Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 21 juni 2014, 17:06 uur
Ik had -6 punten gisteren, rotrodrigues.
Sta gelijk 88e. Gelukkig moeten de andere 10 van mijn team allemaal nog spelen.
0
geplaatst: 21 juni 2014, 17:09 uur
Blij dat ik Lichtsteiner eruit had gehaald en Sakho is gewisseld voor de Zwitserse goals dus die kreeg een clean sheet mee. 

0
geplaatst: 21 juni 2014, 18:09 uur
Running On Empty schreef:
Als Italië eruit vliegt in de eerste ronde kan ik met al mijn pooltjes wel inpakken
Als Italië eruit vliegt in de eerste ronde kan ik met al mijn pooltjes wel inpakken
Ik had Engeland ver laten komen.

Gelukkig is er ook nog een pool waar je kunt wisselen. Ik heb daarmee wel even gewacht tot vandaag, zodat ik er een Fransman en een Italiaan uit kan halen.
0
geplaatst: 25 juni 2014, 08:23 uur
Beste vigil,
Hierbij ontvang je het overzicht van de pool(s) waaraan je deelneemt.
Gisteren heb je in pool MusicMeter 30 punten gehaald.
Je eindpositie komt daarmee op 1.
Rangorde binnen Pool MusicMeter
Rangorde (Vorige) Naam Huidige punten
1 (2) vigil 170

Hierbij ontvang je het overzicht van de pool(s) waaraan je deelneemt.
Gisteren heb je in pool MusicMeter 30 punten gehaald.
Je eindpositie komt daarmee op 1.
Rangorde binnen Pool MusicMeter
Rangorde (Vorige) Naam Huidige punten
1 (2) vigil 170

0
geplaatst: 25 juni 2014, 11:38 uur
Gefeliciteerd 
Ik heb Italie als wereldkampioen voorspeld en kan dus zelf ook net als de Italianen mijn koffers pakken vrees ik.

Ik heb Italie als wereldkampioen voorspeld en kan dus zelf ook net als de Italianen mijn koffers pakken vrees ik.
0
geplaatst: 25 juni 2014, 11:41 uur
Ik heb Italië als finalist, Buffon als topkeeper en Suarez als een van mijn topscorers én Gouden bal-winnaar 

0
geplaatst: 25 juni 2014, 12:41 uur
Haha. Ik ben alleen Spanje als halvefinalist kwijt. Mn finale, topscorer etc zit er nog in.
0
geplaatst: 25 juni 2014, 12:53 uur
Paap_Floyd schreef:
Haha. Ik ben alleen Spanje als halvefinalist kwijt. Mn finale, topscorer etc zit er nog in.
Hetzelfde hier, alleen denk ik niet dat mijn topscorer ook topscorer gaat worden.

0
geplaatst: 25 juni 2014, 12:54 uur
Bij sporza wk manager er gisteren James Rodriguez ingezet, bleek die toch wel niet mee te spelen! Maar dan ingevallen gescoord en 2 assists, dus mijn avond was goed. 

0
geplaatst: 25 juni 2014, 12:57 uur
Goed bezig. Gister had ik een Japanner opgesteld omdat ik n goedkope verdediger zocht, maar ik was in de veronderstelling dat die tegen Griekenland speelden. Niet echt sterk gemanaged
Vandaag wel weer een boel mannen aan de bak: 1 keeper, 1 verdediger, 2 middenvelders en 2 spitsen. Ik mag hopen dat ze hun best doen..
Vandaag wel weer een boel mannen aan de bak: 1 keeper, 1 verdediger, 2 middenvelders en 2 spitsen. Ik mag hopen dat ze hun best doen..
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 25 juni 2014, 13:12 uur
Ik heb op het laatste moment Valbuena verkozen boven Rodriguez. Kon mezelf wel voor m'n kop slaan. 

0
geplaatst: 25 juni 2014, 20:09 uur
3 goals en 1 assist (en 2 tegendoelpunten). Dat die mooie lijn doorgetrokken mag worden. Vanavond 3 Fransen in mn basis.
0
geplaatst: 25 juni 2014, 20:14 uur
Paap_Floyd schreef:
Nou ja, Valbuena kan ook nog shinen. Niet te vroeg huilen.
Die staat blijkbaar niet in de basis. Panjoe mag officieel beginnen huilen.Nou ja, Valbuena kan ook nog shinen. Niet te vroeg huilen.
0
geplaatst: 27 juni 2014, 16:36 uur
Volgens mij gaan de MuMe'ers niet zo lekker in de pool van El Ninjo. Bij de bovenste vijftig kom ik in ieder geval geen bekende namen tussen (al kan het dat ik iemand over het hoofd zie, want ik ken niet iedereen bij achternaam).
Ik had poule E en F helemaal goed voorspeld, dus mede daardoor ben ik de laatste dagen terug opgeklommen naar plaats 52.
Ik had poule E en F helemaal goed voorspeld, dus mede daardoor ben ik de laatste dagen terug opgeklommen naar plaats 52.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 juni 2014, 16:43 uur
Ik ben in beide poules ontzettend slecht bezig. Ik probeer het ieder toernooi weer, maar realistisch voorspellen is echt niet aan mij besteed. Gelukkig sta ik nog op een prima 69e plek in de poule van Sporza, maar daar gaat heel veel afhangen van de transferkeuzes die iedereen vandaag en morgen maakt...
0
geplaatst: 27 juni 2014, 16:49 uur
Ik sta 1 plek onder jou, Stoepkrijt. Daarna is het even zoeken naar mij bekende mume'rs:
52. stoepkrijt
53. herman
67. teunnis
70. wilko
78. el ninjo
83. lebowski
89. justus, paap_floyd, nicolage rico
212. panjoe (?)
232. chevy93
247 deelnemers, dus op Chevy en Panjoe na allemaal dik in het linkerrijtje.
52. stoepkrijt
53. herman
67. teunnis
70. wilko
78. el ninjo
83. lebowski
89. justus, paap_floyd, nicolage rico
212. panjoe (?)
232. chevy93
247 deelnemers, dus op Chevy en Panjoe na allemaal dik in het linkerrijtje.
0
geplaatst: 27 juni 2014, 16:55 uur
Eigenlijk doen 'we' het nog best goed dan. Jammer dat er geen subpoolsklassement is, dan zouden we hoge ogen gooien.
Dank voor het zoekwerk Herman
Dank voor het zoekwerk Herman

