Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juli 2015, 12:36 uur
laxus11 schreef:
Moet te doen zijn denk ik
Moet te doen zijn denk ik
Rapid kon het niet beter treffen idd.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 12:38 uur
johan de witt schreef:
Contador en Nibali zijn gewoon niet op hun best.
En wanneer heeft Quintana Froome er voor het laatst bergop afgereden?
Ik denk dat dit derhalve een vrij logische stand is.
Alleen de strijd op plek 3 zal wellicht nog enige spanning opleveren.
Contador en Nibali zijn gewoon niet op hun best.
En wanneer heeft Quintana Froome er voor het laatst bergop afgereden?
Ik denk dat dit derhalve een vrij logische stand is.
Alleen de strijd op plek 3 zal wellicht nog enige spanning opleveren.
Van Garderen zal het vast nog wel een keer af laten weten. Denk dat Valverde 3e eindigt.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 12:50 uur
musician schreef:
Het is wel jammer dat zoveel concurrenten er al uit lagen.
Ik heb het niet zo op met Froome maar hij kan vooral mooi weer spelen door het uitvallen van de andere kanshebbers.
Het is wel jammer dat zoveel concurrenten er al uit lagen.
Ik heb het niet zo op met Froome maar hij kan vooral mooi weer spelen door het uitvallen van de andere kanshebbers.
Zoveel concurrenten? Over wie heb je het?

0
geplaatst: 17 juli 2015, 13:25 uur
Tom Dumoulin, Tony Martin.
Daarvoor had ik nog weinig gezien van Froome
0
geplaatst: 17 juli 2015, 13:26 uur
Dat zijn geen kanshebbers.
Dacht dat je doelde op de grote jongens Nibali, Contador en Quintana (en Rodriguez en Pinot in mindere mate), omdat ze al teveel tijd hebben verloren.
Had je al veel bergen gezien dan?

0
geplaatst: 17 juli 2015, 13:27 uur
Nicolage Rico schreef:
Van Garderen zal het vast nog wel een keer af laten weten. Denk dat Valverde 3e eindigt.
(quote)
Ik verwacht toch ook nog wel een slechte dag van Valverde, die heeft hij toch vaak tijdens een grote ronde.
Ik denk dat Contador 'gewoon' derde wordt, hoewel niet in zijn beste doen. Ik verwacht van hem dat hij in de Alpen enigszins hersteld zal zijn en nog wel wat tijd gaat pakken.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 13:28 uur
Nicolage Rico schreef:
Dacht dat je doelde op de grote jongens Nibali, Contador en Quintana (en Rodriguez en Pinot in mindere mate), omdat ze al teveel tijd hebben verloren.
Ik vond Martin, tot hij moest uitvallen, heel aardig rijden.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 13:45 uur
Met alle respect, maar als je weinig verstand hebt van wielrennen kun je dit soort uitspraken beter voor je laten 
Martin en Dumoulin zijn tijdrijders die ook in het middengebergte aardig mee kunnen, maar op het hooggebergte op 10+ minuten worden gereden.
De bezetting van deze tour is misschien wel de sterkste die ik ooit heb meegemaakt. En dan is de enige uitvaller tot nu toe Rui Costa - hoogstens een dark horse. Verder heb je dan nog Kelderman, Ten Dam en misschien nog een enkeling die ik over het hoofd zie, die vanwege een valpartij niet meekunnen. Maar ook dat zijn niet de topkandidaten.

Martin en Dumoulin zijn tijdrijders die ook in het middengebergte aardig mee kunnen, maar op het hooggebergte op 10+ minuten worden gereden.
De bezetting van deze tour is misschien wel de sterkste die ik ooit heb meegemaakt. En dan is de enige uitvaller tot nu toe Rui Costa - hoogstens een dark horse. Verder heb je dan nog Kelderman, Ten Dam en misschien nog een enkeling die ik over het hoofd zie, die vanwege een valpartij niet meekunnen. Maar ook dat zijn niet de topkandidaten.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 14:11 uur
Dumoulin ging in de Ronde van Zwitserland toch aardig de Rettenbachferner op
En een Geraint Thomas kan ook nog elke dag met de besten mee (met kopwerk).
En een Geraint Thomas kan ook nog elke dag met de besten mee (met kopwerk).
0
geplaatst: 17 juli 2015, 14:27 uur
En dus de grootste concurrenten van Froome?
Thomas sowieso niet.
Thomas sowieso niet.

