Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juni 2014, 23:12 uur
49790 deelnemers zelfs. 
En dan had ik nog 7 punten meer kunnen hebben als ik niet mijn aanvoerder was vergeten aan te passen naar Honda zaterdag...

En dan had ik nog 7 punten meer kunnen hebben als ik niet mijn aanvoerder was vergeten aan te passen naar Honda zaterdag...
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 juni 2014, 12:41 uur
Wow. Okee, die had ik niet aan zien komen. In de eerste paar wedstrijden heb ik niet eens transfers en aanvoerderswissels gedaan.
0
geplaatst: 17 juni 2014, 13:30 uur
Dat zal wellicht voor meer mensen gelden die boven je staan, maar dan had je nog een stuk hoger kunnen staan...
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 juni 2014, 15:33 uur
Ach ja, wie zal het zeggen. Ik zal wel weer afzakken, zoals het ook al gebeurde bij de CL-pool van hier. Grappig genoeg doe ik het heel slecht heel erg slecht in de pool van El Ninjo, die ik weer los heb ingevuld van die van wk.nl.
0
geplaatst: 17 juni 2014, 15:48 uur
ik doe het dan weer slecht op wk.nl, het zit niet echt mee met al die gelijkspelen die ik al gegokt heb.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 01:00 uur
Nu alle landen een wedstrijd hebben gespeeld even een tussenstand van wk.nl:
65:
Chevy
Running On Empty
60:
JoostBo
panjoe
JSPR_G
Hoppa
55:
HTitmeister
arcade_monkeys
freddze
50:
kabouter76
jeroentjuhh
vigil
Ploppesteksel
Gé Breselassie
Masimo
45:
El Ninjo
Bonk1
JohannesA
40:
jassn
Gretz
65:
Chevy
Running On Empty
60:
JoostBo
panjoe
JSPR_G
Hoppa
55:
HTitmeister
arcade_monkeys
freddze
50:
kabouter76
jeroentjuhh
vigil
Ploppesteksel
Gé Breselassie
Masimo
45:
El Ninjo
Bonk1
JohannesA
40:
jassn
Gretz
0
geplaatst: 18 juni 2014, 10:18 uur
Je zou het bijna vergeten met al dat voetbalgeweld, maar er kan alweer ingeschreven worden voor de wimbledonpool op www.sportpools.net
0
geplaatst: 18 juni 2014, 10:37 uur
Heb ik iets gemist of zijn de 3 beloofde transfers voor speeldag 2 op WK manager van Sporza er nog niet gekomen?
0
geplaatst: 18 juni 2014, 10:56 uur
Dan heb ik ze pas te laat doorgevoerd
Daar gaat mijn geniale inhaalbeweging!
Gelukkig loopt het op wk.nl intussen al wat vlotter.
Daar gaat mijn geniale inhaalbeweging!Gelukkig loopt het op wk.nl intussen al wat vlotter.
0
geplaatst: 19 juni 2014, 00:46 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 juni 2014, 22:27 uur
Ik sta gewoon 11e nu.
Wel maar voor even, want ik heb geen Uruguayaan of Engelsman, maar toch.
Wel maar voor even, want ik heb geen Uruguayaan of Engelsman, maar toch.
0
geplaatst: 20 juni 2014, 01:13 uur
Lekker.
Ik sta nu 60ste ofzo. Had me verrekend met de wissels, dacht dat die donderdag al gedaan konden worden ipv vrijdag. En mijn Uruguayaan deed helaas deze keer niet mee.
Ik sta nu 60ste ofzo. Had me verrekend met de wissels, dacht dat die donderdag al gedaan konden worden ipv vrijdag. En mijn Uruguayaan deed helaas deze keer niet mee.
0
geplaatst: 20 juni 2014, 16:52 uur
Ploppesteksel je hebt weer nieuwe transfers heh 
Vandaag de dag voor Balotelli, Debuchy en Matuidi. Hup.

Vandaag de dag voor Balotelli, Debuchy en Matuidi. Hup.
0
geplaatst: 20 juni 2014, 17:01 uur
Intussen heb ik de spelregels aangaande die transfers eens deftig doorgenomen
Toch bedankt!
Bij mij Balotelli, Dzeko en Darmian in de ploeg gesmeten. Enkel jammer dat er vandaag 6 mensen van m'n ploeg aan de bak moeten. Toch maar Balotelli captain gemaakt...
Toch bedankt!Bij mij Balotelli, Dzeko en Darmian in de ploeg gesmeten. Enkel jammer dat er vandaag 6 mensen van m'n ploeg aan de bak moeten. Toch maar Balotelli captain gemaakt...
0
geplaatst: 20 juni 2014, 17:05 uur
Het makkelijkste om te zien tot waar de transferperiode loopt is kijken naar de wedstrijden links onderaan je team.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 juni 2014, 18:13 uur
Ik heb toch maar even met mijn transfers gewacht. Om een goede Italiaan of Fransman te kunnen kopen moest ik minstens twee transfers doen, en minstens één goede speler wegdoen die de komende week nog aan de beurt komt. Ik hoop op een miraculeuze overwinning van Zwitserland, waarbij Rodrigues wederom uitblinkt.
Wel leuk zo, die transfers. Nu ik het een beetje snap. Of nou ja, nu ik net als Jens de tijd heb genomen om even die regels door te lezen.
Wel leuk zo, die transfers. Nu ik het een beetje snap. Of nou ja, nu ik net als Jens de tijd heb genomen om even die regels door te lezen.

0
geplaatst: 20 juni 2014, 20:26 uur
Vanochtend heb ik een dure verdediger geofferd voor een Costaricaanse van 3,5 pt, zodat ik twee dure spitsen kon kopen. Jammer dat een van die dure spitsen niet heeft gescoord en wel geel heeft gepakt. De goedkope verdediger heeft echter de punten voor me binnengesleept. Briljante wissel al zeg ik het zelf 

0
geplaatst: 20 juni 2014, 20:29 uur
Ploppesteksel schreef:
Bij mij Balotelli en Darmian in de ploeg gesmeten. Enkel jammer dat er vandaag 6 mensen van m'n ploeg aan de bak moeten. Toch maar Balotelli captain gemaakt...
Bij mij Balotelli en Darmian in de ploeg gesmeten. Enkel jammer dat er vandaag 6 mensen van m'n ploeg aan de bak moeten. Toch maar Balotelli captain gemaakt...

0
geplaatst: 20 juni 2014, 22:30 uur
Je zal maar Uruguay - Italië als finale hebben voorspeld... 
Alle deelnemers aan de pool van El Ninjo hebben alvast een concurrent minder.

Alle deelnemers aan de pool van El Ninjo hebben alvast een concurrent minder.
0
geplaatst: 21 juni 2014, 16:30 uur
Als Italië eruit vliegt in de eerste ronde kan ik met al mijn pooltjes wel inpakken 

* denotes required fields.