Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juni 2014, 15:00 uur
Paap_Floyd schreef:
Gewoon een vijfpunter als kluns nemen. Een gokje op z'n tijd moet kunnen, toch?(quote)
Ja, het is ook wel erg moeilijk dit keer. Vijf 5-punters waarvan ik er 3 wil nemen, maar slechts 2 kan nemen. Veel vraagtekens bij 2-punters en ellende.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 16:44 uur
------------------ J. César ------------------
-------------------------------------------------
------ Duarte -------- De Vrij ------------
-Debuchy ---------------------Umaña-
---------------------Blind------------------
---Robben-----------------------Oscár---
--James------Van Persie-----Neymar--
Mijn beoogde elf. Messi komt er nog in straks, en verder weet ik het nog niet.
------ Duarte -------- De Vrij ------------
-Debuchy ---------------------Umaña-
---------------------Blind------------------
---Robben-----------------------Oscár---
--James------Van Persie-----Neymar--
Mijn beoogde elf. Messi komt er nog in straks, en verder weet ik het nog niet.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 17:09 uur
Mijn elftal:
-------------------Navas---------------------
------ Duarte ---------- De Vrij ----------
--Zapata---------------------------Lahm--
---------------------Blind---------------------
---Robben------------------Cuadrado---
--Müller-----Van Persie-----Neymar--
Na de eerste 4 wedstrijden zijn er 4 wissels gepland.
Na nog eens 2 wedstrijden weer 4.
En dan houd ik nog 1 vrije wissel over, als het budget het toelaat.
-------------------Navas---------------------
------ Duarte ---------- De Vrij ----------
--Zapata---------------------------Lahm--
---------------------Blind---------------------
---Robben------------------Cuadrado---
--Müller-----Van Persie-----Neymar--
Na de eerste 4 wedstrijden zijn er 4 wissels gepland.
Na nog eens 2 wedstrijden weer 4.
En dan houd ik nog 1 vrije wissel over, als het budget het toelaat.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 juni 2014, 17:16 uur
Het is wel handig om wat transfers achter de hand te houden, Justus18. Na de achtste finales krijg je volgens mij nog maar 10 transfers voor de gehele rest van het toernooi.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 17:19 uur
panjoe schreef:
Het is wel handig om wat transfers achter de hand te houden, Justus18. Na de achtste finales krijg je volgens mij nog maar 10 transfers voor de gehele rest van het toernooi.
Transfers zijn niet overdraagbaar naar de volgende transferperiode.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 juni 2014, 17:20 uur
Ah, kijk, handig dat ik dat nu nog even weet. 

0
geplaatst: 29 juni 2014, 00:13 uur
Ik heb nog Van Persie ipv Muller in mijn team. Muller wordt een wissel.
Vandaag o.a. punten gescoord met Luiz en James als doelpuntenmakers, jammer dat ik die laatste geen aanvoerder heb gemaakt.
Vandaag o.a. punten gescoord met Luiz en James als doelpuntenmakers, jammer dat ik die laatste geen aanvoerder heb gemaakt.
0
geplaatst: 29 juni 2014, 13:59 uur
In de pool van El Ninjo heb ik het qua voorspellingen prima gedaan met 135 punten. Alleen mijn topscorers hebben het dramatisch gedaan...
Ergste is nog dat ik Hulk en Forlan (-5 voor gele kaart hulk, geen goals) had en Neymar en Messi (40 punten) op de reservebank. V. Persie scoort dan wel 3 keer, maar krijgt ook 2 gele kaarten...
Casillas als doelman, de enige keer dat Spanje de 0 houdt, staat hij er niet in. Krijgt hij ook nog eens een gele kaart. Hoppa, weer -5.
Ergste is nog dat ik Hulk en Forlan (-5 voor gele kaart hulk, geen goals) had en Neymar en Messi (40 punten) op de reservebank. V. Persie scoort dan wel 3 keer, maar krijgt ook 2 gele kaarten...
Casillas als doelman, de enige keer dat Spanje de 0 houdt, staat hij er niet in. Krijgt hij ook nog eens een gele kaart. Hoppa, weer -5.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 30 juni 2014, 11:36 uur
Op die pool op wk.nl valt ook geen peil te trekken, zeg. Ik ben de afgelopen twee dagen van 17e naar 8e naar 3e gesprongen. Mijn uitslagen voor de eerste vier achtste finales klopten dan ook eng goed, ook al had ik maar drie van de acht teams correct voorspeld:
49 28-6-2014 18:00 Brazilie - Spanje 1 - 1 (voorspelling) Brazilie - Chili 1 (3) - 1 (2) (uitslag) 10
50 28-6-2014 22:00 Colombia - Engeland 2 - 0 (voorspelling) Colombia - Uruguay 2 - 0 (uitslag) 10
51 29-6-2014 18:00 Nederland - Kroatie 3 - 1 (voorspelling) Nederland - Mexico 2 - 1 (uitslag) 5
52 29-6-2014 22:00 Italie - Japan 1 - 1 (voorspelling) Costa Rica - Griekenland 1 (5) - 1 (3) (uitslag) 10
49 28-6-2014 18:00 Brazilie - Spanje 1 - 1 (voorspelling) Brazilie - Chili 1 (3) - 1 (2) (uitslag) 10
50 28-6-2014 22:00 Colombia - Engeland 2 - 0 (voorspelling) Colombia - Uruguay 2 - 0 (uitslag) 10
51 29-6-2014 18:00 Nederland - Kroatie 3 - 1 (voorspelling) Nederland - Mexico 2 - 1 (uitslag) 5
52 29-6-2014 22:00 Italie - Japan 1 - 1 (voorspelling) Costa Rica - Griekenland 1 (5) - 1 (3) (uitslag) 10
0
buizen
geplaatst: 30 juni 2014, 11:58 uur
Vanwege mijn realistische kijk op het WK-toernooi, en in het bijzonder de kwaliteiten der elftallen, heb ik maar niet mee gedaan aan deze pool. Een ander mag ook best eens wat winnen.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 18:12 uur
panjoe schreef:
Op die pool op wk.nl valt ook geen peil te trekken, zeg. Ik ben de afgelopen twee dagen van 17e naar 8e naar 3e gesprongen. Mijn uitslagen voor de eerste vier achtste finales klopten dan ook eng goed, ook al had ik maar drie van de acht teams correct voorspeld:
Zo had ik de wedstrijden van gisteren allebei perfect voorspelt. Ondanks dat ik maar 1 van de 4 teams goed had. Op die pool op wk.nl valt ook geen peil te trekken, zeg. Ik ben de afgelopen twee dagen van 17e naar 8e naar 3e gesprongen. Mijn uitslagen voor de eerste vier achtste finales klopten dan ook eng goed, ook al had ik maar drie van de acht teams correct voorspeld:

