Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2014, 23:40 uur
dumb_helicopter schreef:
Nuytinck heeft weinig zijn bed gezien na de kampioenenviering, zo blijkt uit dit interview.
Nuytinck heeft weinig zijn bed gezien na de kampioenenviering, zo blijkt uit dit interview.
Alleen zichtbaar in België.

0
geplaatst: 20 mei 2014, 00:20 uur
Ook hier maar even reclame maken....mijn voetbalpool is van start gegaan, als het goed is hebben de deelnemers van de vorige editie inmiddels een uitnodiging in hun mailbox liggen, het is weer een boel invulwerk van groepswedstrijden tot finale plaatsen, scorende spelers, keepers die de 0 houden tot topscorers, aantal doelpunten wk en (jouw) land specifieke vragen etc....wie verder nog mee wil doen moet mij even een pm sturen.
Vorige editie hadden we 193 deelnemers uit 16 landen en met 5 euro inleg dus 965 euro in de pot.
Vorige editie hadden we 193 deelnemers uit 16 landen en met 5 euro inleg dus 965 euro in de pot.
0
geplaatst: 20 mei 2014, 12:15 uur
Bonk schreef:
Het is echter wel zo dat vanuit Heerenveen-kant wel degelijk vorig jaar aangegeven is, dat het eigenlijk belachelijk is dat je met 21 punten achterstand uit de competitie nog kans maakt op Europees voetbal en dat je je af moet vragen of je dat moet willen.
Het is echter wel zo dat vanuit Heerenveen-kant wel degelijk vorig jaar aangegeven is, dat het eigenlijk belachelijk is dat je met 21 punten achterstand uit de competitie nog kans maakt op Europees voetbal en dat je je af moet vragen of je dat moet willen.
De verschillen waren inderdaad groot vorig jaar en dat bleek ook wel meteen uit de gespeelde wedstrijden. Heerenveen en Groningen waren kansloos tegen resp. FC Utrecht en Twente. Dit jaar lag het een stuk dichter bij elkaar. Wat mij betreft blijven die play offs wel bestaan.

0
geplaatst: 20 mei 2014, 12:34 uur
El Ninjo schreef:
Ook hier maar even reclame maken....mijn voetbalpool is van start gegaan, als het goed is hebben de deelnemers van de vorige editie inmiddels een uitnodiging in hun mailbox liggen, het is weer een boel invulwerk van groepswedstrijden tot finale plaatsen, scorende spelers, keepers die de 0 houden tot topscorers, aantal doelpunten wk en (jouw) land specifieke vragen etc....wie verder nog mee wil doen moet mij even een pm sturen.
Ik doe uiteraard ook weer mee.
Wacht nog wel op de CL-finale, voor het geval daar nog wat spelers hun been breken ofzo. 
0
geplaatst: 21 mei 2014, 00:11 uur
Prachtig zeg, hij debuteerde al in 1989 bij Twente. 
Zoiets zie je maar zelden.
Clubicoon Boschker fraai ui...

Zoiets zie je maar zelden.
Clubicoon Boschker fraai ui...
0
geplaatst: 21 mei 2014, 07:52 uur
Prachtig afscheid inderdaad, heeft hij toch ook wel verdiend na 25 jaar. Kon er zelf helaas niet bij zijn, maar heb gisteravond gelukkig wel de hele wedstrijd kunnen kijken. Wat een feest blijven dit soort wedstrijden toch altijd zeg! Geweldig om te zien met al die oude spelers waarvan de een er qua conditie en buikomvang er toch beter voor staat dan de ander =p
0
geplaatst: 22 mei 2014, 09:29 uur
Luis Suarez wordt aan zijn knie geoppereerd, 4 tot 6 weken uitgeschakeld 

0
geplaatst: 22 mei 2014, 09:33 uur
Dit meen je niet? Vreselijk, ik had die gisteren net opgestuurd voor de voetbalpool.

