MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
trebremmit schreef:
Treurig dat Chery liever bij het gedegradeerde QPR gaat spelen dan bij Groningen. Komt ie met zo'n zwak verhaal dat het een hele mooie club is enz enz, maar hij gaat er gewoon drie keer zoveel verdienen als bij Groningen. Zeg dat dan gewoon eerlijk.
Maar goed, Groningen krijgt drie miljoen, valt me ook een beetje tegen eigenlijk.

Alsof QPR niet meer supporters in Londen en omgeving zou hebben dan FC Grunn in Grunn en ommelanden

De geschiedenis leert ook dat QPR meer niet-bijtende toppers heeft grootgebracht dan FC Groningen. Kijk maar eens naar de lijst van oud-spelers op wiki. QPR is een club met een echte traditie, net zoals Westham bijv.

Al snap ik wel dat je baalt

Mjuman schreef:

Al snap ik wel dat je baalt

Zou hem dat zijn, trouwens Depay verlaat een landskampioen die rechtstreeks geplaatst is voor de CL voor Man United.

Martial
trebremmit schreef:
Treurig dat Chery liever bij het gedegradeerde QPR gaat spelen dan bij Groningen. Komt ie met zo'n zwak verhaal dat het een hele mooie club is enz enz, maar hij gaat er gewoon drie keer zoveel verdienen als bij Groningen. Zeg dat dan gewoon eerlijk.

Ik zou zeggen welkom in de wereld die voetbal heet en zeg nou zelf als jij bij een andere baas 1000 euro meer kan verdienen zou je dat toch ook doen?

Aan de ene kant vind ik het ook jammer dat Clasie is vertrokken, maar aan de andere kant is Feyenoord weer zo'n 15 miljoen euro rijker en als ik de verhalen mag geloven heeft Feyenoord toch een "wereldtopper" in huis gehaald met die Zweed Gustafson

Ben trouwens benieuwd hoe Clasie zich staande houdt in de toch wel fysieke Engelse competitie.

Ik had wel verwacht dat hij weg zou gaan, maar niet naar de Championship(1ste divisie), daar is hij toch te goed voor vind ik. Maar met die nieuwe tv deal in Engeland gaat daar zoveel geld om dat voetballers nog liever degradatie/promotie voetbal in Engeland spelen dan in de Eredivisie en Europees voetbal.

Ik verwacht QPR volgend jaar wel weer in de Premier League eigenlijk. Die hebben met Fer, Sandro en Chery toch een behoorlijk middenveld voor de Championship. Kan ie mooi een jaartje wennen aan een nieuwe omgeving. Al had ik hem ook liever bij Feyenoord, AZ of Vitesse gezien.

Fer gaat misschien naar Newcastle of anders Watford. Misschien dat Anita nog wat is voor QPR ( wat gewoon een grote club is) want die mag weg

Waarom is QPR een grote club, ze hebben nog nooit een prijs gewonnen, het stadion van QPR is kleiner als dat van Groningen en ze speelden in 1985 voor het laatst Europees. Het is wel een oude club maar sportief gezien gaat hij er niet veel op vooruit.

Ok - je vraagt erom: hoe lang bestaat FC Groningen eigenlijk al (en dan niet GVAV meetellen) en hoeveel jaar heeft het daarvan in de eerste divisie doorgebracht? Hoe lang bestaat QPR al en hoeveel jaar heeft het daarvan in de Championship doorgebracht.

Verder hoe groot is Londen en hoeveel is daar te doen - idem Groningen en dan geef ik voor Groninger Museum, het peerd van Ome Louks en het Monopoly-trio (A-Kerkhof, Grote Markt en Herestraat) nog bonuspunten

Nog steeds geen antwoord waarom QPR zo'n grote club is, of is het alleen een grote club omdat het in een grote stad zit? Dan is Excelsior ook een enorme club?

Er zit ook veel geld (Tony Fernandes), dus de kans is wel groot dat ze op termijn stabiel mee gaan draaien in de PL.

Hij heeft al jaren veel geld uitgegeven maar dat heeft nog vrij weinig opgeleverd.

Bovendien is het voor Chery makkelijker om naar een grotere club te verhuizen als hij eenmaal in Engeland speelt. Genoeg topclubs die het pas aandurven met een speler zodra hij een of meerdere jaren laat zien dat hij in een topcompetitie ook overeind blijft staan.

Fer is het nog niet gelukt, Anita niet, Janmaat niet, Pieters niet, die blijven maar onderin bungelen in Engeland. Alhoewel Pieters middenmoot is, maar die zie ik nog niet naar een topclub gaan.
Reken maar niet dat Chery gaat uitblinken in dat vechtvoetbal van de Championship, zie het wel somber voor hem in. Maar goed hij kan een paar jaar cashen.

Hendrik68
Kan Chery wel begrijpen hoor. Er gingen verhalen over Villa, Bremen, Galatasaray. Je weet nooit hoe serieus dat echt is geweest. Als dat soort opties op een gegeven moment niet meer reëel is en dan komt er een club als QPR dan zou ik niet aarzelen. Hij wil niet het risico lopen om eind augustus nog niks te hebben en een financiële klapper mis te lopen. Hij is niet de jongste meer, vergeet dat niet. Stel hij blijft bij ons en scheurt een spier waardoor hij weken mist, voor je het weet ben je je niveau kwijt en dag miljoentjes. Chery is top voor Groningen, maar internationaal maar een gewone goede middenvelder. Het 2e niveau in Engeland is best aantrekkelijk. Chery is een echte subtopper en van pakweg de nummer 8 van het hoogste niveau tot de nummer 8 van het tweede niveau is het vergeven van de subtoppers uit alle delen van de wereld. Dan kan het gebeuren dat je een treetje lager komt te spelen. Het scheelde maar een haar of Janmaat, De Jong, Anita en Krul waren ook gedegradeerd. Nu is Fer dan de klos, maar je zit nog altijd in Londen, het centrum van de wereld. En je toekomst is veiliggesteld.

