Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
buizen
geplaatst: 24 juni 2014, 19:34 uur
Italie schijnt aan een gelijkspel genoeg te hebben, op basis van doelsaldo, en zo spelen ze dus ook, nou ik hoop dat ze het verliezen en dat Engeland ook nog eens met gigantische cijfers van Costa Rica wint zodat Italie uiteindelijk als laatste eindigt in de poule, en weer naar huis kan.
Kan er hier in huis tenminste weer pizza worden gegeten.
Kan er hier in huis tenminste weer pizza worden gegeten.
0
geplaatst: 24 juni 2014, 19:39 uur
Suarez heeft honger, geloof ik...
Edit: Uruguay bijt!!! Oei, Italië, komen die van een koude pizza thuis?
Edit: Uruguay bijt!!! Oei, Italië, komen die van een koude pizza thuis?

0
buizen
geplaatst: 24 juni 2014, 19:40 uur
Zeg je net dat er geen ruk aan is (vind ik eigenlijk ook wel een beetje).., wordt er iemand gebeten.. En volgt er een goal.. Voor Uruguay 

0
Cured
geplaatst: 24 juni 2014, 19:42 uur
Ja, ik heb het geluid aan...nou ja, nou moet Italië met 10 man alles of niets spelen. Wordt het toch nog een hete 10 minuten misschien
.
.
0
geplaatst: 24 juni 2014, 19:47 uur
Suarez had honger blijkbaar, gewoon 20 wedstrijden schorsen die vent.
0
buizen
geplaatst: 24 juni 2014, 19:49 uur
Had trouwens wel verwacht dat Uruguay door zou gaan. Net als Costa Rica en de USA.
En Nederland wereldkampioen.
Een kind en een weldenkend mens zien dat.
En Nederland wereldkampioen.
Een kind en een weldenkend mens zien dat.
0
geplaatst: 24 juni 2014, 19:54 uur
Ach, dat was gewoon een liefdesbeetje. 
De wedstrijd eindigt in een complete chaos.

De wedstrijd eindigt in een complete chaos.
0
geplaatst: 24 juni 2014, 20:00 uur
Netjes is het niet maar die Italo's zijn ook zuigers tot en met. Hem zal wel 1 of 2 wedstrijden boven het hoofd hangen.
0
buizen
geplaatst: 24 juni 2014, 20:02 uur
Mexico moeten we beslist niet onderschatten maar wij kuieren in principe op ons gemakje naar de finale, tegen Brazilie, Duitsland of Frankrijk. Ik heb er een goed gevoel over.
0
buizen
geplaatst: 24 juni 2014, 20:08 uur
Poule C lijkt een gelopen koers voor Colombia en Ivoorkust.
0
geplaatst: 24 juni 2014, 20:12 uur
buizen schreef:
Colombia is wel zeker, van Ivoorkust ben ik nog niet 100% zeker.
Griekenland of Japan kunnen zeker nog 2e worden.
0
geplaatst: 24 juni 2014, 20:16 uur
Edwynn schreef:
Netjes is het niet maar die Italo's zijn ook zuigers tot en met. Hem zal wel 1 of 2 wedstrijden boven het hoofd hangen.
Denk je dat echt? Minstens 7 wedstrijden. Eigenlijk zou je hem tot 2015 moeten schorsen. Het jammere is dat hij dit nooit af gaat leren, het zit in z'n bloed.
0
geplaatst: 24 juni 2014, 20:17 uur
buizen schreef:
Mexico moeten we beslist niet onderschatten maar wij kuieren in principe op ons gemakje naar de finale, tegen Brazilie, Duitsland of Frankrijk. Ik heb er een goed gevoel over.
Argentinië of België gaat ook geen makkie worden, mochten we dat halen.
50/50 tegen Mexico.
0
buizen
geplaatst: 24 juni 2014, 20:18 uur
laxus11 schreef:
(quote)
Nee, het is geen spannende poule. Natuurlijk kan Japan nog winnen en voor een stunt zorgen tegen Colombia maar dan nog zal Ivoorkust echt niet verliezen van dat lousy Griekenland.
Behoudens een wonder. Wonderen kunnen geschieden. Theoretisch is inderdaad nog een en ander mogelijk.
0
geplaatst: 24 juni 2014, 20:18 uur
Haha omdat Waterreus dat net zegt, zeker. We zullen zien wat het wordt. Er gebeuren meer onoorbare zaken. Maar ellebogen en met de noppen op de knie staan is blijkbaar meer geaccepteerd.
0
geplaatst: 24 juni 2014, 20:19 uur
Schors zo'n recidivist alsjeblieft levenslang. Die idioot hoort niet op een voetbalveld te staan.
0
geplaatst: 24 juni 2014, 20:19 uur
Van mij hoeven die Grieken ook niet door, maar je weet nooit toch.
0
geplaatst: 24 juni 2014, 20:21 uur
Van mij mogen ze hem ook tot 2015 schorsen, de 3x keer al en hij zal het zeker niet af gaan leren.
0
buizen
geplaatst: 24 juni 2014, 20:27 uur
Toch is het wel triest, met Suarez. Die jongen heeft professionele hulp nodig. En/of een statement: voorlopig niet meer welkom binnen de lijnen. Jammer maar het is zo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.