Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juli 2015, 10:43 uur
vigil schreef:
Hij gaat vast meer verdienen dan nu bij Man U
Hij gaat vast meer verdienen dan nu bij Man U
Ik zag eerder deze week 3 KK zonder bonus en nu dit.
Van Persie bereikt akkoord met Fenerbahçe en krijgt jaarsalaris van 4,7 miljoen euro - Turksvoetbal.net
Bij Man. united zaten Rooney en RVP toch > 12.000.000
0
geplaatst: 11 juli 2015, 10:45 uur
Potver Rudi, ik zag een notificatie van jou en dacht direct dan mijn nummer 1 '93 voorbij kwam, lichte tegenvaller dus dat het hier was 

0
geplaatst: 11 juli 2015, 10:47 uur
Rudi S schreef:
Van Persie bereikt akkoord met Fenerbahçe en krijgt jaarsalaris van 4,7 miljoen euro - Turksvoetbal.net
(quote)
nu zijn de bedragen in Turkey die naar buiten gebracht worden niet altijd de juiste, suikeroompje hier en suikeroompje daar... Als hij het goed aanpakt kan hij als ster daar ook veel reclamegeld binnen schrapen. Wellicht zit dat soort deals met de (hoofd)sponsor ook al in het pakket maar niet te zien op het salarisstrookje
0
Martial
geplaatst: 11 juli 2015, 10:47 uur
Rudi S schreef:
(quote)
Van Persie rond 10 miljoen dacht ik?
Ach een miljoentje meer of minder ..... denk dat Van Persie toch wel binnen is

0
geplaatst: 11 juli 2015, 10:50 uur
Martial schreef:
Die tien miljoen zal wel kloppen, maar dan in Ponden.

De Tien: grootverdieners van het gerenoveerde Manchester United | Voetbalprimeur.nl - prod.voetbalprimeur.nl
0
geplaatst: 11 juli 2015, 10:52 uur
Rudi S schreef:
De Tien: grootverdieners van het gerenoveerde Manchester United | Voetbalprimeur.nl - prod.voetbalprimeur.nl
(quote)

Had ie beter in de UK kunnen blijven - met de vallende koers van de pleuroo had ie daar nu bijna 14,5 miljoen verdiend.
0
Martial
geplaatst: 11 juli 2015, 10:57 uur
Bonk schreef:
Erwin Mulder is op weg naar Heerenveen als nieuwe keeper. Wat mij betreft een hele goede aankoop, zeker in transfervrije status. Hoewel hij niet altijd even zeker is en zijn slippertjes heeft gehad (maar welke keeper in de eredivisie niet), hoort hij gewoon als eerste keeper ergens zijn kunsten te laten zien, want voor bankzitten is hij veel te goed. En ik kan er heel prima mee leven dat dat dan bij mijn club is.
Erwin Mulder is op weg naar Heerenveen als nieuwe keeper. Wat mij betreft een hele goede aankoop, zeker in transfervrije status. Hoewel hij niet altijd even zeker is en zijn slippertjes heeft gehad (maar welke keeper in de eredivisie niet), hoort hij gewoon als eerste keeper ergens zijn kunsten te laten zien, want voor bankzitten is hij veel te goed. En ik kan er heel prima mee leven dat dat dan bij mijn club is.
Mulder is een uitstekende lijnkeeper, wat betreft het uitkomen, uitstraling en het communiceren met de verdediging is het wat minder, maar Heerenveen heeft een prima opvolger voor Nordfeldt in huis mocht alles rondkomen en gun het Mulder ook van harte, een sympathieke gozer is het

0
geplaatst: 11 juli 2015, 11:20 uur
Van Persie weg, Schweinsteiger komt.
Volgens de Duitse media gaat hij voor 20 miljoen naar Man U.
Ongelooflijk dat Van Gaal zo zijn gang mag gaan, vorig jaar bakken geld uitgegeven en niks bereikt, dat zal dit jaar wel anders moeten, als ie geen kampioen wordt zal het wel exit zijn.
Volgens de Duitse media gaat hij voor 20 miljoen naar Man U.
Ongelooflijk dat Van Gaal zo zijn gang mag gaan, vorig jaar bakken geld uitgegeven en niks bereikt, dat zal dit jaar wel anders moeten, als ie geen kampioen wordt zal het wel exit zijn.
0
Cured
geplaatst: 11 juli 2015, 12:06 uur
Ongelooflijk dat hier niemand over boeiende tennis praat i.p.v. dat bij vlagen niet aan te kijken foebal (wat nog niet eens bezig is), laat staan dat saaie fietsen.... 

