Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2014, 23:47 uur
Zo, wat een power en toch heel rustig aan de bak, prima speler hoor.
Ruiz wel heel matig, speelde alla zijn half jaar PSV

0
geplaatst: 15 juni 2014, 00:32 uur
Weer een fijne pot, we missen enkel een goal om de wedstrijd open te breken. Italie zoals op het EK en Engeland straalt voor het eerst in decennia nog eens leuk te voetballen. Gaat wel wat van uit van die Wellbeck, Sterling en Sturridge. Nu nog Barkley ipv Rooney en dan zijn we er helemaal.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 00:45 uur
Nou, volgens mij is dit de eerste keer dat iemand van het veld werd gedragen vanwege gejuig... 
Fijne pot overigens, ik hoop op Italië.
Costa Rica was ook verrassend!

Fijne pot overigens, ik hoop op Italië.
Costa Rica was ook verrassend!
0
geplaatst: 15 juni 2014, 00:48 uur
Wat was Hart aan het doen net zeg =') Verder wel een verrassend leuke eerste helft zeg.
0
buizen
geplaatst: 15 juni 2014, 00:51 uur
Kijk, dit zijn leuke wedstrijden om te kijken zeg. Mooi van die snelle tegengoal van Engeland. Een mooie pot voetbal!
0
geplaatst: 15 juni 2014, 00:55 uur
Het is trouwens steevast genieten geblazen van Jan Mulder op de Belgische omroep: "Pirlo loopt rond alsof ie het verdriet van drie levens op zijn rug meedraagt, maar dan wel toch altijd die fluwelen baltoets" 

0
buizen
geplaatst: 15 juni 2014, 01:46 uur
Rooney speelt goed zeg. Balen als die Italianen hier weer weg komen met winst.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 01:59 uur
Spannende wedstrijd.
Engeland zette nog behoorlijk veel druk op de ketel, maar ik voel meer sympathie voor Italië. Nu nog iets meer focus, mannen!
Engeland zette nog behoorlijk veel druk op de ketel, maar ik voel meer sympathie voor Italië. Nu nog iets meer focus, mannen!
0
buizen
geplaatst: 15 juni 2014, 02:23 uur
Cool, er komt gewoon nog een wedstrijd. En ondertussen veel lof over onze jongens.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 02:25 uur
mooie pot voetbal. Pirlo is echt een baas, in de 1ste helft 69 passen gegeven waarvan 96% aangekomen, jammer van die vrije trap op de deklat
Zo dadelijk Ivoorkust -Japan met een Belgisch doelmannentintje. Zowel Copa Van Ivoorkust als Kawashima van Japan komen uit in de Belgische 1ste klasse bij respectievelijk Sporting Lokeren & Standard.
Zo dadelijk Ivoorkust -Japan met een Belgisch doelmannentintje. Zowel Copa Van Ivoorkust als Kawashima van Japan komen uit in de Belgische 1ste klasse bij respectievelijk Sporting Lokeren & Standard.
0
buizen
geplaatst: 15 juni 2014, 02:32 uur
Van Persie: "Als wij door 1 wedstrijd zoveel mensen zo blij kunnen maken.. dat maakt mij dan weer blij!". Dat belooft wat in Brazilie!
0
buizen
geplaatst: 15 juni 2014, 03:47 uur
Ivoorkust-Japan is een mooie partij. Slapen is voor watjes.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 03:55 uur
4 wedstrijden en dan ben ik zo'n 8 uur lang een slaapwatje!
(Hoop ik, afhankelijk van de kleine).
(Hoop ik, afhankelijk van de kleine).
0
geplaatst: 15 juni 2014, 04:29 uur
Afrikanen buigen binnen 5 minuten een achterstand van 0-1 om in een voorsprong van 2-1 tegen de Japanners. 
P.S. klaarwakker

