Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 10 december 2013, 15:44 uur
Daaruit blijkt vooral dat Bossen het niet zo op Feyenoord had/heeft.
0
geplaatst: 10 december 2013, 15:55 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik heb mij toen zelfs even afgevraagd of hij een Ajax pyama had (toen André Oijer een donker rode kaart verdiende
en deze niet kreeg).
0
geplaatst: 10 december 2013, 16:08 uur
De heren deskundologen hadden Bossen de vraag van de dag (15/11) kunnen voorleggen.
Voor mij is het dan ook een HEEL grote vraag waar bijv Musician zijn pyjamakennis vandaan haalt. Zie hieronder
Tijd voor een nieuwe - hoe slaap je: in pyjama, t-shirt, of eh....?
- dix: Meestal in een Yo La Tengo shirt
- Titmeister: Boxer
- 2MY: zoals God het oorspronkelijk bedoeld heeft
- spoon: broeibroek
- arcade: pyjama
- nclo: Ik kies dan toch wel voor een versleten t-shirt dat mij nog aardig past. Zonde om het anders weg te gooien
>>>> - musician: naakt, dat heb ik nog overgehouden aan de goede oude jaren '70. Wat is in Godsnaam een broeibroek?
Voor mij is het dan ook een HEEL grote vraag waar bijv Musician zijn pyjamakennis vandaan haalt. Zie hieronder
Tijd voor een nieuwe - hoe slaap je: in pyjama, t-shirt, of eh....?
- dix: Meestal in een Yo La Tengo shirt
- Titmeister: Boxer
- 2MY: zoals God het oorspronkelijk bedoeld heeft
- spoon: broeibroek
- arcade: pyjama
- nclo: Ik kies dan toch wel voor een versleten t-shirt dat mij nog aardig past. Zonde om het anders weg te gooien
>>>> - musician: naakt, dat heb ik nog overgehouden aan de goede oude jaren '70. Wat is in Godsnaam een broeibroek?
0
geplaatst: 10 december 2013, 18:03 uur
Running On Empty schreef:
Ik heb mij toen zelfs even afgevraagd of hij een Ajax pyama had (toen André Oijer een donker rode kaart verdiende
en deze niet kreeg).
(quote)
en deze niet kreeg). Welke scheids juichte er ook alweer na een goal van Ajax tegen PSV?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 december 2013, 18:12 uur
Braamhaar, 'omdat hij een goede beslissing had genomen'.
De voordeelregel, dacht ik.
De voordeelregel, dacht ik.
0
geplaatst: 10 december 2013, 18:24 uur
Vergis je ook niet in Pol Van Boekel, vreselijk pedant mannetje á la Pieter Vink.
Dan toch het liefst Bjorn Kuipers, maar goed dat is dan ook wereldklasse. Kevin Blom kan er trouwens ook best mee door.
Dan toch het liefst Bjorn Kuipers, maar goed dat is dan ook wereldklasse. Kevin Blom kan er trouwens ook best mee door.
0
geplaatst: 10 december 2013, 18:26 uur
Vergis je ook niet in Pol Van Boekel, vreselijk pedant mannetje á la Pieter Vink.
Zeker. Heb je toevallig al gezien wie er zondag fluit? Nu is het maar tegen PSV, maar toch...

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 december 2013, 18:34 uur
Goede scheids op zich (maakt ook wel fouten), maar ik heb in de CL soms wel het gevoel dat hij toch een beetje onder de indruk van Barcelona is.
0
geplaatst: 10 december 2013, 18:54 uur
Onheilspellend schreef:
(quote)
Zeker. Heb je toevallig al gezien wie er zondag fluit? Nu is het maar tegen PSV, maar toch...
Ja dat is jammer maar helaas niets aan te doen. Van Boekel is toch al niet geliefd in Utrecht. Overigens al 16.000 kaarten verkocht en het is pas dinsdag. Ben echt heel benieuwd.
Kan een hele leuke pot worden of een geweldige afknapper