0
geplaatst: 11 juli 2015, 12:36 uur
Saaie fietsen?
Wacht maar, vanaf de tweede week wordt het menens.
Wacht maar, vanaf de tweede week wordt het menens.
0
Hendrik68
geplaatst: 11 juli 2015, 12:44 uur
OK Cured. Leuk bruggetje van voetbal naar tennis: Utrecht moet de Bunnikside leeg houden bij de eerste thuiswedstrijd tegen Ajax. Het is gisteren ook wel duidelijk geworden dat bij de eerstvolgende kwart, halve of finale van Murray op Wimbledon zijn wedstrijd zonder publiek gespeeld moet worden. Elk puntje van Murray werd gevierd alsof er weer een oorlog was gewonnen door het superieure Britse volk. Wat kan een volk eng zijn op sommige momenten. De veegpartij van Federer was gelukkig iets indrukwekkender. Heel stoïcijns liet hij Murray kansloos alsof dat stel nationalisten op de tribune er helemaal niet zaten. Erg knap. Of misschien gaven die rare kwasten hem wel extra kracht. Ook de lijnrechters waren lekker bezig. Federer moest zelfs een keer een hawk-eye verspillen aan een bal die ingegeven werd maar bijna een halve meter uit was.
0
geplaatst: 11 juli 2015, 12:48 uur
Ja, dat vervelende nationalistische geneuzel heb je gelukkig helemaal niet in het voetbal. Als Nederland bijvoorbeeld in de halve finale van een WK tegen Duitsland zou moeten spelen (en dat WK was ook nog eens in Nederland zelf) zouden alle Oranjefans beleefd applaudisseren voor mooi spel van onze oosterburen, zoals het nette mensen betaamt.
0
Cured
geplaatst: 11 juli 2015, 12:57 uur
Ach, ieder zijn ding. Het enige wat me opvalt bij dat fietsen is, dat ze er snel afvallen
, maar dat is ook het enige. Ik snap niet dat daar hele middagen mensen naar kijken; laatste 10 km is voldoende, of het moet een bergetappe zijn (maar dan nog). Overigens hebben onze Belgische vrienden van de site toch ook niet meer de goude tijden van weleer of heb ik toch wat gemist? Zelfs sprinten kunnen ze ook niet meer
.
Tannis, ja dat is genieten. Die hawk-eye heeft idd al voor de nodige , kostbare punten/breaks gezorgd. Sommige gebruiken het weleens als noodgreep, maar andere ervaren spelers/speelsters hebben een ongelooflijke hand-oog coördinatie...bizar.
Vanmiddag (oude) Williams (33) tegen tegen de Spaanse (jonge) schone Muzu (21) -nog wat ; ben bang dat het een walk-over wordt, of het jonge ding moet niet te nerveus zijn door haar opponente, de entourage en het feit dat het de finale is. Als ze nu al een een superster wil zijn, moet ze dat allemaal de baas zijn en haar beste, krachtige spel laten zien en niet verzwakken. Ik verwacht morgen overigens een (veel) spannender finale bij voorbaat tussen mijn favoriet Federer (wat een baas nog op zijn leeftijd) en nr. 1 van de wereld Djokovic. Ben trouwens blij dat die Murray eruit is....
, maar dat is ook het enige. Ik snap niet dat daar hele middagen mensen naar kijken; laatste 10 km is voldoende, of het moet een bergetappe zijn (maar dan nog). Overigens hebben onze Belgische vrienden van de site toch ook niet meer de goude tijden van weleer of heb ik toch wat gemist? Zelfs sprinten kunnen ze ook niet meer
. Tannis, ja dat is genieten. Die hawk-eye heeft idd al voor de nodige , kostbare punten/breaks gezorgd. Sommige gebruiken het weleens als noodgreep, maar andere ervaren spelers/speelsters hebben een ongelooflijke hand-oog coördinatie...bizar.
Vanmiddag (oude) Williams (33) tegen tegen de Spaanse (jonge) schone Muzu (21) -nog wat ; ben bang dat het een walk-over wordt, of het jonge ding moet niet te nerveus zijn door haar opponente, de entourage en het feit dat het de finale is. Als ze nu al een een superster wil zijn, moet ze dat allemaal de baas zijn en haar beste, krachtige spel laten zien en niet verzwakken. Ik verwacht morgen overigens een (veel) spannender finale bij voorbaat tussen mijn favoriet Federer (wat een baas nog op zijn leeftijd) en nr. 1 van de wereld Djokovic. Ben trouwens blij dat die Murray eruit is....
0
geplaatst: 11 juli 2015, 13:07 uur
Cured schreef:
Ach, ieder zijn ding. Het enige wat me opvalt bij dat fietsen is, dat ze er snel afvallen
.
