MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Martial
Dat sommige zich hier aan het "verheerlijken" zijn over een BeNeliga vind ik wel opvallend, de Belgische competitie (met alle respect) is nog minder dan de Nederlandse en of de clubs hier nu zoveel beter van worden valt te bezien en ik speel toch tegen liever met mijn Feyenoord tegen Utrecht dan tegen een Lokeren of Zulte Waregem.

omdat feyenoord anders zou verliezen?

Sanchez

Ik vind het sneu voor Atletico, maar ik vermoed dat ze zowel naast de titel als de CL zullen grijpen.

Arsenal ook achter tegen Hull. Al hebben ze nog drie kwartier.

En Atletico met de gelijkmaker. Briljant.

Arsenal maakt ook gelijk (niet briljant).

En dan straks voor de liefhebbers ook nog de Duitse bekerfinale Borussia Dortmund - Bayern Munchen Borussia heeft statistisch gezien de betere kaarten

Voor schapen is Oranje - Ecuador onsmakelijk?

Cured
Ok, ja beter die Duitse bekerfinale dan dat slappe Oranje. bedankt Sheep !

Vriendschappelijke wedstrijden heb ik slechte ervaringen mee Mjuman
En dat ligt niet aan het gras

Geweldige prestatie van Simeone en zijn mannen.

2-2 gebleven. Vroeger kreeg je dan een replay, maar nu gaan ze verlengeren.
Wel een mooie roze bal. Dat had ik nog niet eerder gezien.

Edit: Feli voor Atletico.

Atlético

En dan zonder je twee sterspelers alsnog de titel pakken tegen Barca, topprestatie

20:00 uur Borussia Dortmund - Bayern Munchen is begonnen.
Na 5 minuten spelen al twee grote kansen voor de Zuid-Duitsers.
Maar geen verslag hier van mij hoor. Misschien zijn er toch nog users die de samenvatting willen zien en voorkeur hebben voor Oranje

Ataloona schreef:
Atlético

En dan zonder je twee sterspelers alsnog de titel pakken tegen Barca, topprestatie

Wie was er dan nog meer niet bij, behalve Diego Costa?

Wat een drama toch, die Veltman.

Weg ermee.

herman schreef:
(quote)

Wie was er dan nog meer niet bij, behalve Diego Costa?

Arda Turan viel na 21 minuten ook uit met een blessure.

Ataloona schreef:
(quote)

Arda Turan viel na 21 minuten ook uit met een blessure.

Geweldige speler, maar dat is toch niet de sterspeler na Costa. Dan denk ik eerder aan Courtois of Koke.

Geweldige goal trouwens van Van Persie net. Maar zowel Blind als Klaasje op het middenveld is vragen om problemen. Wijnaldum doet het goed.

Mja, denk dat je 'm daar toch wel te kort meedoet. Atletico is natuurlijk vooral een sterk collectief, maar vind Arda toch wel echt bij de hoogste rang zitten daar. Geweldig inzicht, passing en zeer technisch. Costa en Courtois zijn misschien de absolute sterspelers, maar minder dan Koke is ie niet.

sheep67 schreef:
En dan straks voor de liefhebbers ook nog de Duitse bekerfinale Borussia Dortmund - Bayern Munchen Borussia heeft statistisch gezien de betere kaarten

Ik heb gekeken op de ARD en de verlenging was het mooiste, Robben nekt Dortmund weer eens in een finale en Muller kon bijna niet meer lopen zo vermoeid was hij, en dan toch nog strompelend de keeper uitspelen en scoren. Was wel een spannende wedstrijd.

Eindelijk! Na negen jaar weer eens een prijs; wat een finale!

Martino weg, Luis Enrique die komt?

Stijn_Slayer
Niet echt een goede wedstrijd, maar Atletico verdient het kampioenschap meer. Dit Barcelona is over de hill en toonde gisteren niet de echte wil om te winnen. Met Costa en Turan was het wel een andere wedstrijd geworden, denk ik.

Blijf er wel bij dat Real Madrid het nooit uit handen had mogen geven.

Pffff heb me suf gezapt gisteren tussen Barca-Atletico, Engelse Cupfinal, Nederlands Elftal en een klein beetje Duitse Cupfinal.

jassn schreef:
Martino weg, Luis Enrique die komt?

Lijkt me anders toch iets te toevallig dat Luis Enrique bij het dit jaar goed presterende Celta de Vigo opstapt, bij Martino hetzelfde gebeurt en Luis Enrique een succesrijke ex-speler van Barça is.

14:30 Finale FC Dordrecht - Sparta Rotterdam (2-2) 1-0

Laat ons juichen...kom op Schapekoppen!! Wederom...we liggen op schema

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS03aH-Bs4X7YueixeurWCBrOK5d0zE8UcA9Ny7k7SP6rAu3ghOBA

2-0 dus dat zit wel goed voor Dordrecht.

Volgend seizoen maar liefst 6 kunstgrasvelden in de Eredivisie, pfffff

Denk het ook wel ja. Maar goed......nog 45 minuten wachten
Kunstgras tja......sorry maar je begrijpt wel dat dit mij even niet interesseert.

FC DORDRECHT

Gun het zo ook meer dan Sparta, want die hebben dit hele seizoen ook niks gepresteerd.

Dordrecht

laxus11 Mee eens!

Als je nummer 16 eindigt in de Jupiler League en je krijgt een periodetitel kado omdat Jong-PSV deze moest inleveren verdien je het niet om te promoveren.
FC Dordrecht heeft 90 % van de competitie bovenaan gestaan.

Edit: 2-1 We zijn er nog niet hoor

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:42 uur

geplaatst: vandaag om 16:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.