MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
laxus11 schreef:

Vooral die Campbell is erg goed.

Zo, wat een power en toch heel rustig aan de bak, prima speler hoor.
Ruiz wel heel matig, speelde alla zijn half jaar PSV

Weer een fijne pot, we missen enkel een goal om de wedstrijd open te breken. Italie zoals op het EK en Engeland straalt voor het eerst in decennia nog eens leuk te voetballen. Gaat wel wat van uit van die Wellbeck, Sterling en Sturridge. Nu nog Barkley ipv Rooney en dan zijn we er helemaal.

Prima goal van Italie

Ook van Engeland trouwens, schitterende pass van Rooney

Beste omhelzing op het WK tot dusver: Rooney/ Sturridge.

Nou, volgens mij is dit de eerste keer dat iemand van het veld werd gedragen vanwege gejuig...

Fijne pot overigens, ik hoop op Italië.
Costa Rica was ook verrassend!

Wereldsave van Jagielka

Wat was Hart aan het doen net zeg =') Verder wel een verrassend leuke eerste helft zeg.

buizen
Kijk, dit zijn leuke wedstrijden om te kijken zeg. Mooi van die snelle tegengoal van Engeland. Een mooie pot voetbal!

Het is trouwens steevast genieten geblazen van Jan Mulder op de Belgische omroep: "Pirlo loopt rond alsof ie het verdriet van drie levens op zijn rug meedraagt, maar dan wel toch altijd die fluwelen baltoets"

buizen
Rooney speelt goed zeg. Balen als die Italianen hier weer weg komen met winst.

Uitstekende wedstrijd.

Spannende wedstrijd.
Engeland zette nog behoorlijk veel druk op de ketel, maar ik voel meer sympathie voor Italië. Nu nog iets meer focus, mannen!

buizen
Cool, er komt gewoon nog een wedstrijd. En ondertussen veel lof over onze jongens.

mooie pot voetbal. Pirlo is echt een baas, in de 1ste helft 69 passen gegeven waarvan 96% aangekomen, jammer van die vrije trap op de deklat

Zo dadelijk Ivoorkust -Japan met een Belgisch doelmannentintje. Zowel Copa Van Ivoorkust als Kawashima van Japan komen uit in de Belgische 1ste klasse bij respectievelijk Sporting Lokeren & Standard.

buizen
Van Persie: "Als wij door 1 wedstrijd zoveel mensen zo blij kunnen maken.. dat maakt mij dan weer blij!". Dat belooft wat in Brazilie!

buizen
Ivoorkust-Japan is een mooie partij. Slapen is voor watjes.

4 wedstrijden en dan ben ik zo'n 8 uur lang een slaapwatje!
(Hoop ik, afhankelijk van de kleine).

buizen

Afrikanen buigen binnen 5 minuten een achterstand van 0-1 om in een voorsprong van 2-1 tegen de Japanners.

P.S. klaarwakker

buizen
Ja het is een mooie pot voetbal. Die Drogba. En nu begint het opeens ook heel hard te regenen op het veld! Wat hebben die Ivoorkustenaren een idioot strakke shirts, lijkt me niet fijn met die hitte.

De laatste loodjes zijn het natst! Ik verwacht nu nog 10 minuten hectische toestanden voor het doel van Ivoorkust. Alhoewel....goede vrije trap van Drogba zojuist! Inderdaad, het lijkt nu echt op een regenpak dat tenue....

buizen
Kakitani, wie kent hem niet, komt er nu in..

Ja, die shirts...

Allemaal te warm gewassen of onderweg misschien te lang in een droge vliegcabine gelegen?
Hoe je het ook bekijkt, het ziet er eigenlijk niet uit, vooral niet bij een van nature al vervaarlijk uitziende gast als Drogba.

http://pds.joins.com/news/component/moneytoday/201202/22/2012022217414815325_1.jpg

Nog een paar minuten blessuretijd. Ik geloof het wel nu........Ivoorkust met een slimme Drogba gaat het wel redden tegen Japan. Samen met Colombia in deze groep bovenaan met ieder een overwinning. Vanavond gaan we weer verder met de Zwitsers en de Fransen. Ciao.

buizen
CIao voetbal/muziekminners.

buizen schreef:
Van Persie: "Als wij door 1 wedstrijd zoveel mensen zo blij kunnen maken.. dat maakt mij dan weer blij!".

Weet je zeker dat dat een quote van Van Persie is?

http://media.nu.nl/m/m1nx06faingu_sqr256.jpg

Hendrik68
Ik vond Engeland zeer vermakelijk en eindelijk eens niet zo dom voetballend als in de voorgaande toernooien. Een gelijkspel zat er zeker in. Voorlopig verwacht ik eigenlijk dat Engeland met 2 overwinningen alsnog doorgaat. Uruguay werd door diversen al als outsider voor de titel gezien, maar dat is eigenlijk best wel raar. In Zuid Amerika moet je bij de eerste 4 zitten om je te plaatsen. Uruguay werd 5e en plaatste zich pas in de play offs. Dan hadden ze ook nog de mazzel dat Brazilie als gastland al geplaatst was. Dus eigenlijk de nummer 6 van Zuid Amerika van het moment. En van Costa Rica was natuurlijk al bekend dat ze best wat kunnen. Wel denk ik dat ze tegen Engeland en Italie net tekort komen.

Japan niet gezien. Daar had ik zeker meer van verwacht. Die groep wordt zo ook nog spannend.

Complimenten voor Kuipers bij Italie - Engeland. De beste arbiter tot nu toe. Was ook geen erg moeilijke wedstrijd, maar toch.

Chungking schreef:
Het is trouwens steevast genieten geblazen van Jan Mulder op de Belgische omroep: "Pirlo loopt rond alsof ie het verdriet van drie levens op zijn rug meedraagt, maar dan wel toch altijd die fluwelen baltoets"

Pirlo is een baas

37 reasons why Andrea Pirlo is the world’s greatest living human man

buizen
GrafGantz schreef:
(quote)

Weet je zeker dat dat een quote van Van Persie is?

(afbeelding)

Ja, Van Persie zei dat. Ik zie nu een foto van hardloper Martina maar die werd gister niet geinterviewd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:14 uur

geplaatst: vandaag om 18:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.