MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)

zoeken in:
Paap_Floyd schreef:
Oei jeroentjuhh is er ook nog. *zet champagne weer terug*

Had verkeerd geteld, alleen bij 1-0 Real win je niet. En natuurlijk bij verlenging of winst Atlético. Alsnog een verstandig idee om even te wachten met de champagne.

Virtuele kampioen:

0-15 min: Justus18
15-79 min: jeroentjuhh
79-?? min: Justus18

panjoe (moderator)
Wtf Griezmann...

SCHIET OP

Gefeliciteerd Justus18

Dank je.

panjoe (moderator)
Gefeliciteerd!

MusicMeter Champions League Pool 2015/2016

Uitslag finale:

1. Justus18 40
1. Nicolage Rico 40
2. Gretz 28
4. Paap_Floyd 8
4. VladTheImpaler 8
4. jeroentjuhh 8
4. panjoe 8
4. stoepkrijt 8
4. vigil 8
4. nelis 8
4. laxus11 8
4. dumb_helicopter 8
13. Teunnis 0
13. johan de witt 0
13. GrafGantz 0

Een saaie finale en ook een saaie uitslag hier. Justus18 en Nicolage Rico hadden al voorspeld dat beide teams één doelpunt zouden maken in reguliere speeltijd. Ook Gretz had een verlenging ingecalculeerd.

Eindstand algemeen klassement:

1. Justus18 700
2. Nicolage Rico 683
3. Paap_Floyd 660
4. VladTheImpaler 659.5
5. jeroentjuhh 649
6. panjoe 648
7. Teunnis 646
8. stoepkrijt 642
9. vigil 635.5
10. nelis 629 *
11. johan de witt 626
12. GrafGantz 617.5
13. Gretz 612.5
14. laxus11 578
15. dumb_helicopter 568

In tegenstelling dat de Giroleiders kon onze klassementsleider Justus18 wel (met speels gemak) stand houden. Hij eindigt op een mooi rond getal van 700 punten. Gefeliteerd Justus! Je bent voor een jaar het orakel van MusicMeter! Het wonderlijke is dat Nicolage Rico op MovieMeter wint met 704 punten

Rondewinnaars:
1e speelronde: vigil (83 punten)
2e speelronde: Nicolage Rico (81)
3e speelronde: Justus18 (90)
4e speelronde: panjoe (103)
5e speelronde: Justus18 (79)
6e speelronde: johan de witt en Nicolage Rico (74)
1/8-finales (heen): VladTheImpaler (75)
1/8-finales (terug): jeroentjuhh (55,5)
kwartfinales (heen): GrafGantz, Paap_Floyd en vigil (38)
kwartfinales (terug): laxus11 en nelis (38)
halve finales (heen): Paap_Floyd (51)
halve finales (terug): nelis en panjoe (51)
finale: Justus18 en Nicolage Rico (40)

* één ronde gemist

Bedankt voor de organisatie Teun. Nipt het podium. Ik ben blij man.

Gefeliciteerd Justus! Op MoMe heb ik af en toe andere standen ingevuld en wel gewonnen. En een Ajacied op de laatste dag ingehaald met een half puntje. (het is niet zijn seizoen, zullen we maar zeggen).

Bedankt voor het organiseren Teunnis!

Gefeliciteerd Justus en Teunnis bedankt voor de organisatie, was leuk om mee te doen .

panjoe (moderator)
Bedankt Teunnis!

Jammer van die gemiste penalty van Griezmann (en Juanfran), maar ik ben wel blij met mijn 6e plaats.

Gefeliciteerd Justus18.

Bedankt Teun voor de spelorganisatie.

Nicolage Rico schreef:
Gefeliciteerd Justus! Op MoMe heb ik af en toe andere standen ingevuld en wel gewonnen. En een Ajacied op de laatste dag ingehaald met een half puntje. (het is niet zijn seizoen, zullen we maar zeggen).

