Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2015, 21:06 uur
Mjuman schreef:
Het wachten is overigens op de lieden die Blind gaan aanduiden met "Adriaan" - Marco werd vaak "Bassie" genoemd.
Het wachten is overigens op de lieden die Blind gaan aanduiden met "Adriaan" - Marco werd vaak "Bassie" genoemd.
Lijkt mij prima. De afscheidsfilm van Bassie en Andriaan is net uit, ze kunnen zo aansluiten.
Ik dacht dat Marco kampte met zijn gezondheid en daarom een stapje terug moest doen bij AZ.
Ik wil toch niet veel zeggen, maar ik weet niet of Marco erg geholpen wordt op te knappen als hij wordt afgezet bij een bushalte in Zeist. Het lijkt mij niet de plek om aan te sterken. Gezien het voetbal ligt patiënt Oranje al weer geruime tijd met koorts in bed. En een virus is daar snel opgelopen, zonder antibiotica in huis.
0
geplaatst: 9 juli 2015, 21:17 uur
musician schreef:
Lijkt mij prima. De afscheidsfilm van Bassie en Andriaan is net uit, ze kunnen zo aansluiten.
Ik dacht dat Marco kampte met zijn gezondheid en daarom een stapje terug moest doen bij AZ.
Ik wil toch niet veel zeggen, maar ik weet niet of Marco erg geholpen wordt op te knappen als hij wordt afgezet bij een bushalte in Zeist. Het lijkt mij niet de plek om aan te sterken. Gezien het voetbal ligt patiënt Oranje al weer geruime tijd met koorts in bed. En een virus is daar snel opgelopen, zonder antibiotica in huis.
(quote)
In zijn voetbaltijd begon Gullit met dat "Bassie" - nu heeft ie 't steeds over "Marco". Gullit vond hulp en troost bij Ted - misschien kan 'ie zijn nummer aan Marco geven - diens problemen waren hoofdzakelijk mentaal, stress-gerelateerd.
Mooi mee-eten he, met die evt transfer van Wijnaldum - geen woorden maar happen - 15%

0
geplaatst: 9 juli 2015, 23:19 uur
Goedbeschouwd had Van Basten als coach z'n finest hour bij Oranje, al heeft dat onzinnige
gehannes met rouwbanden ons de plek in de halve finale gekost. Sowieso is hij de laatste coach die Oranje aan het voetballen heeft gekregen, alle mooie resultaten van zijn opvolgers ten spijt.
Het zou mij niet verbazen als na de zomer blijkt dat het Nederlands Elftal het weer kán. Alleen is de kans op een remake van de komedie Cruijff - Beenhakker niet te veronachtzamen. Zoals het Leo toen verging, zo zal het Danny ook vergaan.
gehannes met rouwbanden ons de plek in de halve finale gekost. Sowieso is hij de laatste coach die Oranje aan het voetballen heeft gekregen, alle mooie resultaten van zijn opvolgers ten spijt.
Het zou mij niet verbazen als na de zomer blijkt dat het Nederlands Elftal het weer kán. Alleen is de kans op een remake van de komedie Cruijff - Beenhakker niet te veronachtzamen. Zoals het Leo toen verging, zo zal het Danny ook vergaan.
0
geplaatst: 9 juli 2015, 23:26 uur
Bij Ajax hebben ze samen een enorme bak geld uitgegeven, bij Oranje is dat gelukkig niet mogelijk. 
Heb trouwens onder Van Gaal en Van Marwijk ook hele goede wedstrijden gezien, waarin ze ook aardig aan het voetballen waren, daar was Van Basten echt niet de laatste mee.
Maar ben wel benieuwd, verwacht er niet zoveel van maar we zullen zien.

