Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 september 2015, 18:47 uur
johan de witt schreef:
Dat kan niet, want Aru sprint Dumoulin er nooit af
Die kan beter aankomen.
Hij zal het echt op de berg moeten doen, en dan zijn voorsprong in de afdaling zien vast te houden.
Dan kan het alsnog een secondenspel worden natuurlijk.
Dat kan niet, want Aru sprint Dumoulin er nooit af
Die kan beter aankomen.Hij zal het echt op de berg moeten doen, en dan zijn voorsprong in de afdaling zien vast te houden.
Dan kan het alsnog een secondenspel worden natuurlijk.
Die kans is heel klein ja, tenzij Aru idd winst pakt op de laatste berg en Dumoulin in de afdaling terugkomt op zo'n manier dat hij bij de finish net de groep Aru aantikt. Overigens is een scenario in die richting echt niet geheel ondenkbaar.
0
geplaatst: 11 september 2015, 18:47 uur
Bij gelijk tellen de honderdsten in de tijdrit, in het voordeel van Tom.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 september 2015, 18:48 uur
Paap_Floyd schreef:
De honderdsten in de tijdrit? Hoe bedoel je dat precies?
0
geplaatst: 11 september 2015, 18:56 uur
Nou Tom deed 46.01.ab in de tijdrit en Aru 47.54.xy en die ab is in dit geval lager dan de xy (weet niet de precieze getallen)
0
geplaatst: 11 september 2015, 19:08 uur
Dat verhaal klopt, als Tom dus iets sneller had gereden en daardoor hoog in de andere seconde had gezeten zou hij dus in die situatie verliezen
0
geplaatst: 11 september 2015, 19:22 uur
vigil schreef:
Dat verhaal klopt, als Tom dus iets sneller had gereden en daardoor hoog in de andere seconde had gezeten zou hij dus in die situatie verliezen

Dan was er geen ex aequo en wint Tom. Verder denk ik dat het gevaar morgen vooral in de afdaling zit. Daar zie ik Aru wel seconden winnen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 september 2015, 19:33 uur
Paap_Floyd schreef:
Nou Tom deed 46.01.ab in de tijdrit en Aru 47.54.xy en die ab is in dit geval lager dan de xy (weet niet de precieze getallen)
Echt? Wat een vage tiebreaker.
0
geplaatst: 12 september 2015, 13:29 uur
Uitzending is begonnen. Nooit eerder keek half Nederland live naar de Vuelta 

0
Onweerwolf
geplaatst: 12 september 2015, 15:08 uur
Beetje jammer* dat ze er golf tussendoor doen. Dat is niet eens een sport maar gewoon een suf spelletje.
Dan maar op de Belg kijken.
*Lees: volstrekt belachelijk, voor het eerst in 35 jaar gaat een Nederlander misschien een van de grote drie winnen en NOS Studio Sport gaat fucking golf uitzenden. Schandalig gewoon.
Dan maar op de Belg kijken.
*Lees: volstrekt belachelijk, voor het eerst in 35 jaar gaat een Nederlander misschien een van de grote drie winnen en NOS Studio Sport gaat fucking golf uitzenden. Schandalig gewoon.

0
geplaatst: 12 september 2015, 15:22 uur
Dat moet toch wel een rechtendingetje zijn dan toch? Dat ze maar een bepaald aantal uur uit mogen zenden ofzo? Anders is het echt onbegrijpelijk. 
Er is gelukkig ook een livestream.

Er is gelukkig ook een livestream.
0
geplaatst: 12 september 2015, 15:46 uur
Sowieso de Belg, die zijn beter geinformeerd, leuker om naar te luisteren en bovendien gunnen ze het Dumoulin van harte
0
geplaatst: 12 september 2015, 17:06 uur
Top-6 dan maar 
We hebben in elk geval prachtsport gezien de afgelopen weken

We hebben in elk geval prachtsport gezien de afgelopen weken

0
geplaatst: 12 september 2015, 17:39 uur
Helaas helaas helaas. Juist vandaag moet Dumoulin zijn slechtste dag hebben. Ik ben benieuwd wat er met hem aan de hand was. Wel knap tactisch werk van Astana vandaag (ook voor het eerst deze Vuelta).
0
geplaatst: 12 september 2015, 18:11 uur
Gewoon op, dat is ook niet zo vreemd.
Zo zonde dat hij die 12 seconde niet dicht kreeg. Dan had hij ook niet gewonnen maar misschien nog wel derde kunnen worden
Zo zonde dat hij die 12 seconde niet dicht kreeg. Dan had hij ook niet gewonnen maar misschien nog wel derde kunnen worden
0
geplaatst: 12 september 2015, 18:48 uur
Zo zie je dat het handig is een goede ploeg om je heen te hebben. Tom had zijn 1e plek niet kunnen redden, maar toch zeker wel zijn podiumplek.
Overigens hebben de commentatoren van Nos zich belachelijk gemaakt met hun opmerking gisteren dat aan Aru een `mokerslag` werd uitgedeeld (die extra 3 seconden)
Overigens hebben de commentatoren van Nos zich belachelijk gemaakt met hun opmerking gisteren dat aan Aru een `mokerslag` werd uitgedeeld (die extra 3 seconden)

0
geplaatst: 12 september 2015, 20:44 uur
Tom verliest de Vuelta, maar wint Netty's hart!
Bij het eerste de beste criterium ga ik mijn charmes in de strijd gooien.
Bij het eerste de beste criterium ga ik mijn charmes in de strijd gooien.
0
Franck Maudit
geplaatst: 12 september 2015, 22:51 uur
0
geplaatst: 13 september 2015, 12:05 uur
VIDEOGOAL: PANENKA! FC Twente - Ajax (2-0), Ziyech - Voetbalflitsen.nl - het leukste en opvallendste voetbalnieuws!
Dit is wel echt een hele fraaie... arme Cilessen.
Dit is wel echt een hele fraaie... arme Cilessen.
0
Hendrik68
geplaatst: 13 september 2015, 12:11 uur
Ja, Cillissen houdt hem toch niet tegen, dan durf ik ook wel. 
Gisteren helaas niks kunnen zien van de Vuelta, wat jammer voor Tom. Ik had wel verwacht dat hij die 6 seconden niet zou houden, maar dat het zo op was bij hem had ik ook weer niet verwacht. Zonde. Maar duidelijk is wel dat we van Dumoulin nog veel leuks gaan zien in de toekomst.

Gisteren helaas niks kunnen zien van de Vuelta, wat jammer voor Tom. Ik had wel verwacht dat hij die 6 seconden niet zou houden, maar dat het zo op was bij hem had ik ook weer niet verwacht. Zonde. Maar duidelijk is wel dat we van Dumoulin nog veel leuks gaan zien in de toekomst.
0
Hendrik68
geplaatst: 13 september 2015, 12:55 uur
Wil je dat soort dingen nooit roepen voor de wedstrijd is afgelopen? 

0
geplaatst: 13 september 2015, 12:57 uur
Sorry. 
Van Dijk trouwens een prima wedstrijd gespeeld gister. Hopelijk kan ie dat vasthouden.

Van Dijk trouwens een prima wedstrijd gespeeld gister. Hopelijk kan ie dat vasthouden.
0
geplaatst: 13 september 2015, 14:07 uur
Mahi! Mooi zo, Groningen is veel beter. Erwin Mulder is ook gewoon voor Groningen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.