MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)

zoeken in:
herman schreef:
Nu ik eindelijk eerste sta inderdaad maar eens de tussenstand posten
In dat geval.

Ik weet alleen niet hoe je zo'n overzichtje zoals jij kan posten.

Waarom heb je jouw voorspellingen trouwens niet openbaar?

Paap_Floyd schreef:
Doe jij nog een pool dit jaar Justus?

Ik doe dit jaar geen aparte pool. Ik vind mijn puntentelling iets leuker, maar ik heb dit jaar weinig tijd. En het doubleert toch een beetje met sportpools. Voordeel van mijn pool is dat je niet hoeft te letten op zwarte punten, maar dat kan ook een nadeel zijn. Gezien het deelnemersveld van dit jaar zouden de ploegen er wel eens erg hetzelfde uit kunnen zien. Misschien pak ik het volgend jaar weer op.

chevy93 schreef:
(quote)
In dat geval.

Ik weet alleen niet hoe je zo'n overzichtje zoals jij kan posten.

Waarom heb je jouw voorspellingen trouwens niet openbaar?

Omdat ik bang was dat mensen zouden afkijken.

Zo'n overzichtje heb ik uit de dagelijkse mail gekopieerd, via de website is niet te doen.

Justus18 schreef:
(quote)

Ik doe dit jaar geen aparte pool. Ik vind mijn puntentelling iets leuker, maar ik heb dit jaar weinig tijd. En het doubleert toch een beetje met sportpools. Voordeel van mijn pool is dat je niet hoeft te letten op zwarte punten, maar dat kan ook een nadeel zijn. Gezien het deelnemersveld van dit jaar zouden de ploegen er wel eens erg hetzelfde uit kunnen zien. Misschien pak ik het volgend jaar weer op.

Dat puzzelen met zwarte punten vind ik juist wel leuk. Beetje uitdaging. Ik denk nog na over een originele pool. Die kleurlozerennerpool van afgelopen Vuelta kost me helaas te veel administratie, maar er moet wel wat leuks te verzinnen zijn.

Ik heb bij Sportpools nog een subleague aangemaakt voor teams die 0 zw waard zijn. Leuk als je een tweede team wilt inschrijven

'De Nullers'

stoepkrijt schreef:
Mijn Tourploeg is klaar. Ik zal alvast verklappen dat ik 25 zwarte punten heb uitgedeeld
Bij nader inzien doe ik met je mee

Haha. Toch wel. Ik heb er ook over getwijfeld. Zo'n Cavendish gaat namelijk nooit 250 punten halen. Het nadeel is dat je sowieso 150 minpunten haalt. Heb liever een kluns met de kans dat hij 0 punten haalt.

Cav gaat er zelfs geen 200 halen. Vorig jaar Kittel 144 en Cav 160 ofzo. Dit jaar niet veel meer gelegenheid voor de pure sprinters denk ik dan toen. Plus Cav gaat zn best niet meer doen voor t groen, zegtie.

Het mooiste zou zijn als ie in de eerste etappe uitvalt

Heb ook mijn teampje geselecteerd. Zal wel niks zijn.

Oei, mads doet mee. We kunnen wel inpakken.

Paap_Floyd schreef:
Cav gaat er zelfs geen 200 halen. Vorig jaar Kittel 144 en Cav 160 ofzo. Dit jaar niet veel meer gelegenheid voor de pure sprinters denk ik dan toen. Plus Cav gaat zn best niet meer doen voor t groen, zegtie.

Cav gaat de laatste jaren nooit echt voor het groen. Maar uiteindelijk staat-ie natuurlijk wel in de top 5. 200 punten zou Cav best kunnen halen. 7 a 8 sprints in de top 3 waarschijnlijk.

Met een beetje geluk hou je inderdaad 100 punten over, zeg maar. Maar met 0-punters kun je ook best goed scoren.

Nou ja, hij heeft dit jaar expliciet aangegeven het groen te laten voor wat het is. Vorig jaar heeft ie nog best z'n best gedaan. Maar 200 punten zie ik hem niet halen. 2 of 3 jaar geleden haalde ie dat nog wel, maar toen was er nog geen Kittel. En het wil niet zeggen dat bij alle potentiele sprintfiinishes ook echt de 3 groten er steeds bij zitten. Vorig jaar ging dat bijvoorbeeld al fout bij etappe 1. Nee, Cav haalt wel rond de 170 max, maar dat heb ik ingecalculeerd

Paap_Floyd schreef:
Oei, mads doet mee. We kunnen wel inpakken.

