Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 24 augustus 2015, 16:37 uur
Hendrik68 schreef:
Ik gaf even daarvoor al aan dat er in Utrecht historie werd geschreven en niet in Rotterdam.
(quote)
Ik gaf even daarvoor al aan dat er in Utrecht historie werd geschreven en niet in Rotterdam.
Goh, ik had geen idee dat het WK dit jaar in Utrecht is

0
geplaatst: 24 augustus 2015, 18:15 uur
Volgens de Griekse media gaat Groningen Maduro kopen. Laten we hopen dat dit niet waar is.
0
Hendrik68
geplaatst: 24 augustus 2015, 21:01 uur
Lijkt er steeds meer op dat het wel waar is. Geen idee wat ik er van moet vinden eigenlijk. Heb hem sinds zijn vertrek bij Ajax bijna niet meer zien spelen. Lijkt me een nogal dure jongen. Zou wel een beetje tegen het beleid van jonge spelers aantrekken en met winst verkopen zijn. Maar Nijland heeft ook gezegd dat hij in Europa geen modderfiguur wil slaan en dan is ervaring wel nodig. Maduro heeft die ervaring natuurlijk wel. Ik had alleen eerder aan De Zeeuw gedacht in dat geval.
0
geplaatst: 24 augustus 2015, 22:15 uur
Bankzitter bij PAOK, nooit echt gered in de Spaanse competitie, een hele dure jongen en een echte mooi weer voetballer.
Ik zou het niet doen, maar ze zullen er wel goed over nagedacht hebben denk ik, dan maar een jaar contract ofzo.
Ik zou het niet doen, maar ze zullen er wel goed over nagedacht hebben denk ik, dan maar een jaar contract ofzo.
0
geplaatst: 24 augustus 2015, 22:54 uur
GrafGantz schreef:
Over iets meer dan 5 minuten Daphne Schippers als eerste Nederlandse vrouw ooit in de finale van de 100m op een WK, en hier is het bijna alleen maar voetbal wat de klok slaat. Schiet mij maar lek
Over iets meer dan 5 minuten Daphne Schippers als eerste Nederlandse vrouw ooit in de finale van de 100m op een WK, en hier is het bijna alleen maar voetbal wat de klok slaat. Schiet mij maar lek
Helaas niet kunnen zien
En ook niet zo gevolgd, want weinig thuis geweest dit weekend, dus ik wist uberhaupt niet dat er een toernooi gaande was eigenlijk. Misschien tijd voor een apart Feyenoord-topic.. Ongelooflijk, er waren jaren dat het al heel wat was als er een Nederland uberhaupt ergens in een finale meedeed bij een atletiek-onderdeel (Erik de Bruyn, die tijd).
0
Hendrik68
geplaatst: 24 augustus 2015, 22:59 uur
Aanstaande vrijdag is de finale 200 meter Herman. Schrijf dat maar vast op. Lekker arrogant, maar voor minder dan goud doen we het niet. Zij zelf ook niet trouwens. Kan nu al bijna niet wachten tot de 100 meter finale van Rio.
0
geplaatst: 24 augustus 2015, 23:31 uur
trebremmit schreef:
Volgens de Griekse media gaat Groningen Maduro kopen. Laten we hopen dat dit niet waar is.
Huh? Voor Groningen toch een prima speler?
0
geplaatst: 24 augustus 2015, 23:32 uur
Cured schreef:
......en dan hebben we het hier vooral over dat sneue Nederlandse voetbal op eredivisie niveau, wat alleen nationaal laat staan Europees niks voor stelt....
......en dan hebben we het hier vooral over dat sneue Nederlandse voetbal op eredivisie niveau, wat alleen nationaal laat staan Europees niks voor stelt....
Dit soort berichten vind ik ook altijd behoorlijk sneu. Heb het gewoon over andere sporten en accepteer dat voetbal op grote afstand de nummer 1 sport van Nederland is.
Overigens vind ik de prestatie van Schippers fantastisch. Helaas niet kunnen zien.
0
geplaatst: 24 augustus 2015, 23:35 uur
Vijf jaar geleden misschien, hij is nu 30 jaar en zit lekker op de bank bij PAOK. Ik zie liever een spits of een verdediger, middenvelders genoeg.
0
geplaatst: 24 augustus 2015, 23:36 uur
30 jaar... dan zou hij ongeveer op zijn top moeten zijn. Mits hij fit is, uiteraard. Maar dat moet wel lukken toch? Niet iedereen doet een Bakkalletje.
0
geplaatst: 24 augustus 2015, 23:39 uur
Hendrik68 schreef:
Aanstaande vrijdag is de finale 200 meter Herman. Schrijf dat maar vast op. Lekker arrogant, maar voor minder dan goud doen we het niet. Zij zelf ook niet trouwens. Kan nu al bijna niet wachten tot de 100 meter finale van Rio.
Thanks. Dan heb ik een vrije dag, dus dat komt goed uit.

