Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2015, 19:08 uur
Frankrijk is lastig ja, Zweden stelt niet zo heel erg veel voor alleen Ibra is van wereldklasse
Maar aan de andere kant stellen wij ook niet zo veel voor
Maar aan de andere kant stellen wij ook niet zo veel voor

0
geplaatst: 25 juli 2015, 19:13 uur
Tegen die tijd zijn we weer 3 trainers verder, dus wie weet .....
0
geplaatst: 25 juli 2015, 19:41 uur
Zoals Youp van 't Hek al adviseerde; we kunnen beter nu al zeggen dat we uit principe niet willen meedoen aan een WK in Rusland.
We halen het toch niet
Maar goed, de poule is zwaa, maar als je dat niet redt heb je ook weinig op een WK te zoeken. En dat zou ook zo maar het geval kunnen zijn, gezien de selectie waar we het dan mee moeten doen. Die kan wellicht doorgroeien naar het EK daarna, want de potentie is er wel.
De zware loting zou er nog wel eens toe kunnen leiden dat Blind op die grond niet direct ontslag hoeft te nemen, als we het WK niet redden.
Maar ik realiseer me, dat ik nu wel heel erg op de feiten vooruitloop
We halen het toch niet

Maar goed, de poule is zwaa, maar als je dat niet redt heb je ook weinig op een WK te zoeken. En dat zou ook zo maar het geval kunnen zijn, gezien de selectie waar we het dan mee moeten doen. Die kan wellicht doorgroeien naar het EK daarna, want de potentie is er wel.
De zware loting zou er nog wel eens toe kunnen leiden dat Blind op die grond niet direct ontslag hoeft te nemen, als we het WK niet redden.
Maar ik realiseer me, dat ik nu wel heel erg op de feiten vooruitloop

0
geplaatst: 25 juli 2015, 22:17 uur
Eindigen achter de Giro-winaars van 2014 en 2015 (Quintana en Contador), de Tour-winnaars van 2013 en 2014 (Froome en Nibali) en Valverde die 2e, 3 keer 3e, 4e en 5e in de Vuelta werd.
Ik zeg prima prestatie van Gesink en Mollema.
Ik zeg prima prestatie van Gesink en Mollema.

0
geplaatst: 26 juli 2015, 10:49 uur
Valverde won overigens ook de Vuelta in 2009
maar zeker prima prestatie. Toch blijft het jammer dat Kruijswijk niet mee mocht voor de etappezege. Gesink had zijn positie zonder hem ook wel gehouden...
maar zeker prima prestatie. Toch blijft het jammer dat Kruijswijk niet mee mocht voor de etappezege. Gesink had zijn positie zonder hem ook wel gehouden...
0
Cured
geplaatst: 26 juli 2015, 11:12 uur
Niet veel aan gister zoals verwacht.....de hoogtijdagen van tour 'spanning' liggen al lang. lang achter ons. Wel gelachen hoe de presentators de niet 'aanwezige' spanning nog ophemelden, terwijl dat er nooit daarwerkelijk is geweest.
Nederlanders spelen qua klassement geen rol van echte betekenis en kunnen hoogstens meefietsen in het 3e of 4e groepje...
Nederlanders spelen qua klassement geen rol van echte betekenis en kunnen hoogstens meefietsen in het 3e of 4e groepje...
0
geplaatst: 26 juli 2015, 11:13 uur
0
geplaatst: 26 juli 2015, 12:36 uur
Bellen met Bram: helft duwde mis of de verkeerde kant op
NOS

NOS
Omdat Sarah Tankink haar vijfde verjaardag vierde, had haar vader uiteraard een cadeautje meegenomen. "Een set jeu-de-boulesballen. Maar die wogen zes kilo of zo, dus ik moest wel geduwd worden om vooruit te komen met dat extra gewicht."

0
geplaatst: 26 juli 2015, 13:14 uur
Daarom gebruik ik normaliter dus ook niet de Nederlandse wiki. 
Nou, eindigen achter (de meeste meervoudig) winnaars van De Grote Drie.
edit: Contador won sinds 2007, op 2013 na, ieder jaar (minstens) één grote ronde!
Die in 2010 (Tour) en 2011 (Giro) werden geschrapt vanwege de cero cero cero cero cero cinco...

edit: Contador won sinds 2007, op 2013 na, ieder jaar (minstens) één grote ronde!

Die in 2010 (Tour) en 2011 (Giro) werden geschrapt vanwege de cero cero cero cero cero cinco...
0
geplaatst: 26 juli 2015, 13:56 uur
0
geplaatst: 26 juli 2015, 22:41 uur
chevy93 schreef:

(quote)
Daarom gebruik ik normaliter dus ook niet de Nederlandse wiki. 

