MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
lemmylavigne schreef:
(quote)

Hij scoorde de gelijkmaker voor Ajax in het Philips stadion (1-1, 1996 dacht ik).

01-01-1996 , nee die datum klopt niet toen was daar een concert van Guus Meeus in het stadion

En Rudi stond vooraan...

Ernie schreef:
Mogen we even trots zijn als Belgen? Na de Zamora-trofee wint Thibaut Courtois nu ook de prijs voor beste keeper in de Spaanse competitie 21 jaar jong en nu al beste Belgische doelman ooit in mijn ogen. Nu nog eens uitblinken op WK en dan hopelijk weg bij Chelsea en naar een andere topclub
(Zoals bijvoorbeeld Atletico )

Courtois verkozen tot beste doelman in Spanje - sporza.be

Een uitstekende keeper inderdaad. En natuurlijk gaat hij niet weg bij Chelsea; vanaf volgend seizoen staat hij daar gewoon een x-aantal jaar onder de lat.

musician schreef:
De kinderhanden in Amsterdam zijn steeds eerder gevuld. Het aantal verloren wedstrijden of gelijke spelen in dit seizoen, daar deden ze vroeger vier seizoenen over.

Het is dat de rest zoveel punten laat liggen, anders had de achterstand toch al behoorlijk kunnen en moeten zijn. Zeker die 6 - 9 punten.

Ik was ook zeker niet tevreden over hoe Ajax de competitie begon. Veel te veel puntverlies en een blamage in Eindhoven. Vooral van die wedstrijden zoals de 0-0 tegen RKC zijn verschrikkelijk en bovendien onnodig. Maar doordat de rest het net zo slecht doet doen we nog volop mee. En er lijkt nu wel echt een team op te staan dat lekker draait. We hebben de afgelopen vijf wedstrijden dertien keer gescoord en één goal tegen gehad. Die ene goal was een penalty van Xavi. In de wedstrijden met Celtic, Heracles, NEC en ADO hebben we amper tot geen gevaar voor het doel hoeven dulden en werd er bij vlagen goed gevoetbald. Nog geen constante negentig minuten van het zelfde niveau maar het is wel hoopgevend wat ze nu laten zien. En normaal niet zo'n big deal maar dit seizoen wel, twee van die wedstrijden zijn uitoverwinning. Voor die twee overwinningen had Ajax nog nul punten uit uitwedstrijden dus het fijn dat ze twee keer ruime winnen buitenshuis.

Ondertussen is PSV maar wat aan het aanmodderen en verliest AZ van de rode lantaarndrager (en speelde daarvoor twee keer gelijk). Twente wint z'n laatste twee wedstrijden weer maar speelde daarvoor nog drie keer achter elkaar gelijk. En Feyenoord heeft z'n laatste zes wedstrijden twee keer gewonnen. De enige club die momenteel ook een reeks aan het neerzetten is blijft dan Vitesse, niet voor niets nog koploper uiteraard. De wedstrijd in Eindhoven zaterdag zal een interessante test voor ze zijn.

Feyenoord heeft ook erg weinig kansen weggegeven de laatste tig wedstrijden. Helaas is het bij bijna iedere kans raak.

Heerlijk zo'n woensdagavond met 9(!) duels in de PL.

23:35 alle samenvattingen @ BBC1.

Onheilspellend schreef:
Heerlijk zo'n woensdagavond met 9(!) duels in de PL.

23:35 alle samenvattingen @ BBC1.

Zet je schrap! Bendtner scoort in de eerste minuut!

Suarez

Kill_illuminati schreef:
(quote)

Zet je schrap! Bendtner scoort in de eerste minuut!

Ik dacht dus even dat je dat voor de wedstrijd zei. Toen ging ik daarna naar livescore en zag ik dat hij nog echt een snel doelpunt had ook. Ik wilde je al bijna pm'en om te helpen mijn unibet carrière weer een beetje op gang te krijgen.

He$$el_01 schreef:
(quote)

Ik dacht dus even dat je dat voor de wedstrijd zei. Toen ging ik daarna naar livescore en zag ik dat hij nog echt een snel doelpunt had ook. Ik wilde je al bijna pm'en om te helpen mijn unibet carrière weer een beetje op gang te krijgen.

Haha ik doelde meer op het feit dat hij straks niet moet schrikken als hij Match Of The Day gaat kijken. Arsenal domineert met de hoofdletter 'D' en spelen op het moment spectaculair voetbal. Alleen moeten ze wel zorgvuldiger omgaan met de (talrijke) kansen die ze creëren. Hull City begon namelijk in de gelijkmaker te geloven.

Kill_illuminati schreef:
(quote)

Haha ik doelde meer op het feit dat hij straks niet moet schrikken als hij Match Of The Day gaat kijken. Arsenal domineert met de hoofdletter 'D' en spelen op het moment spectaculair voetbal. Alleen moeten ze wel zorgvuldiger omgaan met de (talrijke) kansen die ze creëren. Hull City begon namelijk in de gelijkmaker te geloven.

