MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Nee dat niet maar daar had Pelle weinig mee van doen

trebremmit schreef:
(quote)

Maar jij vindt Kuyt op dit moment toch niet een betere spits dan Kramer? Tuurlijk is Kuyt de betere voetballer geweest en zal Kramer nooit zo'n carrière krijgen, maar ik weet wel zeker dat ik nu liever Kramer in de spits had staan dan Kuyt. Oude spelers terughalen is maar zelden een succes.
En wat herman zei vond ik trouwens ook wel een goede optie, om Locadia van PSV over te nemen.

Zeker wel, zoals ik al zei, vind ik Kramer een erg beperkte speler. Locadia zie ik graag komen, maar lijkt me sterk dat PSV hem naar Feyenoord laat gaan...

Nou dat was Vitesse, het is 3-0. Ze hadden nog een kansje op 2-1 maar wat een prutsers staan er bij hun achterin zeg, vooral Acheteh, die kan er echt helemaal niks van.

trebremmit schreef:
Nou dat was Vitesse, het is 3-0.

Southampton is in ieder geval de laatste weken qua uitslagen wel consequent tegen de Nederlandse clubs...

clasica san sebastian

Martial inmiddels teruggekomen op je mening over Karsdorp?

Hij heeft absoluut de explosiviteit om telkens mee op te komen, maar verdedigen... hij weet niet eens wat het woord inhoudt.

Martial
Nicolage Rico schreef:
Martial inmiddels teruggekomen op je mening over Karsdorp?

Hij heeft absoluut de explosiviteit om telkens mee op te komen, maar verdedigen... hij weet niet eens wat het woord inhoudt.

De juiste strekking van mijn woorden over Karsdorp weet ik niet helemaal meer als je dat niet erg vindt maarre Karsdorp kan er natuurlijk niets aan doen dat hij tot rechtsback is gebombardeerd door Rutten vorig seizoen (volgens Van Geel was dit een hele goede zet.... )

In de jeugd alleen maar op het middenveld gespeeld en ook uitgeroepen tot beste middenvelder van de landelijke A-jeugd en dat hij dan verdedigend te kort op dit moment vind ik dan niet zo vreemd als je nu op een hele andere positie speelt, aanvallend brengt die echt wel wat, maar verdedigend moet die nog behoorlijk bijgespijkerd worden, maar echt geholpen wordt die ook niet door de andere verdedigers (rugdekking)

Eigenlijk geldt hetzelfde voor Nelom, aanvallend op sommige momenten wel oké, maar verdedigend ook zwaar onder maat, nu weet ik niet of je bij beide oefenpotjes (Southampton en Olympiakos) geweest bent in de Kuip, maar ik ben me werkelijk rot geschrokken van dit Feyenoord het hangt werkelijk als los zand aan elkaar en is er geen enkele lijn in het spel te ontdekken, het gehypte 4-3-3 systeem waar we in Nederland zo dol op zijn loopt voor geen meter (vooral het middenveld) en lijkt Feyenoord niet het juiste materiaal in huis te hebben voor dit systeem??

Ik verwacht eerlijk gezegd een moeizaam seizoen + een beginnende trainer die nog van alles moet leren, nu zijn Southampton en Olympiakos (CL niveau) misschien geen echte graadmeter, maar wat Feyenoord in beide oefenpotjes liet zien was ronduit bedroevend en weet ook echt niet waar ik dit Feyenoord moet plaatsen in de nieuwe competitie?

En over verdedigen gesproken die Kongolo van jou laat zich ook keer op keer kinderlijk eenvoudig aftroeven en lijkt behoorlijk stil te staan in zijn ontwikkeling......

Boëtius overigens naar FC Basel voor zo'n 2.5 miljoen.

jassn schreef:
clasica san sebastian

Intussen countert PSV zich naar de Johan Cruyff schaal in de Amsterdamse galmbak.

Ik vond Groningen wel erg leuk spelen. Vooral eerste helft. Koop ke weinig voor natuurlijk. PSV alweer JCS-winnaar, wat volgens de statistieken inhoudt dat ze waarschijnlijk geen landskampioen worden.

Ik vond Groningen ook leuk spelen. PSV heeft alleen maar gecounterd

Lucky PSV.

Maar goed, als ik Groningen zo zag spelen kan het best een leuk seizoen worden.

trebremmit schreef:
Lucky PSV.

Maar goed, als ik Groningen zo zag spelen kan het best een leuk seizoen worden.

En als ik PSV zo zie spelen, kan het defensief een lastig seizoen worden, tenzij Moreno of Botteghin komt

Martial schreef:
Boëtius overigens naar FC Basel voor zo'n 2.5 miljoen.

Slimme move van hem en Basel. Ze zijn daar nogal van de jonge talenten met veel winst doorverkopen, ben benieuwd of dat nu ook weer lukt. Aan de andere kant is het een beter team dan Feyenoord (CL-niveau), dus hij zal aan de bak moeten als ie daar geen vaste bankzitter wil worden.

