Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juli 2015, 17:08 uur
Als hij zo af blijft dalen, sjeest ie Plaza nog voorbij. Al heeft Plaza dat dan niet eens door.
0
geplaatst: 20 juli 2015, 19:28 uur
Ik denk dat ie zijn werkterrein moet verleggen. Nog 2 van zulke etappes en hij staat in de top 10 

0
Hendrik68
geplaatst: 21 juli 2015, 11:55 uur
De enige Nederlander die een velddoelpunt maakte in een WK finale is niet meer.
http://www.vi.nl/nieuws/oudinternational-dick-nanninga-overleden.htm
0
geplaatst: 21 juli 2015, 11:59 uur
Een velddoelpunt, maar wél met zijn hoofd. En hij gaf het volk weer voor twintig minuten hoop

0
geplaatst: 21 juli 2015, 16:54 uur
Hendrik68 schreef:
Geen geweldenaar die Dick. Speelde ook altijd bij modale clubs. Heb hem nog vaak in zijn nadagen aan het werk gezien bij MVV. Koppen kon hij als de beste. En ook qua hardheid een prima speler. Maar vooral een erg sympathieke man.
0
geplaatst: 21 juli 2015, 17:12 uur
Het was bekend dat het al een poos niet goed ging met Dick Nanninga.
Triest hoor. Een voetballer uit mijn jeugdtijd.
Heel kopsterk en fysiek ook.
R.I.P Dick.
Triest hoor. Een voetballer uit mijn jeugdtijd.
Heel kopsterk en fysiek ook.
R.I.P Dick.
0
geplaatst: 22 juli 2015, 11:05 uur
Las vanmorgen een stuk in de krant over Nanninga, heb hem nooit zien spelen maar als ik het zo lees was het wel een keiharde.
0
geplaatst: 24 juli 2015, 08:54 uur
0
geplaatst: 24 juli 2015, 12:37 uur
Lijnrechter staat er bovenop, wel jammer dat we het vervolg niet te zien krijgen. Ik mag toch wel hopen dat die aanstellert een kaart heeft ontvangen (en dan bedoel ik dus niet eentje met "Van harte beterschap").
0
geplaatst: 24 juli 2015, 13:54 uur
Dit kan wel eens een hele leuke etappe worden. Van een brandende 30+ graden zon, naar stortregen en Contador meteen in de aanval. Froome lijkt het moeilijk te hebben, maar vaak blijkt dat schijn.
EDIT: Contador alweer ingelopen, maar wel voor een flinke schifting gezorgd. Nu Barguil en Mollema in de aanval. Gesink weer eens achter Mollema aan
EDIT: Nibali!!!
Held.
Zit TLJ eens in de kopgroep, gaan de klassementsmannen er meteen achteraan. Nog maar 28 seconde voor de kopgroep.
EDIT: Contador alweer ingelopen, maar wel voor een flinke schifting gezorgd. Nu Barguil en Mollema in de aanval. Gesink weer eens achter Mollema aan

EDIT: Nibali!!!
Held.Zit TLJ eens in de kopgroep, gaan de klassementsmannen er meteen achteraan. Nog maar 28 seconde voor de kopgroep.
0
geplaatst: 24 juli 2015, 14:00 uur
Froome reageert heel vaak niet echt, dat zegt niet zoveel. Die blijft gewoon op z'n eigen tempo rijden.
0
geplaatst: 24 juli 2015, 14:06 uur
Nibali, Rodriguez en, jawel, Kruijswijk de sterksten in de kopgroep. 
Nu al de mooiste etappe van deze ronde.
EDIT: Kruijswijk lijkt weer in z'n Giro-vorm

Nu al de mooiste etappe van deze ronde.
EDIT: Kruijswijk lijkt weer in z'n Giro-vorm

0
geplaatst: 24 juli 2015, 16:10 uur
Ik erger me eigenlijk wel aan het koersgedrag van Valverde en Quintana. Nibali staat al op 8 minuten, maar die probeert tenminste écht, en niet met van die schijnaanvalletjes.
0
geplaatst: 24 juli 2015, 18:06 uur
Nibali is wel echt een heerlijke renner. Hulde. Gesink blijft ook maar gaan en gaan. Al zou hij misschien wat verstandiger kunnen fietsen. Zo'n Quintana heeft de hele dag wieltjes gekleefd en had uiteindelijk nog het meeste over.
0
geplaatst: 24 juli 2015, 18:21 uur
Vandaag mooie etappe gezien, met eindelijk strijd tussen de klassementsmannen. Heb niet de illusie dat Froome het nog gaat weggeven, maar hoop op morgen weer zo'n mooie etappe.
0
geplaatst: 24 juli 2015, 18:34 uur
Vandaag een heerlijke etappe gezien. De tour is sowieso de moeite van het kijken erg waard. Ondanks dat de spanning voor de winst er eigenlijk al vanaf de eerste bergetappe eruit was, niet vaak een tour gezien met zo veel strijd en aanvallen.
Ik vind dat Gesink ook erg goed rijdt. Zou eigenlijk niet weten hoe hij beter zou kunnen rijden binnen zijn mogelijkheden. Hoe zou hij het verstandiger moeten doen, volgens jou?
Teunnis schreef:
Gesink blijft ook maar gaan en gaan. Al zou hij misschien wat verstandiger kunnen fietsen.
Gesink blijft ook maar gaan en gaan. Al zou hij misschien wat verstandiger kunnen fietsen.
Ik vind dat Gesink ook erg goed rijdt. Zou eigenlijk niet weten hoe hij beter zou kunnen rijden binnen zijn mogelijkheden. Hoe zou hij het verstandiger moeten doen, volgens jou?
0
Mb.
geplaatst: 24 juli 2015, 19:04 uur
Al bij al een moeie etappe gezien. Hulde voor Nibali. Ik hoop stiekem dat hij morgen Valverde voorbij gaat!
Gesink is toch zeker goed bezig! Als je ziet welke mannen nog voor hem staan dan kun je ook wel stellen dat de zesde plaats het beste is wat er in zit. Hij heeft koers gemaakt - en dat is iets wat we in de voorbije jaren toch niet gezien hebben van de Nederlandse kopmannen. Chapeau!
Overigens reed Kruiswijk ook erg sterk. Daar heeft Gesink vandaag een goede aan gehad.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Quintana is en profil een onopvallende renner. Ik was zowaar verbaasd dat hij nog weg sprong van Froome op zo'n 5 km van de streep. Dat bracht toch even de spanning terug. Al kon ik mij niet onthouden van de indruk dat Quintana eerder kon.
De samenwerking met Valverde lijkt me een moeilijke. Je zag in de etappe van gisteren ook dat Valverde - die enkel met zijn 3e plaats lijkt bezig te zijn - de Colombiaan terug riep toen hij wilde gaan.
Gesink is toch zeker goed bezig! Als je ziet welke mannen nog voor hem staan dan kun je ook wel stellen dat de zesde plaats het beste is wat er in zit. Hij heeft koers gemaakt - en dat is iets wat we in de voorbije jaren toch niet gezien hebben van de Nederlandse kopmannen. Chapeau!

