MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:

Nicolage Rico schreef:
Jij snapt m'n grap niet.

Succes jongens!

Sorry maar ik reageerde helemaal niet op jouw bericht, maar direct op hermans bericht, heb daarom maar de qoute geplaatst.
en nu ben ik mijn vorig bericht kwijt ,
Eerst maar eens kijken.

Cured
Rukopstelling (weer)....kan Van Gaal ook gewisseld worden? Dit is niet om aan te kijken met zo'n naar achteren voetballend nederlands team...vragen om problemen.

Het wordt tijd dat schwalbes en om kaarten vragen eens effectief met geel bestraft wordt zoals de reglementen het voorschrijven.

De scheids vind ik uitstekend fluiten!! De beste man van het veld ha.

Tja elke keer Robben gaat liggen, is het fout, je zou hem voor minder goed vinden als Nederlander. Verder maar een matige helft.

buizen
Onze jongens hebben zich kranig geweerd. Was er al een beetje bang voor dat er met een vreemde Kuyteend in de bijt even naar een weg gezocht moet.
Maar wat is Robben opnieuw in vorm zeg, die gaat ons minimaal 1 goal bezorgen!

Prima scheids. Ziet het goed. Ook bij Robben. Verder denk ik dat deze opstelling de enige realistische is tegen Chili. Als je 433 gaat spelen, ga je voor gaas.

Toch een wat tamme wedstrijd.
Nederland hoeft niet zo, maar ik hoop dat ze scoren en Chili op voor blijven. Die worden natuurlijk gretiger.

buizen
Arjen gaat nog wel een lesje straatvoetbal-passeren-scoren geven aan die Chilenen.
Read my lips.

Ik ben niet onder de indruk.

Gary Medel (62) completed more passes in the first half than the entire #NED team (60).

Ach 0-0 is prima, resultaat is wat telt op dit moment.

Hoppa, wat nou 0-0.

1-0 Nog beter haha

Niet mooi maar wel functioneel. Oranje is moeilijk te kloppen.

Prachtig uitgevoerde kopbal?

Geen leuke wedstrijd om naar te kijken, maar nu het stilaan om de knikkers begint te gaan zullen en nog wel zo volgen. De scheids fluit ook te snel en breekt zo het spel, tot nu toe lieten ze lekker doorspelen en dan passen de spelers zich daar wel aan aan.

Oranje bezig aan een goede zaak en ook wel verdiend voor, de Chilenen gaan wel erg graag tegen de grond in de 16.

Ik vond vooral Sneijder erg ondermaats presteren vandaag.

Hendrik68
Wat is Chili toch een matige ploeg als de scheidsrechter niet meegaat in de matennaaierij. Zo'n Alexis Sanchez kan gewoon helemaal niks zonder gejank. Kuipers krijgt er met deze scheidsrechter een geduchte concurrent bij. Hulde.

buizen
Kijk. Ik had niet anders verwacht. Wij zijn onverslaanbaar en winnen alles.

Onze-jongens-sceptici Where are you now ?!

De lage landen pakken 15/15 voorlopig

Mooie 2-0 overwinning

Toegegeven Sneijder bijzonder matig. Het enige wat hij vandaag goed heeft gedaan is de bal onderscheppen waar Robben bijna uit scoorde.

Een redelijk matige eerste helft, maar zonder echt grote kansen. Alleen die kopbal was slecht gedaan van Nederland, die ingestudeerde corner was een sterk staaltje van Chili.

Tweede helft achterin een blok en uiteindelijk de dodelijke counters. Geweldige prestatie!

Cured
Niet om aan te kijken qua voetbal, maar 2 goeie momenten en 2 goede wissels (waarvan één laat was en de andere toevallig goed uitpakte). Geef mij maar het voetballende 4-3-3 systeem, want ik vond er om naar te kijken weinig/geen hol aan .

Zo, die staat ook weer op ons conto!

Nu Australië - Spanje lekker bekijken!

Zo spelen ze de rest van het toernooi. Niet om aan te gluren maar wel winnen. En daar gaat het uiteindelijk wel om. Dit is geen toeval meer. Oranje voetbalt naar vermogen. De Chilenen kwamen behoudens enkele leuke acties niet aan voetballen toe. Wel oppassen met tackelen want niet elke scheidsrechter is zo goed als deze.

Cured schreef:
Niet om aan te kijken qua voetbal, maar 2 goeie momenten en 2 goede wissels (waarvan één laat was en de andere toevallig goed uitpakte). Geef mij maar het voetballende 4-3-3 systeem, want ik vond er om naar te kijken weinig/geen hol aan .

Ik ga met je mee wat de eerste helft betreft, maar daarna ging de leeuw los.
Toen Chili zich liet gelden kwam Oranje ook in actie en hoe!

Cured
Doordat er wat verschuivingen bij beide ploegen kwamen werd het wel boeiender om naar te kijken, maar dat 5-3-2 vind ik toch vreselijk om naar te kijken. Sneijder komt dan ook minder uit de verf en je hebt voorin en op het middenveld minder 'stootkracht'/afspeelmogelijkheden. Ik voetbal liever meer naar voren, meer Hollandse school dus. De 2e helft tegen Spanje pakte het goed uit, maar daar hadden we met de rust ook achter kunnen staan en was een bevlieging van v. Persie en een puike pass van Blind nodig om er weer in te geloven.

Cured schreef:
Rukopstelling (weer)....kan Van Gaal ook gewisseld worden? Dit is niet om aan te kijken met zo'n naar achteren voetballend nederlands team...vragen om problemen.

9 uit 9, 10 goals voor 3 tegen (waarvan 2 discutabele penalty's).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:49 uur

geplaatst: vandaag om 20:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.