MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Beter dan wat er nu loopt (Kuyt, Te Vrede, Kazim, Achahbar). Vind hem wel een goede afmaker en hij kan erg goed koppen. Zie ook niet zo snel wat er verder nog voor goede spits valt te halen voor Feyenoord.

Locadia vind ik wel wat voor Feyenoord. Zit bij PSV niet helemaal lekker en is toch wel een stuk beter dan Kazim, Achachbar, Kuyt. Al is Kuyt dan wel weer goed voor de shirtverkoop/sponsors/etc.

Nou Gudelj staat basis, we gaan het meemaken. Ben benieuwd of het echt zo'n goede speler is.

Sinkgraven als vervanger voor Fischer.

herman schreef:
Locadia vind ik wel wat voor Feyenoord. Zit bij PSV niet helemaal lekker en is toch wel een stuk beter dan Kazim, Achachbar, Kuyt. Al is Kuyt dan wel weer goed voor de shirtverkoop/sponsors/etc.

Ik vind Zeefuik wel bij Feyenoord passen; laat Locadia maar lekker in Eindhoven - die maakt zijn minuten wel

Die Ajacieden blabberen volop over "de wedstrijd van het jaar" - wishful thinking, want what if ... dan heb je mooi een klotejaar

"Wedstrijd van het jaar"? Daar heb ik nog niemand over gehoord. Die kreet valt natuurlijk in hetzelfde rijtje als "Nog 34 finales". Nou ja, ik reken nergens op vanavond. Gelijkspel met een uitdoelpunt zou ik mooi vinden.

De eerste minuten leek het weer op het Ajax van de voorgaande jaren. Oeverloos gebrei met de beste kansen voor de tegenstander. Gudelj en Bazoer deden daar even hard aan mee.
Ik denk dat Sinkgraven het verschil heeft gemaakt, waardoor het nu opeens 0-2 staat.

Justus18 schreef:
Sinkeldam
De Tour is afgelopen hoor.

Paap_Floyd schreef:
"Wedstrijd van het jaar"? Daar heb ik nog niemand over gehoord. Die kreet valt natuurlijk in hetzelfde rijtje als "Nog 34 finales". Nou ja, ik reken nergens op vanavond. Gelijkspel met een uitdoelpunt zou ik mooi vinden.
http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuws-artikel/201355/De-Boer-al-bezig-met-wedstrijd-van-het-jaar.htm

Had ook al door dat ik mij vergiste

De 1-0 kwam ook wel een beetje uit de lucht vallen, al deden Tete en Riedewald het wel erg goed bij die ingooi en de dieptepass. Daarna zakte Rapid ineens wel erg ver weg.

De 0-2 was trouwens echt een hele mooie aanval. Vooral de aanname van Milik was zowaar nog mooier dan die van Sinkgraven bij de 0-1. Perfecte voorzet ook.

Het belangrijkste is dat het middenveld van Ajax opeens weer vertrouwen heeft gekregen in de aanvallers.

Nu al zat van sbs6 en Ronald de Boer.

Hehhhhhh

Echt heh.

Deze is ook wel geinig.
https://pbs.twimg.com/media/CLG25rEWsAAoRUk.jpg

Goeie overtreding trouwens van Wien, met twee benen, zo zie je ze niet vaak.

Veltman.
(afbeelding)

Hoe kan Ajax nu zwaar onder druk gezet worden door 10 man? Totaal onnodig dit.

Schitterende wedstrijd gezien van een werkelijk weergaloos spelend Ajax - zelden zoveel power in actie gezien. De Oostenrijkers begrepen het dat ze zelfs met 12 man tegen deze Godenzonen kansloos zouden zijn. Daarom besloten ze het ook maar met een man minder te doen, om die even rust te geven.

Dé wedstrijd van het jaar!

Wat een zeldzame luilebal, die commentator. De fruitverkoper op de Vreeburgmarkt die zijn waar aanprijst, verkoopt nog interessantere rabbels.

dix
Mjuman schreef:
Wat een zeldzame luilebal, die commentator. De fruitverkoper op de Vreeburgmarkt die zijn waar aanprijst, verkoopt nog interessantere rabbels.

Zit je nou weer tegen jezelf te kletsen Mjuman? Laat die fles toch eens staan man

dix schreef:
(quote)

Zit je nou weer tegen jezelf te kletsen Mjuman? Laat die fles toch eens staan man

Neuh, 't was de PSP - pooositieve Sjef-praat. Qua drank: een pak blauwebes/cranberrysap uit de bonusaanbieding van AH van vorige week.

Kijk maar uit anders sein ik SAPO (sakerhetspolisen) in dat ze je in Stockholm moeten houden

dix
Mjuman schreef:
blauwebes/cranberrysap uit de bonusaanbieding van AH van vorige week.

