Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2014, 15:17 uur
Ik hoop hier op. 
Christopher Froome 5
Alejandro Valverde Belmonte 3
Andrew Talansky 2
Rui Alberto Costa da Faria 1
Romain Bardet 1
Mathias Frank 0
Yury Trofimov 0
Jon Izaguirre Insausti 0
Tom Dumoulin 0
Peter Sagan 5
Alexander Kristoff 2
Arnaud Demare 2
Sacha Modolo 1
Geheime wapen
?
Kluns
Pierre Rolland 2

Christopher Froome 5
Alejandro Valverde Belmonte 3
Andrew Talansky 2
Rui Alberto Costa da Faria 1
Romain Bardet 1
Mathias Frank 0
Yury Trofimov 0
Jon Izaguirre Insausti 0
Tom Dumoulin 0
Peter Sagan 5
Alexander Kristoff 2
Arnaud Demare 2
Sacha Modolo 1
Geheime wapen
?
Kluns
Pierre Rolland 2
0
geplaatst: 5 juli 2014, 17:47 uur
O o o Paap_Floyd. Hadden we toch Cavendish maar als kluns genomen.
100 minpunten en klaar. Had hetzelfde scenario als jij in gedachten, maar had het toch niet verwacht dit...
Lag Demare er nou ook bij?
100 minpunten en klaar. Had hetzelfde scenario als jij in gedachten, maar had het toch niet verwacht dit...Lag Demare er nou ook bij?
0
geplaatst: 6 juli 2014, 12:06 uur
Wat deed Froome daar op de zesde plek? Ik heb nu al 12 strafpunten, nog ruim voordat de eerste bergen eraan komen.
Wat is die Cavendish toch ook een malloot af en toe. Kopstoten uitdelen
Wat is die Cavendish toch ook een malloot af en toe. Kopstoten uitdelen

0
geplaatst: 6 juli 2014, 14:33 uur
Ik sta inmiddels weer in de top 100 bij de Sporza-pool. panjoe: zag ik nou dat je geen aanvoerder had ingesteld? Was ik blijkbaar ook vergeten, weer een paar punten misgelopen...
0
geplaatst: 6 juli 2014, 14:43 uur
Messi blijkt bij mij nog aanvoerder sinds de laatste achtstefinalewedstrijd. Ik had geluk dat mn goedkope Costaricaanse verdediger nog punten heeft gescoord
In de eerste 2 kwartfinales nauwelijks punten gehaald. Een teleurstellende campagne 
In de eerste 2 kwartfinales nauwelijks punten gehaald. Een teleurstellende campagne 
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 6 juli 2014, 16:15 uur
herman schreef:
Ik sta inmiddels weer in de top 100 bij de Sporza-pool. panjoe: zag ik nou dat je geen aanvoerder had ingesteld? Was ik blijkbaar ook vergeten, weer een paar punten misgelopen...
Ja, kwam er helaas pas achter toen de eerste wedstrijd al begonnen was - ik was gisteren de hele dag druk bezig met het helpen organiseren van een familiefeest... Nou goed, het heeft me toch maar drie punten gekost, aangezien ik Robben aanvoerder had gemaakt. We hadden wel geluk dat het een in België gevestigde pool is, daar zullen we vast profijt bij hebben gehad.

Tussen ons tweeën gaat het nog wel spannend worden, die laatste potjes. Succes!

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 9 juli 2014, 08:17 uur
He verdorie, weer vergeten mijn aanvoerder aan te wijzen. 

0
geplaatst: 9 juli 2014, 09:18 uur
Ik dacht dat er na de kwartfinales nog eens een ronde van transfers kwam dus had ik al mijn transfers al opgebruikt. Hier ga ik plaatsen verliezen...
0
geplaatst: 9 juli 2014, 19:25 uur
Het is erg onsportief, maar met het oog op mijn Tourpool ben ik ontzettend blij met het uitvallen van Froome. Dat gaat me geen punten meer kosten en Porte mag vol voor zijn eigen klassement gaan.
Dat ik vandaag 1753 plaatsen gezakt ben dankzij mijn 100 strafpunten neem ik dan maar op de koop toe.
Dat ik vandaag 1753 plaatsen gezakt ben dankzij mijn 100 strafpunten neem ik dan maar op de koop toe.
0
geplaatst: 9 juli 2014, 20:48 uur
stoepkrijt schreef:
Omdat het je tweede uitvaller is, zijn dat volgens mij 110 strafpunten

0
geplaatst: 10 juli 2014, 00:49 uur
Ja, dat is waar ook. Ach, ik zit er niet mee. Ondertussen sta ik wel mooi 75e in het truienklassement.
0
geplaatst: 11 juli 2014, 20:22 uur
stoepkrijt schreef:
Het is erg onsportief, maar met het oog op mijn Tourpool ben ik ontzettend blij met het uitvallen van Froome. Dat gaat me geen punten meer kosten en Porte mag vol voor zijn eigen klassement gaan.
Yep. Je slechte keuze voor Froome als kluns pakt nu goed uit.