Edit: Op Sporza zeggen ze trouwens 2 à 3 weken uitgeschakeld als het gewoon bij de revalidatie van de kijkoperatie blijft. En de eerste berichten wijzen inderdaad daarop.
0
geplaatst: 22 mei 2014, 10:14 uur
Dit zag ik Geen wk Suarez?
daar geven ze 4 tot 6 weken, dit zie ik ook in andere media (maar dat is dan waarschijnlijk een overgenome persbericht).
daar geven ze 4 tot 6 weken, dit zie ik ook in andere media (maar dat is dan waarschijnlijk een overgenome persbericht).
0
geplaatst: 22 mei 2014, 12:28 uur
In een kijkoperatie kan men kleiner letsel - bijv verwijdering van kraakbeen - veelal meteen fiksen. Is er groter letsel dan kan dat niet - weet ik van een voetballende kennis, een fysiotherapeut die zijn eigen knieoperatie op dvd heeft
Bij groter letsel is de herstelduur (revalidatie) langer.
Bij groter letsel is de herstelduur (revalidatie) langer.
0
geplaatst: 23 mei 2014, 01:07 uur
Je zult zien dat het (reuze) meevalt met Suarez. Waarsch. speelt hij gewoon tegen Costa Rica en anders tegen de Engelsen.
0
geplaatst: 23 mei 2014, 19:51 uur
Het valt natuurlijk nog te bezien in welke vorm hij dan terugkeert.
Nu maar hopen dat Diego morgen kan spelen. Zou een behoorlijke aderlating zijn voor de matrassen als dat niet het geval zou zijn.
Nu maar hopen dat Diego morgen kan spelen. Zou een behoorlijke aderlating zijn voor de matrassen als dat niet het geval zou zijn.
0
geplaatst: 24 mei 2014, 09:45 uur
Vraag tussendoor;
Ik ben voornemens om dit jaar weer eens de Ride For The Roses te gaan rijden.
Aangezien er volgens mij een aantal wielerfanaten (die zelf ook actief de sport beoefenen) zijn hier op MuMe lijkt het mij wel een aardig idee om dat samen met een aantal users te doen verenigd in de MusicMeter Wielerploeg.
Dus zijn er users die zin hebben om op zondag 7 september 2014 in de MusicMeter Wielerploeg mee te rijden met de Ride For The Roses Cyclotoer 100km van uit Goes.
Natuurlijk mag je ook met je fiets / trainings metgezellen mee doen hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Zie voor info https://www.ridefortheroses.nl/
Bij serieuze interesse stuur mij een pm.
Ik ben voornemens om dit jaar weer eens de Ride For The Roses te gaan rijden.
Aangezien er volgens mij een aantal wielerfanaten (die zelf ook actief de sport beoefenen) zijn hier op MuMe lijkt het mij wel een aardig idee om dat samen met een aantal users te doen verenigd in de MusicMeter Wielerploeg.
Dus zijn er users die zin hebben om op zondag 7 september 2014 in de MusicMeter Wielerploeg mee te rijden met de Ride For The Roses Cyclotoer 100km van uit Goes.
Natuurlijk mag je ook met je fiets / trainings metgezellen mee doen hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Zie voor info https://www.ridefortheroses.nl/
Bij serieuze interesse stuur mij een pm.
0
geplaatst: 24 mei 2014, 12:22 uur
En nu we het dan toch over wielrennen hebben. Gister een mooie docu gezien The Armstrong Lie.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 mei 2014, 18:18 uur
Ik mag toch hopen dat ze niet weer drie miljoen voor zo'n matige verdediger betalen.
0
geplaatst: 24 mei 2014, 18:24 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik mag toch hopen dat ze niet weer drie miljoen voor zo'n matige verdediger betalen.
Naar verluidt 2 miljoen euro. Dat gaat dan nog wel, al ben ik nooit echt onder de indruk van hem geweest en had ik het niet aan hem uitgegeven.
