Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 12 augustus 2015, 00:27 uur
0
geplaatst: 12 augustus 2015, 10:22 uur
Hmm als Van Dijk naar Southampton gaat krijgt Groningen nog een miljoen. 
Goed werk van Koeman.
http://rtvnoord.nl/artikel/...
En dan Botteghin aan Celtic verkopen, dat zou een mooie stunt zijn.

Goed werk van Koeman.

http://rtvnoord.nl/artikel/...
En dan Botteghin aan Celtic verkopen, dat zou een mooie stunt zijn.
0
geplaatst: 12 augustus 2015, 14:27 uur
Kamp PSV is maar stil, nadat ze uitgelachen zijn over Ajax.
0
geplaatst: 12 augustus 2015, 14:52 uur
chevy93 schreef:
Kampchef roert zich daarentegen weer

Heb vanochtend pas de 2-2 gezien, zeldzame goal - competitievoetbal op dinsdagavond (en dan ook nog vroeg) past niet in mijn schema. Goal van keeper deed me aanvankelijk terugdenken aan die van Madjer (finale EC1 1987).
Kan er nog niet wakker van liggen, eerlijk gezegd.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 12 augustus 2015, 15:51 uur
Mjuman schreef:
Hier nog een. Veel valt er verder ook niet over te zeggen, toch?
0
geplaatst: 12 augustus 2015, 17:02 uur
chevy93 schreef:
Daar kan ik geen uitspraak over doen omdat ik nog steeds niet uitgelachen ben, daarna wordt het mischien wel stil

0
geplaatst: 12 augustus 2015, 17:18 uur
Middelmatige club, middelmatige spelers.
Maar goed, ben wel benieuwd of Van Dijk het gaat maken in de PL. Vind het wel de beste Nederlandse verdediger en bij Celtic zijn ze al jaren lyrisch over hem.
Maar goed, ben wel benieuwd of Van Dijk het gaat maken in de PL. Vind het wel de beste Nederlandse verdediger en bij Celtic zijn ze al jaren lyrisch over hem.
0
geplaatst: 12 augustus 2015, 20:33 uur
Zoveel kansen en dan gelijkspelen, die bal zal er toch een keer in moeten. 

0
Hendrik68
geplaatst: 12 augustus 2015, 23:20 uur
En dat gebeurde uiteindelijk ook. Ik heb zojuist de samenvatting bekeken en zag Hoesen, die inviel, maar in een paar flitsen voorbij komen. Er straalde in die paar seconden een gretigheid van hem af die ik het hele vorige jaar gemist heb. Zou het dan toch nog goed komen? Met die uitgeklede selectie valt het inderdaad nogal mee, als toch best aardig spelers als Vd Laan en Van Nieff niet eens bij de selectie zitten dan zit het toch wel aardig goed. Op het spel is ook verder weinig aan te merken. Alleen de goals nog inderdaad.
Botteghin gaat wel weg, dat bleek wel uit het interview. Hangt er alleen nog even vanaf weer. Ik zeg dat het morgen bekendgemaakt wordt.
Botteghin gaat wel weg, dat bleek wel uit het interview. Hangt er alleen nog even vanaf weer. Ik zeg dat het morgen bekendgemaakt wordt.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 00:14 uur
Groningen heeft net als de meeste clubs zijn beste spelers verkocht, dat heeft toch niets met uitgekleed te maken? Het is nog lang niet zo erg als bij AZ...
0
Hendrik68
geplaatst: 13 augustus 2015, 00:24 uur
Heb je helemaal gelijk in. En daarom kom ik ook op mijn woorden terug. Ik begin zelfs te denken dat een evt. vertrek van Botteghin voor de prestaties in de Eredivisie nauwelijks nadelig zal zijn. In Europees verband heb ik hem er liever wel bij. Maar hij is er eenvoudigweg niet meer straks en dus heeft het geen zin het daar nog over te hebben. Wie weet heeft Nijland al een vervanger uit de hoed getoverd. En anders doen we het met de spelers die overblijven. In de Eredivisie gaat Groningen minimaal net zo goed als vorig jaar eindigen, daar ben ik helemaal niet bang voor.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 09:53 uur
Voorlopig zitten de onderhandelingen muurvast. De meeste Feyenoorders zien hem niet graag komen (hebben er veel liever een back bij). Over 10 maanden is Eric natuurlijk ook gratis - al kan hij dan vast naar een stuk meer clubs.
Ik zie hem graag komen. Een goede bank is essentieel om hoge ooien te gooien. Het moet alleen niet ten koste gaan van. V. Beek.
Ik zie hem graag komen. Een goede bank is essentieel om hoge ooien te gooien. Het moet alleen niet ten koste gaan van. V. Beek.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 11:16 uur
Goed; Groningen en Feyenoord akkoord over Botteghin.
2,5 miljoen waarschijnlijk. Boel geld.
En het contract van die blonde, dikke clown is ontbonden. Iemand interesse in Wilkshire?
2,5 miljoen waarschijnlijk. Boel geld.
En het contract van die blonde, dikke clown is ontbonden. Iemand interesse in Wilkshire?
0
Martial
geplaatst: 13 augustus 2015, 11:49 uur

