MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Net uit de Euroborg, maar hier viel helaas niets aan af te dingen. Een slap Heerenveen en een veel feller en gepassioneerder FC Groningen. Vooral Veerman dreigt een soort karikatuur te worden en vandaag gezien dat Mulder een goede lijnkeeper is, maar ook wel kostbare foutjes kan maken. Mijn felicitaties voor de Fc-fans.

Martial
En onder het motto ik heb het er maar druk mee, gisteren nog in Manchester en vandaag gewoon weer in mijn eigen vertrouwde Kuipie Feyenoord veel moeite zien hebben met Willem II, maar door een heerlijk doelpunt van Elia toch nog met 1-0 gewonnen, maar dat zijn ook gewoon 3 punten.

Voetballend blijft het zeer matig wat Feyenoord laat zien en blijft het maar veel moeite hebben om tot een doelpunt te komen, maar wel genoten van Rick Karsdorp die wat mij betreft man of the match was, één van de slechtste was in ieders geval dat ongeleide projectiel van een Bilal.

Nou Van Der Heijden vond ik nog slechter...

Kongolo deed het wel weer aardig, in ieder geval stukken beter dan dat Nelom het zou doen.

Hingis in de derde fase van haar carrière is niet te stoppen in het dubbelspel. Gewoon even twee finales op de US open winnen

Martial schreef:
En onder het motto ik heb het er maar druk mee, gisteren nog in Manchester en vandaag gewoon weer in mijn eigen vertrouwde Kuipie Feyenoord veel moeite zien hebben met Willem II, maar door een heerlijk doelpunt van Elia toch nog met 1-0 gewonnen, maar dat zijn ook gewoon 3 punten.

Hij lijkt mij een goede aanwinst. Alleen moet Elia niet over God beginnen, zoals bijvoorbeeld dat hij dankzij Hem naar Feyenoord is geloodst.

Dat is allemaal leuk en aardig maar volgens mij was het gewoon Van Geel op koopjesjacht. Het doet mij altijd gelijk aan Jan Wolkers denken, die in zijn tijd de godsdienstleraar fijntjes uitlegt dat ook de Duitsers gewoon "Gott mit Uns" in het vaandel hadden staan. En dat het de Heere echt geen reet kan schelen wie er wint. Als Hij tenminste al bestond.

musician schreef:

Hij lijkt mij een goede aanwinst. Alleen moet Elia niet over God beginnen, zoals bijvoorbeeld dat hij dankzij Hem naar Feyenoord is geloodst.

Nee het was sympathieker geweest als ie in de microfoon had gezongen: I've been waiting for a guide to come and take me by the hand en zijn kaart was geel

Hendrik68
Bonk schreef:
Mijn felicitaties voor de Fc-fans.
Dank U. Het is natuurlijk een stuk makkelijker voetballen als je al binnen een minuut voorstaat en een kwartier later is het al 2-0. Dan wordt het natuurlijk lastig voor de tegenstander. Het is in ieder geval zeker dat de komst van Maduro ons goed heeft gedaan. Tibbling was helemaal lyrisch over de samenwerking en dat bleek ook wel, de ene na de andere splijtende pass.

Dan zat de wederopstanding van Hoesen er al even aan te komen en in zijn eerste basisplaats sinds lang scoort hij direct. Dat is natuurlijk geweldig voor het vertrouwen. Laten we hopen dat hij zich door ontwikkelt. Het mietje dat van Ajax overkwam is een kerel geworden. Als je ziet hoe hij vorig jaar speelde en zich nu zo opricht dat verdient alle waardering. Hij is nooit gaan zeuren en heeft Groningen zelfs geholpen door Maduro te tippen.

We moeten nog gaan zien hoe goed we daadwerkelijk zijn. 2 weken terug was het toch best wel een treurige vertoning in Utrecht, maar op papier hoeven we ondertussen voor niemand onder de top 3 onder te doen. Daarmee bedoel ik Ajax Feyenoord en PSV en natuurlijk niet Heracles.

Met een beetje goede wil kan het een leuk seizoen worden. Helemaal nu de NFL weer is begonnen.

Bonk schreef:
Mijn felicitaties voor de Fc-fans.

Dank je. Hele leuke pot in de Galgenwaard. Mooie 2-1 winst op Chelsea B

FC Utrecht gaat met de week beter spelen

dix
musician schreef:
Alleen moet Elia niet over God beginnen, zoals bijvoorbeeld dat hij dankzij Hem naar Feyenoord is geloodst.

Wat een pathetiek. Alsof God ooit in een Feyenoord shirt gesignaleerd is.

