MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
lennon schreef:
Feyenoord had moeten winnen. Maar voor mij is 0-0 prima

Wat is Ajax ongelooflijk ongeïnspireerd zeg!

Het verschil tussen Ajax, PSV en Feyenoord, is dat PSV in de omschakeling heel erg snel en gevaarlijk is. Bij Feyenoord duurt het allemaal net iets te lang, of is het te slordig. En Ajax... tja.. dat is gewoon machteloos!

Feyenoord kan dat ook wel, maar meestal ligt het probleem bij de laatste pass of degene die de bal krijgt.

Nicolage Rico schreef:

Feyenoord kan dat ook wel, maar meestal ligt het probleem bij de laatste pass of degene die de bal krijgt.

Inderdaad. Vandaag ook gezien. Daarom dus, slordig. En die echte spits missen ze dus. Met alleen een bonk spieren kom je er niet. Goede voetballer trouwens, maar geen killer dus.

Met een spits stonden we nu ver bovenaan.

Kazim is ook geen goede voetballer. Zijn enige kwaliteiten: sterk (wint zijn meeste duels), mentaliteit (geeft alles). En vooruit: hij heeft een beetje techniek en zo nu en dan een kleine dosis inzicht.

Nicolage Rico schreef:

Kazim is ook geen goede voetballer. Zijn enige kwaliteiten: sterk (wint zijn meeste duels), mentaliteit (geeft alles). En vooruit: hij heeft een beetje techniek en zo nu en dan een kleine dosis inzicht.

Hij draait vaak rechtsom zag ik, terwijl links dan een betere keuze zou zijn.. Dus enig richtings gevoel mist ie niet alleen voor 't doel

Klopt. Als hij die enorme kans in de eerste helft gewoon met links geschoten had, had Cilessen er nooit bij gekund. Man man. Only by Feyenoord: een middenvelder aankopen en hem zo snel mogelijk omturnen in een spits.

Jullie mogen Dauda wel overnemen

Is goed. Doen we. Op basis van een videoband.

Nicolage Rico schreef:

Feyenoord heeft toch een spits , tenminste ik hoor vaak dat hij kansen mist.
Als er een goede spits bedoeld wordt, tja die willen wij allemaal wel.

Die kan ik niet bieden. Heb wel een mp3'tje.

Martial
Nicolage Rico schreef:

Ja van het rechterrijtje
Hoest in 't durp?

Ben je 2 keer veel beter tegen onze Amsterdamse vrienden levert het slechts 1 puntje op, waar het er 6 hadden moeten zijn, het zegt best wel veel over de tekortkomingen van dit elftal.............

Rudi S schreef:
(quote)

Feyenoord heeft toch een spits , tenminste ik hoor vaak dat hij kansen mist.
Als er een goede spits bedoeld wordt, tja die willen wij allemaal wel.

De afgelopen seizoenen hadden we er eentje...

musician schreef:
Kazim ontwikkelt zich als spits steeds verder, nu haalt hij zelfs ballen van de doellijn voor Ajax

Daar kon hij in dit geval niet zo gek veel aan doen. Hij zorgde er voor door daar te staan dat de keeper van Ajax (die ook een beetje tegen het overspannen aan lijkt...) er niet bij kon. Ik vraag me ook af of de bal er wel was ingegaan en niet voorlangs was gestuiterd.

De eerste kans moet hij uiteraard wel maken. Dat hij die bal niet verwacht is volstrekt logisch maar wat hij er mee doe is niet goed. Hij kan ook zo langs Cillessen lopen.

En inderdaad 4 helften veel beter dan Ajax en dan nog niet winnen... Vandaag was 5 doelpogingen om 20 en Feyenoord had 60% balbezit. Tja...

Nicolage Rico schreef:
(quote)

De afgelopen seizoenen hadden we er eentje...

En de beste selectie, toch geen kampioen

Is Danny Hoesen iets voor Feyenoord ?

Martial
musician schreef:

Het is jammer dat........Van Geel de aanschaf van een spits niet nodig vind.

Volgens "onze" vriend Van Geel heeft Feyenoord een selectie die mee kan doen om de landstitel
14! punten achter op PSV is voorlopig het resultaat, zolang Van Geel bij Feyenoord zit ga je echt geen kampioen worden, ten eerste heeft die nauwelijks een netwerk waar die uit kan putten en ten tweede richt die heel vaak zijn pijlen op spelers die al in de eredivisie hebben gespeeld en hoor je zelden een verrassende naam voorbij komen of bedoeld die daarmee een Havenaar of een Kuijt?

