MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Mjuman schreef:
Dat tapijt wordt nl binnengelootst op de tonen van de fluit van de fakir

Van mij hoeft die knakker z'n fluit niet te tonen hoor.

Running On Empty schreef:
(quote)

Het oude veld van ADO was volgens mij nog beter dan deze akker.

Ik ben blij dat een kunstenaar als Pirlo deze Turkse zwijnenstal bespaard is gebleven.

GrafGantz schreef:
(quote)

Van mij hoeft die knakker z'n fluit niet te tonen hoor.

Oh, dat hoeft ook niet dit gezelschap The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble toont aan dat je prima muziek kunt maken in the dark en dan nog uiterst prettig hoorbaar te zijn - al doezel je wel eens weg

Jezus zeg dat veld is echt abnormaal slecht. Gewoon een loterij nu.

En toch bijna de 1-0 door Drogba.

Juventus hoeft niet te winnen, Gala moet.

Koekoek, 1-0. Sneijdert.

En wat een gehuil zullen we van die Conte horen de komende dagen.

Mooie wedstrijd van dramatiek. Maar eerlijk gezegd had ik liever Juventus door gehad.

Hendrik68
Wat een klasbak die Sneijder. Alles wat hij deed was goed en dan ook nog eens scoren. Verreweg de beste man van het veld. Geeft vertrouwen voor het WK. Ik mag er van uit gaan dat Van Gaal en Sneijder weer vriendjes zijn tegen die tijd.

Hendrik68 schreef:
Wat een klasbak die Sneijder. Alles wat hij deed was goed en dan ook nog eens scoren. Verreweg de beste man van het veld. Geeft vertrouwen voor het WK. Ik mag er van uit gaan dat Van Gaal en Sneijder weer vriendjes zijn tegen die tijd.

Hij schoot ook ballen naast en (huizenhoog) over, maar dat is niet zo gek onder deze omstandigheden. Sowieso geen omstandigheden om iemand echt te beoordelen. Wel een prima goal en hij gaat natuurlijk wel slimmer om met de omstandigheden dan een Eboue.

Anyway, erg tof voor Sneijder en de Turken.

Sneijder

Haha geweldig in die modderpoel, zoiets vergeet je niet gauw weer.

Martial
Running On Empty schreef:
Jezus zeg dat veld is echt abnormaal slecht.

Waarop Ronald Koeman zei lekker veldje hoor.......

Martial
Kill_illuminati schreef:
Met zijn doelpunt, is Ronaldo is de eerste speler die 9 keer scoort in de Champions League groep fase. Vorig jaar werd hij topscoorder van het toernooi door twaalf keer te scoren. Bovendien heeft Real Madrid het vorige record verbroken door in 31 CL wedstrijden op rij minstens een keer te scoren. Het vorige record stond op 30 en was in handen van Barcelona.

En daarom mag Ronaldo van mij wel is een keer de gouden bal winnen, dat verdient deze jongen ook wel een keer, niet dat ik zo pro Ronaldo ben, maar ja voetballen kan hij wel natuurlijk.

Stijn_Slayer
Al had hij er drie moeten maken gisteren. Nouwja, die bal op de paal krijgt een gemiddelde speler niet eens in de buurt van de paal.

Niet zo gezellig geloof ik vanmiddag in Milaan

Niet echt een verrassing dat er daar gestoken wordt en je kunt alleen maar hopen dat het uiteindelijk goed afloopt met de zwaargewonde Ajacied. Ook enkele lichtgewonden.

Waarom staat Mike VD Hoorn niet opgesteld?

Het zal mij liggen maar ik vind het eigenlijk best verrassend (al is dat natuurlijk het goede woord niet) dat dit voorkomt.

Die nummer 21 van Milan is een donkere uitvoering van Zlatan.

en heel terrecht rood!

Alleen jammer dat ajax er niet echt voordeel weet uit te halen.

vigil schreef:
Het zal mij liggen maar ik vind het eigenlijk best verrassend (al is dat natuurlijk het goede woord niet) dat dit voorkomt.

Het is een treurig gegeven, maar zeker niet iets dat uit de lucht kwam vallen. Hoeveel buitenlandse supporters er de afgelopen jaren wel niet zijn 'geprikt' in Italie...

Napoli v. Arsenal is een spannende wedstrijd. De Italianen moeten met drie punten verschil winnen en dan mag Dortmund niet winnen tegen Marseille. Gelukkig weten de Gunners het doel schoon te houden en niet onder de druk van het publiek en het belang te bezwijken. Tweede helft zal nog spannender worden.

korenbloem schreef:
en heel terrecht rood!

Dat zeker. Hele smerige overtreding.

Vond het teleurstellend wat Ajax de tweede helft nog wist te brengen. Milan bleef vrij eenvoudig overeind.

Mooi om te zien hoe Milan zo'n wedstrijd gewoon doodmaakt, moest wel lachen om die coach en Balotelli.

Mooi om te zien? Weet je zeker dat je een liefhebber van voetbal bent?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:13 uur

geplaatst: vandaag om 08:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.