Heb trouwens onder Van Gaal en Van Marwijk ook hele goede wedstrijden gezien, waarin ze ook aardig aan het voetballen waren, daar was Van Basten echt niet de laatste mee.
Maar ben wel benieuwd, verwacht er niet zoveel van maar we zullen zien.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 01:04 uur
Oranje was op sterven na dood onder Advocaat. Nauwelijks doorstroom van nieuwe spelers, elke wedstrijd een nieuw systeem. Van Basten was zo moedig om wel door te selecteren en heeft eigenlijk de basis gelegd voor het elftal/systeem waar Van Marwijk succesvol mee werd. Dat Oranje in 2008 de finalisten van het voorgaande wk afdroogde met weergaloos voetbal was wel heel speciaal, jammer dat het daarna misging. Ben wel benieuwd hoe deze combinatie gaat werken.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 09:31 uur
Erwin Mulder is op weg naar Heerenveen als nieuwe keeper. Wat mij betreft een hele goede aankoop, zeker in transfervrije status. Hoewel hij niet altijd even zeker is en zijn slippertjes heeft gehad (maar welke keeper in de eredivisie niet), hoort hij gewoon als eerste keeper ergens zijn kunsten te laten zien, want voor bankzitten is hij veel te goed. En ik kan er heel prima mee leven dat dat dan bij mijn club is.
Ander opvallend nieuws; Marten de Roon is onderweg naar de serie A in Italië (Atalanta Bergamo). Dat had ik echt niet verwacht. De Roon is een zeer nuttige voetballer en harde werker, maar niet zo'n opvallende speler en heeft ook weinig specifieke kwaliteiten. Hij had onlangs ook nog bijgetekend bij Heerenveen. Blijkbaar willen ze hem echt graag hebben bij Atalanta. Gun het De Roon wel, maar vind het wel een aderlating voor SC Heerenveen.
Ander opvallend nieuws; Marten de Roon is onderweg naar de serie A in Italië (Atalanta Bergamo). Dat had ik echt niet verwacht. De Roon is een zeer nuttige voetballer en harde werker, maar niet zo'n opvallende speler en heeft ook weinig specifieke kwaliteiten. Hij had onlangs ook nog bijgetekend bij Heerenveen. Blijkbaar willen ze hem echt graag hebben bij Atalanta. Gun het De Roon wel, maar vind het wel een aderlating voor SC Heerenveen.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 10:05 uur
Ging Van Den Berg nou ook nog weg (of was tie al weg)? Normaal hebben trainers het over dat ze ineens 20 goals moeten missen nu zal de trainer zeggen dat hij ineens 20 gele kaarten minder heeft 

0
geplaatst: 10 juli 2015, 10:16 uur
Nee, die blijft zoals het nu staat. Als ik had moeten kiezen, had ik liever gehad dat hij ging in plaats van De Roon (hoewel hij ook zeker niet beslist weg moet van mij, maar pakt inderdaad te veel kaarten). Hij flirt overigens openlijk wel met Feyenoord ('als die bellen, ben ik er dezelfde avond nog'). Maar geloof dat de avances nog niet zo beantwoord worden. Heeft altijd wel iets triests als spelers dat doen, vind ik. Hoewel media daar zeker ook een rol in hebben, vind ik het ook niet zo netjes naar je huidige club.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 10:24 uur
herman schreef:
Dat Oranje in 2008 de finalisten van het voorgaande wk afdroogde met weergaloos voetbal was wel heel speciaal, .
Dat Oranje in 2008 de finalisten van het voorgaande wk afdroogde met weergaloos voetbal was wel heel speciaal, .
Engelaar

0
geplaatst: 10 juli 2015, 11:07 uur
Wel apart dat Van Persie zo wordt afgeserveerd bij Man U, Van Gaal wilde hem niet meer en voor een bedrag van 6,5 miljoen gaat hij naar Fenerbahçe. En dat voor iemand die ze in 2013 nog kampioen maakte.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 11:10 uur
6,5 voor de spits van Oranje
dat heeft PSV destijds ook voor Koevermans aan AZ overgemaakt 
0
geplaatst: 10 juli 2015, 11:17 uur
Lees dat het nog niet helemaal rond is, maar hij moet wel weg bij Man U, Van Gaal is niet te houden met zijn transfers.
Voor dat bedrag kan er toch een veel leukere club komen voor Van Persie lijkt mij.
Voor dat bedrag kan er toch een veel leukere club komen voor Van Persie lijkt mij.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 11:21 uur
Rudi S schreef:
Kan je zien wat de crisis teweeg heeft gebracht. Overigens heeft datzelfde PSV in 2008 4 miljoen overgemaakt voor Stef Nijland - en in 2013 2,2 voor Oscar Hiljemark - mazzel dat Jong Zweden nu Europees kampioen is geworden, zodat ze 'em met een klein winstje kunnen wegdoen - wat een fletse speler is dat

trebremmit - in Amsterdam hebben ze nog veel "liggende gelden" en dan betalen ze gewoon zijn salaris via Griekenland - boeken dat als 'ontwikkelingshulp' en dan hebben alle Feyenoorders hier weer stof om weken over te leuteren

0
geplaatst: 10 juli 2015, 14:59 uur
trebremmit schreef:
Hij komt haast binnen bereik voor FC Twente

