Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juni 2014, 11:21 uur
buizen schreef:
Ja, Van Persie zei dat. Ik zie nu een foto van hardloper Martina maar die werd gister niet geinterviewd.
(quote)
Ja, Van Persie zei dat. Ik zie nu een foto van hardloper Martina maar die werd gister niet geinterviewd.
Ik zou er ook serieus op in gaan.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 juni 2014, 11:46 uur
Pff, die tijden zijn wel vreselijk. Is dat doordeweeks ook nog zo? In de 80e minuut van Engeland - Italië ben ik maar gaan slapen. En dan kwam er nog een wedstrijd achteraan. 

0
geplaatst: 15 juni 2014, 11:47 uur
Hee Stalin, geweldige pagina over Pirlo, en allemaal nog waar ook. Zijn liefde voor Roberto Baggio beklonk de zaak, want de manier waarop die Italië in '94 op sleeptouw nam vind ik nog altijd ongeëvenaard, zó op te staan in moeilijke tijden is indrukwekkend.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 11:56 uur
Ik snap de verwarring. GrafGantz staat nou niet bekend dat als user die om de haverklap niet-serieuze opmerkingen probeert te maken
0
Martial
geplaatst: 15 juni 2014, 12:40 uur
Toch wel opvallend dat Nederland nog nooit van Australie heeft gewonnen, woensdag maar is verandering in brengen. 
Vanavond Messi & co is ook wel iets om naar uit te kijken, ben benieuwd hoe Argentinië voor de dag komt.........

