Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juni 2014, 19:17 uur
"Het wordt alleen maar erger als ie boos wordt". 
Prachtig. Denk je gescoord te hebben, krijg je geel. Kaart was overdreven, overigens.

Prachtig. Denk je gescoord te hebben, krijg je geel. Kaart was overdreven, overigens.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 19:19 uur
Het had een doelpunt moeten zijn.
De richting van de bal werd geenszins door een armgebaar o.i.d. beïnvloed. Het tikte tegen de schouder aan.
De richting van de bal werd geenszins door een armgebaar o.i.d. beïnvloed. Het tikte tegen de schouder aan.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 19:23 uur
Het leek eerst wel op hands met dat armgebaar, maar het was met de schouder idd dus goal had moeten tellen.
Wel heel erg veel overtredingen nu.
Wel heel erg veel overtredingen nu.
0
Hendrik68
geplaatst: 28 juni 2014, 19:26 uur
Volgens mij is de schouder ook hands. Webb verdeelt de willekeur toch eerlijk moet ik zeggen. 2 kaarten voor Brazilie, maar er is weer geen touw aan vast te knopen van deze clown in scheidsrechterskostuum.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 19:34 uur
Hendrik68 schreef:
Volgens mij is de schouder ook hands.
Volgens mij is de schouder ook hands.
Hmm zou wel kunnen, altijd twijfelgeval natuurlijk want is altijd randje arm/borst.
Chili toch licht de betere ploeg nu itt eerste helft, Sanchez en Vidal heel sterk, maar betwijfel of ze dit volhouden (zeker in verlengingen).
0
Hendrik68
geplaatst: 28 juni 2014, 19:37 uur
Ja, niveau daalt heel snel nu. Als dat straks ook nog verlengen wordt, dan kunnen ze beter direct op strafschoppen overgaan. Beide teams zijn nu al leeg.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 19:45 uur
Fijn professioneel commentaar dat je graag voor de informatieve waarde beluistert.
Wat mij betreft nemen ze de volgende keer Olav Mol
Wat mij betreft nemen ze de volgende keer Olav Mol

0
geplaatst: 28 juni 2014, 19:49 uur
Mooi voetbal is dit niet. Maar er wordt wel heerlijk gestreden om elke meter.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 19:53 uur
Wat een spanning zeg! Stel je voor dat Chili door gaat. Dan is Oranje door niemand meer tegen te houden. Ik de optimist! Ik ga maar even op de site...afkoelen.
0
Hendrik68
geplaatst: 28 juni 2014, 19:56 uur
Eens te meer een bewijs dat Oranje de juiste tactiek hanteert. Zo hou je op het laatst nog energie over om het verschil te maken. Beetje jammer voor ons is dat Mexico ook geen ploeg is die met krachten smijt. Wordt echt spannend morgen. En zo meteen ook nog even natuurlijk.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 19:57 uur
Chungking schreef:
Chili toch licht de betere ploeg nu itt eerste helft, Sanchez en Vidal heel sterk, maar betwijfel of ze dit volhouden (zeker in verlengingen).
Ze moeten echt wat kansen gaan creëren, maar beide ploegen lijken helemaal leeg.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 20:12 uur
Ja het zijn duidelijk zware omstandigheden.
Na dit gezien te hebben maak ik me toch wat minder zorgen over het niveau van de Belgen, misschien heeft Wilmots dan toch een punt met zijn energiezuinige aanpak.
Na dit gezien te hebben maak ik me toch wat minder zorgen over het niveau van de Belgen, misschien heeft Wilmots dan toch een punt met zijn energiezuinige aanpak.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 20:42 uur
Brazilië op een haar na ontsnapt aan de golden goal!
Jammer dat dit met penalties moet eindigen.
Jammer dat dit met penalties moet eindigen.
0
buizen
geplaatst: 28 juni 2014, 20:44 uur
Een strafschoppenserie kun je in feite alleen maar verliezen, maar de ander claimt (en is) dan toch altijd wel de grote winnaar.
Mocht het mis gaan dan kan Chili altijd zeggen "ach, het blijft een roulette die penalty's " en hoeft zich niet te schamen.
Voor Brazilie is de druk verschrikkelijk groot. Kan me voorstellen dat die Chileense spelers ontspannener de bal op 11 meter leggen, en wellicht dus gaan winnen. Dat zou een sensatie zijn.
Nederland hoeft niet bevreesd te zijn voor dit niveau (ook conditie) van Brazilie.
Mocht het mis gaan dan kan Chili altijd zeggen "ach, het blijft een roulette die penalty's " en hoeft zich niet te schamen.
Voor Brazilie is de druk verschrikkelijk groot. Kan me voorstellen dat die Chileense spelers ontspannener de bal op 11 meter leggen, en wellicht dus gaan winnen. Dat zou een sensatie zijn.
Nederland hoeft niet bevreesd te zijn voor dit niveau (ook conditie) van Brazilie.
0
buizen
geplaatst: 28 juni 2014, 20:57 uur
Wat zwijnen die sambaballen weer gigantisch zeg.
Maar je weet dat gewoon, bah.
Anyway een bijzonder spectaculaire wedstrijd. Van hoog niveau nee maar geen seconde saai.
Maar je weet dat gewoon, bah.
Anyway een bijzonder spectaculaire wedstrijd. Van hoog niveau nee maar geen seconde saai.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 20:58 uur
Wat hebben ze toch weer geluk gehad, wat een frut elftal is dat Brazilie toch.
Had het Chili gegund.
Had het Chili gegund.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 20:59 uur
Zwijnen? Brazilië vond ik wel beter spelen hoor. Gelukkig dat ze nog wonnen. Wel een rommelige wedstrijd met niet zo veel fraais.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 21:00 uur
Klotsende oksels hier. Ik gunde het Chili zeer zeker. Voor het toernooi is dit wel leuker, denk ik.
0
geplaatst: 28 juni 2014, 21:02 uur
Jammer maar die Chilenen kunnen echt geen strafschoppen nemen, dat leek helemaal nergens op, behalve die ene in de kruising dan. Die keeper van Chili is ook geen penaltykiller, ging iedere keer naar de verkeerde hoek. Mooi dat de wedstrijd zo lang duurde, dat kost alleen maar extra energie bij die Brazilianen en ze gaan nu erg vermoeid richting kwartfinale.
0
buizen
geplaatst: 28 juni 2014, 21:03 uur
De Brazilianen zijn niet wezenlijk geholpen door bijv. een valse scheidsrechter. Zij waren ook niet beter dan de dappere doorzettende Chilenen. Conditioneel waren zij zelfs de mindere.
Geen gekke dingen zoals rode kaarten.
Met de penalty's ging het ook lang niet perfect.
En toch wint Brazilie..
.. de hand van God?
En toch wint Brazilie..
.. de hand van God?