In 2 zomers middelmaat als Vd Hoorn en Viergever halen voor 6 miljoen is toch wel iets waar je je vraagtekens bij moet zetten.
0
geplaatst: 24 mei 2014, 18:31 uur
Ook Mignolet is geblesseerd geraakt in de Belgische selectie. Straks zitten we door al onze doelmannen heen en kunnen we in tweede klasse gaan zoeken.
0
Hendrik68
geplaatst: 24 mei 2014, 18:31 uur
Zegt alles over de opleiding van Ajax momenteel. Als je geld voor spelers van het niveau Van den Hoorn en Viergever moet betalen dan is dat niet best. Niet dat Viergever een prutser is, zeker niet, maar van zulke spelers moet Ajax er toch meerdere in de jeugd hebben rondlopen?
0
geplaatst: 24 mei 2014, 18:33 uur
Met Viergever en Veltman centraal achterin ben je veel te kwetsbaar. Viergever had gewoon lekker bij AZ moeten blijven, waar hij nuttig is. Deze transfer is alleen goed voor de portemonnee van Viergever en de kas van AZ. Voor AZ zou het geen probleem moeten zijn om voor dat geld een leuke vervanger te vinden.
0
geplaatst: 24 mei 2014, 18:35 uur
Onheilspellend schreef:
In 2 zomers middelmaat als Vd Hoorn en Viergever halen voor 6 miljoen is toch wel iets waar je je vraagtekens bij moet zetten.
In de financiële wereld heet zoiets kapitaalvernietiging. Tenzij iemand me uit kan leggen dat het twee groeibriljantjes zijn.
Ik snap het niet - Veldman, Denswil en er zit nog een CV aan te komen vanuit de jeugd; en zo geroutineerd is Viergever nou ook weer niet. Gaat Moisander weg?
0
geplaatst: 24 mei 2014, 18:37 uur
Hendrik68 schreef:
Zegt alles over de opleiding van Ajax momenteel. Als je geld voor spelers van het niveau Van den Hoorn en Viergever moet betalen dan is dat niet best. Niet dat Viergever een prutser is, zeker niet, maar van zulke spelers moet Ajax er toch meerdere in de jeugd hebben rondlopen?
Als Moisander vertrekt bij Ajax kun je niet een jong broekie naast Veltman zetten. Dat zal dan wel de gedachte achter deze aankoop zijn. Al lijkt me dat compleet verkeerd ingeschat; Veltman + Viergever in het centrum is veel te onbetrouwbaar/onzeker. Met die twee lijkt het me haast onmogelijk om te presteren in Europa.
0
geplaatst: 24 mei 2014, 18:38 uur
Als ik Denswill en Van Der Hoorn was zou ik per direct stoppen met voetballen, ik bedoel Viergever is toch niet voor de reservebank gekocht.
0
geplaatst: 24 mei 2014, 18:39 uur
Mjuman schreef:
In de financiële wereld heet zoiets kapitaalvernietiging. Tenzij iemand me uit kan leggen dat het twee groeibriljantjes zijn.
Ik snap het niet - Veldman, Denswil en er zit nog een CV aan te komen vanuit de jeugd; en zo geroutineerd is Viergever nou ook weer niet. Gaat Moisander weg?
(quote)
Daar houden ze in ieder geval wel rekening mee. En Viergever zullen ze bij Ajax dan wel zien als een routinier

0
Hendrik68
geplaatst: 24 mei 2014, 18:41 uur
Als Moisander vertrekt bij Ajax kun je niet een jong broekie naast Veltman zetten
Als Viergever het alternatief is zou ik niet weten waarom je geen jong broekie er neer zou kunnen zetten. Viergever heeft een aantal kapitale blunders gemaakt dit jaar. Laat een mannetje van 17 die meer potentie heeft dat dan lekker doen. Dan zijn de fouten in ieder geval wat minder duur. Kijk eens op welke leeftijd Seedorf debuteerde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.