P.S. klaarwakker

0
buizen
geplaatst: 15 juni 2014, 04:34 uur
Ja het is een mooie pot voetbal. Die Drogba. En nu begint het opeens ook heel hard te regenen op het veld! Wat hebben die Ivoorkustenaren een idioot strakke shirts, lijkt me niet fijn met die hitte.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 04:38 uur
De laatste loodjes zijn het natst! Ik verwacht nu nog 10 minuten hectische toestanden voor het doel van Ivoorkust. Alhoewel....goede vrije trap van Drogba zojuist! Inderdaad, het lijkt nu echt op een regenpak dat tenue....
0
geplaatst: 15 juni 2014, 04:48 uur
Ja, die shirts...
Allemaal te warm gewassen of onderweg misschien te lang in een droge vliegcabine gelegen?
Hoe je het ook bekijkt, het ziet er eigenlijk niet uit, vooral niet bij een van nature al vervaarlijk uitziende gast als Drogba.
http://pds.joins.com/news/component/moneytoday/201202/22/2012022217414815325_1.jpg
Allemaal te warm gewassen of onderweg misschien te lang in een droge vliegcabine gelegen?
Hoe je het ook bekijkt, het ziet er eigenlijk niet uit, vooral niet bij een van nature al vervaarlijk uitziende gast als Drogba.
http://pds.joins.com/news/component/moneytoday/201202/22/2012022217414815325_1.jpg
0
geplaatst: 15 juni 2014, 04:50 uur
Nog een paar minuten blessuretijd. Ik geloof het wel nu........Ivoorkust met een slimme Drogba gaat het wel redden tegen Japan. Samen met Colombia in deze groep bovenaan met ieder een overwinning. Vanavond gaan we weer verder met de Zwitsers en de Fransen. Ciao.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 09:13 uur
buizen schreef:
Van Persie: "Als wij door 1 wedstrijd zoveel mensen zo blij kunnen maken.. dat maakt mij dan weer blij!".
Van Persie: "Als wij door 1 wedstrijd zoveel mensen zo blij kunnen maken.. dat maakt mij dan weer blij!".
Weet je zeker dat dat een quote van Van Persie is?

http://media.nu.nl/m/m1nx06faingu_sqr256.jpg
0
Hendrik68
geplaatst: 15 juni 2014, 10:28 uur
Ik vond Engeland zeer vermakelijk en eindelijk eens niet zo dom voetballend als in de voorgaande toernooien. Een gelijkspel zat er zeker in. Voorlopig verwacht ik eigenlijk dat Engeland met 2 overwinningen alsnog doorgaat. Uruguay werd door diversen al als outsider voor de titel gezien, maar dat is eigenlijk best wel raar. In Zuid Amerika moet je bij de eerste 4 zitten om je te plaatsen. Uruguay werd 5e en plaatste zich pas in de play offs. Dan hadden ze ook nog de mazzel dat Brazilie als gastland al geplaatst was. Dus eigenlijk de nummer 6 van Zuid Amerika van het moment. En van Costa Rica was natuurlijk al bekend dat ze best wat kunnen. Wel denk ik dat ze tegen Engeland en Italie net tekort komen.
Japan niet gezien. Daar had ik zeker meer van verwacht. Die groep wordt zo ook nog spannend.
Complimenten voor Kuipers bij Italie - Engeland. De beste arbiter tot nu toe. Was ook geen erg moeilijke wedstrijd, maar toch.
Japan niet gezien. Daar had ik zeker meer van verwacht. Die groep wordt zo ook nog spannend.
Complimenten voor Kuipers bij Italie - Engeland. De beste arbiter tot nu toe. Was ook geen erg moeilijke wedstrijd, maar toch.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 11:04 uur
Chungking schreef:
Het is trouwens steevast genieten geblazen van Jan Mulder op de Belgische omroep: "Pirlo loopt rond alsof ie het verdriet van drie levens op zijn rug meedraagt, maar dan wel toch altijd die fluwelen baltoets"
Pirlo is een baas
37 reasons why Andrea Pirlo is the world’s greatest living human man
0
buizen
geplaatst: 15 juni 2014, 11:13 uur
Ja, Van Persie zei dat. Ik zie nu een foto van hardloper Martina maar die werd gister niet geinterviewd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.