Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 18:30 uur
Nicolage Rico schreef:
Klopt. Talent van het jaar. 13 goals.
Klopt. Talent van het jaar. 13 goals.
Heeft hier in Eindhoven lekker gespeeld onder JP en nu maar kijken of hij hem wel naar Utrecht durft te halen.
Maar goed bij Ajax zagen ze het klaarblijkelijk ook niet in hem zitten.
Voor ploegen als NEC en De Graafschap zou hij sowieso een aanwinst zijn.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 18:50 uur
Feyenoord is er wel goed in om verdedigers te halen, waarvan ik jaren geleden al riep dat ze ze moesten halen. Maar goed, itt tot Mathijsen en Boulahrouz denk ik dat ze wel wat hebben aan Botteghin, al vind ik hem wel duur en had ik liever een linksback gezien.
Van Wilkshire ben ik blij dat ie weg is. Matige Rutten-aankoop. Sleegers zie ik daarentegen liever verhuurd worden aan een eredivisieclub ipv verkocht, voor hetzelfde geld breekt ie alsnog door dit seizoen...
Van Wilkshire ben ik blij dat ie weg is. Matige Rutten-aankoop. Sleegers zie ik daarentegen liever verhuurd worden aan een eredivisieclub ipv verkocht, voor hetzelfde geld breekt ie alsnog door dit seizoen...
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 19:15 uur
Feyenoord was ooit al geïnteresseerd in Botteghin toen hij nog bij Zwolle speelde. Toen vond ik hem vrij matig. De laatste jaren heeft-ie wel een sprong gemaakt.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 19:22 uur
trebremmit schreef:
Apart, dat was vorig seizoen de uitblinker in de JL. Gaat wel raar zo bij Feyenoord.
Apart, dat was vorig seizoen de uitblinker in de JL. Gaat wel raar zo bij Feyenoord.
Als je 1 jaar topspeler bent in de JL geeft dat toch geen garantie voor een topploeg in de eredivisie?
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 19:23 uur
vigil schreef:
Als je 1 jaar topspeler bent in de JL geeft dat toch geen garantie voor een topploeg in de eredivisie?
(quote)
Daarom dacht hij ook aan Feyenoord

0
geplaatst: 13 augustus 2015, 19:51 uur
Kom op met dat rondje - doe mij maar een grote Weizen - dan zing ik zo wel even: hand in hand klamme draden, hand in hand voor .... verdomd, ben ik de tekst kwijt.
Denk dat Bert en Rudi ook wel wat lusten met dat warme weer.
Nog steeds het gevoel dat áls Utrecht ooit had kunnen winnen inde Kuip, dit wél een goede kans was
- maar ja, die mathemische (11 = 12 en 10 = 11) kuipistische magie!
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 19:59 uur
Mjuman schreef:
Nog steeds het gevoel dat áls Utrecht ooit had kunnen winnen inde Kuip, dit wél een goede kans was
Omdat ze tegen 10 man speelden, bedoel je?
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 20:35 uur
En toch gefeliciteerd Bert, morgen wel vroeg opstaan, foto's worden al om 08.00 gemaakt zodat Reijnen ook nog kan mee trainen.
0
Martial
geplaatst: 13 augustus 2015, 21:00 uur
Mjuman schreef:
Ooit?
Vorig seizoen won Utrecht nog in die magische Kuip.
0
Hendrik68
geplaatst: 13 augustus 2015, 21:03 uur
Ja onze Jan Mennega blijft maar twitteren: Mads Fenger van Randers FC zou de volgende aanwinst moeten zijn. Ben vorige week nog langs Randers gereden, had hem zo mee kunnen nemen.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 21:05 uur
vigil schreef:
(quote)
Nee, maar om hem dan maar helemaal niet te laten spelen is wel weer het tegenovergestelde, had hem dan verhuurd aan een eredivisie ploeg. Vrij bizar want zo'n clown als Kazim krijgt wel een contract.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 21:07 uur
Rudi S schreef:
En toch gefeliciteerd Bert, morgen wel vroeg opstaan, foto's worden al om 08.00 gemaakt zodat Reijnen ook nog kan mee trainen.
(quote)
Ze wachten wel op mij als ik er nog niet ben.