Martial
Als Boëtius zijn oude vorm weer weet terug te vinden bij FC Basel dan heeft die club een goede aan hem en moet zeggen ik gun het hem ook wel en of die bij Feyenoord te vroeg is vertrokken zal de toekomst uit moeten wijzen........

Die 2,5 miljoen schijnt Feyenoord direct door te sluizen naar Groningen, Bottighin is in ieder geval niet op de training verschenen vandaag en Groningen heeft al contact opgenomen met Cambuur over Reijnen als opvolger.

Gaat Van Beek dan op de bank? Die vind ik eerlijk gezegd talentvoller dan Botteghin, en hij deed het vorig seizoen toch heel goed? Botteghin lijkt me eerder nodig bij PSV.

Rechtsback schijnt ook een optie te zijn voor V Beek

Oja daar heeft hij wel vaker gestaan. Maar goed, niet zijn favoriete plek volgens mij.

Martial
vigil schreef:
Rechtsback schijnt ook een optie te zijn voor V Beek

Ben jij gek geworden Van Beek hoort in het centrum, Botteghin kan niet met ruimte in zijn rug spelen en is ook niet één van de snelste en die capaciteiten heeft Van Beek nu net wel + dat Van Beek kapitaal vertegenwoordigd, Botteghin prima als back-up, maar niet ter vervanging van.

Hij heeft als beginneling in het 1ste ook wel als rechtsback mogen spelen dus zo gek ben ik niet Het moet jou toch ook opgevallen zijn dat Van Beek nog wel eens een verkeerde timing maakt en daardoor onder een bal doorvliegt en dat is aan de zijkant minder gevaarlijk dan in t centrum. Van Beek en Kongolo hebben vorig jaar veel te veel fouten gemaakt dus om nou blind op die twee te vertrouwen.

Verder lijkt het mij sterk dat ze 2,5 miljoen uitgeven voor een back-up.

Martial
Je hoeft mij niet te vertellen dat Van Beek ook rechtsback heeft gespeeld maar zijn kwaliteiten liggen toch echt in het centrum en kom op zeg fouten mag toch zeker op die leeftijd?
Of die Botteghin nooit fouten maakt of er naast zit, zoals gisteren bij De Jong.

Gewoon Kongolo op de bank zetten, of met vijf verdedigers gaan spelen.

Ja dat sowieso maar je hebt ook Van Der Heijden nog, dus met vijf zou een goede mogelijkheid zijn, zeker gezien de opkomende kwaliteiten van Karsdorp

Martial schreef:
maar zijn kwaliteiten liggen toch echt in het centrum en kom op zeg fouten mag toch zeker op die leeftijd? Of die Botteghin nooit fouten maakt of er naast zit, zoals gisteren bij De Jong.

Ik zeg ook niet dat Van Beek er uit moet en dat Botteghin alles is, ik geef alleen aan dat de kans groot is dat de transfer rond komt en dat Van Beek ooit op de rechtsbackplek heeft lopen ballen.

Fouten maken mag zeker op zijn leeftijd maar ik vind wel dat hij sinds zeg maar zijn doorbraak hij langzaam aan steeds minder goed is gaan voetballen.

trebremmit schreef:
Gewoon Kongolo op de bank zetten, of met vijf verdedigers gaan spelen.
Dan gaat Feyenoord al helemaal niet scoren.

Martial schreef:
Als Boëtius zijn oude vorm weer weet terug te vinden bij FC Basel dan heeft die club een goede aan hem en moet zeggen ik gun het hem ook wel en of die bij Feyenoord te vroeg is vertrokken zal de toekomst uit moeten wijzen........

Tegen beter weten in het afgelopen weekend toch maar weer een leeg stadhuis aan de Coolsingel gefotografeerd met de bedoeling dat aan het einde van het seizoen naast een volle Coolsingel te leggen.....

De voorbereiding voor het nieuwe seizoen was weer helemaal *!%*!! en ik geloof er ook helemaal geen barst van dat het nog wat gaat worden.

Er is een ongelofelijke zeikpromo van FOX uit voor het nieuwe seizoen dat nog vele malen erger is maar de voorbereiding van Feyenoord komt op een goede tweede plaats.
Om de één of andere reden schijnt men er in te berusten dat het gaat zoals het gaat.

Maar ik heb alle Feyenoord winkels op en rond de Coolsingel gelaten voor wat ze waren, heb er ook weinig drukte bespeurd. Het worden, in het gunstigste geval, wedstrijden met een resultaat zo'n beetje gelijk aan de tweede helft van het vorige seizoen.

chevy93 schreef:
(quote)
Dan gaat Feyenoord al helemaal niet scoren.

Ach, Feyenoord haalde zijn beste resultaten de afgelopen jaren in een 5-3-2 opstelling, ik zie het wel zitten. Met Karsdorp en Woudenberg heb je 2 backs met veel loopvermogen. Achahbar of Basacikoglu naast Kuyt zetten voor de creativiteit, Manu en Kazim als breekijzer. Zeg niet dat je er kampioen mee wordt, maar is volgens mij wel het maximale uit de selectie mee te halen...

Gewoon Kramer en Emanuelson halen voor de goals en aanvallende impulsen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:16 uur

geplaatst: vandaag om 09:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.