MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Als ik me goed herinner zat er in de loting voor het WK 1990 in Italie een nog opzichtigere manipulatie dan met Lothar. Sophia Loren deed de loting voor pot 2 en daar zat 1 (destijds) zwak land bij zijnde USA. De eerste bal die ze pakte zou voor de groep van Italie zijn, ze pakt zo zonder te 'roeren' het bovenste balletje en rara wat daar in zat, vervolgens roert ze voor elke volgende groep de balletjes wel steeds door elkaar....jaja

Op de een of andere manier kan ik dat mooie Sophia nog vergeven. Maar Lothar? BRRRRRRR

Sorry hoor, maar haten op Der Lothar? Een van de weinige Duitsers met klasse en uitstraling.

In mijn simulatie wint België de finale van Chili, na ook bij ze in de poule te hebben gezeten

Het is straks ook nog van belang ivm speelschema en hitte in welke groep je terecht komt.

De groepen die hun wedstrijden voornamelijk in het koelere gedeelte spelen zijn de groepen B, E, F en H.
Als we niet het land zijn dat door de nieuwe regel (invloed van Platin dat dit niet bij voorbaat Frankrijk meer is als laagstgeklasseerde Europese land?i) als Europees land in pot 2 terechtkomt maar gewoon in pot 4 blijven zitten dan zouden dit de consequenties zijn voor het wedsctrijdschema in de "koelere" groepen.
B4 moet 2x om 13:00 uur spelen, ik denk dat de meeste teams dat niet zo prettig vinden.
F4 en H4 spelen beide 1x om 13:00 uur.
E4 speelt helemaal niet om 13:00 uur, maar speelt wel in het warmste stadion in de Amazone om 16:00 uur tegen het groepshoofd (E1)

De Groepen A, C, D en G worden voornamelijk in het bloedhete noorden gespeeld.
De meest slechte loting is dan D4, want dan speel je in de bloedhitte 2x om 13:00 uur.
Zowel A4 als G4 spelen maar 1x in de hitte om 13:00 uur
C4 is van de "warme" groepen het gunstigst, die spelen 2x om 1900 uur (dat is door het tijdsverschil wel om middernacht bij ons, voor ons kijkers dus minder gunstig) en 1x om 16:00 uur. .

zalwelnikszijn!
Liverpool klopt precies.

El Ninjo schreef:
C4 is van de "warme" groepen het gunstigst.

Musicmeter.nl is ook een 'warme groep' trouwens

Maar een mooie uiteenzetting. We gaan het zien vanmiddag die loting en daarna meteen door voor een potje voetbal naar FC Utrecht tegen NEC in de Galgenwaard.

Hoe laat is die loting dan?

16.30 uur live op Ned 1.

Maar het is een heel circus dat tot 19 uur duurt.

Om 18:55 uur beginnen ze met de loting zeker?

Briljante timing: kan je je gewone routine, de vrijmibo, aanhouden en met voldoende bieren in den man valt de loting niet echt tegen

Te laat inschakelen zal in ieder geval geen probleem geven

Ah, ik hoor het al. Ik kijk om 19:00 uur wel even op teletekst.

Wat een heeeeeerlijke vrouw....

Pfffff ik haak af en hoor het straks wel in het stadion.

lemmylavigne schreef:
Wat een heeeeeerlijke vrouw....

Naam? Foto?

panjoe (moderator)
Spanje, Chili en Australië: behoorlijk zware poule. Dat laatste is op zich niet zo erg, maar ik heb totaal geen zin in Spanje - Nederland.

Wraak.

We moeten helaas openen tegen Spanje. Als laatste wedstrijd leek me dat prima, dan ging het om de eer (en plek 1 in de poule). Nu mogen we na Spanje geen steek laten vallen. Ik zie NL namelijk niet eens gelijk spelen tegen Spanje.

België heeft echt een doenbare poule met Algerije, Rusland en Zuid-Korea.

Ach, als Ajax van Barcelona wint moet Spanje ook wel te doen zijn voor Oranje.

Uiteraard heeft Frankrijk de makkelijkste poule...

dumb_helicopter schreef:
België heeft echt een doenbare poule met Algerije, Rusland en Zuid-Korea.

Ja in die poule is doorgaan een must, maar in de 1/8 finale wacht waarschijnlijk Duitsland of Portugal (of mogelijk Ghana, VS lijkt me geen kans te hebben) - en dat is natuurlijk al meteen een zware dobber.

Stijn_Slayer
He$$el_01 schreef:

Wie schoffelt die Platini nu eindelijk eens onderuit? Hoe opzichtig kun je toch telkens weer zijn?

He$$el_01 schreef:

Als laagst geklasseerde Europees land, de makkelijkste poule van iedereen treffen

Shit moeten we nu twee keer tegen Spanje.

Voordeel is dat we Spanje nu pas weer tegen kunnen komen in de finale. Nadeel is dat we (wanneer we 2e worden) hoogstwaarschijnlijk Brazilië tegenkomen. Nee, ik weet vrij zeker dat we max. 4 wedstrijden gaan spelen.

poule met Italië, Uruguay, Engeland en Costa Rica is wel mooi.
Engeland meteen naar huis lijkt me.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:20 uur

geplaatst: vandaag om 15:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.