Waardeloze aankoop trouwens en die Deen ken ik niet, maar als je op je 24ste al zeven jaar bij dezelfde club in Denemarken zit voorspelt dat weinig goeds.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 21:09 uur
Tja ik vrees dat alleen het aantrekken van Moreno niet genoeg is om dat gat te dichten.
0
Hendrik68
geplaatst: 13 augustus 2015, 23:07 uur
trebremmit schreef:
Waardeloze aankoop trouwens en die Deen ken ik niet, maar als je op je 24ste al zeven jaar bij dezelfde club in Denemarken zit voorspelt dat weinig goeds.
Daarnaast heeft Denemarken sinds Bjarne Jensen Groningen weinig goeds meer gebracht. Waar bijna elke Zweed slaagt wil het de Denen maar niet lukken. Met Enevoldsen leek het goed te komen, scoorde al snel 3 keer in een wedstrijd, totdat mijnheer met collega Pedersen ineens kapsones begon te krijgen. Maar wie weet is hij die onverwachte topper. Talenten die echt boven het maaiveld uitsteken komen niet meer naar ons, dus zullen we het met dit soort spelers moeten doen. Een speler als Tibbling bij ons, die ons minimaal 8 miljoen op gaat leveren komende zomer (ja dan al als het niet al in de winterstop is), zal steeds minder voorkomen.
Ondertussen is de selectie in ieder geval breed genoeg, kwalitatief is minder zeker, maar de Play Offs halen we toch wel. Ik hoor de laatste uren steeds positievere berichten over Reijnen. Cambuur supporters vinden hem echt heel goed. We zullen zien.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 23:22 uur
Wat een gezeik over Groningen de hele tijd. Lijkt wel Groningenmeter dit.

0
Hendrik68
geplaatst: 14 augustus 2015, 08:34 uur
Je hebt helemaal gelijk Rico. Toch nog even een correctie en dan hou ik op: Het blijkt dus niet om Mads Fenger te gaan maar om Kasper Larsen, een 22 jarige jeugdinternational van Odense BK. Zegt me net zo goed niks, het scoutingsapparaat functioneert over het algemeen prima, dus het komt vast wel goed.
Nu weer Feyenoord. Lelijk he, Botteghin in een Feyenoord shirt.
Nu weer Feyenoord. Lelijk he, Botteghin in een Feyenoord shirt.

0
geplaatst: 14 augustus 2015, 09:56 uur
Nicolage Rico schreef:
Feyenoord was ooit al geïnteresseerd in Botteghin toen hij nog bij Zwolle speelde. Toen vond ik hem vrij matig. De laatste jaren heeft-ie wel een sprong gemaakt.
Ik denk dat als Feyenoord hem toen had gehaald, een seizoen had verhuurd aan een eredivisieclub en daarna langzaam ingepast had, dan was ie 2 jaar geleden al op het niveau geweest dat ie nu is...
0
geplaatst: 14 augustus 2015, 11:32 uur
Hendrik68 schreef:
Je hebt helemaal gelijk Rico. Toch nog even een correctie en dan hou ik op: Het blijkt dus niet om Mads Fenger te gaan maar om Kasper Larsen, een 22 jarige jeugdinternational van Odense BK. Zegt me net zo goed niks, het scoutingsapparaat functioneert over het algemeen prima, dus het komt vast wel goed.
Werd verhuurd aan een ploeg in Kazachstan, we zullen het zien maar waarom ze bij zo iemand uitkomen is me een raadsel. Hij is wel lang dus dat scheelt al.
0
geplaatst: 14 augustus 2015, 12:38 uur
Titmeister schreef:
Ik denk dat als Feyenoord hem toen had gehaald, een seizoen had verhuurd aan een eredivisieclub en daarna langzaam ingepast had, dan was ie 2 jaar geleden al op het niveau geweest dat ie nu is...
(quote)
Tja, maar Feyenoord twijfelde kennelijk teveel. Wat ik me destijds voor kan stellen.
Hij was toen wel al beter dan Bahia.

0
geplaatst: 14 augustus 2015, 13:40 uur
Nicolage Rico schreef:
Tja, maar Feyenoord twijfelde kennelijk teveel. Wat ik me destijds voor kan stellen.
(quote)
Ja maar dat was niet echt een uitdaging

