MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
buizen
Mjuman schreef:
1978: de bal van Rensenbrink die langs de verkeerde kant van de paal ging, is ook een fijne wat dat betreft.

Wat een vechtwedstrijd was dat - bebloede shirts, schuimbekkende Argentijnen; als er toen dopingcontrole op hen was uitgevoerd

Precies, Argentinie was gewoon aan de coke en als wij onverhoopt wel zouden hebben gewonnen zou het Nederlands elftal gelynched worden, die sfeer was het wel. Nu zitten we weer in het hol van de leeuw met dat Brazilie. En dan die jonge broekies bij ons, die zijn mentaal niet zo gehard. Het wordt nog een enorm gevecht.

buizen
Keurig, degelijk en beheerst ingeschoten. Zoals het een Duitser betaamt.

Hele domme fout.

Portugal goed begonnen, maar de Duitsers toch erg sterk nu. Portugese middenveld wordt helemaal overhoop gespeeld.

Duitsland maakt indruk.

Kan zomaar 4-4 worden dit.

Nu niet meer. Pepe, wat een...

Als hij geen voetballer zou zijn, zou hij auto's stelen.

Tsja hoe dom kan je zijn

buizen
De eerste wedstrijd met incidenten in de sfeer van rode kaarten en penaltys uitdelen.
Ook dit hoort erbij. Wat trouwens een prachtig tot de nok toe gevuld stadion zeg.

Tsja wat een domme speler eigenlijk, terechte rode kaart.

Toch knap, hij heeft toch ruim een halfuur volgehouden dit toernooi.

Wat een........oen!

Twee doelpunten tegen en dan Pepe in de weer...
Sneu figuur ook.

Blijft toch fijn om die Portugezen geslacht te zien worden.

Thomas Muller scoort zojuist zijn zevende WK goal.

En verdiend!

Veel topscoorders voorlopig met 2 goals!

Nu even het geluid afzetten, dan hoor je vast Portugees gekerm vanuit de kleedkamer!

Wel sportief van die Duitsers.
Nederland helpt zichzelf eerst van het trauma van 4 jaar geleden af tegen Spanje, en Duitsland helpt Nederland vervolgens met het verwerken van het trauma van 8 jaar geleden tegen Portugal.

deric raven schreef:
en Duitsland helpt Nederland vervolgens met het verwerken van het trauma van 8 jaar geleden tegen Portugal.

En 2 jaar geleden. En 10 jaar geleden. En 12 jaar geleden.

Zou toch prachtig zijn als Oranje ein-de-lijk eens zelf af kan rekenen met zijn angstgegner.

Nicolage Rico schreef:

Zou toch prachtig zijn als Oranje ein-de-lijk eens zelf af kan rekenen met zijn angstgegner.

Bedoel je nou Duitsland of Portugal? Duitsland hebben we ook wel eens traumatisch van verloren.

buizen
De klimatologische omstandigheden spelen volgens mij ook een rol. Portugal zat eergister nog in 16 graden en is net geariveerd, Duitsland zit al een week op de locatie van bijna 30 graden.
Portugal legt het conditioneel dan ook helemaal af in deze wedstrijd, de doelpunten vliegen je straks om de oren.

Bonk schreef:
(quote)

Bedoel je nou Duitsland of Portugal? Duitsland hebben we ook wel eens traumatisch van verloren.

Dat gaat op grote toernooien nog aardig gelijk op. Al telt 1974 wel voor drie...

Het is wel een beetje alles of niets tegen die Duitsers.... Die ik liever zie winnen, maar dat terzijde.

Spanje en Portugal die op brute wijze worden afgestraft, hoe is dit mogelijk?

Match was leuk tot de rode kaart van Pepe en de goal die daarop volgde, daarna zakte het niveau ver weg door het saaie gebrei van de Duitsers en de onmacht van de Portugezen.

buizen
De sterke EU-landen presteren ook goed in het WK-voetbal. Maar dit terzijde.
Nederland wordt wereldkampioen, niet meer dan terecht.

Ik kan echt niet wachten op Iran - Nigeria

Ik wel. Eindelijk een avondje rust en geen tv en op tijd naar bed. Ghana-VS lees ik ook morgen wel

buizen
Ik wil alle wedstrijden zien. Het is te idioot voor woorden, maar het zij zo.
Morgen Brazilie-Mexico! Ook deze wedstrijd van Duitsland was weer een genot om naar te kijken.
En door Ghana-Verenigde Staten hoef je je niet per definitie 'heen te worstelen', dat kunnen vaak mooie wedstrijden zijn.

Je hebt gelijk. Maar ik ben momenteel doodop door dat gekijk. Ik sla over vanavond

buizen
Ok.

Dank voor je begrip

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:04 uur

geplaatst: vandaag om 03:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.