Overigens reed Kruiswijk ook erg sterk. Daar heeft Gesink vandaag een goede aan gehad.
Chungking schreef:
Ik erger me eigenlijk wel aan het koersgedrag van Valverde en Quintana. Nibali staat al op 8 minuten, maar die probeert tenminste écht, en niet met van die schijnaanvalletjes.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Quintana is en profil een onopvallende renner. Ik was zowaar verbaasd dat hij nog weg sprong van Froome op zo'n 5 km van de streep. Dat bracht toch even de spanning terug. Al kon ik mij niet onthouden van de indruk dat Quintana eerder kon.
De samenwerking met Valverde lijkt me een moeilijke. Je zag in de etappe van gisteren ook dat Valverde - die enkel met zijn 3e plaats lijkt bezig te zijn - de Colombiaan terug riep toen hij wilde gaan.

0
geplaatst: 24 juli 2015, 19:19 uur
Bonk schreef:
Vandaag een heerlijke etappe gezien. De tour is sowieso de moeite van het kijken erg waard. Ondanks dat de spanning voor de winst er eigenlijk al vanaf de eerste bergetappe eruit was, niet vaak een tour gezien met zo veel strijd en aanvallen.
(quote)
Hij rijdt wel heel vaak aan de kop van groepjes. Soms iets meer bluffen en anderen laten rijden. Al is het natuurlijk wel heel mooi om hem zo strijdvaardig te zien.
0
geplaatst: 24 juli 2015, 19:33 uur
Mb. schreef:
Echt he, waarom niet meeglippen met Nibali toen die ging? Froome was toen door materiaalpech even achterop en had geen helpers meer, een meer ideaal moment krijg je niet. En ook in de slotklim duidelijk nog veel te lang gewacht!!!
Als hij nu morgen ook nog wat tijd terugpakt, gaat hij voor eeuwig met een 'wat als' gevoel blijven zitten.
Froome - en bij uitbreiding heel team Sky - is kwetsbaar in deze laatste week. Dat was bij zijn eerste tourwinst trouwens ook zo (wat hem wel een heel stuk menselijker maakt dan Armstrong).
Betreft Valverde heb je volgens mij helemaal gelijk, die is alleen met zichzelf bezig.

0
geplaatst: 24 juli 2015, 19:37 uur
Mb. schreef:
Al bij al een moeie etappe gezien. Hulde voor Nibali. Ik hoop stiekem dat hij morgen Valverde voorbij gaat!
Die kans acht ik best groot
0
geplaatst: 24 juli 2015, 20:18 uur
0
geplaatst: 24 juli 2015, 21:13 uur
[opa_vertelt_van_vroeger_mode]
Ooit was er een tijd dat er geringschattend werd gesproken over Djop Zohtelmlek - da was nen achterwielrenner. Nou van die soort heb ik er deze tour meer gezien. Djoop won 'em uitendelijk ook een keer en werd ook nog wereldkampioen. [/ opa_vertelt_van_vroeger_mode]
Ze zijn al genoemd: iig 2 van de big 4 die zich verstopten.
Ooit was er een tijd dat er geringschattend werd gesproken over Djop Zohtelmlek - da was nen achterwielrenner. Nou van die soort heb ik er deze tour meer gezien. Djoop won 'em uitendelijk ook een keer en werd ook nog wereldkampioen. [/ opa_vertelt_van_vroeger_mode]
Ze zijn al genoemd: iig 2 van de big 4 die zich verstopten.
0
geplaatst: 24 juli 2015, 22:13 uur
Vanmiddag een 'vriendschappelijk' potje voetbal in Utrecht op trainingscomplex Zoudenbalch gezien, FCUtrecht tegen Derby County 2-3. Wedstrijd was al eerder verboden in Nieuwegein door de plaatselijke burgemeester.
Zet een stelletje Engelse zuipende en snuivende hooligans naast enkele Utrechtse eencelligen en je hebt ellende. Vier bussen ME moesten er aan te pas komen. 17 arrestaties. Jezus als dit al niet meer kan
Zet een stelletje Engelse zuipende en snuivende hooligans naast enkele Utrechtse eencelligen en je hebt ellende. Vier bussen ME moesten er aan te pas komen. 17 arrestaties. Jezus als dit al niet meer kan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.