Iedereen weet immers waar zijn Zonen spelen

dix schreef:

Wat heeft Immers hier nu weer mee te maken?

dix schreef:

De crisis en het deerniswekkende spel komt ook in De Hemel hard aan.....

Nou Roda heeft in ieder geval 1 probleem minder... Elia heeft vanavond een rode kaart gehad bij Jong Feyenoord wegens praten en is dus nu geschorst voor de wedstrijd van zondag. Erg professioneel zullen we maar zeggen

Pfffff lekker dom zeg .....

God straft meteen.

Wat moet je wel niet gezegd hebben om een rode kaart te krijgen, als dat het enige is?
Dan moet je de scheids toch behoorlijk vuilbekkend te lijf zijn gegaan.

edit: het lijkt toch vooral te gaan om een vermeende slaande beweging richting de tegenstander...

dix
Dat zal dan ook wel de hand van God geweest zijn...

Voor het eerst in zeven jaar CL.. hebben alle fans uit Lampegat al moed ingedronken?

United thuis moet te doen zijn, zou je zeggen.

panjoe (moderator)
Geweldig van PSV!

chevy93 schreef:
Voor het eerst in zeven jaar CL.. hebben alle fans uit Lampegat al moed ingedronken?

United thuis moet te doen zijn, zou je zeggen.

Dank voor je fijne morele steun - ik heb er totaal geen cynisme of sarcasme in gezien; dat is voorbehouden aan anderen.

En nou gaanneme zuipen

Zo eindelijk weer eens een Nederlandse club in de Champions League die een beetje tegenstand biedt.

eeeeeh ooohh Péèsvé eindoven

Mjuman schreef:
(quote)

Dank voor je fijne morele steun - ik heb er totaal geen cynisme of sarcasme in gezien; dat is voorbehouden aan anderen.

En nou gaanneme zuipen
Mooi zo, want niet sarcastisch bedoelt. Oprecht een prima overwinning. Nou hopen dat ze uit ook nog potten kunnen breken.

Heb het niet kunnen zien, maar mooi resultaat

Knappe prestatie. Ik heb een gretig PSV gezien, maar Man.United viel erg tegen.
Hun spel is erg gebaseerd op degelijkheid en bij vlagen inventiviiteit , maar ik zag weinig creativiteit en explosiviteit.
Delay maakte een wereldgoal, maar verder erg anoniem.
PSV pakte zijn momenten uit de counter en was goed gefocust.
Geeft de burger weer wat moed.

Ook niet kunnen zien, maar geweldige prestatie natuurlijk.
Scheelt wel dat Rooney er niet bij was.
Ben benieuwd hoe lang Van Gaal daar nog mag blijven, het lijkt al weken nergens op, maar goed ze kopen ook totaal de verkeerde spelers.

Dat City bakt er trouwens elk jaar ook helemaal niks van in de CL, terwijl ze het in de PL wel altijd goed doen. Denk dat de PL ook wel een beetje overschat wordt.

panjoe (moderator)
Misschien wel qua prestaties (er worden veel fouten gemaakt), maar het is over het algemeen wel veruit het leukste voetbal om naar te kijken. De enige competitie (naast wedstrijden van PSV en internationaal voetbal) waar ik geregeld een hele wedstrijd van kijk.

Dat is waar, de wedstrijden hebben vaak ook een heel hoog tempo en het is niet zo voorspelbaar als de Spaanse competitie.
De Bundesliga vind ik trouwens ook leuk om te volgen.

Running On Empty schreef:
Zo eindelijk weer eens een Nederlandse club in de Champions League die een beetje tegenstand biedt.

Uiteindelijk moest het er natuurlijk een keer van komen.
Als alles meezit en de bij de tegenstander tegen en vervolgens de schouders er onder: het is de enige remedie tegen clubs met veelvouden aan talent, salaris en begroting.

Wat ik mij nog kan voorstellen is dat de spelers bij MU een beetje ontdaan waren van de dubbele beenbreuk van Shaw. Maar per saldo hebben ze vanuit MU oogpunt natuurlijk een wanprestatie van de eerste orde geleverd.

De verdienste van PSV, die met de juiste instelling en spirit aan de klus is begonnen.

Nou ja, Ajax heeft Manchester City volgens mij recent ook nog wel eens met ruimere cijfers verslagen. Zo verrassend is het dus niet. City dat gisteren trouwens ook alweer onderuit ging.
Die PL wordt inderdaad door sommigen behoorlijk overschat qua niveau.

ja 3-1 was dat, wel al weer 3 jaar geleden (met een sterker Ajax dan tegenwoordig) dus om daar nu een conclusie aan te verbinden dat de PL is overschat is ook wel wat overdreven

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:38 uur

geplaatst: vandaag om 11:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.