Het staat gewoon aangegeven op de Nederlandse wiki?
Wielrenners is net het enige waar ik wél de Nederlandse wiki voor gebruik, omdat ik die lekker overzichtelijk vind, en bovendien wel altijd lijkt te kloppen.
0
geplaatst: 27 juli 2015, 08:17 uur
Arrie schreef:
Wielrenners is net het enige waar ik wél de Nederlandse wiki voor gebruik,.
Wielrenners is net het enige waar ik wél de Nederlandse wiki voor gebruik,.
MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl 
0
geplaatst: 27 juli 2015, 13:05 uur
Typisch Ajax weer, de duurste aankoop de hele voorbereiding op de bank laten beginnen.
Zal Gudelj al spijt hebben dat ie niet naar het buitenland is gegaan?
0
geplaatst: 27 juli 2015, 13:10 uur
Eerst even een jaartje wennen aan het systeem en de omgeving, je weet toch...
0
geplaatst: 27 juli 2015, 13:21 uur
En Kishna voor vier miljoen naar Lazio, een speler die vorig seizoen maar een paar keer wat heeft laten zien. Dat wordt een tweede Castaignos. Jammer wel voor Ajax want het was best een talent.
0
geplaatst: 27 juli 2015, 13:32 uur
trebremmit schreef:
Typisch Ajax weer, de duurste aankoop de hele voorbereiding op de bank laten beginnen.
Ik snap dat ook wel
Als ik nieuwe schoenen of kleding koop, zet/hang ik die ook eerst in de kast - anders slijten ze zo snel

0
geplaatst: 28 juli 2015, 18:20 uur
Heb het gezien, hij deed alsof het een fles champagne was. Zegt meer wat over de ontvanger dat ie denkt dat het een gun is... Dat is weer meer iets voor zijn ploeggenoot (al had ie daar weinig aanleiding toe deze Tour).
0
geplaatst: 28 juli 2015, 19:24 uur
trebremmit schreef:
"duurste aankoop"? Hoeveel aankopen zijn er nou gedaan? Heitinga transfervrij, Sanogo wordt gehuurd, Younes was slechts 1,5 miljoen en bij Milik is de afkoopsom van 2,5 miljoen gelicht.Typisch Ajax weer, de duurste aankoop de hele voorbereiding op de bank laten beginnen.
Overigens is Gudelj niet duurder dan Sinkgraven. Klaassen kan je sowieso niet passeren en Bazoer had gewoon een ijzersterk slot van het seizoen. Gudelj gaat zijn minuten absoluut maken, maar zal zich, net zoals iedereen, in de basis moeten spelen.
Gudelj: 'Geen zorgen om reserveplek' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
0
geplaatst: 28 juli 2015, 20:36 uur
Het is natuurlijk vrij belachelijk dat hij zich in de basis moet spelen, een speler als Gudelj koop je niet voor de bank in de Nederlandse competitie. Bazoer is natuurlijk degene die op de bank moet zitten en anders hadden ze Gudelj gewoon niet moeten kopen en zeker niet voor zes miljoen.
Toen hij gekocht werd hadden ze het er ook steeds over dat dit de missing link was bij Ajax, zo'n type speler waren ze nodig en als ze dan ook nog eens zijn vader en broertje in dienst nemen dan komt dit bankzitten nu wel heel raar over.
Toen hij gekocht werd hadden ze het er ook steeds over dat dit de missing link was bij Ajax, zo'n type speler waren ze nodig en als ze dan ook nog eens zijn vader en broertje in dienst nemen dan komt dit bankzitten nu wel heel raar over.
0
geplaatst: 28 juli 2015, 22:21 uur
Inderdaad, zou gewoon Bazoer eruit halen. Geweldig talent, maar geen speler die Ajax beter maakt. Wisselde vorig jaar goede met hele slechte wedstrijden af. Hij komt toch wel aan zijn minuten/wedstrijden.
0
geplaatst: 29 juli 2015, 08:20 uur
Helemaal mee eens, typisch Nederlandse mentaliteit dat een speler moet spelen, puur en alleen omdat ie een talent is. Die jongen is 18, hij komt er wel, maar op dit moment is Gudelj gewoon beter, dus zou hij moeten spelen.
0
Martial
geplaatst: 29 juli 2015, 15:24 uur
Mag van mij bij Groningen blijven.
Ze kunnen beter voorin eens wat doen, want van Kazim, Kuyt en dat ongeleide projectiel van een Başaçıkoğlu word ik niet vrolijk.
Ze kunnen beter voorin eens wat doen, want van Kazim, Kuyt en dat ongeleide projectiel van een Başaçıkoğlu word ik niet vrolijk.

0
geplaatst: 29 juli 2015, 16:09 uur
Martial schreef:
Misschien even Boetius langs de haptonoom sturen? Verder vind ik dat Feyenoord voor 't middenveld wel een paar goede aankopen heeft gedaan - komen die eerst ook op de bank, om te wennen aan 010?
0
geplaatst: 29 juli 2015, 16:44 uur
Martial schreef:
Vind ik aardig van je.

Maar is Kramer niet wat voor Feyenoord?
0
Martial
geplaatst: 29 juli 2015, 17:10 uur
Mjuman schreef:
Misschien even Boetius langs de haptonoom sturen? Verder vind ik dat Feyenoord voor 't middenveld wel een paar goede aankopen heeft gedaan - komen die eerst ook op de bank, om te wennen aan 010?
Vejinović is natuurlijk een goede aankoop, die andere Gustafson (en dan kom je inderdaad aan een paar
) heb ik nog niet in actie gezien dus daar kan ik nog niet over oordelen.Enne 010? er mag gerust Rotterdam gezegd worden hoor die tijd ben je hoop ik toch wel voorbij dat je aan het nul tienen, 020, 040 bent ....

0
Martial
geplaatst: 29 juli 2015, 17:14 uur
Nee joh doe niet zo gek .....
nog meer middelmaat voorin 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.