Edit: en Manu en Woudenberg (verhuur) mogen ook weg. Op zich logisch gevolg van de aankopen, maar had liever Kazim weg zien gaan...
0
geplaatst: 14 augustus 2015, 15:32 uur
Schandalig dat zo'n bijzonder beperkte verdediger zo ontzettend lang in de basis heeft mogen kloten.
Gewoon 6 seizoenen en een beetje hè.
Gelukkig mag Achahbar blijven. Ik zou hem zo graag op 10 willen zien spelen. Echte de ideale schaduwspits, met creativiteit en scorend vermogen.
Gewoon 6 seizoenen en een beetje hè.
Gelukkig mag Achahbar blijven. Ik zou hem zo graag op 10 willen zien spelen. Echte de ideale schaduwspits, met creativiteit en scorend vermogen.
0
Hendrik68
geplaatst: 15 augustus 2015, 10:21 uur
Gisteravond naar de eerste thuiswedtrijd van FC Emmen geweest. Ze speelden tegen de gedegradeerde Schapenkoppen uit Dordrecht. De teams maakten elkaar niet veel en daardoor kwam de wedstrijd maar matig op gang. Emmen heeft 2 nieuwe spitsen in de personen van Kolder en Ten Voorde, die terug is gekeerd op het oude nest. Ten Voorde liet bij elke actie zien waarom hij in principe bij elke middemmoter in de Eredivisie zou moeten kunnen slagen. Ook is heel duidelijk waarom het dan toch niet is gelukt voorlopig. Hij mist de wil om te winnen, wil niet vies worden en sleept zicch al sjokkend over het veld. Bovendien passen Kolder en Ten Voorde voor geen meter bij elkaar. Emmen moet het hebben van de 2 buitenspelers Boy Deul en Erixon Danso. Beiden kunnen van niets iets maken en dat was uiteindelijk ook beslissend voor de wedstrijd. Een prachtige solo door nota bene oud Dordtenaar Danso die hij zelf schitterend afrondde. Voor zulke spelers komen mensen naar een stadion. Emmen zal naar alle waarschijnlijkheid weer hoog eindigen. Van Dordt is dat nog niet duidelijk. Een atletisch team, maar zonder echte individuele uitschieters. Alleen de linksback met een wat chinees aandoend uiterlijk onderscheidde zich. Bij Dordt speelt ook oud top talent Geert Arend Roorda. Door blessures al snel ver teruggeworpen, maar dat is niet het enige waardoor het mis ging. Ook mentaliteit is niet onbelangrijk. Geert heeft er gewoon niet veel zin meer in. Beetje als Ten Voorde dromend waar hij had kunnen staan als het allemaal net wat anders was gelopen. Nou, als ze echt willen kunnen ze nog steeds een eind komen, het is nog lang niet te laat.
0
geplaatst: 15 augustus 2015, 11:41 uur
Kunnen ze Cas Peters niet weer terughalen? Topscorer vorig jaar, nu zonder club.
0
Hendrik68
geplaatst: 16 augustus 2015, 14:33 uur
Ik denk dat Peters tot het laatst wacht tot er een eredivisieclub komt.
Over PSV-Groningen. Niet gezien maar dit is nou zo'n wedstrijd waarin Hoesen toch een kans had moeten krijgen vind ik. Helemaal als je met de rust op 1-0 staat. Tegen PSV kan het alleen maar meevallen. Met geel op zak had VD Looi bovendien Kappelhof moeten wisselen en Larssen brengen. Had hij ook mooi een helftje kunnen wennen.
Over PSV-Groningen. Niet gezien maar dit is nou zo'n wedstrijd waarin Hoesen toch een kans had moeten krijgen vind ik. Helemaal als je met de rust op 1-0 staat. Tegen PSV kan het alleen maar meevallen. Met geel op zak had VD Looi bovendien Kappelhof moeten wisselen en Larssen brengen. Had hij ook mooi een helftje kunnen wennen.
0
geplaatst: 16 augustus 2015, 14:36 uur
Kappelhof had geluk dat hij slechts geel op zak had, dat had best rood mogen zijn.
0
geplaatst: 16 augustus 2015, 14:39 uur
Ja dat was een harde overtreding.
Jammer dat Lindgren geblesseerd was, zo speel je met twee kneuzen als CV, en Hoesen had inderdaad ook wel een kans mogen hebben.
Niet zo gek dat er van PSV verloren wordt, daar winnen we eigenlijk nooit, maar het moet wel beter worden want het leek vaak nergens op.
Die Chery bakt er trouwens nog niet veel van in Engeland. Ook maar 15000 toeschouwers, das vierduizend minder dan bij een wedstrijd van Groningen. Snap er niks van wat ie daar te zoeken heeft.
Jammer dat Lindgren geblesseerd was, zo speel je met twee kneuzen als CV, en Hoesen had inderdaad ook wel een kans mogen hebben.
Niet zo gek dat er van PSV verloren wordt, daar winnen we eigenlijk nooit, maar het moet wel beter worden want het leek vaak nergens op.
Die Chery bakt er trouwens nog niet veel van in Engeland. Ook maar 15000 toeschouwers, das vierduizend minder dan bij een wedstrijd van Groningen. Snap er niks van wat ie daar te zoeken heeft.
0
geplaatst: 16 augustus 2015, 16:57 uur
Feyenoord beste seizoensstart in jaren 
Geld.

trebremmit schreef:
Snap er niks van wat ie daar te zoeken heeft.
Snap er niks van wat ie daar te zoeken heeft.
Geld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.