Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2014, 22:53 uur
Van Nistelrooij zit hier vandaag trouwens in het voor/napraatjescommittee.
"There's a very happy Dutchman sitting to the left..."
"There's a very happy Dutchman sitting to the left..."

0
geplaatst: 13 juni 2014, 23:07 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Het cursieve blijkt nog gewoon waar ook. Wát een keuze . Als je het lijstje bekijkt met spelers die wegens omstandigheden niet mee naar het WK gaan kun je denk ik zelfs spreken van vijf of zes elftallen van Spanje die op papier beter zijn dan het sterkste team van Nederland.
Het cursieve blijkt nog gewoon waar ook. Wát een keuze . Als je het lijstje bekijkt met spelers die wegens omstandigheden niet mee naar het WK gaan kun je denk ik zelfs spreken van vijf of zes elftallen van Spanje die op papier beter zijn dan het sterkste team van Nederland.

Hahaha. Wat een analyse! Zelden zo'n demasqué meegemaakt als bij Spanje deze avond. Geweldig gespeeld iedereen. En zelfs die penalty van Spanje was nog onterecht.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 juni 2014, 23:08 uur
Achteraf op deze manier je gram halen is ook niet erg terecht.
0
geplaatst: 13 juni 2014, 23:14 uur
musician schreef:
En zelfs die penalty van Spanje was nog onterecht.
En zelfs die penalty van Spanje was nog onterecht.
Hmm, ik vond het meer een wat naïve actie van De Vrij, hoor...
0
geplaatst: 13 juni 2014, 23:30 uur
Verdiende overwinning en de achtste finales lijken me wel zeker. Nu zorgen dat we poulewinnaar worden teneinde Brazilië te ontlopen.
Ben ik trouwens de enige die aan het EK 2008 moest denken?
Ben ik trouwens de enige die aan het EK 2008 moest denken?
0
geplaatst: 13 juni 2014, 23:32 uur
0
geplaatst: 13 juni 2014, 23:44 uur
Mij benieuwen wat Chili gaat doen.
Die waren 4 jaar terug zeker smaakmakers!
Die waren 4 jaar terug zeker smaakmakers!
0
geplaatst: 13 juni 2014, 23:54 uur
Wat een match! Robben absolute topklasse! Proficiat, Nederland! 

0
geplaatst: 13 juni 2014, 23:55 uur
Zo, ik ben helemaal schor. 
Eerste half uur leek het er helemaal niet op, maar toen Van Persie dat prachtige doelpunt maakte dankzij Blind was het over met Spanje. Zelden zo genoten, heerlijk om dat vreselijke Spanje zo te zien lijden.
En Robben laat maar weer eens zien dat hij misschien wel de beste voetballer ter wereld is op dit moment.
Dit had echt niemand verwacht, en het is te hopen dat ze het doorzetten.

Eerste half uur leek het er helemaal niet op, maar toen Van Persie dat prachtige doelpunt maakte dankzij Blind was het over met Spanje. Zelden zo genoten, heerlijk om dat vreselijke Spanje zo te zien lijden.
En Robben laat maar weer eens zien dat hij misschien wel de beste voetballer ter wereld is op dit moment.
Dit had echt niemand verwacht, en het is te hopen dat ze het doorzetten.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 00:04 uur
trebremmit schreef:
Die had echt niemand verwacht, en het is te hopen dat ze het doorzetten.