0
geplaatst: 28 juni 2014, 21:05 uur
Terechte overwinning die goal van Hulk had gewoon goedgekeurd moeten worden. Maar erg overtuigen doet dit brazilie tot dusver niet.
0
buizen
geplaatst: 28 juni 2014, 21:06 uur
jasper1991 schreef:
Zwijnen? Brazilië vond ik wel beter spelen hoor.
Zwijnen? Brazilië vond ik wel beter spelen hoor.
Ze speelden gewoon absoluut niet hoe een zelfverklaard vermeend a.s. wereldkampioen hoort te spelen, Chili kreeg zoveel doelkansen, dat zou een Nederland of Duitsland niet overkomen.
0
Ik gok dat Colombia doorgaat, en die zijn miss nog wat sterker dat Chili.
Krijgen ze het nog lastig mee.
Krijgen ze het nog lastig mee.
0
buizen schreef:
De Brazilianen zijn niet wezenlijk geholpen door bijv. een valse scheidsrechter. Zij waren ook niet beter dan de dappere doorzettende Chilenen. Conditioneel waren zij zelfs de mindere.
En toch wint Brazilie..
.. de hand van God?
Ik heb meer het idee dat je het Chili, als klein continentgenootje de underdog, meer gunt dan Brazilië, maar Brazilië had het zeker vijf keer kunnen afmaken. Daar staan twee-drie grote kansen van Chili tegenover.De Brazilianen zijn niet wezenlijk geholpen door bijv. een valse scheidsrechter. Zij waren ook niet beter dan de dappere doorzettende Chilenen. Conditioneel waren zij zelfs de mindere.
En toch wint Brazilie..
.. de hand van God?
0
geplaatst: 28 juni 2014, 21:11 uur
iggy schreef:
Terechte overwinning die goal van Hulk had gewoon goedgekeurd moeten worden. Maar erg overtuigen doet dit brazilie tot dusver niet.
Huh? Was gewoon hands. Die gele kaart was wel onterecht.
Bah bah, wat was het lekker geweest als Brazilië er nu al uit zou liggen. Die bal op de lat...pfff.
Hup Colombia!
0
Cured
geplaatst: 28 juni 2014, 21:11 uur
Chili had meer overtuigd van zichzelf moeten zijn en nar het einde van de wedstrijd toe zo 'angsthazerig' spelen; boontje komt om zijn loontje. Je moet uitgaan van je eigen spel om te winnen deze keer en het had gekund (....die penalty's, zelden zo weinig overtuiging gezien, oh ja....Nederland....
)
)Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.