Daar hoef ik niet naar te gissen: die is gegist

True, nog altijd goedkoper dan hun rode huiswijn

trebremmit schreef:
Beter dan wat er nu loopt (Kuyt, Te Vrede, Kazim, Achahbar). Vind hem wel een goede afmaker en hij kan erg goed koppen. Zie ook niet zo snel wat er verder nog voor goede spits valt te halen voor Feyenoord.

Kramer beter dan Kuyt Kramer is een net iets betere versie van Te Vrede, maar die is dan ook Jupiler League-niveau, dus wat dat betreft zit Kramer op zijn plek bij ADO.

Neemt niet weg dat ik graag een spits erbij zie, maar goede, betaalbare spitsen groeien nu eenmaal niet aan bomen. Liever geen spits erbij dan zo'n halve aankoop als Kramer. Verder zie ik graag nog een linksback erbij en dan Kongolo centraal, maar met Botteghin ben ik ook zeer tevreden, wrs de beste verdediger van de Eredivisie.

Tuurlijk is Kramer op dit moment beter dan Kuyt. Kuyt verwacht ik dit seizoen helemaal niks van eerlijk gezegd.

Botteghin zal wel naar Feyenoord gaan trouwens, die begint al aardig te zeuren dat ie weg wil.
En Groningen heeft Drost van Zwolle gekocht, daar ben ik wel blij mee.

Martial
Titmeister schreef:

Neemt niet weg dat ik graag een spits erbij zie....

Ik?
Koop eerst maar eens een seizoenkaart

Maar wel goed gezien wat betreft Kramer vs Te Vrede.
Kramer kan wel goed tweeten zag ik

Mjuman schreef:
Dé wedstrijd van het jaar!
Je geniet hier nog echt van, hè?

Eens zien of je nog zo blij bent als PSV zich over een paar jaar, ongeacht of ze kampioen worden, standaard zal moeten plaatsen voor de CL. "Hadden die Amsterdammers toen toch maar wat meer punten gehaald" zal je dan denken.

chevy93 schreef:
Eens zien of je nog zo blij bent als PSV zich over een paar jaar, ongeacht of ze kampioen worden, standaard zal moeten plaatsen voor de CL. "Hadden die Amsterdammers toen toch maar wat meer punten gehaald" zal je dan denken.

Ik prefereer het feit dát en de manier waarop als twee verschillende entiteiten te zien. Ergens hoor ik mijn achterhoofd iemand die het heeft over mooi en aanvallend voetbal

De correcte analyse is die van de Ajax-watcher Freek Jansen http://www.vi.nl/live/vi-live-ajax-vervalt-in-wenen-in-oude-fouten.htm

Mjuman schreef:
Ergens hoor ik mijn achterhoofd iemand die het heeft over mooi en aanvallend voetbal
Die heb je gezien tussen de 0-1 en de rust. Uit het niets, maar vervolgens kun je ook met 0-4 gaan rusten.

Vervolgens krijg je vlak na rust de 1-2 die net zo uit het niets valt als de 0-1. Tja, dan ligt het momentum natuurlijk bij de Oostenrijkers. Vervolgens valt de 2-2 uit een goal die je zelf dom weggeeft.

En ja, dat is wellicht Ajax in het oude patroon, maar tegelijkertijd heb ik het tweede deel van de eerst helft meer goede combinaties gezien dan in het hele vorige seizoen. Veel aantrekkelijker dan de 0-2 worden ze niet. Eén van de beste goals van Ajax onder De Boer.

trebremmit schreef:
Tuurlijk is Kramer op dit moment beter dan Kuyt.

Grapjas. Gebaseerd op die paar ballen die hij er vorig jaar in heeft gelegd? Alleen al door zijn ervaring voegt Kuyt meer toe dan Kramer ooit zal doen.

Martial schreef:
(quote)

Ik?
Koop eerst maar eens een seizoenkaart

Lijkt me sterk dat ze van dat geld een nieuwe spits kunnen kopen

Titmeister schreef:
(quote)

Grapjas. Gebaseerd op die paar ballen die hij er vorig jaar in heeft gelegd? Alleen al door zijn ervaring voegt Kuyt meer toe dan Kramer ooit zal doen.

Maar jij vindt Kuyt op dit moment toch niet een betere spits dan Kramer? Tuurlijk is Kuyt de betere voetballer geweest en zal Kramer nooit zo'n carrière krijgen, maar ik weet wel zeker dat ik nu liever Kramer in de spits had staan dan Kuyt. Oude spelers terughalen is maar zelden een succes.
En wat herman zei vond ik trouwens ook wel een goede optie, om Locadia van PSV over te nemen.

Maar goed, ben wel benieuwd wat Vitesse vanavond gaat doen tegen Southampton, ze hebben veel nieuwe spelers dus ik verwacht er niet zoveel van. AZ staat al 1-0 voor tegen de Turken.

Die bal schoot vrind Pelle vrij hard binnen!

Dat was toch geen penalty?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:37 uur

geplaatst: vandaag om 20:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.