MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Dat gaat alleen op als andere teams nooit een onterechte kaart of strafschop tegen krijgen.
Iedere ploeg verliest weleens punten door een arbitrage fout lijkt mij.

Rudi S schreef:
Dat gaat alleen op als andere teams nooit een onterechte kaart of strafschop tegen krijgen.Iedere ploeg verliest weleens punten door een arbitrage fout lijkt mij.

Zeker, het is ook niet iets om over te klagen. Maar het geeft wel aan hoe dicht alles bij elkaar staat. Net zo goed als je over degradatievoetbal kunt spreken, ben je ook maar een paar puntjes verwijderd van het linkerrijtje.

Martial
musician schreef:
Eén telefoontje naar Mitchell Te Vrede is voldoende.

Danny Koevermans stopt er per direct mee. Nog maar eens een forse aderlating voor FC Utrecht.

De griekse media is woest op Bjorn Kuipers.
"Een zak uit Nederland heeft ons bestolen"
Hm, ik heb eigenlijk ook een beetje het idee dat die Grieken ons ook al jaren bestelen

Ze worden wel steeds genuanceerder. Eerder hadden ze het nog over "een lul uit Holland".

Kuipers deed toch niet zoveel verkeerd? Alleen hij floot wat vroeg af en hij had Van Persie geel moeten geven, maar voor de rest vond ik hem wel prima. Dat de Grieken uitgeschakeld zijn hebben ze aan zichzelf te danken en niet aan de scheids.

panjoe (moderator)
Onheilspellend schreef:
Ze worden wel steeds genuanceerder. Eerder hadden ze het nog over "een lul uit Holland".

Ik denk dat het Griekse woord in allebei de woorden kan worden vertaald. De media die het woord 'lul' gebruiken zijn in dat geval hoogstwaarschijnlijk de wat meer sensatiegerichte.

Rudi S schreef:

Hm, ik heb eigenlijk ook een beetje het idee dat die Grieken ons ook al jaren bestelen

Feyenoord heeft interesse in... Havenaar.

Zucht.

Zeefuik mogen jullie ook wel overnemen.

Martial
Nicolage Rico schreef:

Zucht.

Ik had het "verheugende" nieuws ook gelezen al zijn het voorlopig nog tam tam verhalen en is het afhankelijk of Pelle weggaat, hoop nu al dat Pelle blijft met z'n nieuwe Ferarri

Referee: "Gibbs, you're off!" Ox: "But ref, it was me!" Ref: "be quiet Walcott, or you'll be off as well"

Wat een immens pak slaag krijgt Arsenal (4-0 en nog geen eens rust).

Nicolage Rico schreef:

Zucht.

Als Feyenoord het moet hebben van de afdankertjes van Vitesse gaat er iets niet goed...

Vitesse heeft op dit moment gewoon meer mogelijkheden, toch.
Overigens Havenaar heeft het nog niet zo slecht gedaan , had Pelle nou echt een beter CV voordat hij naar Rotterdam kwam?

Middelmaat als Havenaar lijkt mij eigenlijk een hele logische spits voor het huidige Feyenoord. Alles wat boven zijn niveau zit, zou als een bonus gezien moeten worden. Je kunt er niet vanuit gaan dat je iedere keer extreme meevallers zoals Pelle haalt als je weinig hebt te besteden.

Pelle was voordat ie twee jaar geleden kwam ook niets meer dan een geëxporteerde afdanker van AZ.

Over spitsen gesproken - wat er gebeurd met die Fin die eerder dit jaar op instigatie van Litmanen naar Ajax zou komen? Zeefuik en Higdon lijken me anders ook fijne kandidaten

Matavž huren zou ik zeggen

Mjuman schreef:
Over spitsen gesproken - wat er gebeurd met die Fin die eerder dit jaar op instigatie van Litmanen naar Ajax zou komen? Zeefuik en Higdon lijken me anders ook fijne kandidaten

Gaat dat over dezelfde speler die ooit op proef is geweest bij Heracles en nota bene door Jan Wouters nog is afgetest afgelopen zomer?

Tim Väyrynen en ja die heeft op proef bij Heracles de training bezocht.

Nope: dat is volgens mij Aleksei Kangaskolkka (25); het ging toen om Tim Väyrynen (19) - van FC Honka (what's in a name) - zie net dat die ook bij Heracles is geweest.

Toen Wouters hem is wezen bekijken, heb ik iemand er een keer over gehoord. Hij zou ziek zijn geweest toen hij een proeftraining zou doen o.i.d. bij Heracles.

Klinkt al met al wel als een pareltje die Litmanen blijkbaar heeft aangedragen.

Mjuman schreef:
Nope: dat is volgens mij Aleksei Kangaskolkka (25); het ging toen om Tim Väyrynen (19) - van FC Honka (what's in a name) - zie net dat die ook bij Heracles is geweest.

Wouters ging destijds naar een vrij jonge Fin kijken. Zeker geen speler van 24/25.

Ziek inderdaad , Tim (Fins jeugd international) stond/staat ook bij Dortmund op het verlanglijstje.

Hij is naar Borussia Dortmund gegaan en daar geparkeerd in het tweede team. Misschien gaat Matavz alsnog naar Borussia nu Lewandowski einde seizoen naar München gaat.

Overigens schreef ik het bericht in eerste instantie (zonder google'n) omdat men bij VI heel enthousiast over hem deed en ik gewoon benieuwd was waar ie gebleven was

Mjuman schreef:
Die krijgt te weinig ballen van de zijkant. Naar vermogen doet hij het prima.

Ik wist niet dat Immers een Fin was, maar het zijn turbulente tijden. Ik heb al moeite genoeg de ene echte PVV-er en de andere echte PVV-er uit elkaar te halen in dit gat en per saldo heb ik besloten ze gewoon allebei te schoppen als ze mij voor mijn voeten lopen in Amsterdam aan Zee.

Daar mis je niet veel aan.

Als ze nu nog het rendement van Immers hadden, was er nog wat voor te zeggen. Maar het rendement van die PVV-ers in de gemeenteraad is, als ze al opdraven, niet hoger dan het vragen waar ze een gevulde koek kunnen halen.

Nee, die Immers, daar blijf je gewoon van af. Nuttig, zeker. En misschien kan zijn rendement nog wat hoger. Maar ik denk dat hij gewoon overeind blijft in de Kuip, hij is niet snel geïntimideerd op het voetbalveld, dat is ook één van zijn sterke punten.

Tjonge wat een saaie voetbalzondag met alleen AZ-PEC

Hopelijk maakt El Classico vanavond een hoop goed

Spurs - Southampton was wel alleraardigst zojuist (3-2, nadat het eerst 0-2 stond).

Ben benieuwd naar Real - Barcelona; Sport1 is trouwens zender van de maand.

Onheilspellend schreef:
Sport1 is trouwens zender van de maand.

Zeker een moment om bij stil te staan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:13 uur

geplaatst: vandaag om 01:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.