Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 11:14 uur
Kuijt is ook wel uniek in de zin dat hij nog topfit is op zijn 35e. Wel langzamer, dat wel, al is hij nooit snel geweest.
Maar ik heb de MML ook niet zo hoog zitten. Tegen clubs als de Graafschap thuis en Excelsior schiet-ie er zo 2 in. Ervan uitgaande dat hij nog eens de penalty's neemt.
Maar ik heb de MML ook niet zo hoog zitten. Tegen clubs als de Graafschap thuis en Excelsior schiet-ie er zo 2 in. Ervan uitgaande dat hij nog eens de penalty's neemt.
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 11:16 uur
Di Natale schoot er vorig jaar nog 14 in en die was toen 37, toen hij 35 was schoot hij er nog 23 in dus het kan wel. 

0
geplaatst: 6 augustus 2015, 11:30 uur
Uiteraard.
Groningen - Twente gaat zondag niet door, helaas. Het duel wordt later komende week ingehaald. Uitstel van executie dus voor Twente.
Groningen - Twente gaat zondag niet door, helaas. Het duel wordt later komende week ingehaald. Uitstel van executie dus voor Twente.

0
geplaatst: 6 augustus 2015, 11:45 uur
Dat ligt aan Van Geel, die moet gewoon meer bieden dan is het zo rond.
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 13:35 uur
Gaat het een beetje, Rico, die rozebrillenhandel van je?
Oud-Feyenoorders hebben veel te reutelen op VI tegenwoordig - Been over Elia "De Elia van Twente toen is van absolute meerwaarde voor Feyenoord, meent Been. Maar de grote vraag is of hij zijn niveau nog haalt. en Koeman over FdB: 'Ik zag een erg jonge ploeg. Kijk: het is niet mijn baan, maar de baan van Frank de Boer. Maar in mijn ogen was het te jong
Met dit weer denk je juist: man doe die OPEN deur dicht, maar nee verder open

0
geplaatst: 6 augustus 2015, 14:55 uur
Gezien je bericht dat Kuyt er 20 kan maken ook niet zo vreemd.
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 14:59 uur
Ik heb zo'n roze bril ooit op proef gehad - FANTASTISCH, zelfs de correspondentie van de fiscus ziet er uit alsof je een prijs hebt gewonnen, het stembiljet lijkt het programma voor een dancefestival en een doktersrecept je entreebewijs voor Berghain. Heb 'em maar weggedaan toen bleek dat ik nooit zonder hulp m'n eigen fiets kon starten.
Van alle aankopen is denk ik die van Gustafson de slimste, en de beste investering - alle ander hebben het overbekende TDH-stempel, u allen welbekend van Firma Beun de Haas
Van alle aankopen is denk ik die van Gustafson de slimste, en de beste investering - alle ander hebben het overbekende TDH-stempel, u allen welbekend van Firma Beun de Haas

0
geplaatst: 6 augustus 2015, 15:11 uur
Gezien het betreurenswaardige niveau van de andere "topclubs" in Nederland slaat Feyenoord nog niet eens zo'n gek figuur. Merkwaardig genoeg.
De mix van gekochte spelers is in ieder geval niet veel slechter dan wat er rondliep in het laatste gedeelte van het vorige seizoen. En de andere clubs zijn er bepaald niet sterker op geworden. Integendeel.
In het land der blinden is eenoog snel koning. Je zult maar Ajax supporter zijn.
De mix van gekochte spelers is in ieder geval niet veel slechter dan wat er rondliep in het laatste gedeelte van het vorige seizoen. En de andere clubs zijn er bepaald niet sterker op geworden. Integendeel.
In het land der blinden is eenoog snel koning. Je zult maar Ajax supporter zijn.
0
Martial
geplaatst: 6 augustus 2015, 16:02 uur
Toch knap dat je dit al schijnt te weten zonder hem ooit in actie te hebben gezien, net zoals ik overigens

En maandag begint VI weer op tv, ik zou zeggen doe er je voordeel mee

0
Martial
geplaatst: 6 augustus 2015, 16:05 uur
trebremmit schreef:
1,5 miljoen is meer dan genoeg voor deze redelijke verdediger of zouden ze in de rest van Europa hebben liggen slapen Bert als het gaat om die Botthegin?
0
Martial
geplaatst: 6 augustus 2015, 16:16 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik zet in op 15-20.
Maarrrr dan moet hij wel de vaste centrumspits worden.
Pellè schoot er 23 in - in slechts 28 wedstrijden.
Ik zet in op 15-20.

