MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Rudi S schreef:
Trouwens Luc Nilis was een prachtige voetballer en Jan Ceulenmans ook (of was dat een biljarter .

Die biljartjer heet Raymond en de voetballer is zonder n (niet zoals Leontien)

Danke, maar die Jan die ging maar door.

Ja dat was mij er eentje!

Als was ik toen nog een jonkie kan ik me hem nog herinneren van Mexico 1986

Zeer zeker een van de beste voetballers die Belgie heeft voortgebracht. Jammer dat hij de overgang naar AC Milan op het laatst zelf afblies. Milan was ook absoluut not amused. Ik had hem graag zien spelen op dat nivo.

Een Fransman die pleit voor een witte kaart.
Gezien de vele grappen die er gaan over Frankrijk en witte vlaggen, zal ik hier verder niks over zeggen

2014: een jaar met weinig voetbal buiten het wk dan (en met weinig bedoel ik veel minder dan vroeger)

Mooiste wedstrijd eigen club; arsenal - anderlecht 3-3
Mooiste wedstrijd land: België - vs
Mooiste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: de matchen van chili? of nee, ik supporter altijd voor ploegen die mooi voetbal spelen
Slechtste wedstrijd eigen club: alle matchen het weekend na cl voetbal
Slechtste wedstrijd land: alle andere matchen van Belgiê
Slechtste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: geen idee
Mooiste goal van het jaar: een ééntijdscombinatiedoelpunt en anders die van james rodriquez met columbia
Mooiste moment van het jaar: Brazilië hun geluk die ophoudt en Biglia zien schitteren op het wk en eindelijk mijn gelijk krijgen van dat Biglia meesterlijk goed is.
Beste speler nationaal van het jaar: Praet
Beste speler internationaal van het jaar: dit jaar? Di Maria

Het fijne van de Premier League is dat het geen winterstop kent en dus spelen de teams gewoon op 1 januari. Daardoor heb ik op deze brakke nieuwjaarsdag kunnen genieten van de geweldige wedstrijd Tottenham Spurs - Chelsea 5-3! Wat een wedstrijd!

Het invoeren van tijdstraffen voor schwalbes en ander onsportief gedrag vind ik nog geen eens zo'n slecht idee.

Mooiste wedstrijd eigen club: Ajax - Apoel
Mooiste wedstrijd land: Nederland-Spanje
Mooiste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: België-VS. Geen moment verveeld.
Slechtste wedstrijd eigen club: PEC - Ajax (bekerfinale), Ajax - Red Bull Salzburg
Slechtste wedstrijd land: IJsland - Nederland
Slechtste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: weet ik veel
Mooiste goal van het jaar: pfoe, meerdere: Van Persie (Spanje), James (Uruguay), Cahill (Nederland), Kasami (Fulham), Bale (Barcelona), Touré (Sunderland) en nog wel meer
Mooiste moment van het jaar: weet niet
Beste speler nationaal van het jaar:
Beste speler internationaal van het jaar: dit jaar? Neuer

Mooiste wedstrijd eigen club: Het NR indoor van Bram Peters op de 400 meter
Mooiste wedstrijd land: De EK-titel van Dafne Schippers op de 200 meter in 22,03
Mooiste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: WR polshoog van Lavillenie
Slechtste wedstrijd eigen club: mijn hele seizoen was niet best
Slechtste wedstrijd land: de 3.000 steeple bij de vrouwen op het NK was qua niveau weer eens dramatisch
Slechtste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: alles met dopingrussen
Mooiste goal van het jaar: ik weet niet wat het doel was
Mooiste moment van het jaar: Pelle Rietveld die zich met 8.200+ punten op de tienkamp kwalificeert voor het EK.
Beste speler nationaal van het jaar: Dafne Schippers
Beste speler internationaal van het jaar: Renaud Lavillenie

Mooiste wedstrijd eigen club; Feyenoord - Sevilla/PSV - Feyenoord 0-2
Mooiste wedstrijd land: Nederland - Spanje
Mooiste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: Costa Rica - Engeland/Brazilië - Duitsland (niet mooier maar wel gedenkwaardiger)
Slechtste wedstrijd eigen club: Feyenoord - Utrecht 1-2 (25 augustus)
Slechtste wedstrijd land: Tsjechië - Nederland 2-1/Frankrijk -Nederland 2-0
Slechtste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: Sunderland - Southampton 0-8
Mooiste goal van het jaar: Robin van Persie's snoekduik tegen Spanje
Mooiste moment van het jaar: Spanje - Nederland 1-5!!!
Beste speler nationaal van het jaar: Memphis Depay (voetbal)/ Ireen Wüst (Olympisch atleet)
Beste speler internationaal van het jaar: dit jaar? Cristiano Ronaldo

Lukk0
Kijken jullie alleen maar voetbal? Gelukkig is Lukas er nog.