0
geplaatst: 10 december 2013, 19:14 uur
Ja dat is jammer maar helaas niets aan te doen. Van Boekel is toch al niet geliefd in Utrecht. Overigens al 16.000 kaarten verkocht en het is pas dinsdag. Ben echt heel benieuwd.
(quote)
Eerlijk gezegd heb ik van het veldspel en het resultaat niet zulke enorme verwachtingen. We hebben drie overwinningen op rij weten te boeken, maar overall was het spel zeker niet groots. PSV zit duidelijk in een zware periode, maar voor ons bestaan er geen eenvoudige wedstrijden op voorhand.
Wat ik wel verwacht is een sfeervolle, mogelijk zelfs kolkende, Galgenwaard - ook afhankelijk van het wedstrijdverloop - en een Utrecht dat er vanaf de eerste seconde opklapt. Het is lekker dat je veel punten hebt gepakt in de weken voordat PSV op bezoek komt; je kunt vrij ontspannen naar zondag toeleven. Als ik een gokje moet wagen, zeg ik 1-1.
0
geplaatst: 10 december 2013, 19:33 uur
Mjuman schreef:
Voor mij is het dan ook een HEEL grote vraag waar bijv Musician zijn pyjamakennis vandaan haalt.
Voor mij is het dan ook een HEEL grote vraag waar bijv Musician zijn pyjamakennis vandaan haalt.

Volgens mij ging het toch om scheidsrechters in pyjama's? Dat is niet zo moeilijk, die halen ze gewoon uit de Feyenoord shop. Dat plaatje was niet zo moeilijk.
Ik word natuurlijk niet aangehaald door die Bossen maar gezien zijn wantrouwen tegen ex-collega's in pyjama's kun je mij gerust elke wedstrijd laten fluiten

0
geplaatst: 10 december 2013, 20:27 uur
Onheilspellend schreef:
Wat ik wel verwacht is een sfeervolle, mogelijk zelfs kolkende, Galgenwaard - ook afhankelijk van het wedstrijdverloop - en een Utrecht dat er vanaf de eerste seconde opklapt. Het is lekker dat je veel punten hebt gepakt in de weken voordat PSV op bezoek komt; je kunt vrij ontspannen naar zondag toeleven. Als ik een gokje moet wagen, zeg ik 1-1.
(quote)
Eerlijk gezegd heb ik van het veldspel en het resultaat niet zulke enorme verwachtingen. We hebben drie overwinningen op rij weten te boeken, maar overall was het spel zeker niet groots. PSV zit duidelijk in een zware periode, maar voor ons bestaan er geen eenvoudige wedstrijden op voorhand.Wat ik wel verwacht is een sfeervolle, mogelijk zelfs kolkende, Galgenwaard - ook afhankelijk van het wedstrijdverloop - en een Utrecht dat er vanaf de eerste seconde opklapt. Het is lekker dat je veel punten hebt gepakt in de weken voordat PSV op bezoek komt; je kunt vrij ontspannen naar zondag toeleven. Als ik een gokje moet wagen, zeg ik 1-1.
Ja dat klopt helemaal. Wij staan netjes 7e maar hebben de laatste weken wel enige mazzel gehad, met name ook thuis tegen ADO en Heerenveen. Als FC Utrecht met een ijzersterk middenveld van Ayoub, Sarota, Duplan en Toornstra nu ook nog ineens goed gaat voetballen dan acht ik PSV toch wel redelijk kansloos maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Gewoon meteen er opklappen en PSV proberen af te bluffen.
0
geplaatst: 10 december 2013, 20:28 uur
Ja dat klopt helemaal. Wij staan netjes 7e maar hebben de laatste weken wel enige mazzel gehad, met name ook thuis tegen ADO en Heerenveen. Als FC Utrecht met een ijzersterk middenveld van Ayoub, Sarota, Duplan en Toornstra nu ook nog ineens goed gaat voetballen dan acht ik PSV toch wel redelijk kansloos maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Gewoon meteen er opklappen en PSV proberen af te bluffen.
(quote)
De overrompelingstactiek.