0
geplaatst: 10 juli 2015, 15:01 uur
en met de salarissen die ze bij Twente gewend zijn moet die van RVP ook geen enkel probleem zijn.Alleen zal de bondscoach wel regelmatig in Engeland zitten.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 16:24 uur
Toch wel jammer dat Van Persie gekozen heeft voor zo'n waardeloze comp. Had dan voor een Engelse of Spaanse subtop club gekozen. Of voor mijn part naar Italie.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 16:31 uur
Italie ? ....... nou, Persie is zoals we weten blessure gevoelig. Heeft ie daar weinig te zoeken ben ik bang Iggy.
Het kan wel raar lopen idd. Maar dat hij zijn beste tijd wel heeft gehad, was al een poosje duidelijk.
Het kan wel raar lopen idd. Maar dat hij zijn beste tijd wel heeft gehad, was al een poosje duidelijk.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 16:37 uur
bikkel2 schreef:
Italie ? ....... nou, Persie is zoals we weten blessure gevoelig. Heeft ie daar weinig te zoeken ben ik bang Iggy.
Vrimd, vrind - alsof Turkije de kans op blessures minder zou zijn? In welke Europese competitie lopen - iig liepen - de meeste centrumspitsen met 'fietsenrekken' dan wel gebitsproteses? Denk overigens dat ie zo naar PSG had gekund met ff wachten als vervanger van Ibra. Misschien heeft RVP wel last van 't Romario-syndroom - "beetje moe".
0
geplaatst: 10 juli 2015, 16:40 uur
Je zal wel gelijk hebben. Misschien loop ik wat achter.
Het 1e van Schubbekutveen zoekt nog een spits geloof ik.

0
geplaatst: 10 juli 2015, 16:44 uur
bikkel2 schreef:
Feyenoord ook nog steeds - maar RVP wilde niet in krasloten, tegoedbonnen of Blijendorp- abbonnement worden betaald.

0
geplaatst: 10 juli 2015, 16:46 uur
Mjuman schreef:
Feyenoord ook nog steeds - maar RVP wilde niet in krasloten, tegoedbonnen of Blijendorp- abbonnement worden betaald.
(quote)

0
geplaatst: 10 juli 2015, 16:55 uur
bikkel2 schreef:
Vandaar ik ook zeg "voor mijn part". Maar wat heeft hij nu te zoeken in Turkije? Daar speel je (pak hem beet) 10 uitwedstrijden voor zo'n 3000 turken. Mits er niet weer een een of andere straf is uitgedeeld. Wat daar schijnbaar nog wel eens gebeurd. En dan speel je voor lege tribunes. Drogba heeft het daar ook na 1 jaar al gezien. Die dacht waarschijnlijk ook, mij niet gezien daar in Turkije.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 16:57 uur
Mjuman schreef:
(quote)
Plus dat Excelsior zijn club is.

0
geplaatst: 10 juli 2015, 17:00 uur
Het verbaasde mij ook dat kabouter Wesley naar Turkije ging.
Er is kennelijk toch iets van een bepaalde aantrekkingskracht.
Zal toch een geldkwestie zijn dan.
Er is kennelijk toch iets van een bepaalde aantrekkingskracht.
Zal toch een geldkwestie zijn dan.
0
geplaatst: 10 juli 2015, 17:04 uur
Die werken veelal met oud papier en die wachten waarschijnlijk op de evt overbodig geworden gedrukte drachmebiljetten uit Hellas (als de Grescue slaagt)

Overigens heeft RVP bij zijn exit ooit een soort voorcontract getekend bij PSV

0
Onweerwolf
geplaatst: 10 juli 2015, 17:32 uur
Wat een geweldig slimme sprint van Cav vandaag. Ik ben meer Greipel fan maar deze was wel verdiend.
0
geplaatst: 11 juli 2015, 10:11 uur
trebremmit schreef:
Wel apart dat Van Persie zo wordt afgeserveerd bij Man U, Van Gaal wilde hem niet meer en voor een bedrag van 6,5 miljoen gaat hij naar Fenerbahçe. En dat voor iemand die ze in 2013 nog kampioen maakte.
Daarmee hebben ze toch al 1,5 goal van Falcao terugverdiend.Wel apart dat Van Persie zo wordt afgeserveerd bij Man U, Van Gaal wilde hem niet meer en voor een bedrag van 6,5 miljoen gaat hij naar Fenerbahçe. En dat voor iemand die ze in 2013 nog kampioen maakte.
Goh, 6,5 miljoen voor V. Persie. Als Ajax voor datzelfde bedrag vergelijkbare kwaliteit terug kan kopen...

0
geplaatst: 11 juli 2015, 10:33 uur
Dat gaat weer een mooie finale worden op Wimbledon. Dat punt van Federer in de laatste set naar 0-30 was toch wel fenomenaal!
0
geplaatst: 11 juli 2015, 10:35 uur
chevy93 schreef:
.
Goh, 6,5 miljoen voor V. Persie. Als Ajax voor datzelfde bedrag vergelijkbare kwaliteit terug kan kopen...
.
Iedereen heeft het over die 6,5 half miljoen en dat dit niet veel is maar wat denk je dat daar nog aan salaris bij gat komen. Hij gaat vast meer verdienen dan nu bij Man U
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.