0
geplaatst: 24 augustus 2015, 23:42 uur
Nicolage Rico schreef:
30 jaar... dan zou hij ongeveer op zijn top moeten zijn. Mits hij fit is, uiteraard. Maar dat moet wel lukken toch? Niet iedereen doet een Bakkalletje.
Hij zit al zo'n beetje vijf jaar op de bank of hij is geblesseerd, bij PAOK zien ze het niet in hem zitten.
Maar goed, we zullen het zien, verwacht er eerlijk gezegd niet veel van, vond hem ook nooit zo'n goede instelling hebben en een team leiden zie ik hem al helemaal niet doen.
0
geplaatst: 25 augustus 2015, 00:16 uur
trebremmit schreef:
Hij zit al zo'n beetje vijf jaar op de bank of hij is geblesseerd, bij PAOK zien ze het niet in hem zitten.
Maar goed, we zullen het zien, verwacht er eerlijk gezegd niet veel van, vond hem ook nooit zo'n goede instelling hebben en een team leiden zie ik hem al helemaal niet doen.
Voorlopig is er wel - geheel in stijl - een plaats naar hem vernoemd: Madurodam.

0
Cured
geplaatst: 25 augustus 2015, 05:58 uur
Nicolage Rico schreef:
Dit soort berichten vind ik ook altijd behoorlijk sneu. Heb het gewoon over andere sporten en accepteer dat voetbal op grote afstand de nummer 1 sport van Nederland is.
Niet zo sneu-ig doen , Rico (quote)
. Het is met een knipoog, maar ook wel gemeend. De berichten/ over andere sporten verzuipen vaak tussen al die voetbalberichten/chats (waar ik ook wel van houd overigens, maar niet alleen) en dan wordt er vaak niet meer op gereageerd. Ik ben dan ook voor een apart voetbal-topic en een topic andere sport. Ik zal dit dan ook direct even voorleggen a/d "directie" alhier op MM.
0
geplaatst: 25 augustus 2015, 07:54 uur
Cured schreef:
Ik ben dan ook voor een apart voetbal-topic en een topic andere sport. Ik zal dit dan ook direct even voorleggen a/d "directie" alhier op MM.
Ik ben dan ook voor een apart voetbal-topic en een topic andere sport. Ik zal dit dan ook direct even voorleggen a/d "directie" alhier op MM.
Je bent niet de eerste met dat idee, en waarschijnlijk ook niet de laatste. Als je toch bezig bent met kansloze missies kan je natuurlijk ook gelijk vragen of klassieke muziek toegelaten kan worden op MuMe
0
geplaatst: 25 augustus 2015, 08:43 uur
Ik ben voor drie topics
:
- Feyenoord
- Wezenlijk voetbal
- Wezenlijke sporten
:- Feyenoord
- Wezenlijk voetbal
- Wezenlijke sporten
0
geplaatst: 25 augustus 2015, 09:18 uur
Ik ben er voor dat er geen Feyenoord berichten meer mogen in de week dat zij een penalty hebben gekregen.
0
geplaatst: 25 augustus 2015, 09:24 uur
Ik ben voor een apart topic voor buitenlands voetbal. En aangezien voor mij alles ten zuiden van de Moerdijk het buitenland is...
0
geplaatst: 25 augustus 2015, 09:33 uur
Er is zelfs al een apart voetbaltopic geweest. Maar er is ooit besloten om dat terug te draaien. Is ook niet nodig, zoveel berichten worden er niet geplaatst op dit (eigenlijk deze) topic. Relatief weinig zelfs.
Misschien lullig Cured, maar als er niet gereageerd wordt op zo'n bericht zullen de meeste mensen het niet zo interessant vinden, vrees ik.
Misschien lullig Cured, maar als er niet gereageerd wordt op zo'n bericht zullen de meeste mensen het niet zo interessant vinden, vrees ik.
0
geplaatst: 25 augustus 2015, 09:44 uur
GrafGantz schreef:
Ik ben voor een apart topic voor buitenlands voetbal. En aangezien voor mij alles ten zuiden van de Moerdijk het buitenland is...
Ja, Ajax en Feyenoord gaat het prima af in NL maar in het "buitenland" kunnen zij tegenwoordig geen potten meer breken.
0
geplaatst: 25 augustus 2015, 09:53 uur
Potten breken? Die sport is mij niet bekend. Is dat Brabantse folklore wellicht?
/edit: of misschien is het een variant van potenrammen?
/edit: of misschien is het een variant van potenrammen?