Ik ben er een kwartier mee bezig geweest, dus als ik boven jou eindig is er iets goed mis

Paap_Floyd schreef:
Nou ja, hij heeft dit jaar expliciet aangegeven het groen te laten voor wat het is. Vorig jaar heeft ie nog best z'n best gedaan. Maar 200 punten zie ik hem niet halen. 2 of 3 jaar geleden haalde ie dat nog wel, maar toen was er nog geen Kittel. En het wil niet zeggen dat bij alle potentiele sprintfiinishes ook echt de 3 groten er steeds bij zitten. Vorig jaar ging dat bijvoorbeeld al fout bij etappe 1. Nee, Cav haalt wel rond de 170 max, maar dat heb ik ingecalculeerd

Toch iets teveel die 170 minpunten.

Zou wat zijn als hij in week 3 uitvalt. Als hij toch niet voor de groene trui gaat.

Ja, dan ga ik huilen.

Ik ben weer terug bij n 2-puntkluns

Ik ben van mezelf al een kluns, maar ik ga ook voor de 22zp

Paap_Floyd schreef:
Ik ben weer terug bij n 2-puntkluns

Ik heb snel Cavendisch als kluns genomen.

Ik blijf gewoon bij mijn 5-punter als kluns. En ik kan alvast verklappen dat het geen sprinter is (Oei, wat kan ik hier een spijt van gaan krijgen.)

Jammer trouwens dat Matthews niet meegaat, die had ik in mijn team zitten.

Hmpf, ik heb toch weer een 5-punter genomen als kluns. Wel een sprinter. Ik droomde vannacht over renners die gingen scoren, en met m'n 22 punten had ik daaraan niet genoeg. We zien het wel. #yolo enzo. Lekker samen ten onder, stoepkrijt.

Hoewel ik verwacht dat Froome/Bertje gewoon 1-2 worden (of 2-1), dus ik heb het al net iets meer met jou te doen

panjoe (moderator)
herman heeft me ingehaald op Sporza.

We kunnen niet meer terug:

Peter Sagan 5
Alberto Contador Velasco 5
Andre Greipel 3
Alejandro Valverde Belmonte 3
Bauke Mollema 2
Alexander Kristoff 2
Joaquím Rodriguez Oliver 2
Richie Porte 1
Rui Alberto Costa da Faria 1
Sacha Modolo 1
Sylvain Chavanel 0
Tom Dumoulin 0
Mathias Frank 0

Geheime wapen
?????????? ?? ?????? 0
Kluns
Marcel Kittel 5

Ach, het zegt nog niets. Maar ik had 3 van de 4 doelpuntenmakers van gisteren in mijn team. Beetje gelukkig met Hummels en wederom Luiz.

Helaas is met het uitvallen van Neymar mijn wisselplan ook een beetje in het water gevallen, heb nu wat weinig Duitsers in mijn team voor het vervolg van het toernooi.

Ik moet nu halsoverkop 2 Colombianen en 3 Fransen wisselen. Misschien hou ik in de finale 2 spelers over. Als Belgié vanavond wint is de ramp compleet

Dit is mijn team:

Peter Sagan 5
Andre Greipel 3
Alexander Kristoff 2
Arnaud Demare 2
Sacha Modolo 1
Alejandro Valverde Belmonte 3
Joaquím Rodriguez Oliver 2
Andrew Talansky 2
Michal Kwiatkowski 2
Richie Porte 1
Romain Bardet 1
Tom Dumoulin 0

Geheime wapen
???????????? 0

Kluns
Christopher Froome 5

Slechts een tijdrit deze Tour en naar mijn idee wat minder zware bergetappes en meer prooien voor sprinters. Daarom dus Froome als kluns.

Ik tel 9 overlappende renners. Niet verkeerd

johannesA
Peter Sagan
Thibaut Pinot
Arnaud Demare 2
Alexander Kristoff 2
Jurgen van den Broeck 2
Andrew Talansky 2
Bauke Mollema 2
Romain Bardet 1
Sacha Modolo 1
Simon Gerrans 1
Mathias Frank 0
Jean-Christophe Peraud 0

Geheime wapen

Kluns

Laurens ten Dam

Kluns is btw mijn bloedeigen neef, maar ik verwacht toch weinig punten van LtD.

Paap_Floyd schreef:
Hmpf, ik heb toch weer een 5-punter genomen als kluns. Wel een sprinter. Ik droomde vannacht over renners die gingen scoren, en met m'n 22 punten had ik daaraan niet genoeg. We zien het wel. #yolo enzo. Lekker samen ten onder, stoepkrijt.

Hoewel ik verwacht dat Froome/Bertje gewoon 1-2 worden (of 2-1), dus ik heb het al net iets meer met jou te doen

Kittel stapt sowieso met 150 punten de Tour uit.

Blijf hopen Rico

Gast
geplaatst: vandaag om 23:42 uur

geplaatst: vandaag om 23:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.