Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2015, 22:18 uur
Nou ja, de kans is groot dat dit Vitesse Nederland beter in de EL kan vertegenwoordigen dan het huidige Feyenoord.
0
geplaatst: 11 mei 2015, 22:20 uur
Dat denk ik niet, zie afgelopen seizoen toen Vitesse een leegloop had en er helemaal niks van bakte in Europa. Denk dat ze dat komend seizoen weer hebben met al die huurlingen.
0
geplaatst: 11 mei 2015, 22:27 uur
Denk dat het met die leegloop wel meevalt, zoveel huurlingen hebben ze ook niet meer. McEachran en Wallace waren allebei geen onbetwiste basisspeler dit seizoen en moeten makkelijk op te vangen zijn. Hou je alleen Traore over, maar gezien zijn leeftijd zou hij best nog een seizoen verhuurd kunnen worden. Hij wil zelf ook langer blijven.
Feyenoord moet eerder vrezen voor een leegloop. Er is voldoende interesse voor hun beste twee spelers (Clasie en Van Beek) en bij een goed bod moeten ze die gewoon laten gaan.
Feyenoord moet eerder vrezen voor een leegloop. Er is voldoende interesse voor hun beste twee spelers (Clasie en Van Beek) en bij een goed bod moeten ze die gewoon laten gaan.
0
geplaatst: 11 mei 2015, 22:33 uur
Traoré zal wel naar een middenmotor in Engeland gaan, net als die andere speler vorig jaar (ben zijn naam even vergeten). Maar dan nog, Vitesse was met PSV gewoon veruit het beste na de winterstop.
De marktwaarde van Van Beek zal na die kopbal wel weer wat gedaald zijn... Die is echt nog niet toe aan een volgende stad.
De marktwaarde van Van Beek zal na die kopbal wel weer wat gedaald zijn... Die is echt nog niet toe aan een volgende stad.
0
geplaatst: 11 mei 2015, 22:34 uur
Atsu. Dit zit nu bij Everton volgens mij. Was dit jaar nog speler van het toernooi in de Afrika Cup.
0
geplaatst: 11 mei 2015, 22:42 uur
Propper en Vejinovic gaan vast wel verkocht worden, net als een aantal andere spelers. Abramovitsj wil er wel wat aan verdienen natuurlijk. Labyad gaat denk ik terug naar Portugal, of blijft ie nog een jaar?
0
Martial
geplaatst: 12 mei 2015, 09:53 uur
Het was me het laatste thuiswedstrijdje wel
1e helft word je compleet weggespeeld door Vitesse en 2e helft was Feyenoord eigenlijk compleet machteloos + dat je bij Vitesse heel wat spelers heb rondlopen die wat kunnen met een bal en bij Feyenoord lopen er in elke linie wel wat zwakke spelers rond en ja dan loop je tegen een verdiende nederlaag op, er was werkelijk niets op af te dingen.
En het is trouwens ook een schande om een Kazim in een Feyenoordshirt te zien en nog voor 2 jaar vastgelegd ook door Martin bla bla van Geel.
De zwakke plekken bij Feyenoord werden gigantisch blootgelegd door Vitesse en misschien mogen we Vitesse nog wel dankbaar zijn ook, misschien worden de kopstukken eens wakker geschud?
Maar we houden ons vast aan de woorden van Fred Rutten, maar wij gaan gewoon 3e worden hoor, ja hoor Fred gewoon??
1e helft word je compleet weggespeeld door Vitesse en 2e helft was Feyenoord eigenlijk compleet machteloos + dat je bij Vitesse heel wat spelers heb rondlopen die wat kunnen met een bal en bij Feyenoord lopen er in elke linie wel wat zwakke spelers rond en ja dan loop je tegen een verdiende nederlaag op, er was werkelijk niets op af te dingen.En het is trouwens ook een schande om een Kazim in een Feyenoordshirt te zien en nog voor 2 jaar vastgelegd ook door Martin bla bla van Geel.
De zwakke plekken bij Feyenoord werden gigantisch blootgelegd door Vitesse en misschien mogen we Vitesse nog wel dankbaar zijn ook, misschien worden de kopstukken eens wakker geschud?
Maar we houden ons vast aan de woorden van Fred Rutten, maar wij gaan gewoon 3e worden hoor, ja hoor Fred gewoon??

