MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)

zoeken in:
Ik vond die Sporza WK-pool zo leuk. Jammer dat ze daar geen gevolg aan geven.

Dat is inderdaad erg jammer!

Ik heb al mijn pooltjes ingevuld! Mijn voorspelling bij de pool van El Ninjo laat ik nog even geheim, maar die van ekvoorspellen.nl wil ik wel verklappen. Lekker veel risico genomen daar, anders wordt het nooit wat met zoveel deelnemers. Door Spanje niet de groepswinnaar te laten worden (wat ze wel vaker overkomt) krijg je een enorm open linkerhelft van het schema. Ik dacht nog even na om Engeland ook te laten falen, dan krijg je een halve finale Polen/Zwitserland/Kroatië - Oostenrijk/Portugal. Maar om nou één van die landen in de finale te voorspellen vond ik toch iets te bont.

EK Poule 2016 - MusicMeter - ekvoorspellen.nl

En ook op Scorito heb ik mijn voorspellingen ingevuld, maar volgens mij is er daar nog geen MuMe-subliga. Bij deze aangemaakt: Scorito.com, de nummer 1 in sportpoules

Teunnis schreef:
En ook op Scorito heb ik mijn voorspellingen ingevuld, maar volgens mij is er daar nog geen MuMe-subliga. Bij deze aangemaakt: Scorito.com, de nummer 1 in sportpoules

Ik heb mij aangemeld, maar ga het niet invullen. Het is me net een poeltje te veel met net weer een ander concept.

Te laat voor de pool van Erminio (niet bij stilgestaan dat die deadline al vanmiddag op 14:00 lag), maar ik doe wel in Scorito en EKvoorspellen.nl

Welkom Geert. Het koste wat moeite om je binnen te halen.

Ik was te laat met alles invullen bij Scorito, en ekvoorspellen vergeten. Volgens mij doe ik wel bij El Ninjo mee, al heb ik geen bevestiging gekregen?

Ik ook nog niet.

Teunnis schreef:
Nog een tip: mijn dark horses falen haast altijd

Zie dit ook nu pas

Jammer maar geen wereldramp.

Edit: Nu toch aangemeld

Welkom Lex

Teunnis schreef:

Ik dacht dat ik me had aangemeld voor de MuMe Subliga, maar blijkbaar is er iets misgegaan. Kan ik er nog bij?

Oh haha, ik moest je nog accepteren

Teunnis schreef:
Oh haha, ik moest je nog accepteren

Is altijd een hele klus

De pool van Erminio is weer leuk dit jaar! Ik speel de komende 17 edities ook weer mee. Al was het alleen maar omdat ik mijn inleg nu al heb terugverdiend.

stoepkrijt schreef:
De pool van Erminio is weer leuk dit jaar! Ik speel de komende 17 edities ook weer mee. Al was het alleen maar omdat ik mijn inleg nu al heb terugverdiend.

Dan moet je toch serieus afwijkende gokjes geplaatst hebben als je de verschillende uitslagen deze laatste speeldag ziet.

Op de laatste speeldag heb ik bijna niet gescoord, de dag ervoor wel. Toen had ik vier uitslagen en twee complete poulestanden goed. Ik ben Perisic dankbaar.

Mijn dark horse (Kroatië) gaat de finale niet meer halen, dus die EK-poule kan ik verder vergeten.
Dan ga ik maar aan mijn Tourpoule beginnen!

Oh ik had de El Ninjo-pool allang opgegeven. Ik heb het schema niet helemaal gevolgd waardoor ik allemaal rare landen aan de verkeerde kant van het schema heb zitten.

Op naar de tourpool inderdaad.

Tour de France 2016 poule - Sportpools

Subleague: Musicmeter
wachtwoord: Jordy

We zijn al met 11, maar daar kan nog meer bij. Het is wel erg lastig dit keer met al die vele zwarte punten.

Paap_Floyd schreef:
Het is wel erg lastig dit keer met al die vele zwarte punten.
Dat viel mij ook al op ja. Misschien neem ik wel helemaal geen vijfpunters mee.

stoepkrijt schreef:
(quote)
Dat viel mij ook al op ja. Misschien neem ik wel helemaal geen vijfpunters mee.
Helemaal geen? Dan ga je wel de boot in vrees ik. Ik neem er 3 en gok verder op potentiële veelscorende 1- en 0-punters. En 4-puntkluns (was eerst 5-punts)

Helemaal geen is misschien wat overdreven. Er zullen er vast wel één of twee zijn die hun vijf punten waard zijn. Het lastige is natuurlijk om precies de juiste eruit te pikken.

Ik heb ook een 4-puntskluns.

Ik doe ook weer mee! Wordt nog wel even puzzelen voor m'n team...

Lijk mij ook wel leuk om mee te doen. Moet me alleen nog wel even verdiepen in de spelregels, heb nog nooit aan deze poule mee gedaan.

Nou, ik heb een team in elkaar geknutseld, maar tevreden ben ik er nog niet mee. De renners zijn echt veel te duur dit jaar.

Hoe zit het met de reserves? Vervanging voor als er een renner uitvalt?

Nee, dat zijn vervangers voor als een renner op het laatste moment toch niet mee blijkt te doen.

Als iemand uitvalt heb je gewoon pech, daar scoor je dan geen punten meer mee én je krijgt een paar strafpunten.

Oh oké, je moet het dus echt met je basis team doen. Wel lastig hoor, je moet echt kiezen tussen een team met sterke maar ook zwakke renners, of een team met allemaal middelmatige renners.

johannesA
Cav lijkt wel een goede kluns. Rijdt de Tour wss niet uit. Kan uiteraard ook veel punten scoren,maar dat is het risico bij een 4 of 5 punten kluns.

Ik heb nu Vdb staan met 1 punt. Daar verwacht ik echt Niets van.

Zijn jullie nu al met de toer bezig? Ik heb net mijn tennissers voor Wimbledon opgesteld.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:50 uur

geplaatst: vandaag om 10:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.