Als we het weer van zulke spelers moeten gaan hebben gaat het nog heel lang duren eer Feyenoord weer eens een keer kampioen gaat worden...........

Martial
Rudi S schreef:

Die eer ging toch altijd naar PSV?

Ze gaan het dit seizoen misschien dan eindelijk een keer waarmaken, alhoewel ze moeten ook nog richting de Kuip

Rudi S schreef:
(quote)

Dat zijn jouw woorden. Overigens zeker niet slechter dan die van Ajax. De selectie van Feyenoord momenteel vind ik absoluut sterker dan die van Ajax. We missen scorend vermogen, maar dat ziet Stevie Wonder nog.

Martial schreef:
(quote)

Ze gaan het dit seizoen misschien dan eindelijk een keer waarmaken, alhoewel ze moeten ook nog richting de Kuip

25-04-2015: Excesior uit, wordt inderdaad pittig, winnen we op de counter

Rudi S schreef:

Van PSV hoor ik al 6 jaar dat ze de beste selectie hebben, maar werden ook geen kampioen.

Overigens zegt m'n "water" nu dat PSV het wel gaat redden. Meer op basis wat ik zie van van de concurrentie, dan dat PSV zo fantastisch speelt. De ballen vallen dit seizoen goed voor PSV, ze winnen wedstrijden die de laatste jaren verloren gingen. Dat maakt het grote verschil.

Platenbaas
Is die niet allang overleden?
Of bedoel je Danny de Munk van Grun?

Haha ja die. Heb het al verbeterd.

PSV had vorig seizoen niet de beste selectie, zeker ook nog te onervaren, geenbalans etc.
Dit seizoen heeft PSV wel de beste selectie en PSV zal het dit seizoen ook wel redden.

Ze hebben de beste voorhoede. Middenveld gelijkwaardig aan Feyenoord. Feyenoord heeft weer een betere verdediging (inclusief keeper).

Iemand Defour hebben?

slechtste aankoop van Anderlecht in jaren ...

jassn schreef:
Iemand Defour hebben?

slechtste aankoop van Anderlecht in jaren ...

Dat was toch die gast die PSV heel graag wilde hebben, eigenlijk al rond was, en toen toch voor Anderlecht koos? Laat m nu maar lekker bij zijn foute keuze blijven Guardado is een veel betere keuze geweest! Dus nog bedankt Defour!

Nicolage Rico schreef:
Feyenoord heeft weer een betere verdediging (inclusief keeper).

In het centrum, maar niet op de flanken, PSV heeft de minste doelpunten tegen, verdedigen begint voorin

Martial
Rudi S schreef:

25-04-2015: Excesior uit, wordt inderdaad pittig, winnen we op de counter

Voor 25-04-2015 zijn jullie allang met 0 punten huiswaarts gekeerd uit de Kuip

En waar speelt Excesior dan?

Rudi S schreef:
(quote)

In het centrum, maar niet op de flanken, PSV heeft de minste doelpunten tegen, verdedigen begint voorin

Feyenoord is verdedigend sterk; minste doelkansen tegen - als we toch over cijfers beginnen. Met een goed blok op het middenveld.

Ben ook niet echt onder de indruk van de backs van PSV. Aanvallend is Willems niet slecht, maar verdedigend... een ramp.

lennon schreef:
(quote)

Dat was toch die gast die PSV heel graag wilde hebben, eigenlijk al rond was, en toen toch voor Anderlecht koos? Laat m nu maar lekker bij zijn foute keuze blijven Guardado is een veel betere keuze geweest! Dus nog bedankt Defour!
geen flauw idee, Defour is gewoon zwaar overschat.

in België is trouwens veel te doen rondom dit spandoek, vinden jullie dit kunnen?

http://sporza.be/polopoly_fs/1.2219108!image/1544954424.jpg_gen/derivatives/landscape390/1544954424.jpg

ik vind het alleszins erover gaan.

Martial schreef:
(quote)

En waar speelt Excesior dan?

Martial schreef:
(quote)

alhoewel ze moeten ook nog richting de Kuip

jassn schreef:

ik vind het alleszins erover gaan.

Ik mis de boodschap van het spandoek een beetje? Op wie slaat dit? En wat is Red?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:49 uur

geplaatst: vandaag om 11:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.