Veel te veel geld voor een trage verdediger die niet kan opbouwen en niet met ruimte in zijn rug kan spelen.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 11:50 uur
Wel en beer die er staat als er op strijd gewonnen moet worden... 
Vind wel dat je Botteghin iets te kort doet.
Betekent namelijk ook dat Nelom niet hoeft te spelen als er een verdediger absent is. Jippie!!

Vind wel dat je Botteghin iets te kort doet.
Betekent namelijk ook dat Nelom niet hoeft te spelen als er een verdediger absent is. Jippie!!
0
Martial
geplaatst: 13 augustus 2015, 11:52 uur
Mwah mocht ik er naast zitten geef ik het later wel toe 
Voorlopig het voordeel van de twijfel dan maar.

Voorlopig het voordeel van de twijfel dan maar.
0
Hendrik68
geplaatst: 13 augustus 2015, 12:06 uur
Ik denk niet dat ze 2,5 miljoen betalen voor een bankzitter Rico, maar we zullen zien. Belachelijk veel geld voor een 28 jarige verdediger die volgend jaar gratis is. Ik had het al eerder gezegd, geef Van Beek de tijd en je hebt voor niks hetzelfde niveau. Groningen zal met Botteghin geen 4e worden en zonder hem halen we ook de Play offs wel. Zo erg is het dus allemaal niet. Alleen Europees gaan we hem wel missen, tenzij Nijland een topper uit een ver land weet te vinden. In Nederland zou ik geen betaalbare gelijkwaardige vervanger weten.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 12:34 uur
Het gerucht gaat nu dat die 2,5 miljoen inclusief bonussen is - het halen van CL bijvoorbeeld.
Dus dat wordt nooit 2,5 miljoen.
Ik hoop en verwacht dat Botteghin de plek van Kongolo overneemt en laatstgenoemde de nieuwe linksback wordt.
Ennuh... geef van Beek de tijd dan heb je hetzelfde niveau? Ik vind 'm nu al beter. En de rek is er nog niet uit.
Dus dat wordt nooit 2,5 miljoen.

