MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Brrrr inderdaad, kaztor.

Geen pizza, geen pasta, dan zijn we consequent, ook geen kritharaki, dolmadakia en Hermes-schotel.

De salade niçoise zit er nog wel in, de bangers en fish 'n chips niet meer - de taco's ook nog even.

Wat mij betreft is het een levenslange schorsing van Suarez en diskwalificatie van Uruguay.
Met mijn eerdere opmerking over de FIFA, waarbij ik indirect pleitte voor de invoering van een videoscheidsrechter, sla ik de plank mis. Het moet gaan om een mentaliteitsverandering bij de voetballers zelf.
Ik fluit jeugdwedstrijden en een enkele keer word ik er op gewezen dat ik een fout maak die ik moet corrigeren ten nadele van degene die me er op wees. Zoals een topspeler bij snooker de scheidsrechter ook altijd in zijn nadeel corrigeert.

Improvision
Suarez oogde hongerig vandaag.

Ik acht Suarez ontoerekeningsvatbaar op het moment van happen. Na een vaccinatie tegen hondsdolheid mag hij weer meedoen. Maar wel gemuilkorfd.

Spijtig dat zo'n topspeler als Suarez zich daaraan vergrijpt. Hopelijk wordt hij niet geschorst, want hij is en blijft één van de grote attracties van het toernooi.

Hoe goed een speler ook is gewoon voor 15-20 wedstrijden schorsen.

Bijten hoort gewoon niet op het veld.

Zo is dat.

En als je dan bijt, bijt niet in een sleutelbeen, want dan krijg je pijn aan je tanden.

Co Adriaanse: Als Messi nu eens op de plek van Robben zou spelen?

Justus18 schreef:
En als je dan bijt, bijt niet in een sleutelbeen, want dan krijg je pijn aan je tanden.

Wel lekker kluiven
Dat zou dan wel meteen de verklaring zijn - Suarez zit in een identiteitscrisis en denkt dat ie Kluiverd is.
Wat zou trouwens lekkerder zijn: Turks, Servisch of Italiaans vlees?

Edwynn schreef:
Netjes is het niet maar die Italo's zijn ook zuigers tot en met. Hem zal wel 1 of 2 wedstrijden boven het hoofd hangen.

Zet daar maar een 0 achter. In Nederland kreeg hij er 7 voor zijn beet en in Engeland 10. Suarez speelt in 2014 geen interlandvoetbal meer.

Ja, ik tikte dat voordat Waterreus het op tv die feitjes oplepelde. Toch vind ik dat de samenhang met andere grove overtredingen wat zoek is. Zie bijvoorbeeld die aanslag van Balotelli of die ene Brit op Ruiz. Op zulke aanslagen zou menig ISIS-soldaat stikjaloers op zijn.

Hij wordt mogelijk voor twee jaar geschorst:

Luis Suarez faces up to TWO YEAR worldwide ban over latest biting incident - Mirror Online - mirror.co.uk

edit: strekking van het artikel komt niet echt overeen met sensatiekop...

Iemand in voor een pooltje over de duur van zijn schorsing?

Die Suarez, wat een gek. En daar gaat de bonus die FC Groningen zou krijgen bij een transfer.
Hij leert het blijkbaar nooit, schorsen helpt ook niet dus er zit nog maar een ding op.

trebremmit schreef:
Die Suarez, wat een gek. En daar gaat de bonus die FC Groningen zou krijgen bij een transfer.
Hij leert het blijkbaar nooit, schorsen helpt ook niet dus er zit nog maar een ding op.

D'r is een alternatief voor alle tanden verwijderen - gedwongen vegetariër worden; klein risico dat ie dan het shirt van zijn tegenstander opvreet (linnen of viscose).

Manmanman, het zal toch niet hè met dat verschrikkelijke Griekenland...

Ik vind ze eerlijk gezegd iets beter spelen dan Ivoorkust.

Nicolage Rico schreef:
Manmanman, het zal toch niet hè met dat verschrikkelijke Griekenland...

Spelen die nog ergens voor?

Leuk feitje: Door de uitschakeling van Italie is er geen enkele speler meer op het wk actief die eerder het toernooi heeft gewonnen.

Ivoorkust speelt op dit moment ook zwak, maar dat Griekenland; een nachtmerrie voor iedere voetballiefhebber.

Kill_illuminati schreef:
(quote)

Spelen die nog ergens voor?

Leuk feitje: Door de uitschakeling van Italie is er geen enkele speler meer op het wk actief die eerder het toernooi heeft gewonnen.

Griekenland staat nu virtueel in de volgende ronde.

Of Japan moet er nog eentje bijmaken.

Of Ivoorkust maakt er eentje... Virtueel hè.

Colombia-Japan is een fijne match, met dank aan Japan dat er vol voor gaat en eindelijk zijn niveau lijkt te halen.
Hopelijk scoren ze nog (of doet Ivoorkust nog iets), want niemand wil die Grieken in de volgende ronde.

Colombia als groepswinnaar kan al moeilijk meer mislopen. Dan krijgen we met Chili-Brazilie en Uruguay-Colombia twee Zuid-Amerikaanse achtste finales, de winnaars mogen ook nog eens tegen elkaar in de kwartfinale.

Laat die Zuid-Amerikanen maar lekker elkaar elimineren

Mooi! Lekkere actie en pass van Kalou. K2 schittert op dit W.K.

Colombia is echt een goeie ploeg, maar ze zien sterretjes tegen Japan hoor, jammer dat die naar huis moeten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:52 uur

geplaatst: vandaag om 06:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.