MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
buizen
Italie schijnt aan een gelijkspel genoeg te hebben, op basis van doelsaldo, en zo spelen ze dus ook, nou ik hoop dat ze het verliezen en dat Engeland ook nog eens met gigantische cijfers van Costa Rica wint zodat Italie uiteindelijk als laatste eindigt in de poule, en weer naar huis kan.
Kan er hier in huis tenminste weer pizza worden gegeten.

Cured
geen ruk aan, die wedstrijd Ita-Uru....

Suarez heeft honger, geloof ik...

Edit: Uruguay bijt!!! Oei, Italië, komen die van een koude pizza thuis?

Hannibal is bbbback !! En een goal zelfs.

Haha Suarez. Wat een druif. Maar ja wel voor nu.

buizen
Zeg je net dat er geen ruk aan is (vind ik eigenlijk ook wel een beetje).., wordt er iemand gebeten.. En volgt er een goal.. Voor Uruguay

Zo. Dit was de laatste wedstrijd van Suarez dit W.K.

Cured
Ja, ik heb het geluid aan...nou ja, nou moet Italië met 10 man alles of niets spelen. Wordt het toch nog een hete 10 minuten misschien .

Wat een vies ventje die Suarez.....bah bah bah!!

Suarez had honger blijkbaar, gewoon 20 wedstrijden schorsen die vent.

De FIFA moet maar hopen dat Italië nog gelijk maakt.

buizen
Had trouwens wel verwacht dat Uruguay door zou gaan. Net als Costa Rica en de USA.
En Nederland wereldkampioen.
Een kind en een weldenkend mens zien dat.

Zonder suarez wordt het nog erg lastig tegen Colimbia.

Ach, dat was gewoon een liefdesbeetje.

De wedstrijd eindigt in een complete chaos.

Netjes is het niet maar die Italo's zijn ook zuigers tot en met. Hem zal wel 1 of 2 wedstrijden boven het hoofd hangen.

buizen
Mexico moeten we beslist niet onderschatten maar wij kuieren in principe op ons gemakje naar de finale, tegen Brazilie, Duitsland of Frankrijk. Ik heb er een goed gevoel over.

buizen
Poule C lijkt een gelopen koers voor Colombia en Ivoorkust.

Costa Rica bovenin poule D...
Wie had dat durven dromen?

buizen schreef:
Poule C lijkt een gelopen koers voor Colombia en Ivoorkust.

Colombia is wel zeker, van Ivoorkust ben ik nog niet 100% zeker.

Griekenland of Japan kunnen zeker nog 2e worden.

Edwynn schreef:
Netjes is het niet maar die Italo's zijn ook zuigers tot en met. Hem zal wel 1 of 2 wedstrijden boven het hoofd hangen.

Denk je dat echt? Minstens 7 wedstrijden. Eigenlijk zou je hem tot 2015 moeten schorsen. Het jammere is dat hij dit nooit af gaat leren, het zit in z'n bloed.

buizen schreef:
Mexico moeten we beslist niet onderschatten maar wij kuieren in principe op ons gemakje naar de finale, tegen Brazilie, Duitsland of Frankrijk. Ik heb er een goed gevoel over.

Argentinië of België gaat ook geen makkie worden, mochten we dat halen.

50/50 tegen Mexico.

buizen
laxus11 schreef:
(quote)

Colombia is wel zeker, van Ivoorkust ben ik nog niet 100% zeker.

Griekenland of Japan kunnen zeker nog 2e worden.

Nee, het is geen spannende poule. Natuurlijk kan Japan nog winnen en voor een stunt zorgen tegen Colombia maar dan nog zal Ivoorkust echt niet verliezen van dat lousy Griekenland.
Behoudens een wonder. Wonderen kunnen geschieden. Theoretisch is inderdaad nog een en ander mogelijk.

Haha omdat Waterreus dat net zegt, zeker. We zullen zien wat het wordt. Er gebeuren meer onoorbare zaken. Maar ellebogen en met de noppen op de knie staan is blijkbaar meer geaccepteerd.

Schors zo'n recidivist alsjeblieft levenslang. Die idioot hoort niet op een voetbalveld te staan.

Van mij hoeven die Grieken ook niet door, maar je weet nooit toch.

Van mij mogen ze hem ook tot 2015 schorsen, de 3x keer al en hij zal het zeker niet af gaan leren.

Sjemig, die tackle van Lallana... paars.

Griekenland door... Je zou het toch niet willen...?

buizen
Toch is het wel triest, met Suarez. Die jongen heeft professionele hulp nodig. En/of een statement: voorlopig niet meer welkom binnen de lijnen. Jammer maar het is zo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:17 uur

geplaatst: vandaag om 05:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.