En Groningen? Dat blijft de mooiste stad die er bestaat, ook na je carriere.

Onweerwolf
musician schreef:
Tom Dumoulin, Tony Martin.
Daarvoor had ik nog weinig gezien van Froome

trebremmit schreef:
Fer is het nog niet gelukt, Anita niet, Janmaat niet, Pieters niet, die blijven maar onderin bungelen in Engeland.

Janmaat zit er pas 1 seizoen en heeft dit seizoen ondanks dat zijn club het slecht deed best goed gedaan. Nominaties gehad voor de speler van de maand van de PL, een paar keer keer speler van de maand van Newcastle en uiteindelijk gekozen door de fans van Newcastle tot speler van het jaar. fer heeft ondanks zijn blessures nog best een redelijk seizoen gehad bij een degradant en gaat hoogstwaarschijnlijk over naar een club die PL speelt.

Anita... Tja die kan echt niet beter en het was al een godswonder dat die uberhaubt daarheen kon

Prachtig hoe die Cummings die ritzege weg kaapt voor de neus van die 2 Fransen, haha!

Onweerwolf
Mooie zege inderdaad. Lekker sneaky gedaan.

Iets van 2 honden en een been en zoals die Fransen(publiek en pers) het op Froome voorzien hebben

trebremmit schreef:
Fer is het nog niet gelukt, Anita niet, Janmaat niet, Pieters niet, die blijven maar onderin bungelen in Engeland.

Janmaat is - geloof ik - uitgeroepen tot beste speler bij Newcastle. Ze lachen nog steeds hun billen bloot om z'n lage prijskaartje vorig jaar.

Die maakt nog wel een stuk over 1 a 2 jaar. Wie weet deze zomer nog.

Als Janmaat je beste speler is dan heb je als club een groot probleem.

En dat zeg je terwijl jullie beste speler naar een club gaat die onder de club staat van wie Janmaat de beste speler is?

Vanmiddag werd overigens ook wel duidelijk dat Engeland een stukje sterker is dan Groningen

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Janmaat is - geloof ik - uitgeroepen tot beste speler bij Newcastle.

Dat had ik een paar berichtjes eerder volgens mij al verteld enkel dan met zekerheid

Nog een extra keer velmelden, versterkt de boodschap. Behalve dan als je erover begint.

Hendrik68
trebremmit schreef:
Als Janmaat je beste speler is dan heb je als club een groot probleem.

Ze zijn dan ook niet voor niks bijna gedegradeerd.

trebremmit schreef:
Fer is het nog niet gelukt, Anita niet, Janmaat niet, Pieters niet, die blijven maar onderin bungelen in Engeland. Alhoewel Pieters middenmoot is, maar die zie ik nog niet naar een topclub gaan.
Reken maar niet dat Chery gaat uitblinken in dat vechtvoetbal van de Championship, zie het wel somber voor hem in. Maar goed hij kan een paar jaar cashen.

Janmaat, Fer en Pieters doen het alledrie meer dan verdienstelijk bij hun clubs. Zo lang ze daar consistent blijven presteren is dat goed voor Nederland.

Hendrik68
Zaterdag was al een gemiste kans voor Lotto Jumbo en nu laten ze alweer niks van zich horen. Is hun enige doel Gesink van de 7e naar de 6e plaats te krijgen? Zo'n Kruiswijk heb ik de hele tour nog niet gezien, terwijl hij in de Giro vrijwel constant in de aanval is. Hij kan toch wel 1 keer iets proberen? Natuurlijk zit het ook niet mee. Kelderman met zijn rug, Ten Dam met zijn luchtwegen en zijn schouder. Het zou echter ook eens een keer meezitten. De enige echte winnaar (Dumoulin van Giant) zit helaas thuis. Af en toe vind ik Ducrot best wel eens erg bijdehand, maar hij heeft wel gelijk dat Lotto Jumbo met het constant in dienst te rijden van een man die de tour toch nooit kan winnen, je nooit winnaars kweekt. Het rijdt allemaal lekker mee, maar meer ook niet. Sagan zit nu al bijna een week elke dag in de kopgroep en zal niet opgeven tot hij een keer wint. Of zo'n Voeckler, hoe vervelend dat mannetje ook mag zijn, hij probeert het tenminste. Is voor de sponsor ook leuk. En kijk eens hoe vaak die Zuid Afrikaanse ploeg in beeld rijdt. Nu ook weer en met meer dan 1. Geen Nederlander in de buurt. Terwijl wij na Frankrijk de meeste deelnemers hadden.

Haha, die Sep Blatter, dit gaat mooie plaatjes opleveren.

http://gfycat.com/AccurateG...

Ja via de bankrekening werkt niet meer, dat wordt allemaal gecontroleerd

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:39 uur

geplaatst: vandaag om 01:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.