MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
laxus11 schreef:
Met de nadruk op was

+1!!!

Martial
Van Persie en Robben van uitzonderlijke klasse

Robben is een ware nachtmerrie voor de Spaanse keeper!

Van Nistelrooij zit hier vandaag trouwens in het voor/napraatjescommittee.

"There's a very happy Dutchman sitting to the left..."

MJ_DA_MAN schreef:
Het cursieve blijkt nog gewoon waar ook. Wát een keuze . Als je het lijstje bekijkt met spelers die wegens omstandigheden niet mee naar het WK gaan kun je denk ik zelfs spreken van vijf of zes elftallen van Spanje die op papier beter zijn dan het sterkste team van Nederland.

Hahaha. Wat een analyse! Zelden zo'n demasqué meegemaakt als bij Spanje deze avond. Geweldig gespeeld iedereen. En zelfs die penalty van Spanje was nog onterecht.

panjoe (moderator)
Achteraf op deze manier je gram halen is ook niet erg terecht.

Gelukkig heb ik het toen ook al geschreven

musician schreef:
En zelfs die penalty van Spanje was nog onterecht.

Hmm, ik vond het meer een wat naïve actie van De Vrij, hoor...

Verdiende overwinning en de achtste finales lijken me wel zeker. Nu zorgen dat we poulewinnaar worden teneinde Brazilië te ontlopen.

Ben ik trouwens de enige die aan het EK 2008 moest denken?

jasper1991 schreef:

Ben ik trouwens de enige die aan het EK 2008 moest denken?

Nope

Mij benieuwen wat Chili gaat doen.
Die waren 4 jaar terug zeker smaakmakers!

Wat een match! Robben absolute topklasse! Proficiat, Nederland!

Zo, ik ben helemaal schor.

Eerste half uur leek het er helemaal niet op, maar toen Van Persie dat prachtige doelpunt maakte dankzij Blind was het over met Spanje. Zelden zo genoten, heerlijk om dat vreselijke Spanje zo te zien lijden.
En Robben laat maar weer eens zien dat hij misschien wel de beste voetballer ter wereld is op dit moment.
Dit had echt niemand verwacht, en het is te hopen dat ze het doorzetten.

trebremmit schreef:
Zo, ik ben helemaal schor.

Eerste half uur leek het er helemaal niet op, maar toen Van Persie dat prachtige doelpunt maakte dankzij Blind was het over met Spanje. Zelden zo genoten, heerlijk om dat vreselijke Spanje zo te zien lijden.
En Robben laat maar weer eens zien dat hij misschien wel de beste voetballer ter wereld is op dit moment.
Die had echt niemand verwacht, en het is te hopen dat ze het doorzetten.

+1

Hier ook +1 (minimaal)

Chili is ook al lekker bezig, de wedstrijd is koud begonnen en het staat al 2-0.
Nu is Australië denk ik wel één van de zwakste landen aanwezig op dit WK.

Zonder meer één van de historische zeges van Oranje. Mag idd in het rijtje Italië en Frankrijk tijdens het EK in 2008 en Brazilië tijdens het WK in 2010. Chemie en magie zijn, denk ik, de sleutelwoorden bij deze wedstrijd. En dat kan (veel) meer waard zijn, zo blijkt maar weer, dan "kwaliteit op papier".

Die voorzet van Sneijder deed me overigens erg denken aan de 1-1 tegen Brazilië in 2010. Iemand anders ook?

En Robben is een killer!!!

Mis ik een helft, scoort Chili tweemaal...

Australië wordt zowaar gevaarlijk!

Weinig respons op de huidige wedstrijd totdusver.
Zijn we allemaal bezopen?

Nee: geel/geel vs blauw/rood znie echt boeiend, verder - eufoor en slaperig

Spannend, niet goed maar vermakelijk.

Fabuleus doelpunt van Beausejour in de rebound!!

Ik hoop echt dat Chili tot een van de Groten gaat uitgroeien. Hun spel mist nog wat nuance, maar het is een plezier om ze te zien spelen, het potentiëel is er!

kaztor schreef:
Zijn we allemaal bezopen?

Als ik op m'n gevoel afga.....bijna.

De eerste 20 minuten een erg goed chili gezien, daarna leek het nergens meer op. Australië had ik nog wel een extra doelpunt gegund.

Martial schreef:
(quote)

Ja ongelofelijk saai Herman

Gelukkig kreeg ik ongelijk, wat een wedstrijd

Ongelooflijk

"Und Robben krönt die Gala mit einem Dribbling über den halben Platz und einem Hammer unter die Latte – tatsächlich 5:1!"

Bron: Bild.de

Wat een prachtige taal is dat Duits toch!

Die 1e goal van Van Persie. Tranen. Niet minder. Wat een weergaloos doelpunt. Poëzie ten top.

Ja, die is voor de boeken.
De keeper was op zijn positie dus volslagen kansloos.
Hij zag 'm letterlijk vliegen.

De tweede van Robben vind ik eigenlijk net zo vermakelijk.
Een keeper die gestrekt ligt en twee spelers die uit wanhoop proberen te redden wat er te redden valt.

Die tweede van Robben is ook weergaloos. Man man. Wat een avond! Alsof je FIFA speelt en voor de 101e keer op dezelfde manier scoort. Zo scoort Robben ze.

Verdorie, wat een wedstrijd zeg. Kan het nog steeds niet geloven.

buizen
We worden wereldkampioen.
Hoe? Door in de finale tegen Argentinie te staan (remember 1978?) en die Zuid-Amerikaanse kornuiten het grote bos (Amazone) in te sturen! En dan gauw in het vliegtuig naar huis, voor een rondvaart door de Amsterdamse grachten. Yes!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:49 uur

geplaatst: vandaag om 12:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.