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 juni 2014, 17:10 uur
herman schreef:
212. panjoe (?)
212. panjoe (?)
Helaas ben ik dat, ja...
0
geplaatst: 27 juni 2014, 17:20 uur
Opvallend, bij de ene zo extreem hoog en bij de andere zo laag.
0
geplaatst: 27 juni 2014, 17:23 uur
Mijn zoon (Babu) Jakir staat op plekje 61, maar is meer een lezende user van vooral MoMe, maar ook MuMe.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 juni 2014, 17:31 uur
herman schreef:
Ja, ik ben bij die wk.nl-pool ben ik ook in een paar dagen van glorieus bovenin naar kansloos onderin gezakt. In dit geval kwam het volgens mij door de bonuspunten voor de eindstand van de poules, die had ik blijkbaar heel slecht voorspeld.
Nou goed, dan maar de eer verdedigen op Sporza. Dat hoort met het huidige verschil in punten te doen te zijn, maar ik heb al met menig pooltje laten zien dat consistentie niet mijn ding is.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 juni 2014, 10:27 uur
Na een flinke shortlist en wat puzzelwerk zijn dit de mannen die het voor mij gaan moeten doen. Ik heb vooral spelers geselecteerd die de eerste drie dagen spelen en waarvan ik verwacht dat ze door zullen gaan, eventuele afvallers zal ik gelijk wisselen voor spelers die later deze ronde nog spelen (uit Argentinië / Frankrijk / België / Zwitserland).
------------------Cillessen------------------
-------------------------------------------------
------Mertesacker---Varane------------
-Duarte-------------------------Marcelo-
---------------------Blind--------------------
---Robben------------------Cuadrado---
--James---------Müller-------Neymar--
0
geplaatst: 28 juni 2014, 13:55 uur
Volgende week begint de Tour de France alweer! Ik heb me alvast ingeschreven in de MuMe-subpool op Sportpools.net.
Het grote puzzelen kan weer beginnen.
Het grote puzzelen kan weer beginnen.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 14:06 uur
panjoe schreef:
Na een flinke shortlist en wat puzzelwerk zijn dit de mannen die het voor mij gaan moeten doen. Ik heb vooral spelers geselecteerd die de eerste drie dagen spelen en waarvan ik verwacht dat ze door zullen gaan, eventuele afvallers zal ik gelijk wisselen voor spelers die later deze ronde nog spelen (uit Argentinië / Frankrijk / België / Zwitserland).
Volgens mij heb ik Duarte, Blind, Robben, James, Muller en Neymar er ook in.

Verder dezelfde strategie, waarop ik er op gok dat Brazilië, Colombia, Costa Rica en Nederland wel doorgaan. Heb nog 8 wissels over om in te zetten.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 14:21 uur
stoepkrijt schreef:
En nog steeds bezig? Dat is geen goed teken.
Ja, het is ook wel erg moeilijk dit keer. Vijf 5-punters waarvan ik er 3 wil nemen, maar slechts 2 kan nemen. Veel vraagtekens bij 2-punters en ellende.En nog steeds bezig? Dat is geen goed teken.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 juni 2014, 14:22 uur
Mooi dat jullie wat van dezelfde namen hebben, dan zullen jullie in ieder geval niet heel veel op me inlopen.
Ik heb wel wat minder wissels over (5), omdat ik totaal niet tevreden was met mijn team zoals het was en ik Blind en Robben er na de vorige wedstrijd van Nederland uit heb gehaald. Maar ik denk dat ik er niet zo heel veel meer aan hoef te doen deze ronde; ik heb niet zo heel veel vertrouwen in dikke punten voor de Belgen en Argentijnen, die aanvallend nog niet zo veel hebben laten zien en taaie tegenstanders treffen. Voor Frankrijk is het vooral lastig om een echte uitblinker te kiezen, bovendien zijn al die spelers behoorlijk prijzig. Wat dat betreft zou het niet verkeerd zijn als ze zich stuk zouden bijten op Nigeria, maar dat gaat niet gebeuren. Het is voor deze pool sowieso gunstig als kleine landen doorgaan, zodat je wat op spelers kan besparen.
Ik heb wel wat minder wissels over (5), omdat ik totaal niet tevreden was met mijn team zoals het was en ik Blind en Robben er na de vorige wedstrijd van Nederland uit heb gehaald. Maar ik denk dat ik er niet zo heel veel meer aan hoef te doen deze ronde; ik heb niet zo heel veel vertrouwen in dikke punten voor de Belgen en Argentijnen, die aanvallend nog niet zo veel hebben laten zien en taaie tegenstanders treffen. Voor Frankrijk is het vooral lastig om een echte uitblinker te kiezen, bovendien zijn al die spelers behoorlijk prijzig. Wat dat betreft zou het niet verkeerd zijn als ze zich stuk zouden bijten op Nigeria, maar dat gaat niet gebeuren. Het is voor deze pool sowieso gunstig als kleine landen doorgaan, zodat je wat op spelers kan besparen.
* denotes required fields.