0
geplaatst: 12 mei 2015, 11:41 uur
Als het over het spel van de laatste 4 maanden zou gaan mag Ajax zich gaan opmaken voor de nacompetitie

0
geplaatst: 12 mei 2015, 11:45 uur
Martial schreef:
1e helft word je compleet weggespeeld door Vitesse en 2e helft was Feyenoord eigenlijk compleet machteloos + dat je bij Vitesse heel wat spelers heb rondlopen die wat kunnen met een bal en bij Feyenoord lopen er in elke linie wel wat zwakke spelers rond en ja dan loop je tegen een verdiende nederlaag op, er was werkelijk niets op af te dingen.
1e helft word je compleet weggespeeld door Vitesse en 2e helft was Feyenoord eigenlijk compleet machteloos + dat je bij Vitesse heel wat spelers heb rondlopen die wat kunnen met een bal en bij Feyenoord lopen er in elke linie wel wat zwakke spelers rond en ja dan loop je tegen een verdiende nederlaag op, er was werkelijk niets op af te dingen. Tja ze werden aardig van kastje naar de muur gestuurd. Maar vreemd genoeg had het ook makkelijk anders kunnen lopen. De 2de goal was buitenspel, Feyenoord had een pingel moeten krijgen bij die bal die op de arm viel van de Vitesse speler (miskoppen is niet echt aangeschoten hands...), bij de goal van Kazim was nou ook niet bepaald veel aan de hand en hoe Room die bal via zijn handen achter hem tegen de paal zag belanden krijgt hij niet nog een keer voor elkaar.
0
geplaatst: 12 mei 2015, 12:23 uur
trebremmit schreef:
Labyad gaat denk ik terug naar Portugal, of blijft ie nog een jaar?
Huurcontract loopt ten einde dus normaal gaat ie terug naar Portugal. Volgens Labyad is de kans ook klein dat ie volgend seizoen nog bij Vitesse speelt.Labyad gaat denk ik terug naar Portugal, of blijft ie nog een jaar?
0
Martial
geplaatst: 12 mei 2015, 12:46 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Volgens Labyad is de kans ook klein dat ie volgend seizoen nog bij Vitesse speelt.
Volgens Labyad is de kans ook klein dat ie volgend seizoen nog bij Vitesse speelt.
Ik denk dat Labyad naar Feyenoord gaat samen met Kazim in de voorhoede

0
geplaatst: 12 mei 2015, 13:11 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Huurcontract loopt ten einde dus normaal gaat ie terug naar Portugal. Volgens Labyad is de kans ook klein dat ie volgend seizoen nog bij Vitesse speelt. Hier staat ook dat het wel zeker is dat hij weer naar Portugal gaat.
Labyad
Kazim mag trouwens wel eens iets gaan doen aan zijn agressiviteitsprobleem.
0
geplaatst: 12 mei 2015, 15:36 uur
Feyenoord doelman Erwin Mulder staat op het lijstje van FC Utrecht.
Men neemt afscheid van Jeroen 'Pizza' Verhoeven en Robbin Ruiter zal men bij een leuk bod verkopen. Ruiter wil zelf ook graag een buitenlands avontuur aangaan.
Mulder zal vermoedelijk wel water bij de wijn moeten doen qua salaris. Andere gegadigden zijn Niki Mäenpäa van VVV-Venlo en Gino Coutinho van Excelsior.
Men neemt afscheid van Jeroen 'Pizza' Verhoeven en Robbin Ruiter zal men bij een leuk bod verkopen. Ruiter wil zelf ook graag een buitenlands avontuur aangaan.
Mulder zal vermoedelijk wel water bij de wijn moeten doen qua salaris. Andere gegadigden zijn Niki Mäenpäa van VVV-Venlo en Gino Coutinho van Excelsior.
0
geplaatst: 13 mei 2015, 09:29 uur
Niet dat het veel uitmaakte, maar wat een lekkere goal van Lewandowski gister!
0
geplaatst: 13 mei 2015, 17:34 uur
In België gaat het er wat over momenteel met reeds het derde sterfgeval van een jong profsporter op een week tijd. Nu de beloftevolle Deense basketballer van Charleroi:
Link
Link
0
Franck Maudit
geplaatst: 14 mei 2015, 00:12 uur
Chungking schreef:
Inderdaad, het was een streling voor het oog!
Topspeler. Doet me eigenlijk sterk denken aan Shevchenko, al was die met de voeten minder begaafd. Dat compenseerde hij echter met zijn kopspel, snelheid en teamwork.
0
Franck Maudit
geplaatst: 14 mei 2015, 00:14 uur
herman schreef:
Gelukkig geen El Classico-finale.
Gelukkig geen El Classico-finale.
Waarom? Zou toch mooie affiche geweest zijn?
Verder ongelofelijk blij met de kwalificatie van Juventus. Mijn Italiaans getinte voetbalhart maakt al een hele tijd vreugdesprongetjes. Nu nog AC Milan terug aan de top en ik kan rustig slapen