Mooiste wedstrijd eigen club: Eerste en tweede plek voor Alex en Lewis bij Varsity XC
Mooiste wedstrijd land: Niki Terpstra in Parijs - Roubaix
Mooiste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: WR op de marathon.
Slechtste wedstrijd eigen club: Hamstring verrekt op een 3000m, daarna drie maanden kwakkelen
Slechtste wedstrijd land: Het niveau op de 10km op de weg in Nederland is niet om over naar huis te schrijven
Slechtste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: Kan inderdaad niet om de doping in Rusland heen
Mooiste goal van het jaar: kopstootje van Niki(?)
Mooiste moment van het jaar: Lars Boom in de Tour
Beste speler nationaal van het jaar: Sifan Hassan
Beste speler internationaal van het jaar: Moet ik me aansluiten bij Lukas: Renaud Lavillenie

Mooiste wedstrijd eigen club; FC Groningen - Ajax 2-0
Mooiste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: Zwolle - Ajax (beker) of Dortmund - Bayern (beker)
Slechtste wedstrijd eigen club: Feyenoord - FC Groningen
Slechtste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: Atletico Madrid - Juventus
Mooiste goal van het jaar: Van Persie
Mooiste moment van het jaar: Winst op Spanje
Beste speler nationaal van het jaar: Tadic
Beste speler internationaal van het jaar: Robben

Mooiste wedstrijd eigen club; SC Heerenveen - PSV 1-0
Mooiste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: Zwolle - Ajax (beker) en Feyenoord - Sevilla
Slechtste wedstrijd eigen club: Roda JC - SC Heerenveen (beker)
Slechtste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: geen idee
Mooiste moment van het jaar: Winst Niki Terpstra in Parijs - Roubaix
Beste speler nationaal van het jaar: Pelle
Beste speler internationaal van het jaar: Neuer

Ja shit ik dacht even dat We in het voetbaltopic zaten. Straks een algemeen sportding

Martial
trebremmit schreef:

Slechtste wedstrijd eigen club: Feyenoord - FC Groningen

Prima potje hoor, alleen de uitslag had hoger uit moeten vallen

Van Barneveld deed het anders ook niet slecht vanavond. Van Gerwen door. Jammer dat Vincent van der Voort Phil Taylor niet kon afstraffen. Toch mooi twee Hollanders in de halve finales.

Mooiste wedstrijd eigen club: Kan er zo snel niet eentje uitpikken, de laatste keer dat ik écht euforisch was na een Ajax wedstrijd was vorig jaar tegen Barca.
Mooiste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: Duitsland - Brazilië
Slechtste wedstrijd eigen club: PEC - Ajax (5-1)
Slechtste wedstrijd van een ploeg waar je niet voor support: Duitsland - Brazilië
Mooiste moment van het jaar: Europa dat de Ryder cup won
Beste speler nationaal van het jaar: Tadic
Beste speler internationaal van het jaar: Robben

Poeha schreef:
Van Barneveld deed het anders ook niet slecht vanavond.
Wat een thriller was dat. En na afloop die huilende Bunting in de armen van Barney, haha.
Top amusement, daar kunnen weinig voetbalwedstrijden tegenop. Vanavond zit ik weer voor de buis.

Mb.
Volgens mij was Barney wel ladderzat, haha. Dan zijn ze verbaasd over het feit dat darts niet serieus wordt genomen. Ik ben persoonlijk van mening dat je het darts te veel eer geeft als je het als topsport classificeert (aangezien de meeste mensen dan afgetrainde wasbordjes verwachten) maar je doet het darts tekort als je het als spelletje wegzet. De waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden.

Hoe dan ook, het is ontzettend amusant. Ik geniet vooralsnog volop van het WK darts. Er zijn toch een paar mooie partijen (Anderson-Klaassen, Huybrechts-Taylor, etc.) geweest. En ook gisteren was het weer raak! Ik moet zeggen, dat ondanks het feit dat Barney weer last had van grootheidswaan (e.g. WE ARE THE BEST OF THE BEST!! ) na zijn overwinning, ik het mooi vond om Bunting zo ontroerd te zien. Hij speelde ook goed. Daar gaan we ongetwijfeld nog meer van horen. Potentiële top 10 speler.

Vanavond meer. Van Gerwen moet aan de bak, want Anderson is in bloedvorm!

En nu mag het weer over voetbal...

Mb. schreef:
Volgens mij was Barney wel ladderzat, haha. Dan zijn ze verbaasd over het feit dat darts niet serieus wordt genomen.

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is alcohol - in elk geval bij de grote toernooien - uit den boze vandaag de dag. Of er ook strikt op gecontroleerd wordt durf ik niet te zeggen overigens .

Als Barney ladderzat was, ben ik erg benieuwd hoe goed hij is in nuchtere toestand.

Mb.
Barney is een zenuwspees en/of een twijfelaar. De alcohol zal ongetwijfeld geholpen hebben.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is alcohol - in elk geval bij de grote toernooien - uit den boze vandaag de dag. Of er ook strikt op gecontroleerd wordt durf ik niet te zeggen overigens .

Heb je dat interview van 'm met RTL7 nog gezien? Als hij daar nuchter is dan weet ik het ook niet meer.

Hij was vast dronken van geluk

/edit: http://www.pdc.tv/staticFiles/b6/b3/0,,10180~177078,00.pdf

Zie punt 5.27.

Mb.
Desalniettemin.

Gary Anderson wereldkampioen! Het was potverdekke een mooie finale, maar een verdiende winnaar. Anderson was de hele tijd de beste speler.

Zeker de verdiende winnaar. Toch weer close, maar Taylor deed het niet bepaald best op de dubbels. Die waren regelmatig van een bedroevend niveau voor Phil zijn doen.

Tererechte overwinning van Gary, heb weer genoten hoor en wat een wedstrijd zeg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:14 uur

geplaatst: vandaag om 05:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.