Bedankt voor het organiseren Teunnis!

Je kunt niet elke Ajacied verslaan. Dank aan allen voor de felicitaties. Is mijn seizoen toch nog een beetje gered. Dank ook aan Teunnis voor de organisatie.
Op MoMe vul ik wel altijd hetzelfde in als hier, maar onderweg heeft er ergens iemand (mogelijk ikzelf) een administratieve fout gemaakt zodat er toch puntenverschil is ontstaan.

Wel op MoMe.

Gefeliciteerd Paap_Floyd met het winnen van de Giro pool van de MuMe subleague . Ik zie dat de MuMe subleague als 28e is geeindigd, geen idee of dat een beetje goed is of niet. Ben zelf uiteindelijk nog een stukje teruggezakt nadat ik eerder zo blij was met mijn plekje in de top 100 . Het missen van Chavez, Kruijswijk, Valvarde en het uitvallen van mijn kluns Hesjedal en 6 andere renners uit mijn selectie kostte aardig wat punten. Was een leuke eerste keer om mee te doen .

Zijn er nog mensen die meedoen aan de poel van Erminio?

Jup! Schitterende pool!

Waar is die te vinden? Misschien dat ik dan mee doe.

Alleen voor VIP's

Nee, ik weet niet of je nog mee kan doen. Even El Ninjo taggen.

Het is een pool met een hele hoop deelnemers van her en der (wel voornamelijk NL). Iedereen legt 5 euro in en het is een wat complexere pool (je moet o.a. spelers en een keeper kiezen).

Ik doe ook mee. Hopelijk doe ik even goed als mijn tiende plaats van tijdens het wk.

Vorig jaar vond ik het erg leuk dus ik doe ook weer mee. Vind het wel lastig te voorspellen, omdat ik me (in tegenstelling tot andere toernooien waar Nederland wél aan meedeed...) niet echt in de deelnemers heb verdiept.

stoepkrijt schreef:
Vorig jaar vond ik het erg leuk dus ik doe ook weer mee. Vind het wel lastig te voorspellen, omdat ik me (in tegenstelling tot andere toernooien waar Nederland wél aan meedeed...) niet echt in de deelnemers heb verdiept.

Ik tip Albanië

echte tip: laat je niet misleiden door de uitslag van Oostenrijk - Nederland

Heb je die poule van vorig jaar gemist? Zonde.

(Ik bedoel natuurlijk de WK-poule van 2014)

Teunnis schreef:
(quote)

Ik tip Albanië

echte tip: laat je niet misleiden door de uitslag van Oostenrijk - Nederland
Die eerste tip negeer ik en die tweede tip heb ik niet nodig. Dat had ik zelf ook al bedacht. Maar toch bedankt!

Ik zie de buren (Zwitserland) van de Oostenrijkers het beter doen en de kwartfinales zelfs wel halen. Oostenrijk strandt in de achtste finales denk ik.

Check de poule van Oostenrijk zou ik zeggen En nu geef ik tussen de regels door meteen een tweede tip weg...

Nog een tip: mijn dark horses falen haast altijd Vorig jaar faalden Japan en Bosnië episch en strandde Zwitserland helaas al in de achtste finales (maar wonnen daar bijna van Argentinië). En de uitschakeling van Polen in 2012 doet nog steeds pijn.

Ik denk dat ze 2e worden achter Portugal en vervolgens er tegen de Italianen uit vliegen in de achtste finales . Maar wie weet worden ze wel 1e in de poule en dan kunnen ze zomaar de kwartfinales halen.

VladTheImpaler schreef:
Ik zie de buren (Zwitserland) van de Oostenrijkers het beter doen en de kwartfinales zelfs wel halen. Oostenrijk strandt in de achtste finales denk ik.

Zwitserland heeft veel geboren Albanezen in de ploeg. Die eerste tip van Teunnis is wellicht ook voor jou een aanrader.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:23 uur

geplaatst: vandaag om 20:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.