0
geplaatst: 30 juni 2014, 18:59 uur
Belachelijk dat je toch zo goed kan scoren terwijl je doe wedstrijden helemaal niet voorspeld hebt.
Ze moeten zo'n pool in tweeën delen: eentje met toernooiverloop en eentje met uitslagen voorspellen. Maargoed ik ben blij voor jullie dat het zo uitpakt
Ze moeten zo'n pool in tweeën delen: eentje met toernooiverloop en eentje met uitslagen voorspellen. Maargoed ik ben blij voor jullie dat het zo uitpakt

0
geplaatst: 30 juni 2014, 21:28 uur
Paap_Floyd schreef:
Ja, het is ook wel erg moeilijk dit keer. Vijf 5-punters waarvan ik er 3 wil nemen, maar slechts 2 kan nemen. Veel vraagtekens bij 2-punters en ellende.
Ik snap niet dat er 5 5-punters zijn, geen enkele 4-punter en maar 3 3-punters. Het maakt het wel moeilijk.Na 4 uur puzzelen heb ik een team samengesteld.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 14:14 uur
Mijn team is ook klaar. Althans, een eerste versie. Ik zal de komende dagen nog wel wat aan gaan passen.
Ik heb een 5-punter in mijn team en een 0-punter. Ik kan maar weinig interessante secret weapons vinden.
Ik heb een 5-punter in mijn team en een 0-punter. Ik kan maar weinig interessante secret weapons vinden.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 17:41 uur
Paap_Floyd schreef:
Belachelijk dat je toch zo goed kan scoren terwijl je doe wedstrijden helemaal niet voorspeld hebt.
Nu ik eindelijk eerste sta inderdaad maar eens de tussenstand posten
Rangorde binnen Pool MusicMeter
Rangorde (Vorige) Naam Huidige punten
1 (3) Gé Breselassie 325
1 (1) Chevy 325
3 (3) Running On Empty 320
4 (3) vigil 315
4 (2) freddze 315
6 (8) JSPR_G 305
7 (3) arcade_monkeys 300
8 (12) Hoppa 295
9 (10) Masimo 290
10 (3) panjoe 285
11 (14) El Ninjo 280
11 (9) Ploppesteksel 280
11 (16) jeroentjuhh 280
14 (10) HTitmeister 270
14 (16) JoostBo 270
14 (18) JohannesA 270
17 (12) kabouter76 265
18 (14) Bonk1 260
19 (19) Gretz 255
20 (20) jassn 220
0
geplaatst: 2 juli 2014, 10:36 uur
Mijn Tourploeg is klaar. Ik zal alvast verklappen dat ik 25 zwarte punten heb uitgedeeld 

0
geplaatst: 2 juli 2014, 10:40 uur
Toe maar.
Ik durfde het niet aan. 22 punten hier slechts. Maar wel het winnende team
Ik durfde het niet aan. 22 punten hier slechts. Maar wel het winnende team

0
geplaatst: 2 juli 2014, 13:11 uur
Nicolage Rico schreef:
Geen vertrouwen in van den Broeck, Paap?
Of in Mollema.Geen vertrouwen in van den Broeck, Paap?
0
geplaatst: 2 juli 2014, 13:13 uur
In beide heb ik vertrouwen. JvdB was erg goed in de Dauphiné. Nee, mijn kluns is n ander.
0
geplaatst: 2 juli 2014, 13:54 uur
stoepkrijt schreef:
Volgende week begint de Tour de France alweer! Ik heb me alvast ingeschreven in de MuMe-subpool op Sportpools.net.
Het grote puzzelen kan weer beginnen.
Volgende week begint de Tour de France alweer! Ik heb me alvast ingeschreven in de MuMe-subpool op Sportpools.net.
Het grote puzzelen kan weer beginnen.
Wat is hier het wachtwoord van om in de subleague van Musicmeter te komen?
0
geplaatst: 2 juli 2014, 17:19 uur
Paap_Floyd schreef:
Ja dacht ik ook. En anders 'jordy'
Ja dacht ik ook. En anders 'jordy'
Als oprichter kun je het opzoeken onder subleagues dashboard, maar dat is kennelijk al niet meer nodig.
0
geplaatst: 2 juli 2014, 17:37 uur
Oh dat wist ik niet. Ik had t ook kunnen opzoeken in dit topic, maar daar was ik te lui voor.
Doe jij nog een pool dit jaar Justus?
Doe jij nog een pool dit jaar Justus?
* denotes required fields.