0
geplaatst: 25 augustus 2015, 09:59 uur
GrafGantz schreef:
Je bent niet de eerste met dat idee, en waarschijnlijk ook niet de laatste. Als je toch bezig bent met kansloze missies kan je natuurlijk ook gelijk vragen of klassieke muziek toegelaten kan worden op MuMe
(quote)
Hé, dat is een goede. Iemand die even naar de moderators mailt met de vraag of klassieke muziek intussen op de site mag?
En de Belgen zijn natuurlijk heel erg geboeid door de Eredivisie. Ze zijn zelfs niet eens geboeid door de Jupiler Pro League.
0
Cured
geplaatst: 25 augustus 2015, 10:31 uur
Nicolage Rico schreef:
Er is zelfs al een apart voetbaltopic geweest. Maar er is ooit besloten om dat terug te draaien. Is ook niet nodig, zoveel berichten worden er niet geplaatst op dit (eigenlijk deze) topic. Relatief weinig zelfs.
Ik denk het wel, zie maar algemeen feedback/opmerkingen; ook al wordt er minder gepost, het zal altijd zinniger zijn over het geheel Er is zelfs al een apart voetbaltopic geweest. Maar er is ooit besloten om dat terug te draaien. Is ook niet nodig, zoveel berichten worden er niet geplaatst op dit (eigenlijk deze) topic. Relatief weinig zelfs.
Ik vind hett ook wel eens interessant te horen/kennis van te nemen hoe users over andere bepaalde sport(evenementen) denken. Als het zo blijft doe ik het iig uit mijn updates want dat ge-chat over voetbal vind ik oervervelend en post dan vaak maar niet over tennis, basketbal, atletiek of whatever(net zoals dat programma van Gijp, Derksen en andere ouwehoeren daar....zoals Happel ooit zei...: kein Geloel......Fussballen ! 
0
geplaatst: 25 augustus 2015, 10:55 uur
Laten we dan posten over basketbal, voor het ondergesneeuwd wordt. Ik voorspel dat de Knicks geen kampioen zullen worden en opnieuw een slecht jaar zullen beleven. Anthony moet weggeruild worden voor twee á drie spelers die minder sterallures hebben, maar wél onderdeel kunnen uitmaken van een hecht team.
Zo zonde dat ze Chandler hebben laten gaan. Wat een beest.
Zo zonde dat ze Chandler hebben laten gaan. Wat een beest.
0
geplaatst: 25 augustus 2015, 10:57 uur
Rudi S schreef:
Ik ben er voor dat er geen Feyenoord berichten meer mogen in de week dat zij een penalty hebben gekregen.
Eens !!!
Dat is vrijwel zeker dus minimaal elke week ná een thuiswedstrijd

0
geplaatst: 25 augustus 2015, 11:01 uur
Cured schreef:
Ik vind hett ook wel eens interessant te horen/kennis van te nemen hoe users over andere bepaalde sport(evenementen) denken. Als het zo blijft doe ik het iig uit mijn updates want dat ge-chat over voetbal vind ik oervervelend en post dan vaak maar niet over tennis, basketbal, atletiek of whatever(net zoals dat programma van Gijp, Derksen en andere ouwehoeren daar....zoals Happel ooit zei...: kein Geloel......Fussballen !
(quote)
Ik denk het wel, zie maar algemeen feedback/opmerkingen; ook al wordt er minder gepost, het zal altijd zinniger zijn over het geheel
Ik zie het wat anders: ik post eigenlijk zelden nog over andere sporten (zoals wielrennen), omdat er gewoon nauwelijks op gereageerd wordt en er dus niet genoeg animo is.
Sowieso is deze topic opgestaan uit de dood, aangezien er vaak dagen, soms weken voorbij gingen dat er hier niet werd gepost. Maar dat komt wel door het voetbal.

0
geplaatst: 25 augustus 2015, 11:03 uur
Jullie komen er goed mee weg op deze manier.
Ook al 3 penals gekregen of slechts 2?Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.