Verder is het voor de Tour doodzonde natuurlijk. Dan maakt zo'n pool me weinig uit.
0
geplaatst: 11 juli 2014, 20:25 uur
Ik kies weer de verkeerde 5-punt-kluns. Voorlopig houdt Kittel zich gelukkig gedeisd.
0
geplaatst: 11 juli 2014, 20:39 uur
Ik heb net Robben maar weer aangewezen, zou toch mooi zijn als het lukte in de top 100 te eindigen op meer dan 50.000 deelnemers...
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 12 juli 2014, 00:23 uur
Nicolage Rico schreef:
Verder is het voor de Tour doodzonde natuurlijk. Dan maakt zo'n pool me weinig uit.
(quote)

Ik vind het ook jammer maar mijn poultje doet het nog goed.
0
geplaatst: 12 juli 2014, 00:59 uur
Zeker. Nibali is wel een goede keuze. Al verwacht ik dat Valverde ook nog wel gaat scoren.
Frank zou zomaar af kunnen stappen, helaas. Met Porte heb je alsnog de kopman van Team Sky.
Edit: Frank er dus uit.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 12 juli 2014, 01:01 uur
Zag het ja frank out, damn, maar ik heb nog een frank als dark horse
0
geplaatst: 12 juli 2014, 10:57 uur
Nicolage Rico schreef:
Verder is het voor de Tour doodzonde natuurlijk.
Klopt. Maar het zou best een kunnen dat de Tour zonder Froome spannender wordt dan mét, want hij was natuurlijk wel de gedoodverfde favoriet (samen met Contador, maar die maakt voorlopig geen goede indruk).Verder is het voor de Tour doodzonde natuurlijk.
0
geplaatst: 14 juli 2014, 21:53 uur
stoepkrijt schreef:
Klopt. Maar het zou best een kunnen dat de Tour zonder Froome spannender wordt dan mét, want hij was natuurlijk wel de gedoodverfde favoriet (samen met Contador, maar die maakt voorlopig geen goede indruk).
Klopt. Maar het zou best een kunnen dat de Tour zonder Froome spannender wordt dan mét, want hij was natuurlijk wel de gedoodverfde favoriet (samen met Contador, maar die maakt voorlopig geen goede indruk).
Tot vandaag maakte ik me geen zorgen over Contador. Ik begrijp nog niet wat er gebeurd is, maar nu Contador weg is lijkt het me appeltje-eitje voor Nibali en de tour een stuk minder spannend. Ik zie niet snel kapers op de kust.
Ondertussen ben ik wel erg trots op mijn 12e plek in de pool van El Ninjo.
0
geplaatst: 15 juli 2014, 11:08 uur
Justus18 schreef:
Ondertussen ben ik wel erg trots op mijn 12e plek in de pool van El Ninjo.
Erg knap inderdaad! Respect.Ondertussen ben ik wel erg trots op mijn 12e plek in de pool van El Ninjo.
Ik wist helemaal niet dat jij dat was. Nog meer respect voor jou dan!
Ik ben zelf teruggezakt tot plaats 204. Meedoen is belangrijker dan winnen, toch?

0
geplaatst: 15 juli 2014, 11:10 uur
Justus18 schreef:
Tot vandaag maakte ik me geen zorgen over Contador. Ik begrijp nog niet wat er gebeurd is, maar nu Contador weg is lijkt het me appeltje-eitje voor Nibali en de tour een stuk minder spannend. Ik zie niet snel kapers op de kust.
Contador was de enige die Nibali partij leek te kunnen bieden, aangezien hij hem zaterdag nog op een paar seconden reed. Nu is de Tour inderdaad zo goed als beslist.(quote)
0
geplaatst: 15 juli 2014, 18:06 uur
Ik wist ook niet dat jij dat was. Proficiat!
Mijn zoon, Babu Jakir, werd 33e.
En verder ben ik het eens met stoepkrijt dat meedoen belangrijker is. De uitslagenservice van El Ninjo en kompaan is een genot om te lezen.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 15 juli 2014, 21:31 uur
Justus18 schreef:
En verder ben ik het eens met stoepkrijt dat meedoen belangrijker is. De uitslagenservice van El Ninjo en kompaan is een genot om te lezen.
Eens met beide stellingen. En juist die verslagen maakten het meedoen zo leuk.

0
geplaatst: 15 juli 2014, 22:46 uur
Was echt heel leuk inderdaad. Zelf ben ik in die poule erg anoniem gebleven.
Bij Sporza ben ik dan tenminste nog 76e geworden.
Hopelijk hebben ze over 2 jaar weer zo'n zelfde poule, vond die ook zeker voor herhaling vatbaar.
Bij Sporza ben ik dan tenminste nog 76e geworden.
Hopelijk hebben ze over 2 jaar weer zo'n zelfde poule, vond die ook zeker voor herhaling vatbaar.
0
geplaatst: 17 juli 2014, 13:11 uur
Is er eigenlijk een lijst van de MuMe-deelnemers aan de pool van El Ninjo? Lijkt me wel eens prettig om te zien waar iedereen geëindigd is.
0
geplaatst: 17 juli 2014, 18:13 uur
Doe maar niet joh. 
Gefeliciteerd met je hoge plaats. 2 jaar geleden eindigde ik nog zo hoog, maar dit jaar is het huilen met de pet op - buiten de top 100 zelfs (net).

Gefeliciteerd met je hoge plaats. 2 jaar geleden eindigde ik nog zo hoog, maar dit jaar is het huilen met de pet op - buiten de top 100 zelfs (net).
* denotes required fields.