Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2014, 16:55 uur
Is er in dit topic ook nog ruimte voor hockey? De Nederlandse dames zijn net wereldkampioen geworden!
De tweede helft was niet zo interessant meer, maar Nederland was duidelijk de beste.
De tweede helft was niet zo interessant meer, maar Nederland was duidelijk de beste.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 16:57 uur
Echt top! 1 binnen, 2 te gaan wat betreft wedstrijden tegen Australië 

0
geplaatst: 14 juni 2014, 17:02 uur
BoyOnHeavenHill schreef:
Ik moest vooral ook denken aan zijn goal voor Manchester tegen Aston Villa -- ook na zo'n prachtige dieptepass rennend èn kijkend èn handelend èn tot op de millimeter perfect gecoördineerd.
Ik moest vooral ook denken aan zijn goal voor Manchester tegen Aston Villa -- ook na zo'n prachtige dieptepass rennend èn kijkend èn handelend èn tot op de millimeter perfect gecoördineerd.
Als we dan toch bezig zijn:
0
geplaatst: 14 juni 2014, 17:03 uur

Ik heb werkschoenen nodig.
Mocht de prijs lager uitvallen, zou ik ze dan gratis verzonden kunnen krijgen?
Maar alle gekheid op 'n stokje:
Bedenk wel even dat we dit soort uitslagen niet elke wedstrijd zullen zien. Ik hoop daarnaast dat de jongens de koppen bij elkaar kunnen houden, geen weirde ego-clashes e.d. zoals 2 jaar terug, daar schiet niemand mee op.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 17:26 uur
Ernie schreef:
Hoeveel Nederlanders kregen bij dat 1ste doelpunt van Robben een flashback naar 1998? hoe Robben die bal uit de lucht plukt is zo Bergkamp tegen Argentiëne (embed)
Hoeveel Nederlanders kregen bij dat 1ste doelpunt van Robben een flashback naar 1998? hoe Robben die bal uit de lucht plukt is zo Bergkamp tegen Argentiëne (embed)
Yep. Deed me er erg aan denken. Al was die van Bergkamp nog een heel stuk mooier. Die pass was mooier, die aanname was mooier, die afronding was mooier en het moment was mooier. Voor mij ook het mooiste doelpunt ooit. Vooral vanwege het moment, de ontlading, en voor mij - tot nu toe - het mooiste W.K. ooit.
Verder deed de wedstrijd van gisteren me denken aan E.K. 2008 (3-0 tegen Italië, 4-1 tegen Frankrijk) en de bekerfinale onlangs; Zwolle - Ajax.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 17:29 uur
Ja herman, ook niet normaal, zo even in de lucht hangen, pats. Wat kunnen, ja hoe zeg je dat, wat kunnen mooie goals toch mooi zijn. (Dennis Bergkamp tegen Newcastle!)
trebremmit, Ron Jans?
trebremmit, Ron Jans?
0
geplaatst: 14 juni 2014, 17:40 uur
Nicolage Rico schreef:
Verder deed de wedstrijd van gisteren me denken aan E.K. 2008 (3-0 tegen Italië, 4-1 tegen Frankrijk) en de bekerfinale onlangs; Zwolle - Ajax.
Vooral die laatste. Eerst het verwachte scenario, Spanje/Ajax op 0-1, en toen ging het opeens snel. De ene goal na de andere en een half uurtje later zit je in je ogen te wrijven of hetgeen wat je ziet wel echt aan het gebeuren is. Verder deed de wedstrijd van gisteren me denken aan E.K. 2008 (3-0 tegen Italië, 4-1 tegen Frankrijk) en de bekerfinale onlangs; Zwolle - Ajax.

Gelukkig zit ik nu wel aan de goede kant van het scorebord.

0
geplaatst: 14 juni 2014, 18:01 uur
Hier hetzelfde
. De gasten bij mij thuis begonnen bij de 4-1 ook al over Zwolle-Ajax.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 18:09 uur
Colombia na 5 minuten voor met een schuivertje. Dit gaat een van die vermakelijke wedstrijdjes worden.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 18:50 uur
Hmm.. Griekenland een beetje onmachtig, Colombia is net niet goed genoeg om de nog altijd uitstekende verdediging van Griekenland te overlopen.
Wel een wedstrijd met passie en dat vind ik ook leuk om te zien.
Wel een wedstrijd met passie en dat vind ik ook leuk om te zien.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 18:50 uur
kaztor schreef:
Columbia na 5 minuten voor met een schuivertje. Dit gaat een van die vermakelijke wedstrijdjes worden.
Columbia na 5 minuten voor met een schuivertje. Dit gaat een van die vermakelijke wedstrijdjes worden.
Dacht het niet, wat een saaie eerste helft voor de rest. Griekenland is echt een vreselijk team om naar te kijken.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 19:00 uur
Ik ben er eerlijk gezegd ook niet ondersteboven van.
Griekenland vind ik een futloze bende en bij Colombia lijkt de (hash)pijp ook al vrij snel half leeg.
Ik mis Johan Derksen. Heeft ie al wat gal gespuwd?
Griekenland vind ik een futloze bende en bij Colombia lijkt de (hash)pijp ook al vrij snel half leeg.
Ik mis Johan Derksen. Heeft ie al wat gal gespuwd?
0
geplaatst: 14 juni 2014, 19:22 uur
2-0 inmiddels.
Wat een stel houten klazen, die Grieken.
Als wij ze gisteren hadden gehad werd het met gemak 10-0.
Wat een stel houten klazen, die Grieken.
Als wij ze gisteren hadden gehad werd het met gemak 10-0.