0
geplaatst: 10 december 2013, 20:38 uur
Gek genoeg hoor ik het Jan Wouters al zeggen - op zijn Foeke_Booy's. Mocht PSV het schip ingaan, zal er dit keer niet uitgehuild kunnen worden bij de fans. Maar eerlijk gezegd hoop ik nog steeds op een klein mirakel - al zal dat vergeefs zijn. Ook in de tijd van de gebroeders Van der Kerkhof {"bolletje, bolletje") is PSV wel eens het schip ingegaan. Herinner me ook nog een wedstrijd van PSV met Gullit - toen durfde ik amper te juichen

0
geplaatst: 10 december 2013, 21:24 uur
Gelukkig spelen ze de allerlaatste wedstrijd van dit weekeinde (zondag half vijf), ze weten de consequenties in de stand bij winst of verlies.
Ik hoorde iedereen weer roepen dat er vooral niet naar de stand gekeken wordt en dat ze gewoon hun eigen spel blijven spelen. Reken maar dat iedereen de ranglijst in z'n hoofd heeft zitten en per doelpunt ook de consequenties weet voor "de lijst".
Mooie hagelbui trouwens bij Galatasaray
Ik hoorde iedereen weer roepen dat er vooral niet naar de stand gekeken wordt en dat ze gewoon hun eigen spel blijven spelen. Reken maar dat iedereen de ranglijst in z'n hoofd heeft zitten en per doelpunt ook de consequenties weet voor "de lijst".
Mooie hagelbui trouwens bij Galatasaray
0
geplaatst: 10 december 2013, 21:54 uur
En in Istanbul kunnen ze niet met een hagelbuitje omgaan...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 december 2013, 22:00 uur
Het schijnt dat ze daar geen weerberichten hebben.
0
geplaatst: 10 december 2013, 22:07 uur
Met zijn doelpunt, is Ronaldo is de eerste speler die 9 keer scoort in de Champions League groep fase. Vorig jaar werd hij topscoorder van het toernooi door twaalf keer te scoren. Bovendien heeft Real Madrid het vorige record verbroken door in 31 CL wedstrijden op rij minstens een keer te scoren. Het vorige record stond op 30 en was in handen van Barcelona.
0
geplaatst: 10 december 2013, 23:25 uur
Morgen om 13:00 gaan ze het maar weer proberen in Istanbul?
0
geplaatst: 11 december 2013, 07:44 uur
Maar daar zijn de lijnen zichtbaar, iets waar ze in Turkije niet in slaagden.
0
geplaatst: 11 december 2013, 11:12 uur
Vanaf 14:00 op Nederland 1 en NOS.nl kunnen we verder kijken naar Galatasaray - Juve (als het veld wordt goedgekeurd
)
)
0
geplaatst: 11 december 2013, 11:31 uur
Onheilspellend schreef:
Vanaf 14:00 op Nederland 1 en NOS.nl kunnen we verder kijken naar Galatasaray - Juve (als het veld wordt goedgekeurd
)
) D'r wordt getest met een vliegend tapijt - als dat veilig kan landen is het veld bespeelbaar

0
geplaatst: 11 december 2013, 11:33 uur
Mjuman schreef:
D'r wordt getest met een vliegend tapijt - als dat veilig kan landen is het veld bespeelbaar
(quote)
D'r wordt getest met een vliegend tapijt - als dat veilig kan landen is het veld bespeelbaar
Aparte, maar mooie manier om het veld te testen. Kan er nog niets van vinden op UEFA.com etc.
0
geplaatst: 11 december 2013, 11:37 uur
Onheilspellend schreef:
Aparte, maar mooie manier om het veld te testen. Kan er nog niets van vinden op UEFA.com etc.
(quote)
Wat denk je dat de UEFA het geld heeft om overal een fakir te detacheren? Dat tapijt wordt nl binnengeloodst op de tonen van de fluit van de fakir

0
geplaatst: 11 december 2013, 11:39 uur
Mjuman schreef:
Wat denk je dat de UEFA het geld heeft om overal een fakir te detacheren? Dat tapijt wordt nl binnengelootst op de tonen van de fluit van de fakir
(quote)
Wat denk je dat de UEFA het geld heeft om overal een fakir te detacheren? Dat tapijt wordt nl binnengelootst op de tonen van de fluit van de fakir
Zeker, maar net zoals jij het weet, zullen ze het bij de UEFA ook wel weten.
0
geplaatst: 11 december 2013, 14:04 uur
Gelukkig zijn de omstandigheden vanmiddag een stuk beter in Istanbul.
0
geplaatst: 11 december 2013, 14:10 uur
Onheilspellend schreef:
Het oude veld van ADO was volgens mij nog beter dan deze akker.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.