Ja, want tijdens MOTD kom ik er pas achter hoe alles is verlopen deze avond.

Onheilspellend schreef:
Heerlijk zo'n woensdagavond met 9(!) duels in de PL. 23:35 alle samenvattingen @ BBC1.

Ja perfect. Bizar dat Fox er maar eentje live heeft uitgezonden.

Oei als dat maar goed gaat met Robben, diepe wond aan de knie door een malloot van een keeper.

Onheilspellend schreef:
(quote)

Ja, want tijdens MOTD kom ik er pas achter hoe alles is verlopen deze avond.
Er zijn liefhebbers die de uitslagen nog niet willen weten en het liever pas tijdens de samenvatting zien.

trebremmit schreef:
Oei als dat maar goed gaat met Robben, diepe wond aan de knie door een malloot van een keeper.

Video

Kill_illuminati schreef:
(quote)
Er zijn liefhebbers die de uitslagen nog niet willen weten en het liever pas tijdens de samenvatting zien.

Ik niet. Ken ze trouwens ook niet, maar ze zullen er ongetwijfeld ook zijn ja.

Gisteren generale repetitie WK loting, dit kwam eruit....

Groep A: Brazilië, Italië, Frankrijk, Australië
Groep B: Uruguay, Nigeria, Verenigde Staten, Kroatië
Groep C: Argentinië, Ghana, Costa Rica, Rusland
Groep D: Zwitserland, Chili, Japan, Griekenland
Groep E: Spanje, Ivoorkust, Zuid-Korea, Engeland
Groep F: Colombia, Kameroen, Honduras, Nederland
Groep G: Duitsland, Ecuador, Iran, Portugal
Groep H: België, Algerije, Mexico, Bosnië-Herzegovina

Ik vind dit ok!
Voor Nederland ook haalbaar denk ik.

Die eerste groep is echt over the top terwijl België in groep H niet anders kan dan doorgaan.

Ik denk dat Brazilie en ook Italie vrij probleemloos door zouden gaan in een poule met landen als Australie en Frankrijk.

Onheilspellend schreef:
Ik denk dat Brazilie en ook Italie vrij probleemloos door zouden gaan in een poule met landen als Australie en Frankrijk.

Ik denk dat Frankrijk wel eens kan verrassen hoor.

Groep A alleen al is goed voor 10 WK titels. Meer dan de helft.

Ik hoop morgen op België en Ghana. Sowieso wat aansprekende landen graag.

Ik hoop op een openingswedstrijd van Oranje tegen Spanje...kunnen we geiljk revanche nemen

En dan verder Ivoorkust, Ghana, Nigeria en ondanks hun beroerde kwalificatie ook Mexico liefst ontlopen. Dan moet een 2e ronde er toch wel inzitten.

Creeer je eigen loting

Met een simpele druk op de knop kun je bij The Guardian zelf je eigen loting creeeren

Mijn resultaat:

Groep A: Brazilie - Nigeria - Honduras - Nederland
Groep B: Zwitserland - Ecuador - Australie - Kroatie
Groep C: Duitsland - Kameroen - Iran - Portugal
Groep D: Argentinie - Ghana - USA - Griekenland
Groep E: Spanje - Chili - Japan - Bosnie
Groep F: Colombia - Ivoorkust - Costa Rica - Rusland
Groep G: Belgie - Algerije - Mexico - Engeland
Groep H: Uruquay - Italie - Zuid Korea - Frankrijk

Daarna nog even drukken op de button "Who will win the World Cup" .

Onheilspellend schreef:

Staat Matthew Ryan daar al in doel bij Australie of volgen ze die niet? Die man is een team op zichzelf nu bij Club Brugge

dumb_helicopter schreef:
Die eerste groep is echt over the top terwijl België in groep H niet anders kan dan doorgaan.

Mexico en Bosnie-Hercegovina zijn ook sterke landen. Zie België daarin niet zo maar doorgaan.

Joy4ever schreef:
Daarna nog even drukken op de button "Who will win the World Cup" .

In mijn simulatie verliest Nederland de finale van Argentinië, na ook bij ze in de poule te hebben gezeten

Gelukkig zijn we morgen rond deze tijd af van alle speek-kul-(h)azen. En anders gaat een lekker haasje er altijd weer in. Vervolgens moeten we nog 6 mnd ongeveer wachten en dan zijn diezelfde hazen allemaal een illusie armer.

Als ik zwaar getafeld heb, zie ik Rensenbrink nog steeds - vlak voor tijd de 2 -1 binnenschieten tegen Argentinië - alleen komt Oranje, the team that went missing, het land niet meer uit en worden de Dwaze Moeders ook een Nederlands verschijnsel.

Freek en Bram lullen er jaren later nog over: "zie je nou wel ... "

Zouden ze bij die generale repetitie ook al geoefend hebben op (te) hete ballen?
Niet dat de nieuwe Lothar weer vreselijk voor lul staat als hij met een verwrongen gezicht een te hete bal opzichtig dumpt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:29 uur

geplaatst: vandaag om 02:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.