Die had echt niemand verwacht, en het is te hopen dat ze het doorzetten.
+1

0
geplaatst: 14 juni 2014, 00:21 uur
Hier ook +1 (minimaal)
Chili is ook al lekker bezig, de wedstrijd is koud begonnen en het staat al 2-0.
Nu is Australië denk ik wel één van de zwakste landen aanwezig op dit WK.
Chili is ook al lekker bezig, de wedstrijd is koud begonnen en het staat al 2-0.
Nu is Australië denk ik wel één van de zwakste landen aanwezig op dit WK.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 01:05 uur
Zonder meer één van de historische zeges van Oranje. Mag idd in het rijtje Italië en Frankrijk tijdens het EK in 2008 en Brazilië tijdens het WK in 2010. Chemie en magie zijn, denk ik, de sleutelwoorden bij deze wedstrijd. En dat kan (veel) meer waard zijn, zo blijkt maar weer, dan "kwaliteit op papier".
Die voorzet van Sneijder deed me overigens erg denken aan de 1-1 tegen Brazilië in 2010. Iemand anders ook?
En Robben is een killer!!!
Die voorzet van Sneijder deed me overigens erg denken aan de 1-1 tegen Brazilië in 2010. Iemand anders ook?
En Robben is een killer!!!
0
geplaatst: 14 juni 2014, 01:15 uur
Mis ik een helft, scoort Chili tweemaal... 
Australië wordt zowaar gevaarlijk!
Weinig respons op de huidige wedstrijd totdusver.
Zijn we allemaal bezopen?

Australië wordt zowaar gevaarlijk!
Weinig respons op de huidige wedstrijd totdusver.
Zijn we allemaal bezopen?

0
geplaatst: 14 juni 2014, 01:23 uur
Nee: geel/geel vs blauw/rood znie echt boeiend, verder - eufoor en slaperig 

0
geplaatst: 14 juni 2014, 01:51 uur
Fabuleus doelpunt van Beausejour in de rebound!! 
Ik hoop echt dat Chili tot een van de Groten gaat uitgroeien. Hun spel mist nog wat nuance, maar het is een plezier om ze te zien spelen, het potentiëel is er!

Ik hoop echt dat Chili tot een van de Groten gaat uitgroeien. Hun spel mist nog wat nuance, maar het is een plezier om ze te zien spelen, het potentiëel is er!
0
geplaatst: 14 juni 2014, 01:58 uur
0
geplaatst: 14 juni 2014, 02:01 uur
De eerste 20 minuten een erg goed chili gezien, daarna leek het nergens meer op. Australië had ik nog wel een extra doelpunt gegund.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 02:41 uur
"Und Robben krönt die Gala mit einem Dribbling über den halben Platz und einem Hammer unter die Latte – tatsächlich 5:1!"
Bron: Bild.de
Wat een prachtige taal is dat Duits toch!
Bron: Bild.de
Wat een prachtige taal is dat Duits toch!
0
geplaatst: 14 juni 2014, 03:57 uur
Die 1e goal van Van Persie. Tranen. Niet minder. Wat een weergaloos doelpunt. Poëzie ten top.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 04:02 uur
Ja, die is voor de boeken.
De keeper was op zijn positie dus volslagen kansloos.
Hij zag 'm letterlijk vliegen.
De tweede van Robben vind ik eigenlijk net zo vermakelijk.
Een keeper die gestrekt ligt en twee spelers die uit wanhoop proberen te redden wat er te redden valt.
De keeper was op zijn positie dus volslagen kansloos.
Hij zag 'm letterlijk vliegen.
De tweede van Robben vind ik eigenlijk net zo vermakelijk.
Een keeper die gestrekt ligt en twee spelers die uit wanhoop proberen te redden wat er te redden valt.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 04:29 uur
Die tweede van Robben is ook weergaloos. Man man. Wat een avond! Alsof je FIFA speelt en voor de 101e keer op dezelfde manier scoort. Zo scoort Robben ze.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 07:00 uur
Verdorie, wat een wedstrijd zeg. Kan het nog steeds niet geloven.
0
buizen
geplaatst: 14 juni 2014, 07:19 uur
We worden wereldkampioen.
Hoe? Door in de finale tegen Argentinie te staan (remember 1978?) en die Zuid-Amerikaanse kornuiten het grote bos (Amazone) in te sturen! En dan gauw in het vliegtuig naar huis, voor een rondvaart door de Amsterdamse grachten. Yes!!
Hoe? Door in de finale tegen Argentinie te staan (remember 1978?) en die Zuid-Amerikaanse kornuiten het grote bos (Amazone) in te sturen! En dan gauw in het vliegtuig naar huis, voor een rondvaart door de Amsterdamse grachten. Yes!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.