0
geplaatst: 14 juni 2014, 19:28 uur
Alsof Griekenland ooit zo'n dynamisch team heeft gehad. 
Deze wedstrijd valt me nog goed mee, heb veel erger van hen gezien.

Deze wedstrijd valt me nog goed mee, heb veel erger van hen gezien.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 21:01 uur
Volgens de commentator op de NOS (Kalf?) heeft Uruguay het langste volkslied
Ze zouden het Wilhelmus eens volledig moeten uitvoeren 
Ze zouden het Wilhelmus eens volledig moeten uitvoeren 
0
geplaatst: 14 juni 2014, 21:14 uur
16 coupletten valt best mee. Die van de Grieken heeft er 150 volgens de commentator?! Benieuwd wat voor boekwerk Uruguay heeft...
0
geplaatst: 14 juni 2014, 21:42 uur
Matte wedstrijd tot nu toe, Uruguay tegen Costa Rica.
Uruguay heeft nog te weinig kansen laten zien.
Uruguay heeft nog te weinig kansen laten zien.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 22:24 uur
Ik vind het anders een heerlijke wedstrijd, vooral de tweede helft golft lekker op en neer!
Paap_Floyd schreef:
16 coupletten valt best mee. Die van de Grieken heeft er 150 volgens de commentator?! Benieuwd wat voor boekwerk Uruguay heeft...
The "National Anthem of Uruguay", also known by its first line "Orientales, la Patria o la Tumba", is the longest national anthem in terms of duration with 105 bars of music16 coupletten valt best mee. Die van de Grieken heeft er 150 volgens de commentator?! Benieuwd wat voor boekwerk Uruguay heeft...
0
geplaatst: 14 juni 2014, 22:46 uur
Uruguay speelt wel heel matig, terecht dat ze achterstaan.
Vooral die Campbell is erg goed.
Vooral die Campbell is erg goed.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 22:51 uur
Leuk hoe een huurling van Arsenal Uruguay helemaal wegspeelt. Geweldig talent, Campbell
Costa Rica 
Die van Kopenhagen, Bolaños, heeft overigens ook wel een heerlijke trap.
En wat een zwak middenveld heeft Uruguay toch. Best een aardige defensie (die vandaag wel erg matig staat opgesteld) en normaal een wereldaanval. (op het moment Suarez nog geblesseerd, Forlan over the hill, Hernandez mist wedstrijdniveau en Cavani met een zwakke tweede seizoenshelft na zijn blessure) Dat middenveld is echter niet veel bijzonders.
Costa Rica 
Die van Kopenhagen, Bolaños, heeft overigens ook wel een heerlijke trap.
En wat een zwak middenveld heeft Uruguay toch. Best een aardige defensie (die vandaag wel erg matig staat opgesteld) en normaal een wereldaanval. (op het moment Suarez nog geblesseerd, Forlan over the hill, Hernandez mist wedstrijdniveau en Cavani met een zwakke tweede seizoenshelft na zijn blessure) Dat middenveld is echter niet veel bijzonders.
0
Nicolage Rico schreef:
Wat een pass!!
Wat een pass!!
Daar gaat Arsenal komend seizoen veel plezier aan beleven!

Edit: Mits Cambell straks nog wel kan lopen.

0
Tsja, toch ook een verrassing van formaat, straks gaat Costa Rica nog door in deze groep des doods 
Maar zeker verdiend, 3 erg mooie goals.
Ik amuseer me prima tot nu toe met dit WK eigenlijk, weinig teams die op safe spelen en dus veel goals.

Maar zeker verdiend, 3 erg mooie goals.
Ik amuseer me prima tot nu toe met dit WK eigenlijk, weinig teams die op safe spelen en dus veel goals.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 23:01 uur
Ja, het WK is erg leuk gestart. Aantrekkelijke matchen, veel goals, leuke verrassingen. Ik geniet met volle teugen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.