Maarrrr dan moet hij wel de vaste centrumspits worden.
Pellè schoot er 23 in - in slechts 28 wedstrijden.
Rico toch Pellè vergelijken met Kuyt, ik had je hoger ingeschat

Kuyt als centrumspits?
Mwah ... kwam totaal niet uit de verf tegen Southampton en Olympiakos, Kuyt had van mij in Turkije mogen blijven en ik ben al behoorlijk Kuyt moe, overal vindt Dirkie wat van, zucht ...
Ik heb ook drie puntjes gebruikt overigens

0
geplaatst: 6 augustus 2015, 16:34 uur
Martial schreef:
Toch knap dat je dit al schijnt te weten zonder hem ooit in actie te hebben gezien, net zoals ik overigens
(quote)

Hou 'ns even vast Mamalou: de overbekende Glanzende Gouden Eikelcompetitie begint pas over ruim 2 weken. Ik weet dat je je uiterste best wilt doen om je prestatie van de afgelopen competitie te overtreffen, maar toch: eerst wordt er gefloten en pas dan telt ' et.
En als jij alleen (zeker) weet, wat je gezien hebt, leidt je een droevig leven - je komt iig nooit in de hemel - omdat je die niet levend ziet

Ik praat gelukkig met meer mensen over voetbal en daar zitten ook kenners bij
die ik graag volg. Raar trouwens, geef ik Feyenoord eenseen compliment, mot je nog weer emmeren - is dat genetisch Rotterdamsch of zo?
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 16:48 uur
Wel goed lezen hè.
Ik maakte die vergelijking niet. Kuyt als centrumspits?
Mwah ... kwam totaal niet uit de verf tegen Southampton en Olympiakos, Kuyt had van mij in Turkije mogen blijven en ik ben al behoorlijk Kuyt moe, overal vindt Dirkie wat van, zucht ...
Dat viel me ook behoorlijk tegen - langzaam en weinig controle. Maar goed, heb er nog wel vertrouwen in voor de MML, want 1) dat was tegen Southampton en Olympiakos. 2) er komt een heel ander team te staan 3) hij werd totaal niet bereikt (lag niet alleen aan Kuijt) en 4) ik verwacht wel dat hij nog wat meer wedstrijdfit wordt.
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 16:49 uur
herman schreef:
15-20. De mogelijkheid is er zeker dat hij er 20 gaat maken. Met als kanttekening dat hij minimaal 30 wedstrijden in de basis als centrumspits speelt.
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 16:51 uur
Martial schreef:
1,5 miljoen is meer dan genoeg voor deze redelijke verdediger of zouden ze in de rest van Europa hebben liggen slapen Bert als het gaat om die Botthegin?
(quote)
Lijkt me duidelijk dat de rest heeft liggen slapen, in de subtop van Europa kan hij wel mee, 1,5 miljoen is echt een koopje en daar gaat het denk ik ook niet voor gebeuren.
Net als met Van Dijk wat toen een koopje was maar nu misschien voor tien miljoen naar Southampton gaat.
0
Martial
geplaatst: 6 augustus 2015, 17:34 uur
Mjuman schreef:
die ik graag volg. Raar trouwens, geef ik Feyenoord eenseen compliment, mot je nog weer emmeren - is dat genetisch Rotterdamsch of zo?
die ik graag volg. Raar trouwens, geef ik Feyenoord eenseen compliment, mot je nog weer emmeren - is dat genetisch Rotterdamsch of zo? Ik kijk liever en het liefst in een stadion en dan zie je ook meer.
We noemen dat in Rotterdam cynisme en daar zijn de Feyenoordsupporters heel goed in en waar ook vaak de overtreffende trap in wordt gebruikt

