Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2014, 16:29 uur
Nicolage Rico schreef:
Ach, die 4-2. Dat was toch zonder Van Persie en Robben?
Nee hoor, België mag van mij ver komen. Zelfs nu ze meer praatjes hebben dan de Duitsers...
Ach, die 4-2. Dat was toch zonder Van Persie en Robben?

Nee hoor, België mag van mij ver komen. Zelfs nu ze meer praatjes hebben dan de Duitsers...
Ik heb al meer Nederlanders horen zeggen dat ze wereldkampioen worden dan Belgen, hoor. En ik woon in België.

0
geplaatst: 17 juni 2014, 16:34 uur
Ik heb vandaag in de Volkskrant twee artikelen over de soort enorme 'Oranje-koorts', maar dan de Belgische variant bij onze zuider buren. Hoe ervaren ons Belgische vrienden dat? Staat het land echt op zijn kop vanwege het wk? 

0
geplaatst: 17 juni 2014, 16:39 uur
Kill_illuminati schreef:
Ik heb vandaag in de Volkskrant twee artikelen over de soort enorme 'Oranje-koorts', maar dan de Belgische variant bij onze zuider buren. Hoe ervaren ons Belgische vrienden dat? Staat het land echt op zijn kop vanwege het wk?
Het is meer dan anders en dat heeft 2 grote redenen.
Het is 12 jaar geleden dat we erbij waren
Voor het eerst hebben we echt een heel leuke ploeg, op andere WK's ook wel een paar leuke spelers ( scifo, pfaff, Preudhomme) maar deze selectie verslaat echt alles wat hiervoor hadden qua talent en spelen in topcompetities. Kompany, Courtois en Alderweireld zijn zelfs kampioen geworden bij hen ploeg. Courtois heeft Finale Champions League gespeeld ( en verloren jammerlijk genoeg)
dat zijn voor mij de grote redenen
0
geplaatst: 17 juni 2014, 16:50 uur
De relatief gemakkelijke poule van de Belgen zal ook wel helpen. Even uitmaken met Rusland wie eerste wordt en hup, de rode duivels zijn klaar voor de volgende ronde.
0
buizen
geplaatst: 17 juni 2014, 16:52 uur
Hier gaat dus vanavond de frituur aan. Ook een beetje omwege Belgie. Een hart onder de riem. Zojuist besloten. Brazilie-Mexico en eerst nog Belgie-Algerije en later zelfs ook nog Rusland-Zuid-Korea, dat wordt smullen!
Mijn eerste afspraak voor morgen staat gepland om 14.00uur dus ik heb weer eens mazzel.
Mensen, houd het Nederlands elftal in de gaten. Wij worden wereldkampioen!
Mijn eerste afspraak voor morgen staat gepland om 14.00uur dus ik heb weer eens mazzel.
Mensen, houd het Nederlands elftal in de gaten. Wij worden wereldkampioen!
0
geplaatst: 17 juni 2014, 16:59 uur
Ik ben alleszins érg nerveus. Eindeljk zijn we er nog eens bij. De vorige keer was ik 10 jaar. 

0
geplaatst: 17 juni 2014, 17:07 uur
Kill_illuminati schreef:
Vroegere buurjongen van me woont in België tegenwoordig en die wist te melden dat niet alleen het land op z'n kop staat, maar de vlaggen eveneens:
http://i61.tinypic.com/abm1bd.jpg
http://i58.tinypic.com/sbpxmq.jpg
Of wellicht zijn die mensen van het tweede plaatje fan van die Mannschaft, wie zal het zeggen
.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 17 juni 2014, 17:15 uur
Cavendish wint vandaag de rit in de Ronde van Zwitserland met een oppermachtige sprint.
GrafGantz, de volgorde van de kleuren is anders bij de Duitse vlag.
GrafGantz, de volgorde van de kleuren is anders bij de Duitse vlag.
0
geplaatst: 17 juni 2014, 17:32 uur
Dat was nog ons faalelftal van EK 2012. 8 van de 11 spelers zijn inmiddels vervangen waaronder de keeper en de complete verdediging.
Hoe dan ook, ik hoop dat België een eind komt. Succes vanavond!
0
geplaatst: 17 juni 2014, 18:12 uur

iggy schreef:
Hoe leeft zo'n wedstrijd nu in de USA ? Kijken daar veel mensen naar ? En hoe reageren de kranten ? Is dat voorpagina nieuws of ga je zo'n overwinning pas terugvinden op pagina 9 ?
(quote)
Hoe leeft zo'n wedstrijd nu in de USA ? Kijken daar veel mensen naar ? En hoe reageren de kranten ? Is dat voorpagina nieuws of ga je zo'n overwinning pas terugvinden op pagina 9 ?
Ik denk het allerlaatste.
Heb alleen 1 foto met onderschrift gezien in de lokale krant. Er zijn alleen een paar immigranten die er tegen mij over praatten. Vlaggetjes e.d. zie ik alleen bij ons thuis. Het is hier nu het baseball en basketbalseizoen, dus... ik weet het niet precies, er wordt in de winkels wel geadverteerd en zo.
Op tv wordt er in ieder geval wel veel aan gedaan. Geen commercials tijdens de wedstrijden is ook al heel wat en Van Nistelrooy is een van de voetbalanalisten.

0
geplaatst: 17 juni 2014, 18:21 uur
Had mooi geweest, een schot dwars door de verdediging, in het doel...
0
geplaatst: 17 juni 2014, 18:24 uur
Verthongen hahahaha wat een sukkel.
Sorry Belgen, maar het is de engste voetballer ooit.
Sorry Belgen, maar het is de engste voetballer ooit.
0
geplaatst: 17 juni 2014, 18:50 uur
Fout van wilmots, onvoorstelbaar dat hij De bruyne op de flank zet terwijl hij de hele ploeg veel beter doet draaien als hij centraal staat. Het moet veel sneller en beter!
0
geplaatst: 17 juni 2014, 18:51 uur
Wat een gebrek aan creativiteit. Tis helemaal niks met de Belgen. Druk te groot? Te warm? Awel, d'r is nog ne helft.
0
geplaatst: 17 juni 2014, 18:54 uur
Dat valt behoorlijk tegen inderdaad. Misschien een beetje zenuwen nog? Lekkere actie ook van Vertonghen. 

0
buizen
geplaatst: 17 juni 2014, 19:10 uur
Ik bedoel het eerste gelijkspel met grootheden in het spel. Doe maar rustig, ik volg elke wedstrijd.
0
geplaatst: 17 juni 2014, 19:37 uur
Opvallend hoe veel achterstanden omgebogen worden dit WK. Ook het brengen van Drieske is een gouden zet geweest. (Raar dat ie er niet van meet af aan in staat) De Rode Duivels zijn uit hun doosjes geklommen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.