Ik hoop en verwacht dat Botteghin de plek van Kongolo overneemt en laatstgenoemde de nieuwe linksback wordt.
Ennuh... geef van Beek de tijd dan heb je hetzelfde niveau? Ik vind 'm nu al beter. En de rek is er nog niet uit.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 12:41 uur
Opvolger van Botteghin wordt binnenkort bekend gemaakt volgens Nijland, ben benieuwd.
Als het maar niet die van Cambuur wordt. Dan maar Van der Hoorn van Ajax ofzo, en bij Torino schijnt een transfervrije Zweed te spelen die wel aardig kan verdedigen.
Als het maar niet die van Cambuur wordt. Dan maar Van der Hoorn van Ajax ofzo, en bij Torino schijnt een transfervrije Zweed te spelen die wel aardig kan verdedigen.
0
Hendrik68
geplaatst: 13 augustus 2015, 12:45 uur
O, dat had ik nog niet gehoord, mooi. Nee Reijnen van Cambuur moesten we maar niet doen. Men is ook wel positief over Sander Fisher. Vd Hoorn hoop ik niet, maar op korte termijn even iemand huren klinkt aanlokkelijk en volgens mij heeft Groningen altijd nog het recht een Ajaciedje te huren. Op een andere positie hoor ik als mogelijke aanwinst Demy De Zeeuw voorbij komen. Dat is met het oog op de EL echt wel een mooie optie.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 12:52 uur
Demy de Zeeuw zou wel een aanwinst zijn, ik hoor ook Brama maar dat vind ik niks.
Afwachten maar, verder is 2,5 miljoen natuurlijk knap gedaan voor iemand die volgend jaar gratis weg was gegaan. En dan misschien nog wat geld voor de transfer van Van Dijk.
Afwachten maar, verder is 2,5 miljoen natuurlijk knap gedaan voor iemand die volgend jaar gratis weg was gegaan. En dan misschien nog wat geld voor de transfer van Van Dijk.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 12:54 uur
Enige tijd geleden ging in Heerenveen het gerucht dat er Groningse interesse zou zijn voor Otigba, mocht Bottegin vertrekken. Weet niet hoe serieus dat genomen moet worden, maar hij schijnt ook wel weg te willen. Logisch gezien het feit dat hij inmiddels behoorlijk gedaald is in de rangorde bij Heerenveen en Buijs ook weer bijna terug komt. Hij heeft het potentieel wat ik twee jaar terug zag ook niet echt waar gemaakt, vind ik.
0
Hendrik68
geplaatst: 13 augustus 2015, 13:01 uur
Ik zou Buijs al niet eens als aanwinst beschouwen, als Otigba dan nog minder is dan laat maar zitten.
0
Hendrik68
geplaatst: 13 augustus 2015, 13:09 uur
Eigenlijk wil ik maar 1 vervanger voor Botteghin: Andreas Granqvist moet terug. Voetbalt nu bij Krasnodar, dat is vast geen klap aan. Met het oog op de EL wil hij vast wel terug.
Edit: Groningen heeft zich ondertussen bij Cambuur gemeld volgens Jan Mennega. En Mennega plast wel azijn, maar praat meestal geen poep. Dus zal er wel iets van waar zijn. In dat geval komt er zeker nog iemand bij, want Reijnen is natuurlijk wel 2 klassen minder dan Botteghin. Waar Feyenoord een type Botteghin zelf kan opleiden kunnen wij wel een type Reijnen opleiden. (Veendorp?)
Edit: Groningen heeft zich ondertussen bij Cambuur gemeld volgens Jan Mennega. En Mennega plast wel azijn, maar praat meestal geen poep. Dus zal er wel iets van waar zijn. In dat geval komt er zeker nog iemand bij, want Reijnen is natuurlijk wel 2 klassen minder dan Botteghin. Waar Feyenoord een type Botteghin zelf kan opleiden kunnen wij wel een type Reijnen opleiden. (Veendorp?)
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 17:18 uur
Vraag me af of Granqvist nog wel zo goed is, en zijn salaris is vast te hoog voor Groningen.
Veendorp schijnt inderdaad wel een talent te zijn.
Van Reijnen vind ik helemaal niks.
Veendorp schijnt inderdaad wel een talent te zijn.
Van Reijnen vind ik helemaal niks.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 17:26 uur
Sleegers mag weg... Die zal wel een top carrière tegemoet gaan... Had graag gezien dat hij een kans bij Feyenoord zou krijgen.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 17:45 uur
Apart, dat was vorig seizoen de uitblinker in de JL. Gaat wel raar zo bij Feyenoord.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.