0
Martial
geplaatst: 6 augustus 2015, 17:42 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat viel me ook behoorlijk tegen - langzaam en weinig controle. Maar goed, heb er nog wel vertrouwen in voor de MML, want 1) dat was tegen Southampton en Olympiakos. 2) er komt een heel ander team te staan 3) hij werd totaal niet bereikt (lag niet alleen aan Kuijt) en 4) ik verwacht wel dat hij nog wat meer wedstrijdfit wordt.
Dat komt ook omdat het middenveld nog behoorlijk onwennig oogt wat betreft het bereiken van Kuyt en anderen, ben dus benieuwd of er verbetering zichtbaar is tegen Utrecht dat ook gewoon een leuk elftal heeft.
ADO en Feyenoord komen er niet uit over Kramer, nou plan B dan maar haal Lewandowski maar

0
geplaatst: 6 augustus 2015, 17:49 uur
Het middenveld is ondermaats. Vejinovic vindt ik een goede aankoop, maar Clasie gaat gemist worden. El Ahmadi is lang niet de speler van het seizoen voordat hij naar de PL vertrok. Toornstra verkeerd in een chronische vormdip (of kan gewoon niet veel beter) en met Immers op 10 is het onmogelijk om kampioen te worden. Vilhena is ontevreden en heeft gewoonweg amper iets laten zien in de voorgaande jaren. Dan heb je nog Sleegers, Gustafson en Schuurman, die niet op veel speeltijd hoeven te rekenen.
Eigenlijk is een nummer 10 net zo belangrijk als een nieuwe spits. Met een Ziyech erbij zou ik Feyenoord zo bij de titelkandidaten zetten.
Voor de rest is het elftal wel sterker geworden. Hahn voor Mulder, Van Beek, Kongolo en Karsdorp weer een jaartje verder en met Botteghin en v/d Heijden gaan we er absoluut op vooruit t.o.v. Mathijsen en Boulahrouz.
Voorin: Elia ipv Boëtius lijkt me een versterking. Kuijt ipv Kazim ook. En ik verwacht dat dit jaar de doorbraak van Bilal komt.
In de breedte gaan we er sowieso op vooruit.
Eigenlijk is een nummer 10 net zo belangrijk als een nieuwe spits. Met een Ziyech erbij zou ik Feyenoord zo bij de titelkandidaten zetten.
Voor de rest is het elftal wel sterker geworden. Hahn voor Mulder, Van Beek, Kongolo en Karsdorp weer een jaartje verder en met Botteghin en v/d Heijden gaan we er absoluut op vooruit t.o.v. Mathijsen en Boulahrouz.
Voorin: Elia ipv Boëtius lijkt me een versterking. Kuijt ipv Kazim ook. En ik verwacht dat dit jaar de doorbraak van Bilal komt.

In de breedte gaan we er sowieso op vooruit.
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 18:07 uur
Bart op Twitter: "Ben er nu meer en meer zeker van dat dit echt #Moreno in #Eindhoven is.... #PSV #Espanyol #transfer http://t.co/nAor2955Ac"
Van Moreno wordt blijkbaar toch werk gemaakt
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 18:07 uur
Heeft Dirkie eigenlijk een kunstgebit gekregen ofzo? Kijk zo raar tegen zijn gebit aan.
http://www.rijnmond.nl/spor...
Beetje kinderachtig dat ze een journalist gaan boycotten trouwens.
http://www.rijnmond.nl/spor...
Beetje kinderachtig dat ze een journalist gaan boycotten trouwens.
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 18:09 uur
Rudi S schreef:
Bart op Twitter: "Ben er nu meer en meer zeker van dat dit echt #Moreno in #Eindhoven is.... #PSV #Espanyol #transfer http://t.co/nAor2955Ac"
Die is al zo goed als binnen. Begin van de middag al.
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 18:10 uur
trebremmit schreef:
Heeft Dirkie eigenlijk een kunstgebit gekregen ofzo? Kijk zo raar tegen zijn gebit aan.
Hij heeft een nieuw gebit, idd. Zo oud is hij, inderdaad.
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 18:11 uur

Ik las al dat ook Moreno zich in Knegsel op de huizenmarkt aan het oriënteren was, daar zal binnenkort dus wel een vestiging van Casa Fiesta geopend worden.
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 18:47 uur
Hij kan in ieder geval met goed fatsoen z'n tanden in deze ultieme uitdaging zetten 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.