn beslissingen zijn weer fantastisch dit jaar.

panjoe en herman staan respectievelijk 16de en 22ste op meer dan 40.000 deelnemers!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:43 uur

geplaatst: vandaag om 16:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.