Vanavond Messi & co is ook wel iets om naar uit te kijken, ben benieuwd hoe Argentinië voor de dag komt.........
0
geplaatst: 15 juni 2014, 13:08 uur
Zo, was een mooi voetbalavondje. Campbell sloopt na Manchester United in de CL ook Uruguay. Wat een toffe speler. Had van Uruguay wel meer verwacht, maar ja, wie niet. In deze poule kan het echter nog alle kanten uit.
Engeland - Italië was in de eerste helft wel een hele mooie open wedstrijd, het laatste kwartier ging helemaal nergens meer over met de ene foute pass na de ander. Was blijkbaar niet meer vol te houden in de hitte daar. Verbaasde me dat Kuijpers geen drinkpauze inlaste. Ivoorkust - Japan heb ik overgeslagen.
Engeland - Italië was in de eerste helft wel een hele mooie open wedstrijd, het laatste kwartier ging helemaal nergens meer over met de ene foute pass na de ander. Was blijkbaar niet meer vol te houden in de hitte daar. Verbaasde me dat Kuijpers geen drinkpauze inlaste. Ivoorkust - Japan heb ik overgeslagen.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 13:42 uur
Hm, Engeland nam tijdens een blessure behandling een uitgebreide drinkpauze, stom dat een drinkpauze tijdens de wk gewoon als speeltijd wordt geteld.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 15 juni 2014, 14:14 uur
Martial schreef:
Toch wel opvallend dat Nederland nog nooit van Australie heeft gewonnen, woensdag maar is verandering in brengen.
Sja, van Chili heeft Nederland ook nog nooit gewonnen. Niet dat dat iets zegt verder.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 14:18 uur
Benieuwd of ik - net als iggy om 5 uur de koffer was uitgekomen, als ik had geweten dat het zou zo lopen tussen Engeland en Italie - geen sprankelende wedstrijd en Engeland blijft spelen als Boerenkoolstronkeradeel 2 - weinig lijn en overleg. Kenneth Perez dacht dat ze er opnieuw wel uit zouden vliegen in deze ronde.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 14:25 uur
Dat is me ook niet gelukt ha. Ik ga dadelijk de herhaling bekijken. Hoewel ik nogal tegenstrijdige berichtjes lees over de amusements waarde van de wedstrijd. En de wedstrijden van vandaag laat ik allemaal schieten. Op naar Duitsland- Portugal
0
geplaatst: 15 juni 2014, 14:26 uur
herman schreef:
Zo, was een mooi voetbalavondje.
Zo, was een mooi voetbalavondje.
Vond ik ook. Ivoorkust-Japan vanmorgen aangezet bij het mumeën. Maar die wedstrijd was verder niet zo heel erg schokkend.
Engeland - Italië viel mij toch wat tegen, als wedstrijd om te beoordelen. Het was wel spannend maar goed? Ja, je moet oppassen natuurlijk niet alles met de 2e helft Nederland-Spanje te gaan vergelijken.
Het was wel de aardigste wedstrijd van de dag.
Rooney weer opnieuw terecht bekritiseerd. Hij werd deze wedstrijd gered door die voorzet waar dan de gelijkmaker uit kwam.
Dat Uruguay meldt dat Suarez fit is maar nog op de bank mag blijven zitten lijkt mij een gotspe. Je kunt spelers van dat kaliber niet missen en het verlies dat ze leden om de vermeende arrogantie was vermakelijk terecht.
Bij 1 - 1 en 2 - 1 achter hadden ze hem natuurlijk makkelijk kunnen inzetten, moeten inzetten.
Maar hij is natuurlijk helemaal niet fit. Achter de schermen zal er wel van alles en nog wat afspelen om hem fit te krijgen. Maar voorlopig loopt Uruguay zwaar achter de feiten aan en moeten ze zich afvragen hoe ze dat nog kunnen oplossen, met minimaal nog twee keer winnen. Ik zie het niet gebeuren en zonder Suarez blijkt maar weer eens hoe povertjes Uruguay voor de dag komt.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 14:27 uur
iggy schreef:
Dat is me ook niet gelukt ha. Ik ga dadelijk de herhaling bekijken. Hoewel ik nogal tegenstrijdige berichtjes lees over de amusements waarde van de wedstrijd.
Dat is me ook niet gelukt ha. Ik ga dadelijk de herhaling bekijken. Hoewel ik nogal tegenstrijdige berichtjes lees over de amusements waarde van de wedstrijd.
Mijn pitch: relatief k met p! Ik zou zeggen kijk effe 20 min en je hebt ' t snel gezien.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 14:31 uur
Het was ook veel te warm om echt sprankelend te spelen. Toch vind ik het, zeker de eerste helft, een vermakelijke partij.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 15:25 uur
Eerste helft was behoorlijk, tweede helft niet meer. Na de goal van Balotelli kun je wel stoppen met kijken.
Engeland heeft wel een paar leuke spelers (bv Sterling al ziet ie eruit als 16 en doet ie me denken aan Freddy Adu, wie kent hem nog?), ik zie ze het potje tegen Uruguay wel winnen.
Engeland heeft wel een paar leuke spelers (bv Sterling al ziet ie eruit als 16 en doet ie me denken aan Freddy Adu, wie kent hem nog?), ik zie ze het potje tegen Uruguay wel winnen.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 15:32 uur
musician schreef:
Dat Uruguay meldt dat Suarez fit is maar nog op de bank mag blijven zitten lijkt mij een gotspe. Je kunt spelers van dat kaliber niet missen en het verlies dat ze leden om de vermeende arrogantie was vermakelijk terecht.
(quote)
En wat te denken van vriend M. Pereira. Was me dat niet effe een professionele overtreding ha ha. Wat een sukkel.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 16:08 uur
iggy schreef:
En wat te denken van vriend M. Pereira. Was me dat niet effe een professionele overtreding ha ha. Wat een sukkel.
(quote)
'Mag ik eigenlijk die rode kaart hebben?'
- 'Hier'!
'Dank U!'
Forlan viel ook tegen. Ik volg 'm niet zo nader, maar 4 jaar terug vond ik 'm steengoed.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 16:11 uur
Dat is inderdaad hopen op een inzakking van Australische kant...
0
geplaatst: 15 juni 2014, 16:18 uur
die hoop lijkt me inmiddels wel vervlogen. Nederland komt nauwelijks aan aanvallen toe, nog geen goede actie van Verga of Bakker gezien.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 16:52 uur
Halverwege Engeland-Italië ben ik ingedommeld. Het is een mooi affiche maar de warmte icm het typische Italiaanse spel, hielden me niet wakker. Mooi was Pirlo. Een artiest in optima forma. Geinig was dat menneke bij Engeland. Verder niet zo bijzonder.
Van Ivoorkust-Japan zag ik de hoogtepunten. Schitterende goal van Honda, maar buiten die indviduele opleving heeft Japan niet het raffinement om het de Ivorianen echt lastig te kunnen maken. Prachtige voorzetten werden dito ingekopt. Alhoewel bij die tweede erg slordig gedekt werd.
Vandaag staan er wat minder aansprekende wedstrijden op het programma. Op papier dan. Want ik heb geen idee wat ik van Honduras moet verwachten. En Zwitserland-Equador zal in de regel ook niet voor veel opwinding zorgen. Maar ja, t balleke is rond hè?
Van Ivoorkust-Japan zag ik de hoogtepunten. Schitterende goal van Honda, maar buiten die indviduele opleving heeft Japan niet het raffinement om het de Ivorianen echt lastig te kunnen maken. Prachtige voorzetten werden dito ingekopt. Alhoewel bij die tweede erg slordig gedekt werd.
Vandaag staan er wat minder aansprekende wedstrijden op het programma. Op papier dan. Want ik heb geen idee wat ik van Honduras moet verwachten. En Zwitserland-Equador zal in de regel ook niet voor veel opwinding zorgen. Maar ja, t balleke is rond hè?
0
geplaatst: 15 juni 2014, 16:53 uur
herman schreef:
(bv Sterling al ziet ie eruit als 16 en doet ie me denken aan Freddy Adu, wie kent hem nog?)
(bv Sterling al ziet ie eruit als 16 en doet ie me denken aan Freddy Adu, wie kent hem nog?)
Dat Amerikaanse ventje waar jaren terug echt een gigantische hype om werd gebouwd? Blijkbaar onterecht want na dat jeugdkampioenschap in 2005 heb ik in ieder geval niks meer van hem vernomen.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 17:00 uur
Ja, dat zou de nieuwe Pele worden. En op zijn 14e maakte hij al zijn profdebuut en was hij ook echt goed. Maar eigenlijk was het op zijn 18e al een beetje over geloof ik. Speelt nu in Brazilië. Je kunt je afvragen of zijn leeftijd wel klopte, maar wellicht is hij ook gewoon bezweken onder de verwachtingen.
In een wat verder verleden was Nii Lamptey ook zo'n speler, die op zijn 21ste eigenlijk al opgebrand was. De users van boven de 30 zullen hem vast nog wel kennen.
In een wat verder verleden was Nii Lamptey ook zo'n speler, die op zijn 21ste eigenlijk al opgebrand was. De users van boven de 30 zullen hem vast nog wel kennen.
0
geplaatst: 15 juni 2014, 17:30 uur
Onlangs nog ergens in de Engelse tweede of derde liga afgetest. Net 24..
0
geplaatst: 15 juni 2014, 17:38 uur
Lamptey bij PSV in het eerste deel jaren '90 een groot talent (scoorde nog eens 2 x tegen het "grote Ajax").
Inderdaad , nooit echt helemaal doorgebroken /succesvol.
Inderdaad , nooit echt helemaal doorgebroken /succesvol.

0
geplaatst: 15 juni 2014, 19:10 uur
Niet normaal. Het is nog het enige waar ik op kan letten bij hem. Hè?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.