MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Gelukkig maar. Je moet er toch niet aan denken als een ploeg als Algerije door zou gaan.

Had al een gevoel dat Driesje zou scoren.

herman schreef:
Dat valt behoorlijk tegen inderdaad. Misschien een beetje zenuwen nog?

Dacht ik ook, maar ze komen nu sterk terug!

buizen
Iets zegt mij de hele tijd al dat het 2-2 wordt. Maar ik gun de Belgen van harte een feestje.

Jantje had alleen nooit meer op het veld mogen staan. En dag terwijl de scheids 51 rode kaarten heeft getrokken in 78 of 79 duels, dacht ik.

Je ziet dat België de sterkere ploeg is, maar aanvankelijk haakte het wat. Nu loopt het lekker.

buizen
Deze wedstrijd valt een beetje tegen kwa spektakel.
Ik had een gelijkspel verwacht, Belgie komt hier goed weg. Straks rommelen ze nog door tot aan de halve finale.

Zie nu al uit naar de kraker Brazilie-Mexico! Onze a.s. vijand wellicht..

Ik zie nu al Mexicanen tegen de scheids vloeken...

Eden Hazard heeft zich weer niet van zich laten spreken voor het Belgisch elftal. Mertens daarentegen doet dat voor de zoveelste keer wel. Hij, Fellaini en De Bruyne waren goed aan de zijde van de Rode Duivels. De eerstgenoemde bracht het gene dat zij miste, namelijk meer risico in het spel. Ook het fysiek van Felliani kwam goed van pas tegen de goed verdedigende Algerijnen. En waar is Vertonghen de afgelopen maanden mee bezig?

Dat de Belgen de volgende wedstrijd gewoon gelijk beginnen met Mertens, Fellaini en Origi. Dan moeten ze de poule toch wel doorkomen.

Wat een slaapverwekkende vertoning van FC De Kampioenen.

Blij dat die match winnend is afgesloten, hopelijk heeft Wilmots ook door dat hij dit experiment niet meer moet proberen. Gewoon De Bruyne centraal laten staan, want die zorgt tenminste voor wat drang naar voor ipv al die laterale pasjes. Verder Fellaini ipv Dembele in het middenveld en Mertens /Januzaj op de flank. Lukaku had gewoon pech dat dit niet het spel is dat hem ligt, is veel beter in de omschakeling en zat nu voortdurend omringd door woestijnvossen.

Kill_illuminati schreef:
De Bruyne waren goed aan de zijde van de Rode Duivels.

In de eerste helft verre van. Tweede helft redelijk.

buizen schreef:
Straks rommelen ze nog door tot aan de halve finale. Zie nu al uit naar de kraker Brazilie-Mexico! Onze a.s. vijand wellicht..

jij blijft voorspellen... Heb je ook wel eens wat goed?

Altijd gebuisd denk ik.

buizen
vigil schreef:
(quote)

jij blijft voorspellen... Heb je ook wel eens wat goed?

Jij hebt natuurlijk altijd alles goed, jij voorspelt niet want jij weet.

nee hoor, maar roepen dat het vast nog 2-2 gaat worden, Belgie naar de halve finale gaat, Nederland wereldkampioen gaat worden heeft toch ook niet zo veel zin of wel?

beter een slap begin en dan groeien dan direct pieken
Werk aan de winkel tegen Rusland, vooral op het middenveld. Een breker als Fellaini moest aan de aftrap staan in plaats van die bleke Chadli. Driesje is zijn status van supersub toch echt wel, ik ga het zeggen, ontgroeid. wat een vinnige speler die perfect opduikt in de rug. Ik hield mijn hart vast voor Alderweireld en Van Buyten maar die dekselse Vertonghen maakt toch wel de domste fout in jaren.

Moest idd aan de pittige disputen denken met sommige julders die bij hoog en laag beweerden dat jullie verdediging zo superb was. Vond Jan Vertonghen broddelen als een junior; was ik coach zou ik hem de volgende keer niet opstellen, the guy is liability zoals ie speelt - had zomaar rood kunnen krijgen vlak voor tijd.

Fellaini: superieur, en Dries is idd de klassieke Rode-Duivel-uit-het-doosje.

Bijna 70% balbezit voor België. Dat kan natuurlijk alleen maar als de andere ploeg voluit voor de verdediging heeft gekozen, met de hoop op een succesvolle counter. Dit wilde men absoluut voorkomen, maar Vertonghen vergat blijkbaar even dat penalty's voorkomen nóg belangrijker is.
Maar ondanks dat lukte het plannetje alsnog. Toen de Duivels in de tweede helft een tandje bijstaken, konden de moegespeelde Algerijnen hen echt niet meer tegenhouden.

De-noir schreef:
Zijn de Belgen niet fit ofzo? Mijn god wat een traag tempo...
Zodra België zelf het spel moet maken, zijn ze helemaal niet zo goed. Ze doen het leuk als underdog, maar verder is het vooralsnog absoluut geen "outsider".

buizen
Ik zie nog weinig "Samba-voetbal". Brazilie loopt aardig te klungelen.

Waar is die scheids mee bezig joh?

Ja, dit was ook weer duidelijk geel.

Wat een leuke match!

Hoor het publiek ook tekeer gaan. Prachtig. Alles nu al gecompenseerd door atmosfeer.

Geweldige sfeer. Mexico komt eindelijk opzetten. Komop, aanpakken die Brazo's.

Schitterende redding. Moest ook meteen aan Baines denken.

Nou, daar hebben we al een eerste keer geluk gehad. Slecht spelen en winnen, zo wordt je kampioen, zegt men vader altijd. Hopelijk krijgt hij gelijk!

De vraag: heeft Wilmots krediet verdiend omdat hij weer sterk wisselt, of verliest hij krediet omdat zijn basiselftal zo plat presteerde... Zolang hij er maar van leert, ben ik tevreden. Maar Driesje is de baas, laat daar nu geen twijfel meer over bestaan!

Je kunt van Brazilië zeggen wat je wilt, maar ze maken er altijd feest van.
Toffe wedstrijd.

Wat een redding van Ochoa!

Gaat lekker op en neer zo. Bijna de leukste wedstrijd helft tot nu toe.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:52 uur

geplaatst: vandaag om 09:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.