0
geplaatst: 17 juli 2015, 14:42 uur
Nee natuurlijk niet. Niet zo serieus ingaan op mijn post Rico...
0
geplaatst: 17 juli 2015, 14:47 uur
Teunnis schreef:
De bezetting van deze tour is misschien wel de sterkste die ik ooit heb meegemaakt.
Dat hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt. Qua berggeiten zal dat wellicht zo zijn, maar dat heeft m.i. alles te maken met het parcours. Als je kijkt naar het aantal goede sprinters kom je tot 3 of 4 sprinters die met kop en schouders boven iedereen uitsteken. Met de uitval van Martin, Cancellera én Dumoulin heb je ook amper nog mensen over die écht hard kunnen rijden op het vlakke. Dit is simpelweg geen sprinterstour en daar hebben de ploegen natuurlijk hun team op samengesteld.De bezetting van deze tour is misschien wel de sterkste die ik ooit heb meegemaakt.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 14:48 uur
Paap_Floyd schreef:
POSTNL staakt al 4dagen en Rico verveelt zich, omdat z'n nieuwe cd's maar niet komen en er ook geen nieuwe spelers worden geleverd bij Feyenoord

0
geplaatst: 17 juli 2015, 14:50 uur
Mjuman schreef:
POSTNL staakt al 4dagen en Rico verveelt zich, omdat z'n nieuwe cd's maar niet komen en er ook geen nieuwe spelers worden geleverd bij Feyenoord
Worden spelers tegenwoordig per post bezorgd? (quote)

0
geplaatst: 17 juli 2015, 14:54 uur
trebremmit schreef:
Dacht trouwens dat ze wel genoeg buitenspelers hadden bij Ajax?
Kishna gaat waarschijnlijk naar Roma. Dan hou je alleen El Ghazi, Fischer en Schöne en wat jeugd over.Dacht trouwens dat ze wel genoeg buitenspelers hadden bij Ajax?
0
geplaatst: 17 juli 2015, 14:56 uur
Van Geel heeft nog niet voldoende airmiles voor een ticket. Zuinigheid met vlijt .... Ze mogen ook op de fiets komen, maar da's soms ver fietsen en dan missen ze een deel van de voorbereidning

0
geplaatst: 17 juli 2015, 15:12 uur
Paap_Floyd schreef:
Geldt ook voor jou, Paap.

0
geplaatst: 17 juli 2015, 15:15 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Dat hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt. Qua berggeiten zal dat wellicht zo zijn, maar dat heeft m.i. alles te maken met het parcours. Als je kijkt naar het aantal goede sprinters kom je tot 3 of 4 sprinters die met kop en schouders boven iedereen uitsteken. Met de uitval van Martin, Cancellera én Dumoulin heb je ook amper nog mensen over die écht hard kunnen rijden op het vlakke. Dit is simpelweg geen sprinterstour en daar hebben de ploegen natuurlijk hun team op samengesteld. Ik doelde idd op de klassementsmannen. En het is idd ook erg logisch gezien het parcours.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 15:16 uur
0
geplaatst: 17 juli 2015, 15:30 uur
Niet omhoog, wel in het gips. Woensdag mag het er af. Daarna volgt wekenlange revalidatie, maar ik kan gelukkig wel de fiets weer op 

0
geplaatst: 17 juli 2015, 16:27 uur
Succes, Paap!
Pereaud straks ook in het gips... Op z'n bakkus. Een echte kluns dus. Helaas heb ik 'm ook als kluns.
Hij rijdt nog wel. Zal morgen wel stoppen ofzo.
Pereaud straks ook in het gips... Op z'n bakkus. Een echte kluns dus. Helaas heb ik 'm ook als kluns.
Hij rijdt nog wel. Zal morgen wel stoppen ofzo.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 16:29 uur
Och wat zou het pooltechnisch mooi zijn als ie afstapt. En kijk hoe hij erbij fietst, helemaal afgeschraapt. In de Tour heeft ie weinig nog te zoeken.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 16:30 uur
0
geplaatst: 17 juli 2015, 16:35 uur
Ben je de zolder op geweest om een ouwe doos op te halen?
Hansi - draaikont (net als Gerd Müller) - Krankl, ooit nog bij Barça gespeeld.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 16:56 uur
Mjuman schreef:
(quote)
Ze leken zelfs fysiek een bietje opelkaar, met die baarden ha.
Toegegeven dat ik het even moest opzoeken of Hans wel bij Rapid. W gespeeld heeft.
Barca wist ik nog. Daar is hij zelfs topscorer geworden van de spaanse comp. En de opvolger van Cruijff ha.
0
geplaatst: 18 juli 2015, 11:25 uur
Treurig dat Chery liever bij het gedegradeerde QPR gaat spelen dan bij Groningen. Komt ie met zo'n zwak verhaal dat het een hele mooie club is enz enz, maar hij gaat er gewoon drie keer zoveel verdienen als bij Groningen. Zeg dat dan gewoon eerlijk.
Maar goed, Groningen krijgt drie miljoen, valt me ook een beetje tegen eigenlijk.
Maar goed, Groningen krijgt drie miljoen, valt me ook een beetje tegen eigenlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.