. Goh, vooral spijtig dat Gilbert niet lang voor de Tour geblesseerd uitviel. Had anders wel een mooie kans op de 2 Murs (Hoei en Bretagne) en op die aankomst waar Stybar won. Verder heeft België al een kleine tien jaar geen topspurter meer hoor. Tom Boonen was in zijn jonge jaren nog de moeite, maar daarna is er geen echte wereldtopper in die discipline opgestaan. Voor de rest is het Belgenvolk dat meegaat vooral een schare van knechten en vrijbuiters en dan liggen de kansen ook niet zo fantastisch op dit parcours voor hen.
Dit terzijde zijn de Belgische ploegen daarentegen wel fantastisch bezig met 5 ritoverwinningen, de groene trui voorlopig en een aantal dagen geel. Zijn de Nederlandse wielrenners dan zo uitmuntend bezig tot nu toe misschien?
0
geplaatst: 11 juli 2015, 13:08 uur
En Wijnaldum voor 20 miljoen naar Newcastle, het moet toch niet veel gekker worden.
Als PSV nu Pröpper koopt gaan ze er niet op achteruit.
Als PSV nu Pröpper koopt gaan ze er niet op achteruit.
0
geplaatst: 11 juli 2015, 13:09 uur
Zou wel heel mooi zijn als Federer hem pakt, ik denk ook wel dat iedereen hem dan gunt, maar het zal weer net niet genoeg zijn tegen Djokovic.
0
geplaatst: 11 juli 2015, 13:10 uur
Newcastle wil dat horrorseizoen van vorig jaar blijkbaar geen twee keer meemaken. Zo azen ze ook op Mitrovic van Anderlecht. Het prijskaartje zou rond de € 18 milj schommelen, maar Mitrovic twijfelt nog doordat ze geen Europees spelen.
0
Cured
geplaatst: 11 juli 2015, 13:26 uur
dumb_helicopter schreef:
Ik volg het niet zo nogmaals, maar ik denk het ook niet zo. Overigens zijn wij het sprinten ook al lang verleerd (meen ik). Ik herinner me vooral Raas, Van Poppel en die andere (?), maar dat is al pré 2000.(quote)
Dit terzijde zijn de Belgische ploegen daarentegen wel fantastisch bezig met 5 ritoverwinningen, de groene trui voorlopig en een aantal dagen geel. Zijn de Nederlandse wielrenners dan zo uitmuntend bezig tot nu toe misschien? Knechten zijn wij nu ook geworden na de gouden '70's en 80's. Klassementsrijders komen tekort voor de echte top; ik zie iig Mollema niet als kanshebber voor een hoge eindnotering (het podium).
0
Hendrik68
geplaatst: 11 juli 2015, 13:29 uur
Waarom doet Jurgen Van Den Broeck eigenlijk niet mee aan de Tour? Is toch de beste ronderenner van België de laatste jaren. Niet dat hij de Tour kan winnen, maar hij kan toch wel wat. Beetje vergelijkbaar met Gesink toch wel.
0
geplaatst: 11 juli 2015, 13:33 uur
Lotto-Soudal vindt dat hij de laatste jaren te weinig rendeert. Daarnaast wou hij geen nieuw contract tekenen met verminderde voorwaarden, waardoor hij eind dit jaar sowieso vertrekt naar een andere ploeg.
0
geplaatst: 11 juli 2015, 14:20 uur
dumb_helicopter schreef:
Newcastle wil dat horrorseizoen van vorig jaar blijkbaar geen twee keer meemaken. Zo azen ze ook op Mitrovic van Anderlecht. Het prijskaartje zou rond de € 18 milj schommelen, maar Mitrovic twijfelt nog doordat ze geen Europees spelen.
Mitrovic, steevast mijn eerste aankoop in mn Fifa carrière. Na een jaar levert ie je al 50 miljoen op. Ik zou zeggen: doen! Newcastle wil dat horrorseizoen van vorig jaar blijkbaar geen twee keer meemaken. Zo azen ze ook op Mitrovic van Anderlecht. Het prijskaartje zou rond de € 18 milj schommelen, maar Mitrovic twijfelt nog doordat ze geen Europees spelen.

0
geplaatst: 12 juli 2015, 15:40 uur
Federer gaat gewoon door waar hij tegen Murray mee eindigde. Jammer dat hij z'n break direct weer verspeeld heeft.

Hendrik68 schreef:
Federer moest zelfs een keer een hawk-eye verspillen aan een bal die ingegeven werd maar bijna een halve meter uit was.
Verspillen lijkt me dan niet het juiste woord. Federer moest zelfs een keer een hawk-eye verspillen aan een bal die ingegeven werd maar bijna een halve meter uit was.

0
geplaatst: 12 juli 2015, 17:59 uur
Ja, zat alles in.
Hopen dat Federer er net als vorig jaar nog een vijfde set uit kan slepen.
Hopen dat Federer er net als vorig jaar nog een vijfde set uit kan slepen.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.