0
geplaatst: 14 mei 2015, 00:26 uur
Mooi voor Juventus. En wat gun ik het Pirlo ook.
Hij is minder effectief, wordt duidelijk ouder, maar ik ben een fan for ever.
Dit is ook zijn wens, de finale halen, en dan vertrekken bij de club.
Alleen al voor hem gun ik Juve de hoofdprijs.
Maar van Barca winnen ? ?
Die hebben nu echt de beste voorhoede van de wereld.
0
Franck Maudit
geplaatst: 14 mei 2015, 00:34 uur
bikkel2 schreef:
Buffon, Pirlo en Tevez in een finale. Ik had het in mijn stoutste dromen nooit durven opwerpen.
Pirlo wordt inderdaad duidelijk een dagje ouder maar heeft nog steeds klasse te over.
Ik zie Juventus niet te winnen. Bij Barcelona beleven ze hun beste seizoen allertijden. En die voorhoede vindt z'n weerga niet in de geschiedenis. Die 3 hebben elkaar echt gevonden (als je dat eens vergelijkt met Ronaldo en Bale...)
0
geplaatst: 14 mei 2015, 10:08 uur
Nu zal Ancelotti wel ontslagen worden.
Toch opzienbarend dat sinds 1990 ( AC Milaan ) geen enkele club de cup met de grote oren 2 keer achter elkaar gewonnen heeft.
Toch opzienbarend dat sinds 1990 ( AC Milaan ) geen enkele club de cup met de grote oren 2 keer achter elkaar gewonnen heeft.
0
geplaatst: 14 mei 2015, 10:53 uur
bikkel2 schreef:
http://m.memegen.com/uy8pz6.jpg
Pirlo is en blijft een eindbaas, maar tegen Barcelona zie ik het helaas niet gebeuren...
0
geplaatst: 14 mei 2015, 10:59 uur
Ik zie Juventus wel winnen, hoop alleen wel dat Tevez dan wat beter speelt.
0
geplaatst: 14 mei 2015, 11:05 uur
trebremmit schreef:
dat Tevez dan wat beter speelt.
dat Tevez dan wat beter speelt.
Dat is niet genoeg, die Morata (fijne speler) zal zeker wel willen tegen Barca.
0
Martial
geplaatst: 14 mei 2015, 11:50 uur
trebremmit schreef:
Ik zie Juventus wel winnen.
Ik zie Juventus wel winnen.
Dat hoop ik eerlijk gezegd toch niet, ik zie de finale alweer voor me Juventus dat op eigen helft blijft hangen en dan hopen op een fout van Barca of een countertje, vreselijk die Italiaanse ploegen....
Hoop dat het supertrio voorin van Barcelona goed op dreef zal zijn in de finale

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.